Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Betrifft

s

Kommentar
    oisesechzgeschd Hoigädle

     
       
    Des isch dr oisesechzgeschd endrnazenal Alemanne-Schwobe-Dräffbonkd
    zom Hoigaate, Raadsche ond Dischkriere,
    in deam wo ma all grenzibrschraitede Warianda vom Alemannesche läese ond schreibe ka.

Ond wäe Luschd had, ka oo en andre Dialäkd wie Bladd odr Schdandardneihoechdeitsch schreibe.
    Also dond ui koin Zwang a ond schreibed mid. Mier gfrajeze ibr jedn, däe wo reikudd ond eis Xelschafd laischded :-))

Ond schreibed ganz aso, wie ui dr Schnabl gwaxe isch.
    Desch fei endressand, dassba sogar beim Schreibe glei die ondrschidlene regijonale Warijedäda säeche ka, vom Lech bis ibr de Rhei nomm odr sogar ibr de ganze Adlandeck bis ins Bensilveinijadadsch nei.

Des ischs voereg Fädele gwe ond jiez goz do hinna weidr.

Mier hoigaated allad weidr, solangs no ebbs zom sage geid!
    Onz siechd ganz drnoch aus, dass eis dr Gschbrächsschdoff no id so schnell ausgod ;-))

                        Land id lugg!

Verfasser manni3 (305129) 31 Jul. 11, 01:10
    Kommentar

"Was für Mathematik findest du interessant?"
    finde ich akzeptabel.

"Welchen Zweig der Mathematik findest Du interessant?" finde ich zwar besser -
    aber solange es nicht Maddemadigg buchstabiert wird, ist ja noch ein Mindestmaß an Verständlichkeit gewahrt.
    #1Verfasser Emil 14 (299747) 31 Jul. 11, 02:53
    Kommentar
    Du kâsch woll koi Bladddeidsch, dass du uff Hoechdeidsch schreibe muesch, du arma Drobf. Du kâsch oim ja richdeg laid doe!
    #2Verfasser manni3 (305129) 31 Jul. 11, 03:17
    Kommentar
    Ond wäe Luschd had, ka oo en andre Dialäkd wie ... Schdandardneihoechdeitsch schreibe.
    Schon vergessen? Oder ist die Einladung gar nicht so freundlich gemeint wie sie klingt?
    #3Verfasser Emil 14 (299747) 31 Jul. 11, 03:20
    Kommentar
    ädd Emmil:
    Dr manni schdichlt halt amôl gern. Des isch ein Deil seiner Fraindlichkait!

Komm no rei on dur mit!
    #4Verfasser Goldammer (428405) 31 Jul. 11, 09:45
    Kommentar
    Danke Manni, frs neije Fädle :) un danke Vegale frs zuamacha!

Mi aufs Eimimile frei (hoi auf Franz hett des faschd au fr da Emil = Mimil passed)

Okee, freime wellawäag, dammr etzed an Mimil dohinna henn.

An scheena Dag eich alle, i dua etz biegla (da Dings isch mitem Gäbelemädle seim Hund schbaziera. S'Gäbelmädle un die Geddrkindr sin am Lago Madschjoree. *Glugga Alarm*
    #5Verfasser Moi Gab (456541) 31 Jul. 11, 09:55
    Kommentar
    Guede Moege ond dankdr schea fiers Dierle zumache, Emmrle! Gued hasch gmached :-)

Emil, du bisch ja ganz schea argwenesch!! Des isch scho a echde Frog, ob Du Bladd kâsch odr idd.
    - Wenn idd, no fend is schad ond bedaure di.
    - Wenn scho, no däd i mi gfraie, wennd des schreibschd.
    I hao an Freind vo dr Insl Fehmarn, ond des isch allad die hegschd Gaude, wenn mier eis ondrhalded, jeda in seim Dialeckd! Eisre Weibr uss dr Midd vo Deidschland biegeze voer Lache!! I find die Schbroch doddaal addrackdiv :-))

A²My³, wenn Du di fier Madde indressierschd, fier "welches Gebiet"? Eisr Maddeläerar had allad xed: Maddemaddick isch die Kenigin däer Wissenschafden. Ond 'Kenigin' hadda allad im Singelar gnomme! Also i glob, welche Art vo Matddemadick machd idd so viel Sinn. Odr kâ ma von ar njutnsche, gaußsche, eilarsche odr baskallsche Maddemadick rede, so wie vo dr eiklidsche Geomäddri?

I fend ja Madde oo doddal endressand, abr noch dr Schuel haoni mi nie mea ernschdhafd drmid befassd. Mier send bis zom Logariddmiere, zuer Kurfedischkussiô ond zuer Infenedesimaalrechnong komme - glob i. Es isch scho soooo lang häe!! (Also komm bald, dassd mi no âdriffschd ;-))
    Ond mid was beschäfdegschd du di - maddemaddicklicharweis?

#6Verfasser manni3 (305129) 31 Jul. 11, 10:44
    Kommentar
    Do hann isch doch gladd dass Änn vonn dem annare Faade fabassd ... hanna befoa na die Diea zugemachdd hann aach es Lischd ausgemachdd ?
    Isch geen jeds Meddaachesse maache, de Laach (es Borrée) muss gebudds genn.

*wink*
    #7Verfasser no me bré (700807) 31 Jul. 11, 13:22
    Kommentar
    guad, daß des mit dem Laach nomol erklärt hosch, brele, i hätt sonscht denkt, es gang um a Leich. Abr Lauch sage mir ô.

Wenn's um verschiedene Gebiete der Mathematik goht, dann eher um so was. Alls andere isch rechna, des duan Mathematiker eh net.
    #8Verfasser bluesky (236159) 31 Jul. 11, 15:51
    Kommentar
    Laach. Lecker! Aber de Laach (es Borrée) muss gebudds genn geputzt werden? Wieso heißt genn werden? *wie immer in diesem Zimmer verwirrt sei*

i hätt sonscht denkt, es gang um a Leich Igitt, Hemele!

#6: a echde Frog So?

Ond mid was beschäfdegschd du di - maddemaddicklicharweis?
    Früher habe ich mathematische Texte Korrektur gelesen. Im CC-Faden outete sich TumbleStaub als Mathematiker. I just wanted to know what area of math Tumblestaub specialized in, and all of a sudden things went crazy in there!

Das Wort Bladddeidsch erinnert mich ein bisschen an bladder, kein so schönes Bild.

Hier in den USA habe ich ein Ehepaar von Fehmarrn kennen gelernt.

*waving at all the friendly people here*
    #9Verfasser Amy-MiMi (236989) 31 Jul. 11, 18:19
    Kommentar
    Huhu iwwa de groose Dääsch !
    There's no online-grammar available ... it's dialect ... but to give you an impression, auntie W. explains : http://de.wikipedia.org/wiki/Dialekte_im_Saar...
    :-)

Abroboo schonn dood, dass Schweinsche debei waas weagglisch ...
    #10Verfasser no me bré (700807) 31 Jul. 11, 18:31
    Kommentar
    Desch a echt endressander Wiki-Artigl, nommebreele!
    #11Verfasser Goldammer (428405) 31 Jul. 11, 21:28
    Kommentar
    Isch hanns medd de grammadigalische Reeschele sowiesoo nedd, isch kann zwaa grammadigalisch reschdische Sädds schreiwe unn aach schwäddse (nedd nua off saalännisch), awwa eaglääre, fa wass dass dass so geheaad, dass grieen isch nedd off die Rei ... außademm es dass sowiesoo in jedem Oad do eh' bissje annaschda ... unn dann hamma noch die Schbroochgrenss do ... unn nedd nua äähnie defonn ... die reinfränngisch, die mooselfränngisch, unn dann hamma noch die loodringische, die älsässa, die ledseboja ... und dann komme noch die bälssa ... unn doo dehinna geeds in alle Rischdunge nommol annaschda weida ...
    ... awwa es dass nedd bei Eisch all so äänlisch ?

Abroboo Saalänisch : Eja doo hadds meischde drewa geschrieb, aach iwwa Grammadigg :
    http://www.saarland-lexikon.de/index.php5/S%C...
    #12Verfasser no me bré (700807) 31 Jul. 11, 22:30
    Kommentar
    Also i han no nia e meim Läbe so vill ieber deitsche Grammaddig-Regla glearnet als wia seit e em Crossouwerdschädd drieba an de englische Mudderschbrôchler Korregdierla vrdoil on nadierlich begrinda muaß. I han mr sogar egschdra a baar Grammadig-Biacher kauft seither. Aber nadierlich au weil-e-'s echt endressant fend, wa-n-e dô ieber mei oigene Schbrôch learne.
    #13Verfasser Goldammer (428405) 31 Jul. 11, 22:55
    Kommentar
    *ineschneii*

~Morgerot samt wildem Sturm~

Fröliches Zmörgele & Buurehoftierlistreichle und fröhliches Füürwerchle allne!
    #14Verfasser Snowflake (260254) 01 Aug. 11, 00:18
    Kommentar
    Emmrle, i hao die deidsch Gramaddeck oo äeschd gläened, wie is hao ondrrichde mieße ;-)

Morgerot znachd om driddl ois?? Waas idd alls geid in dr Schweidz-dz-dz!

A dix Grauhemele haz kedd heid am Moege. Ond zeschd hazbe am bFingr gfroere beim Radle. Abr jiez bin i grad no räechzeideg hoikomme, voers räechd haiß wäed :-)
    #15Verfasser manni3 (305129) 01 Aug. 11, 14:42
    Kommentar
    Abgesehe davo, dass es extrem chalt gsi isch, isch Zmorge sehr fein gsi. Ez schlafe, denn Füürwerk am Abig.

Dadrum:
    Trittst im Morgenrot daher,
    Seh’ ich dich im Strahlenmeer,
    Dich, du Hocherhabener, Herrlicher!
    Wenn der Alpenfirn sich rötet,
    Betet, freie Schweizer, betet!
    Eure fromme Seele ahnt
    Eure fromme Seele ahnt
    Gott im hehren Vaterland,
    Gott, den Herrn, im hehren Vaterland.

Fährst im wilden Sturm daher,
    Bist du selbst uns Hort und Wehr,
    Du, allmächtig Waltender, Rettender!
    In Gewitternacht und Grauen
    Lasst uns kindlich ihm vertrauen!
    Ja, die fromme Seele ahnt,
    Ja, die fromme Seele ahnt,
    Gott im hehren Vaterland,
    Gott, den Herrn, im hehren Vaterland.

Het no paar anderi Strophe .

Was isch hüt echt für en Tag?
    *Fähnlischwing*
    #16Verfasser Snowflake (260254) 01 Aug. 11, 14:53
    Kommentar
    Also des war oifach a bißle zu subtil fir ons Nicht-Schweizer, Fleggle, dass mir des kabiert heddet!
    ("driddl ois" - des han i jetz no nia ghert ghett, manni, secht mr des echt bei eich?)

(@Fleggle: gibt's echt Leit, dia wo so a schwilschdigs Lied ernschthaft senget...??? Mi graust's dô fascht a weng....aber velleicht isch des widder mei tibbisch deitschs Broblem mit'm õbefangene Nazjonalgfiahl...)
    #17Verfasser Goldammer (428405) 01 Aug. 11, 15:13
    Kommentar
    Emmrle, noi, des sebba bei eis idd. Des isch a kleina Seitehieb uff die, wo oo viedl viere saged, wenn se viedl noch drui odr viedl ibr drui moined ;-)

Die äeschd Schdrofe haoni mier âkäed! "Seh'ich" und "Seele" mid am schdimmhafde S!!! Ja pfuddrdeifl! Deane grausez ja voer gar nix ;-((

Edidd: Fleckle, muesch de idd greme wex deam Feierdag. Ferschd hald ibr d Grenz zom eikoofe!
    #18Verfasser manni3 (305129) 01 Aug. 11, 15:20
    Kommentar
    ôm femfvorvierdlsemmne - han-e me oigens eigloggt (eggschdrigg fr da Manni)!
    #19Verfasser twocents (460778) 01 Aug. 11, 18:10
    Kommentar
    Vierdlsemmne wär bloß ebbes fr d'Âafengr..
    #20Verfasser twocents (460778) 01 Aug. 11, 18:14
    Kommentar
    Dusenzle, mid femfvorvierdlsemmne moisch du warscheinz seggsdlsemne, odr?
    #21Verfasser manni3 (305129) 01 Aug. 11, 18:16
    Kommentar
    Ja, guet gratte!
    Isch min erschte erscht Auguscht ide Schwiiz sit drü Jahr! Das mues ich gnüüüse!
    Nd das ich die andee Mal nöd gfiret het, eimal hanich mit emne Bayer gfiiret (und's paar anderene) aber er hets gleitet. Er isch öppe eine vode patriotischte Schwiizer, wonich kenne :D

@Goldi
    Sogar bide dene Veraschtaltige, wo die lingge Politiker Rede haltet (erscht Auguscht Rede halte und go lose gah wär au no sone Sach, wo mer macht, aber mir irgendwie nöd :D ) wird die abgsunge, und zwar alli vier Strophe, aber denn bruched eifach alli de Text, me als eini chönd die wenigschte.
    Mir gönd au uf's Land go grilliere, i sones Dorf und ich glaube au dass d Dorfgmeinschaft mal no die erschti Strophe wird singe.
    Si isch au ide meischte Chilegsangsbüächer drin, übrigens.
    Mit Nationalstolz het de Schwiizer grundsätzlich keis Problem.
    Und die meischte hend emal Freud ade Hymne, s paar wendsi amigs ändere. Mir gfalltsi so no.
    Ich fänd's aunöd komisch wenn di Dütsche iri würded singe a irem Fiirtig. Mached ir das?

@manni
    Nei, mir mached es Füürli und grilliered. Schoppe chani no di andere 355 Täg im Jahr.
    #22Verfasser Snowflake (260254) 01 Aug. 11, 18:21
    Kommentar
    Ond die reschdleche zeje Däg vrschlofschd, odr? ;-))
    #23Verfasser manni3 (305129) 01 Aug. 11, 18:27
    Kommentar
    Das liht i 10% Messtoleranz :D
    #24Verfasser Snowflake (260254) 01 Aug. 11, 19:36
    Kommentar
    Si hend ez grad inde Ncahrichte bracht, dass Tonnewiis Schwiizer in Konschtanz igfalle sind, sogar us de Innerschwiiz und usem Wallis und em Welsche ;-)
    #25Verfasser Snowflake (260254) 01 Aug. 11, 19:39
    Kommentar
    "Innerschwiiz und usem Wallis" die kenned doch koi Deidsch! No wäered ja woll dDollmedschar ausgâo ;-))

Wie isch des bei ui gregled: Schwäzed die Welsche Franzesesch odr Iddalenesch, odr send des gar die Rätische?

#26Verfasser manni3 (305129) 01 Aug. 11, 20:38
    Kommentar
    *ineschneii*
    *Ovitrink*

Naja, si hend emal au di gliche Zahle und d Sätz "Ich hätte gerne einen Ausführschein, bitte" und "Könnten Sie das bitte abstempeln" chönds schono uswendig lerne :D
    Welschi sind die wo Französisch reded, s git no Welsch(land), das isch eifach frz. Schwiiz.

Ich no interessant gsi. Ganz vill Lüüt kenne glernt, sogar no Verwandti. Me söt öfters a sin Herchunftsort gah!
    Zersch schön brav brätlet und gfürlet und sonen rise Holzhuufe abgfacklet.
    Nachher simmer no mit somene Forschtfahrzüüg (was die ufm Land alles nebed em Stall umestah hend!) chli go umehoble, das Viech isch voll abgange.
    Me hend denn no en Zimmermann uf de Walz am Strasserand laufe gfunde und hend en ipackt und mal zum Füür gfahre. Er isch en Dütsche gsi, vo de Nächi vom Bundeshauptdorf, gwohnt het er im moment ide Schwiiz irgendwo, er isch aber scho chli agheiteret gsi und het nüme so gnau gwüsst, wo :D
    Me hends denn usegfunde und öper het en den no heitah.
    Am Schluss het denn d Dorfjugend no gfunde, si gäched ez go'd Nachbardörfler überfalle, aber die sind denn scho alli im Bett gsi ;-)

Isch doch mal wieder en amüsante 1 Auguscht gsi!
    #27Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 04:26
    Kommentar
    *hihi* - Schad, dass mier koin Äerschde Auguschd id feired, es häeze ja groeßardeg â :-))
    #28Verfasser manni3 (305129) 02 Aug. 11, 08:55
    Kommentar
    Derfsch du bei dr Dorfjugend ierhaupt no mitmache, so alt wia du scho bisch? :-P
    #29Verfasser bluesky (236159) 02 Aug. 11, 13:22
    Kommentar
    Ich han gueti Konnäcktschns gha. Si hend mich grosszügig ufgno.

Gell manni, das gaht ab!
    #30Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 19:44
    Kommentar
    Do hosch dr Aldrsschnitt abbr beschdemmt signifikant erheht ...
    #31Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 20:43
    Kommentar
    Nenei, s wird alles zwüsched 17 und 25 gsi si.
    #32Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 20:54
    Kommentar
    Doch au scho so Alde drbei?
    #33Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:02
    Kommentar
    Ja, Landluft haltet jung!
    #34Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 21:04
    Kommentar
    ... odr mr wird net alt ...
    #35Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:06
    Kommentar
    ... unn die Schdaddluffd konsawiead ...
    #36Verfasser no me bré (700807) 02 Aug. 11, 21:09
    Kommentar
    ... ond hält frisch ...
    #37Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:10
    Kommentar
    ... solle die junnge Deanga doch easchd emmool soo aldd genn wi mia schon senn, unn dass oone weagglisch ald se genn ...
    #38Verfasser no me bré (700807) 02 Aug. 11, 21:12
    Kommentar
    Genau, des jonge Gmias, des jonge.
    #39Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:12
    Kommentar
    ;P
    #40Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 21:17
    Kommentar
    Die flacked ja idd omasoschd allad in Kielschrank nei! Ob des woll hilfd? Botox wäer gscheidr!!
    #41Verfasser manni3 (305129) 02 Aug. 11, 21:19
    Kommentar
    Des Botox fiehrt au zu erstarrte Xichtsziag. Wia eigfrora halt.
    #42Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:20
    Kommentar
    Nöd emal mini Füäss hend Falte.
    Botox, hallo, mit Botox putz ich höchschtens mis WC und dünge mini Zimmerpflanze... tz, wie wenn ich irgendwo Falte het.
    #43Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 21:21
    Kommentar
    Werra dia Zimmerpflanza dann au starr?

On wieso soll mr an de Fiaß Falde hao?
    #44Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:28
    Kommentar
    Ja, wenn si lamped, denn gischene chli Botox, das macht si wieder fescht.

Will mer die am meischte brucht und si drum am meischte abgnützt werded, ussert bi dene, wo RedBull trinked.
    #45Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 21:34
    Kommentar
    Aha, Red Bull strafft d'Haut ... an de Fiaß.

Mr lernt nia aus.

Abbr grad vom Benutza kommet doch Falte. Lachfalte griagt mr jo au net vom Blärra.
    #46Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:40
    Kommentar
    Nei, Red Bull verleiht Flügel. Hendir denn kein Fernseh meh?

Seg ich ja.
    #47Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 21:45
    Kommentar
    Abbr doch et an de Fiaß!

On Dei Logik isch au a bsondere.
    #48Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:47
    Kommentar
    Red Bull verleiht Flügel, abr die Leihgebiera send mier zhoech ;-((
    #49Verfasser manni3 (305129) 02 Aug. 11, 21:52
    Kommentar
    Manne, des vrleiht ond vrmietet net. Leihe isch eine "onentgeltliche Gebrauchsiebrlassong"

"§ 598 BGB
    Vertragstypische Pflichten bei der Leihe

Durch den Leihvertrag wird der Verleiher einer Sache verpflichtet, dem Entleiher den Gebrauch der Sache unentgeltlich zu gestatten."

#50Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 21:56
    Kommentar
    No wäer i mier beim Sixt glei amol an Leihwage holle:
    Sixt, die günstige Autovermietung mit modernsten Leihwagen.
    #51Verfasser manni3 (305129) 02 Aug. 11, 22:00
    Kommentar
    Abbr dia saget doch, dass se a Audovrmiedong sen on koi Audovrleih.

Ond om fempf vor vierdl Älfe gang i jetz. I wensch no en scheena Reschtobed on a guade Naacht.
    #52Verfasser neutrino (17998) 02 Aug. 11, 22:01
    Kommentar
    Aber wenn Du chasch Flüge, denn muesch ja nüme laufe, ergo, Füäss gschont.
    So eifach.
    #53Verfasser Snowflake (260254) 02 Aug. 11, 22:11
    Kommentar
    *dureschweb*
    #54Verfasser Snowflake (260254) 03 Aug. 11, 20:31
    Kommentar
    Schwebe, ergo, Füäss gschont.
    So eifach ;-)
    #55Verfasser manni3 (305129) 03 Aug. 11, 20:33
    Kommentar
    Chli Red Bull im Chüälschrank ha, und scho isch guet.
    #56Verfasser Snowflake (260254) 03 Aug. 11, 20:39
    Kommentar
    Em Fleggle und em Manni wink!

(näabei gsaid: i brauch au koi Botox, dia oinzige Falda wo i honn, sin dia auf dene i hogg - Oma, du bisch dô ganz runzlig, hot mei Donnrgeddin gsaid - i glaub dia brauchd a neie Brilla)
    #57Verfasser Moi Gab (456541) 03 Aug. 11, 21:02
    Kommentar
    Okee, i bin da ewige Ewentvrbassr. Fänzi eich dennoch samßing rottn.

Gang etz ruaßla :)
    #58Verfasser Moi Gab (456541) 03 Aug. 11, 21:09
    Kommentar
    Momoll.

;-)
    #59Verfasser Snowflake (260254) 03 Aug. 11, 21:11
    Kommentar
    Gäbele, du wäesch doch idd am End ruesle one voerhäer zom raschle!! Wo kemebr denn do nâ?
    #60Verfasser manni3 (305129) 03 Aug. 11, 21:13
    Kommentar
    Du muesch chli meh Geduld ha mit Eus, Gäbeli, Manni isch nüme de Jüngscht und ich au nöd (aber nume er het Falte. Das bewiist, Fraue erhaltet sich länger besser, wenn Du au kei Falte hesch!). Bis mir amigs zrugschribed, gaht das. Aber das mached mir scho, Momoll.
    Mol.
    #61Verfasser Snowflake (260254) 03 Aug. 11, 21:35
    Kommentar
    I hen an de Fiaß au koine Falte ond i han se immr benutzt, also no nia Red Bull drungga. Ibrigens isch Botox oins von de schdärgschde Bakteriagift wos gibt. Do wäret deine Pflanze a Freid ham.
    #62Verfasser bluesky (236159) 03 Aug. 11, 21:57
    Kommentar
    Voll. Bringt alli Schädling um.
    #63Verfasser Snowflake (260254) 03 Aug. 11, 22:00
    Kommentar
    Heit kommt bei ons en dr Zeidong an Artigl, den hemmir endressant gfonda - an Kollege vom Dengs hôt a geniale Erfindong gmacht, absolut tibbisch schwäbischer Tiftler:

http://www.gea.de/region+reutlingen/reutlinge...
    #64Verfasser Goldammer (428405) 04 Aug. 11, 09:19
    Kommentar
    *sing*
    "S" is for Schwabe and it's good enough for me
    Hmmm hmmm hmm hmmm, da daa da da da daaa
    #65Verfasser hermarphromoose (169674) 04 Aug. 11, 09:22
    Kommentar
    Hoi Elchle!
    Schee, dass d' reiguggsch!
    Hend-r jetz a wengele Sommer bei eich?

(I han des s iebrigns so ufgfaßt, dass es mit'm nôchfolgenda Tegscht zsemmaghert:
    's oisesechzgeschd Hoigädle

aber dei Inderbredazjoh isch nadierlich au schee! Es läbe die Mehrdeidichkeit!
    #66Verfasser Goldammer (428405) 04 Aug. 11, 10:08
    Kommentar
    Emmrle, genau so haon i des s vrschdande wisse welle - als Ardickl zue Hoigädle :-)

Heiznachd hammr an am schwäbisch-frieneihoechdeidsche Gedichd ibr dAugschburgar Hongrsnoed vo anno 1570 romdifdled. Weans endressierd

Grießdi, hermafrommiesle!

#67Verfasser manni3 (305129) 04 Aug. 11, 10:34
    Kommentar
    Sähr endressant, manni!
    Han me grad mendeschdens a Vierdlschdond vo meim Gschäft ablenga lassa dôdrmit....on i ben wiso scho hendadrei, weil e mr an graoßa Doil vo meim englischa Bericht vorhin durch a domms Õgschick glescht han vor's des gschbeichret ghett hôt....
    #68Verfasser Goldammer (428405) 04 Aug. 11, 11:17
    Kommentar
    Das isch voll s kuhls Teil!
    #69Verfasser Snowflake (260254) 04 Aug. 11, 15:26
    Kommentar
    Waas isch kuuhl? Dei nui greas Diendl?
    #70Verfasser manni3 (305129) 04 Aug. 11, 16:02
    Kommentar
    Nei, ahn ja gar keis, das Teigteil isch kul!
    #71Verfasser Snowflake (260254) 04 Aug. 11, 16:13
    Kommentar
    *Underlagesortiere*
    Es lauft Pippi Langstrumpf im Frihtiwiii! Juhuuuu!
    So macht 5 Ordner volle Underlage sortiere grad vill meh Spass!
    #72Verfasser Snowflake (260254) 04 Aug. 11, 16:52
    Kommentar
    *ons zerscht môl vo dr zwoida Seit rufwuchde*
    *ächz*

Mir waret heit em Porsche-Museum en Zuffahausa - also desch em Gegasatz zo dem uninschbierierda Be-em-we-Dengs sell en Mincha wirglich sehr anschbrechend. Selbscht fir mi, wo eigentlich net so vill am Huat hôt mit Audo, war des echt endressant. Bsonders dia alde Porsche aus de Fuffzger- bis Siebzgerjôhr, dia sen scho wonderschee!
    On dô hôt's so endressande Widrina mit technische Details zom Ãgugga on Schdudiera, mit Erkläronga em "Audiogaid", den wo da mit dr romdraisch - also so Sach wo dr Porsche erfonda hôt, zom Beischbiel dr Boxermodor, oder die Drehschdabfederong, dia kã'sch dô agugga on griagsch's ergklärt.

Die Architegdur on Geschdaldong vom Museum hôt ons au sehr gfalla. On a brima Schnellreschdorã, wo mr wirglich guat ißt, isch au no drbei gwä.

A rondom guat glungas Ausfliegle also!

#73Verfasser Goldammer (428405) 05 Aug. 11, 22:38
    Kommentar
    Guada Morga.

Fleggle, um sieba Minudda noch dreivierdl Fempfe am Nochmiddag kommt en dr Schweiz Frieh-TiWi? 's wird jo emmr behauptet, dass d'Schweizer a bissle langsam seiet (bsonders d'Bärner), abbr so langsam, dass dann, wenn woandersch en dr gleicha Zeitzone scho später Nochmiddag isch, bei Eich emmr no "Frieh" isch? Des hett i jetz net denkt ...

Goldammr, warsch Du scho amol em "neia" Mercedes-Museum (wo jetz au scho fempf Johr alt isch)? Des isch au guat gmacht.
    #74Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 07:04
    Kommentar
    Nei, Frih-Tiwi, Koscht-Nix-Ferseh, weisch. Das machets amigs mit de neue Film. Zersch Kino, denn DVD, den Privatsender, denn Frihtiwi für de ander Pöbel (ich zum Bischpil.)
    Wobii Pipi Langstrumpf scho länger im Fritiwi isch, vermuetli.

Ja, das Mercedesmuseum isch würkli no kul!
    #75Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 09:49
    Kommentar
    Porsche, net Mercedes, Fleggle! Ich zwôr boides en Schduagert, aber a kloiner Onderschied isch scho....
    #76Verfasser Goldammer (428405) 06 Aug. 11, 10:10
    Kommentar
    Ich mein das, wo's Teili meint. S andere kenni gar nöd.
    #77Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 11:06
    Kommentar
    *dureschneii*

So, ez hani alles gstaubsuugeret (mit mim neue, eigene Staubsuuger. Ez het denn da ine jede sin eigete Staubsuuger.), de Gang ufgruumt, s Bad putzt. De risig Spiegl a mim Chaschte putzt. Ez chönti eich no s innere vom Chaschte sortiere oder Wösch wäsche oder fallt öperetem no öpis i, wo kuhler isch als Geometrie büffle? :D
    #78Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 16:18
    Kommentar
    Sich an dr Geometrie ergedze :-))
    #79Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 16:25
    Kommentar
    Heizobed 20:15 kudd im bairesche Fernseh däe sensazionell schea Schweizar Film ussm Emmetal - mid Dialeckd ond Ondrdiddl, glob i: "Die Herbstzeitlosen".
    Laif-Schdrihm bei Zattoo

Mit dem Tod ihres Mannes Hans hat Martha ihre Lebenslust verloren und würde ihm am liebsten ins Jenseits folgen. Die Jassrunde mit den Freundinnen ist auch nicht mehr das, was sie einmal war. Ihr Dorfladen in Trub im schweizerischen Emmental dümpelt vor sich hin und ihr Sohn Walter, der Dorfpfarrer, möchte die Räume für seine Bibelgruppe nutzen. Als er vorschlägt, sie solle doch den Laden aufgeben und etwas Neues beginnen, kommt sie mit ihrer quirligen und optimistischen Freundin Lisi darauf, sich jetzt im höheren Alter ihren Lebenstraum zu erfüllen: eine Lingerie-Boutique.
    Aus dem grauen Gemischtwarenladen wird eine charmante Dessousboutique. ( wicki
    #80Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 17:23
    Kommentar
    Zattoo ist zurzeit in Dänemark, Frankreich, Deutschland, Spanien, der Schweiz und Grossbritannien verfügbar. :-(
    #81Verfasser SD3 (451227) 06 Aug. 11, 17:39
    Kommentar
    Ja, de isch herzig, de muesch luege!
    #82Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 17:51
    Kommentar
    Eßdedruile, schad, dassd nemma zEngland bisch :-(
    #83Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 18:29
    Kommentar
    Ja, oder gar in D.
    Übernächste Woche bin ich sogar in E., aber nur die Woche.
    #84Verfasser SD3 (451227) 06 Aug. 11, 18:38
    Kommentar
    Dreff mr eis?
    #85Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 19:34
    Kommentar
    Aha, grosses Mihting z England!

Ich lueg grad Galileo, Klischees ufdecke. "Öbs stimmi, dass d Engländer immer iri Tüächli überall herelegged". Das seit mer bi eus glaubs vo de Dütsche ;-)

Edit:
    Aha, sie hends ufdeckt. D Engländer schlafed am Morge ire Ruusch us vode letcshte Partynacht und di Dütsche stönd am 4i uf und schnapped sich alli Ligestüäl. :D
    #86Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 20:06
    Kommentar
    *durezäpp*
    Wie bitte, die Herbschtziitlose sind uf Dütsch?!?
    Naja, de Schwiizerflair isch erhalte bliibe :D Aber andersch! *g*
    Ussert bide Glaser, die bringt mit Abschtand s beschte here, was aber irgendwie au wieder schad isch.

"Martha, die ischt schon abgeloffen!"
    #87Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 20:24
    Kommentar
    Mid am Schweizar Tonfall - abr a bissle Deidschr als soschd. Des Emmedalarisch dädeze ja zBasl onz Zermadd idd vrschdao ;-)
    #88Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 20:41
    Kommentar
    S andere kenni gar nöd.
    Fleggle, no gugg's Dr halt o.

*weiterherbstzeitloseguck*

D'Edith moit, dass der "graue Dunst" aus em andre Fade vielleicht des verdunschdende Wassr aus denne Pilz sei kennt.
    #89Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 20:44
    Kommentar
    Er het aber komisch gschmöckt und isch chli sher wiis gsi für Wasser. Wer weiss. Ich hasi ez umplaziert ine Pfanne mit bizli Wasser und versuech si z dünschte. Die methode schint azschlah.
    (zumir) Me sött nüt choche womer nöd weiss wies gaht. (/zumir)

Doch doch, mit chli Üäbig verschtaht mer alles. Sogar die jungi Walliserdame uf SF1 ;-)
    #90Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 20:54
    Kommentar
    No hosh vielleicht des Eel iebrhitzt? Dann ware des abbr koine "Schwade" sondern Qualm ...
    #91Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 21:07
    Kommentar
    naja, wiise Nebel halt, wo strach nach Rapsöl gstunke het.
    Und ez sinds fertig.
    Eis isch sicher, die nächschte zwei Mönet wärd ich nöd a Salzmangel igah :D
    #92Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 21:11
    Kommentar
    Fleggle,
    Doch doch, mit chli Üäbig verschtaht mer alles. Sogar die jungi Walliserdame uf SF1 ;-)

??

Uff was bezieht sich Dei "Doch, doch"?

Ond wenn's stark noch dem Eel gschdongga hot, no isch des vrbrennt, war also z'heiß.

Hosch dia Dengr am End au no vrsalza?
    #93Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 21:11
    Kommentar
    Ufm Manni sis das würded die in Basel und Zermatt nöd verschtah!

Aber es het slebscht denn auno qualmt wonichs uf de nidrigschte Stufe gha han...

#94Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 21:20
    Kommentar
    Ah so.

Eel kiahlt halt ned so schnell ab, wenn's mol so räächt heiß isch.
    #95Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 21:25
    Kommentar
    Aha.
    #96Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 21:42
    Kommentar
    Ja. So isch des.
    #97Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 21:44
    Kommentar
    Genau.

So jetzt lauft nüüt me guets im Fernseh. Wär fasch en Grund zum d Chuchi ufruume oder Geometrie büffle. Hm. D Wahl isch eidütig: Chuchi mit Laptop!

#98Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 21:51
    Kommentar
    Geometrie hett au äbbes ...
    #99Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 21:53
    Kommentar
    Bedingt.
    #100Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 21:59
    Kommentar
    Abbr durch Uffschieba wird's net bessr.
    #101Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 22:01
    Kommentar
    Het au was. Aber dreckigi Chuchi wenn d Regierig wieder ineschneit machts Wohlbefinde au nöd besser :D
    #102Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 22:06
    Kommentar
    Stimmt au wiedr. Ond der feddige Niederschlag von denne "Eelschwade" iebrall. *gg*
    #103Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 22:08
    Kommentar
    Silit Bäng, und das isch kei Sach me. Fegt sich bloss, öb Silit Bäng ufm Inhalt vode Früchteschale gsund isch :D
    #104Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 22:12
    Kommentar
    Abbr des Obscht isch dann nemme feddig.

I vrabschied mi jetzet ond wensch Dr no viel Erfolg, bei was au emmr ... ;-)
    #105Verfasser neutrino (17998) 06 Aug. 11, 22:13
    Kommentar
    Chuchi suuber.
    *nachwink*
    #106Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 22:47
    Kommentar
    Was machschd aingdle grad in Geomeddri? Kurfedischkussioo? Keglschnidd? Winklsumma im Dreiegg uff hondrdachzg ergenze? Odr zwai baralelle Grade im Onendleche schneide?
    #107Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 23:21
    Kommentar
    Es ghöred dadezue under anderem Drüegg mitere Winkelsumme vo me als 180 (die gönd no).
    Und Sache vom hier id Unendlichkeit transportiere und wieder zrugg.
    #108Verfasser Snowflake (260254) 06 Aug. 11, 23:32
    Kommentar
    Aja, sfäeresche Drigonommedri!

Sache vom hier id Unendlichkeit transportiere und wieder zrugg - volle Schdaubsaugarbeidl, odr waas?

Dr Edidd felld grad ei: Kein Abfall auf den Mars! Denn Mars bringt verbrauchte Energie sofort zurück!!
    Abr däe isch ja oo idd in dr Onendlekaid - hasch Glick kedd ;-)
    #109Verfasser manni3 (305129) 06 Aug. 11, 23:50
    Kommentar
    Nenei, Gerade, Pünkt und Objekt.

Kennsch Du dich us mit sfärische Zwei-, Drü- und Vier- und Polyeegg?
    #110Verfasser Snowflake (260254) 07 Aug. 11, 00:34
    Kommentar
    @85: Diesmal leider ned. Ich schaff's ned nach M - muß anschließend gleich wieder in die USA.
    Kann sein, daß sich im Winter was machen läßt - das ist aber no ned sicher.
    #111Verfasser SD3 (451227) 07 Aug. 11, 02:12
    Kommentar
    Guada Morga.

Mann, hot des heit Naacht grägert. Wenigschdens isch es nemme so schwül.
    #112Verfasser neutrino (17998) 07 Aug. 11, 08:16
    Kommentar
    ädd 111, nocha hald bis nägschz Jor :-))

ädd 110, voerschdelle ka i mier des scho, abr berechne ka i des nemma. I hao scho seid mäerer Jaorzend nix mea mid deam zom doe. Polyegg- send des die viele Air vom Oeschdrhas? Die muesch fei midd ins Kielschrenkli nemme!!

#113Verfasser manni3 (305129) 07 Aug. 11, 08:19
    Kommentar
    Manni, i glaub, dass die sich au em Kiehlschränkli net bis Oschdra haltet. Zmindescht net ohne gwisse Verändronga ... πάντα ῥεῖ ...
    #114Verfasser neutrino (17998) 07 Aug. 11, 08:35
    Kommentar
    Schdiggle, du waisch doch so vil: Kasch mier des mid deam Räege amol erkläre? Wenns bei ui so gschidd hadd, warom schidz nocha bei eis jiez oo? Wäered aingdle so Wolka ibrhaubz id läer??

Die Air rieched hald nocha zemle noch Käs. Des bassd doch zuer Schweids! Ond loffe ka a Käs doch oo, manke Sorda wenigschdns ;-)
    Drom haißd ja oir ῥεῖmadur (Eddemollogie: loffd, wenn a reif isch)

#115Verfasser manni3 (305129) 07 Aug. 11, 08:38
    Kommentar
    Manne, mir wellet jo net dr ganze Räga fir ons, sondern lasset halt au no äbbes iebrig fir onsre benochdeiligte Brieder eschdlich vo ons.

On des mit denn Oier, des werd dann fir Konnässöre beschdemmt a oimoligs olfagdorischs Erlebnis an Oschdra.

Boah, des het i jetz net dengt, dass mr beschdemmde Käs sogar uff da Heraklit zrickfiehra ko. Mr lernt nie aus.
    #116Verfasser neutrino (17998) 07 Aug. 11, 08:44
    Kommentar
    Ond uff die alde Jude:

Es geit nix Nuis ondr dr Sonne. (Kohelet)

#117Verfasser manni3 (305129) 07 Aug. 11, 08:52
    Kommentar
    I han des heit Naacht et mitgriagt wo's grägnet hôt. Hôsch du denn a schlaflose Naacht ghett, Schdiggle?

I han heit sogar amôl gar koi bräsenile Bettflucht ghett sondern bis de Neine vrschlôfa - des war schee!
    #118Verfasser Goldammer (428405) 07 Aug. 11, 12:13
    Kommentar
    Mei, dô san mea Kücheegschberda onderwegs. Solang d'Schale ond Eihaut intakt sen, verdirbt a Oi net, des werd bloß weniger, weil's ausdroggnet.
    #119Verfasser bluesky (236159) 07 Aug. 11, 13:44
    Kommentar
    Des hadd eisr Herrgeddle brackdesch eigricht! No brauchbas idd ausblose, wemmas nägschde Oeschdre âmole ond ans Haslnussäschdle nâhenke will.
    #120Verfasser manni3 (305129) 07 Aug. 11, 20:20
    Kommentar
    I mim Chüälschrankfächli hets Lüchtstift, Bleistift, Chugelschriber, Geodrüeck, Schribmaterial, Unimaterial, Abstimmigsunderlage, chli Bücher, chli Bible, Nachtischlämpli, Handcreme, Fuesscreme, Nagelcreme, Badilouschen, alles mögliche halt :D
    Aber kei Lebesmittel. Oder gar Eier.
    #121Verfasser Snowflake (260254) 07 Aug. 11, 23:15
    Kommentar
    Binne heit dia Erschd und Oinzg?
    #122Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 20:42
    Kommentar
    Die Äeschd uff jedn Fall :-)
    I hao dr egschdra de Voerdridd lao - Ledis föschd :-)

#123Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 20:43
    Kommentar
    De easchde beim Sommawedda winsche waascheinlisch nedd ...

*wink*
    #124Verfasser no me bré (700807) 08 Aug. 11, 20:45
    Kommentar
    Jiez wo Zonne ondrgange isch, wäed dr Himl blau!

eEdidd moind: Wenn i des gwissd hedd, dass du oo ondrwäex bisch, Luisle, hedd i no a bissle gwarded :-)

#125Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 20:46
    Kommentar
    Do essa eja groo ...

Aach, manni, dass wäa nedd needisch geweehn, mia wolle gaa nedd imma unn iwwerall die easchde senn ... beim Buddse, beim Offrääme, ... fa nua e paa se nenne ...
    #126Verfasser no me bré (700807) 08 Aug. 11, 21:02
    Kommentar
    Abr in maim Härdsen !!
    #127Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:03
    Kommentar
    do dinna wette fei au a Plätzle honn !
    #128Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:05
    Kommentar
    Scho resserwierd :-))
    #129Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:06
    Kommentar
    kaum drehschde um, scho flörtetr da Siach
    #130Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:06
    Kommentar
    Doad off jeden Fall !
    #131Verfasser no me bré (700807) 08 Aug. 11, 21:06
    Kommentar
    heee, iahr, i will fei au mit flörta !
    #132Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:07
    Kommentar
    i bin heit drogga ins Gschäft un drogga hoim komma

un etz isch all no drogga
    #133Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:09
    Kommentar
    I au. I hao nemmlich 's Schiebedach zuaglao.
    #134Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 21:13
    Kommentar
    Wieni heid beim Eikoofe in dr Schdadd gwe bi, haz zmol âgfange drebfle. No bin i waidle hoi ond em Räege drfôôgradled! Schnellr wie dr Wend ;-)
    #135Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:16
    Kommentar
    Abr windig wars wia d'Sau!

un gfrora honne au
    #136Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:20
    Kommentar
    Gfrora? I net. I hao net bloß es Schiebedach sondern au d'Fenschdr zuaglao.
    #137Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 21:25
    Kommentar
    s'Fenschdr vo meim Gebbl isch id ganz dicht :(
    #138Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:27
    Kommentar
    Gfroere? Well zdirr bisch! Muesch dr a bissle Belschdrla âäeße, wied Kanalschwemmar odr die doo!
    #139Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:28
    Kommentar
    No isch jo guat. I moi, dass es bloß es Fenschr isch, des wo net ganz dicht isch ... ;-)
    #140Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 21:28
    Kommentar
    *gg*
    #141Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:29
    Kommentar
    Vieleichd fäld ja a Schbaiche - nocha ziechz allad dure ;-(
    #142Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:30
    Kommentar
    Schlegged dia ihren Fuaß ab?

Des kane fei au, ätsch!

Z'dirr binne gwieß idda.

Un etz gange ins Neschd un dô lonne s'Fenschdr auf. Un dreima duene fo eich :)
    #143Verfasser Moi Gab (456541) 08 Aug. 11, 21:31
    Kommentar
    Guad Naacht Moi Gab.
    #144Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 21:33
    Kommentar
    Vrgiss sRaschle idd! Was raschleschd grad?
    #145Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:34
    Kommentar
    Hädd isch heid die Fenschda nedd zugehadd, dann hädd isch jeds imma noch e rieesegroosi Baadewann, die gaans Woonung ...

Aach von mia : Gunnaachd !
    #146Verfasser no me bré (700807) 08 Aug. 11, 21:35
    Kommentar
    Ha, des wär doch amol en gscheidr Indoor-Puhl.
    #147Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 21:42
    Kommentar
    Grad hen 's FLeggle ond i gmerkt, dass mr dôhenna was vrsaimet heit Ôbad.

Mir hent nemlich woandres grafflet mitenand.

Gutan Ôbad au.

Aha, jetz wo i komm gand ihr...
    :-(

(I muaß sowieso gschwend weg, i gugg nôchher noml rei)
    #148Verfasser Goldammer (428405) 08 Aug. 11, 21:44
    Kommentar
    *dureschneii*
    #149Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 21:52
    Kommentar
    *INESCHREII* ;-)
    #150Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 21:54
    Kommentar
    *froosenndassesnuadoimfaadeschneed*
    #151Verfasser no me bré (700807) 08 Aug. 11, 21:56
    Kommentar
    *:P*
    #152Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 21:56
    Kommentar
    Es freut eu sicher alli, z ghöre, dassich mich hüt usgbischgscht mit de Entshehig und em was-isch-das und wenn isch es ide Schwiiz verschwunde vom Beta befasst han!
    #153Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 21:57
    Kommentar
    Schnee muaß werglich net sei. Zmendescht net em Auguscht.

Aha. Vom Beta? Warom net vom Alpha?
    #154Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 21:59
    Kommentar
    Beta? Isch des dr zwaid Winkl in deim Bolligohn? Ond warom isch däe vrschwonde? Ond wo nââ? No isch des jiez a Bolliminesoisgohn!
    #155Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:11
    Kommentar
    Ich nenn's Beta. Es gseht us wienes Beta. Ir kenneds alli. De Manni liebts.
    Was isch es?
    #156Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 22:14
    Kommentar
    Des was du moinschd isch koi Beta!! A Beta siechd so aus: β - bloß dasses waischd!
    #157Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:17
    Kommentar
    *nix blick*
    #158Verfasser Goldammer (428405) 08 Aug. 11, 22:17
    Kommentar
    A ɑ isch jɑ oo koi d odr q odr g!
    #159Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:21
    Kommentar
    On des was du moisch sieht so aus: ß

Mir hen a Augaärztin en der ogheiradeta Vrwandtschaft. Soll e en Termin fir Di ausmacha?
    #160Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 22:22
    Kommentar
    *Ond i hao des ß so ellegand im bloß ondrbrochd - grrrrr ... *
    #161Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:24
    Kommentar
    Manni, moisch, des Fleggle het die Subtilität bemerkt? I glaub net. Bloß deswäga hao i es nommol vrdeitlicht.
    #162Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 22:26
    Kommentar
    Dr Leo hot en Häckr.
    #163Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 22:26
    Kommentar
    Moint dui echt des Dreierles-eß?
    Also, älles was reacht isch, Fleggle, wia kommsch du bloß drzua, des Beta zom hoißa??

Abxä dôdrvo dät mi des nadierlich scho endressiera, was du dô drieber glearnet on rausgfonda hôsch.

@Schdiggle
    Bei mir edda! Der duat gnau was i mecht, der Leo. Poschda, edidiera, älls wa-n-i em sag.
    #164Verfasser Goldammer (428405) 08 Aug. 11, 22:27
    Kommentar
    Soweit i weiß, hen dia en dr Schweiz dia Taschta uff de Schreibmaschene fir die franzesische Aggsoh braucht on do hot onser schees ß dro glauba miaßa.

Goldammr, vielleicht hao i halt en Tremor em Fengr ...
    #165Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 22:29
    Kommentar
    Dr Haubdgrond wäezei, dasse mid deane franzesesche Ackzendr sedde Broblem uff dr Daschdaddur hand, dassese scho die id merke kenned ond allad duranand brenged, gschwigesch no an Buechschdabe mäer ;-(
    Âgeblich seied ja idd bloß dBäernar a bissle langsam ... ;-)
    #166Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:32
    Kommentar
    I vrabschied mi jetz ond wensch Eich a guade Naacht.
    #167Verfasser neutrino (17998) 08 Aug. 11, 22:33
    Kommentar
    Gued Nachd, Schdiggle, ond Gäbele oo :-)
    #168Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:34
    Kommentar
    Genau :D
    Also, sorry, aber das Dings gshet echt us wines Beta.

Jap. € hemmer, aber s andere nöd.
    #169Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 22:35
    Kommentar
    Ja klar! € ond $ ischs Wichdegschd zZüri ;-)
    #170Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:38
    Kommentar
    £ hemmer au. Aber Yen nöd. :D
    #171Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 22:39
    Kommentar
    Die brauched koi Ibrschwemmong vo dr Limmat id fiechde: D Kellar kenned i vollloffe mid Wassr, die send scho vol mid illegale € ond $ ond £ ond ¥ ;-)
    #172Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:41
    Kommentar
    Ach so, es gôht bloß om Taschdadurhischdorie, nix ächt Kuldurgschichtlichs...

I gang jetz au no a wengele ge raschla.

A guade Naacht allerseiz!

*schad fend, dass i mei Gäbele vrbasst han*
    Mir heddet jô au a weng flörda kenna, odret, Gäbele??
    #173Verfasser Goldammer (428405) 08 Aug. 11, 22:43
    Kommentar
    Ond mid mier will mea neamad id flörde *dRodzgloggenaufziech*
    #174Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:44
    Kommentar
    Lueg manni, ich gib dir de ultimativi Flörttip für Opas, beobachtet vo mir, im Tram:
    Ich bin da friedlich nebed somene Grossväti im Tram gsesse, wo en schicki Oma, e Turischtin mit Koffer ine cho isch. Natürli hanich scho brav welle ufstah, da isch scho de Opi ufgsprunge und het ire sin Platz gä und isch nachher als schön nebdraschtablibe und het si agflörtet. Morn gasch eifach e Rundi go Tramfahre!
    #175Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 22:49
    Kommentar
    So a Debb! Schdadd dass a mid dier gflörded hedd!
    #176Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 22:51
    Kommentar
    Dass funggdsioniead beschdimmd aach meddem Sedds vom Faarad ...
    #177Verfasser no me bré (700807) 08 Aug. 11, 22:52
    Kommentar
    Naja, bi ire sind sini Chance für d Natelnummere vermuetli grösser gsi als bi mir :D
    #178Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 22:59
    Kommentar
    Hasch gar kois?
    #179Verfasser manni3 (305129) 08 Aug. 11, 23:42
    Kommentar
    Naja, ich bin me für e gwüssi Altessortierig bide Päärlibildig :D
    #180Verfasser Snowflake (260254) 08 Aug. 11, 23:52
    Kommentar
    Ganz schea âschbruchsvol bisch du.

I gang jiez oo! Guez Nechdle!
    #181Verfasser manni3 (305129) 09 Aug. 11, 00:07
    Kommentar
    Ja, wotsch mal di ganz imaginäri Lischte gseh? :P

*nahwink*
    #182Verfasser Snowflake (260254) 09 Aug. 11, 00:18
    Kommentar
    Ja, des däd mi jiez fei scho endressiere, was Schweizar Tinädschar so fier Wensch bei dr Bardnarsuech hand ;-)
    #183Verfasser manni3 (305129) 09 Aug. 11, 08:54
    Kommentar
    Tinädscher? Dui Zeida sen au fir onser Fleggle vorbei, manni! Desch inzwischa a schdrammer Twen worra!

(...on sieht sauguat aus, wenn-e des amôl ãmerga derf, i han gescht agduelle Bildla von-ra xä. Also wenn i di wär, dät i glatt mit Flörda ãfanga!)
    #184Verfasser Goldammer (428405) 09 Aug. 11, 12:26
    Kommentar
    Awa, grad amol zwanzig, des isch no so guat wia a Tienädscher.

D'Edith moint ommara vierdl Zehne, dass scheints neamrds do isch ...

Ganga mr halt wiedr.

#185Verfasser neutrino (17998) 09 Aug. 11, 20:46
    Kommentar
    I bin gradamol a wengle meh ass dreimol 20. Wa bin no i?? an triple so guat wia an Tienädscher odr gar scho an dribble Twen? *hm*

Vegale, mit dir däte au flörta :)

Un Manni, i raschl grad äbbs iebrs schamanische Dreima. Muaß jedn Satz dreimôl läase, welles id beim erschda Mol peil. Sonsch liese au no äbbs vo da Val McDermid un vorhr honne alle Biachr vo da Bolton gläsa. Bloß id ans Gschäfd denkga miassa - do nervts grad (dia oine auf Kur, dia andre im Urlaub, dia nägschde grank. Abr dia alde Seggl schdenn Gwehr bei Fuaß).

A jo, un in a baar Däg griagmr Bsuach aus Frankreich. Do woiße noida, wiane reiluaga ka.

#186Verfasser Moi Gab (456541) 09 Aug. 11, 21:27
    Kommentar
    Okee, i gang raschla :)

Schlofet guat, alle mitanand - natierlich idda mitanand, abr zemma halt oder so......
    #187Verfasser Moi Gab (456541) 09 Aug. 11, 21:42
    Kommentar
    *STeilinödemalignorier*
    #188Verfasser Snowflake (260254) 09 Aug. 11, 22:12
    Kommentar
    *oamolreiguck*
    *omguck*
    *sFleckleliebgrieß*
    *em Gäbele viel Schbaß beim Raschle ond beim Franzosebsuech wensch - ond ganz wenig Ergr em Gschefd*
    *alle andre a guede Nachd wensch*
    #189Verfasser candice (447114) 09 Aug. 11, 22:23
    Kommentar
    Hallo middenanner :-)
    Irgendwann well ich au emo versüch uff Blatt zu schriebe. Dos is äbbe goar net so eifach... Bie schriet'n ihr dee 'Nasale'? Do mösst irgend abbes über dä Vokal drü... Ach ja, unn dann honn mier so en Buchstob, dä klingt bee a Meddeldenk zwösche 'a' unn 'ä'. Do weiß ich au net, bie ich doss schrie soll...
    So, äbbe eigentlich moss ich jetzt au scho ins Batt. Vielleicht versüch ich's morn noch emo. Mitläse dunn ich auf jeden Fall... :-)
    Machts gud!
    #190Verfassersolarphoton (588468) 09 Aug. 11, 22:43
    Kommentar
    Grieß di, solarphoton.

Jiez hammr scho zwai so ôscheibar Kloine do hinna, a neidrino ond a foddon! Do mues doch neima a Neschd sei, warscheinz a räechd a klois Neschdle!

Bei dr Schreibong geiz drei Frackziona: dPragmaddikar, d Âhengar vo dr IPA ond die Wiesgradkuddschreibar. Bei deane Heife Vockalr, wos im Dialeckd geit, isch des hald idd so oifach.

dPragmaddikar nemmed die Zaiche vo dr Daschdaddur onz Dächle haißd nasal. Mäer brauchz aingdle normalarweis idd, ma vrschdoz scho.
    D Âhengar vo dr IPA kobbiered Zaiche wie å ond ã von ar Tabelle raus.
    Uff andre Schwobeforommr geiz o sedde ond sedde.

Jednfalls ka ma se ibr des Tema allad ondrhalde, wenn oim grad nix andrs id eifelld ;-)

#191Verfasser manni3 (305129) 09 Aug. 11, 23:39
    Kommentar
    War ja klar, daß dr manni bloß drauf wartet. ;-)

Also wenn's õbedingt sei muaß, no mach ma a Tilde ibr dr Vokal. Im HTML-Code schaugt des so aus: ã

Ansonschtn griaß de sonnigs Photonle. Hemr os ja scho em Zählfada mol droffa.
    #192Verfasser bluesky (236159) 09 Aug. 11, 23:58
    Kommentar
    *wink*

Isch waa heid ommend mool eh bissje meeh nääwadraan in de annare Sprooche als wie doo ... unn hann doad ehrommgelääs ...

... unn : Gunnaachd ! :-)
    #193Verfasser no me bré (700807) 10 Aug. 11, 00:02
    Kommentar

Grad had oine im Englesch-Schbrochlabor nochm Ondrschied vo 'a' ond 'one' gfroged. Scho endressand, dasses in de sidliche Dialeckd wie im Englesche oo die Ondrschaidong vo obeschdimmdm Ardickl 'a' ond Zahlwoed 'oi', 'oa', 'one' geid ond im Hoechdeidsche idd.
    - Brimmedif hald, dass die Norddeidsche bessr vrschdanded ;-)

#194Verfasser manni3 (305129) 10 Aug. 11, 19:51
    Kommentar
    ;-)

*dureschneii*

*ufminiDönnerLiferigwart*
    #195Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 20:33
    Kommentar
    Bon appétit Fleggle!
    #196Verfasser Moi Gab (456541) 10 Aug. 11, 20:42
    Kommentar
    Ja, schön wär's. Isch nonig da, aber bimene gratis Dönner mit gratis Lieferig chamer nöd reklamiere. Muni halt no chli Hunger darbe.
    #197Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 20:46
    Kommentar
    Du wäesch doch id ganz vo de Krischdall falle ;-(
    #198Verfasser manni3 (305129) 10 Aug. 11, 20:53
    Kommentar
    Neinei, susch machi zur Überbrückig es Rüärei!
    #199Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 21:17
    Kommentar
    gratis Dönner mit gratis Lieferig??

Do muaß an Hoka drbei sei. Ganz gwieß sogar, weil seit wann gibt's en dr Schweiz äbbes ommasoscht?
    #200Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 21:40
    Kommentar
    *Teilihütnümeignorier*

SLokalvolk het d Lokalregirig abettlet, im chli Dönner (Brot) und Chleider/Schueh (Spieli) z gäh. D Regierig het dere Motion denn zuegstumme.
    D Bürokratiemaschinerie isch aber recht immens wie's mir schient, de Dönner isch immernonig acho.
    #201Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 21:50
    Kommentar
    Ach ja, so fangt d'Dekadenz o. Panem et circenses.

On 's Volk lasst sich drmit ruhigstella ...
    #202Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:00
    Kommentar
    Nume churzfrischtig und falls kei Misständ ume sind.

*wart*
    #203Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:03
    Kommentar
    Jetz wartsch scho iebr anderthalb Stond. Werd der Döner vo Bärner ausgliefert?
    #204Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:06
    Kommentar
    Aha, d Regierig het e Meldig gmacht. De Dönner im Flade und mit alles ohni scharf isch in Arbeit.
    #205Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:07
    Kommentar
    Ohne scharf?? Wia langweilig.
    #206Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:11
    Kommentar
    Nei, nöd ganz reinrassige Zürcher.
    Aber d Lokalregierig het sich ebe eigentlich zum Mihting mit de Landesregierig vomene andere Gebiet troffe und offebar hets länger duret als mer mir gseit het.
    S Volk het derwiil us Unmuet und Hunger eini vo de heilige Schoggene akaflet.
    #207Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:11
    Kommentar
    Ah, scharf hani nöd gern. Uf scharf bini empfindlich.
    #208Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:12
    Kommentar
    Wieso denn des? "Scharf" isch doch koi Meerestier.
    #209Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:14
    Kommentar
    Nei, aber ich has absolut nöd gern und wen's nume es bizli scharf isch, ahnis scho nüm gern. Imne andere Sinn empfindlich.
    #210Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:16
    Kommentar
    Aha, a Weichei halt.
    #211Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:17
    Kommentar
    Nei, Madame isst halt nöd alles.
    #212Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:19
    Kommentar
    Aha, net bloß Weichei, sondern au no schleckig.
    #213Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:21
    Kommentar
    Dass med demm Dööna dauadd desweesche soo lanng, damedd dea abbkiele kann unnawääschs, wenn dea heiss aankomme dääd, dann dääd dass Fläggelsche joh wegschmällse ... eh klääna Omwääsch iwwa iasched eh Gleddscha muss do schonn drenn senn ...

Drodsdeem : Gudde Abbedidd !
    #214Verfasser no me bré (700807) 10 Aug. 11, 22:24
    Kommentar
    Griaß De no me bré.
    #215Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:28
    Kommentar
    Nei, Madame irem Gaume gutiert ebe nöd alles :D

Heu Bre!
    #216Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:28
    Kommentar
    Madame irem Gaume gutiert ebe nöd alles

Sag i doch: schleckig.
    #217Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:30
    Kommentar
    Tz.
    #218Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:31
    Kommentar
    Äba.

So, ond kurz vor dreivierdl Älfe vrabschied i mi ond wensch dem schleckiga Fleggle en guada Abbedit ond alle a guade Naacht.
    #219Verfasser neutrino (17998) 10 Aug. 11, 22:35
    Kommentar
    *nawink*

*immernowart*
    #220Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:43
    Kommentar
    *wink*

Isch schigge demm aame Fläggelsche amm besschde noch e Boadsjoon Nusseis (isch waa heidd innkaafe), medd gannse Niss, damedds wass se knawware hadd, solanng wies' waade muss, bisses ändlisch sei Deenaa grieed ...

Unn fa allegaare wo schonn schloofe geen : Gunnaachd !
    #221Verfasser no me bré (700807) 10 Aug. 11, 22:49
    Kommentar
    So, Dönner isch acho und scho d Hälfti abeschlunge, defür hani ez Hitsgi.

Oh, Nussglacé, merci vilmall, bre!
    #222Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 22:55
    Kommentar
    In däer Repordasch ibrs Fueßbalschbil gex dBrasselanar schdod a scheana Satz in dr Siddeidsche - halt uff Hoechdeidsch, abr i hoff, dier vrschdandedn all:

Ein Eröffnungsspiel hingegen war es zweifellos: für Stuttgart und die Stuttgarter. Und da sich kluge Strategen dazu entschieden hatten, die Mercedes-Benz-Arena zwar zukunftsfähig umzubauen, die Spielzüge dort aber weiterhin oberirdisch über den Rasen zu bewegen, haben die Stuttgarter ihr neues Stadion offenbar gern. Keine Wutbürger jedenfalls weit und breit. *hihi*

#223Verfasser manni3 (305129) 10 Aug. 11, 23:31
    Kommentar
    Also wenn i zwoiahalb Schdunda aufn Döner warte miaßt, wär i scho lang verhungert.

Hitsgi?
    #224Verfasser bluesky (236159) 10 Aug. 11, 23:35
    Kommentar
    Wuttigembürger :D

Ich han no es paar Guetzli und es Reiheli Schoggi kaflet.

Ja, Hitsgi. Weisch wennd denn so "Hitsg-Hitzsg-Hitsg-Hitsg-Hitsg" machsch.
    #225Verfasser Snowflake (260254) 10 Aug. 11, 23:39
    Kommentar
    An Hesche haze hald!
    #226Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 00:03
    Kommentar
    #226: also jo, do isch min spota gruess !
    ...wenn i mi do drüberflüg über euri zeile, denn verschtoh i net grad jeds wort (Hitsgi...Hesche...??)
    Was für a vielfalt an Alemannisch es doch git :-)
    aber di Schwoba und di Schwizr sind net zum verkenna...die meischte jedafalls.

Guets nächtle und schlofn wohl!
    #227Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 00:35
    Kommentar
    Hen i mir fascht scho denkt. Wenn ma den Döner so runter schlingt.
    #228Verfasser bluesky (236159) 11 Aug. 11, 00:42
    Kommentar
    Ja, wämmer Hunger het..

#229Verfasser Snowflake (260254) 11 Aug. 11, 08:43
    Kommentar
    @karink

Grießgottle! Desch jô an Doil vom Schbaß, dass mir selber manchsmôl laut nôchlesa miaßet zom rausgriega, was de andere saga wellet!

Mir saget ibrigns "Hägger" zo dem Hitsgi.

On wemmer'n loswerra will muaß mr saga:

Hägger Hägger
    schbreng ieber da Negger,
    schbreng ieber da Rhei'
    schbreng midda dranei!

Dr Hägger isch des was mr griagt wemmr ebbes z' schnell ißt...soll-e vrrôda was es uf Hochdeitsch hoißt...??
    (flischder/) Schluckauf (/flischder Ende)

#230Verfasser Goldammer (428405) 11 Aug. 11, 08:53
    Kommentar
    Hey karinle, des isch ja wirkle nedd, dass du reiglueged hasch - brave Fehl :-))

Kasch gäere efdr komme, mier gfraied eis all. Du bisch die äeschd eschdreichesch Alemanne-Schwäbin do hinna! Sei ganz häezle willkomme :-))

Edidd - so ommare viedl uff zene - zuer Imfo fier di andre: Mier zwai hand eis in deam Schnierle droffe kedd, des wo i in Nommr hondrviereneizg vrlinkd hao.

#231Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 09:29
    Kommentar
    Grüess euch!

nei, nei, i bin a öschtrichische Alemannin, aber a Schwöble bin i doch net :-)

Also, i schlüss drus, dass dr Hägger Schwöbisch isch, und dr Hitsgi irgendan schwizerische dialekt. bi üs haast des dr "glucksr" !
    #232Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 11:28
    Kommentar
    Hey karin, Alemannin, aber a Schwöble bin i doch net
    ... ehemm ... also ... i kenn des scho oo! Drom sag i oo liebr, i bi a Allgaiar ;-)

*Jezmießmreisabrmoinebaidweckduckeondabissleschnellfuddschbrenge*

#233Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 13:22
    Kommentar
    Meinsch denn, ma müese vo da Schwöble do angschd ho und furt schpringa?
    #234Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 14:27
    Kommentar
    Jäss! Madam hets nach nume anderhalb Stund im NuJorkär gschafft, sich es Bikini z chaufe, wo ire vo Farb, Form und Priis (cheibe Schwabeallüre, ich hängs z vil mit Eu!:P )passt.
    Ez bruchi nume no entweder es Badchleid oder es Sportbikinioberteili, wil das wahnsinig inne Bändeligschmeus isch zwar ganz herzig, aber nöd Wassersport tauglich. Ich meine, wens mi ab de Wasserschi obenabe brätlet (was zwar selte vorchunt) heti sicher no e Schwümmweschte a, aber glich, denn goge Bändeli richte... oder Alpamare. Gattastroff.

Krass, in Bern segeds au Gluggsi. Und Bern isch recht wiit weg vo Öschterrich.
    Mir seged:
    Hitzgi, Hätzgi hinderm Hag
    Nimm mer´s Hitzgi Hätzgi ab
    #235Verfasser Snowflake (260254) 11 Aug. 11, 16:09
    Kommentar
    Reschbekt. Bloß in oim Lade? Was is eigentle mit dem Bikini wo dr selbigsmol beim hundm kauft hosch? Bisch do draus gwaxe?
    #236Verfasser bluesky (236159) 11 Aug. 11, 16:20
    Kommentar
    @ nur drei Stund vo mir wäg - des schöne Bern:-)
    villicht hon i des wort aber oh nu überno vom berndüütsche...aber na, i glob doch net :-)
    #237Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 16:42
    Kommentar
    @bluesky
    Ja, die hend TONNEWIIS gha, TONNEWIIS. Und alls Usverchauf. De Njüjorker isch ebe kuuhl.
    Weles meinsch? Weli Farb hets gha oder wenn isch das gsi?
    #238Verfasser Snowflake (260254) 11 Aug. 11, 16:50
    Kommentar
    Karin, i glob, i hao di do a bissle missvrschdande. I hao gmoind, es sei dFrog, in was fier a Dialeckdgrubbe dAlemanne ond dSchwobe middanand neikäered. Abr des hasch du gar id gmoind. [Uff däer Karde sageze Weschdobrdeidsch (Alemannisch) ]
    Okee, no mueß i mi hald alloi ducke ond fuddschbrenge ;-)

So, Fleckle ond Hemele, jedzd saged o schea Grießgodd zuer Dante Karin ussm Voerarlbäerg, ond dass dr oo die schea Hand gend, gell! Idd dassba se no scheniere mueß ;-)
    #239Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 17:08
    Kommentar
    Ja, Mami!

Heu, karink.

Us Bern chumich nöd, aber uf Bern muesi demnächscht, weiss scho gar nüm, wenn ;-)
    #240Verfasser Snowflake (260254) 11 Aug. 11, 17:18
    Kommentar
    Hoi, Karin.

Flocken bei deiner Deutschlandtour.
    #241Verfasser bluesky (236159) 11 Aug. 11, 17:48
    Kommentar
    Ah, das, ja det hanimer es schwarzes Oberteil in Bayreuth kauft, genau.
    Ja, das passt no bedingt. Also, wends schön usenand zupfsch und dich nacher nüme bewegsch und schön ufm Tüächli ligge blibsch und kein Wank machsch, gahts schono. Aber ich würd demit also nöd unbedingt is Wasser gah( geschweige denn irgendwelchi Joggeleïä).
    So all paar Jahr es Bikini ruiniert mich nöd finanziell, eich wär's au praktisch, wemmer zwei het wo passed, aber im Moment hani kei Ziit meh zum namal eis go sueche :D
    #242Verfasser Snowflake (260254) 11 Aug. 11, 17:55
    Kommentar
    @manni3:
    uf weli frog haesch du mi missverschtanda ?
    i glob i hon eher din kilometersatz falsch verstanda, odr isch do d'red gsi vom "neikäare" (ikehra) ?
    aber intressant, dass i an weschdoberdütsche dialekt red, der isch mr net bewusst gsi, nu eba dass i an alemannin bi.

Eigentli stimmt dia karte ned ganz; ersch vor kurzer zit hon i zuafällig glesa, dass d' ('tiroler) lechtaler oh no zur allemannischa sprochgrubbe ghöran ? des isch allerdings im wikipedia gsi, weiss net wia verlässlich do d'informazione sänd.

@flöckli: s'wenn isch eppa aso wichtig wia s'warum (du noch bern muasch) :-) weisch denn des no?
    #243Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 18:33
    Kommentar
    Das wiessi schono, isch nämli en Iladig und ich söt no e Charte und es Gschenkli bsorge...
    #244Verfasser Snowflake (260254) 11 Aug. 11, 18:41
    Kommentar
    karin, uff däer Karde isch s weschdlich, obr Lechtal im alemannische Bereich, ond Reutte. Onz Tannheimar Tal zelld no zom Allgai. I waiß abr nemma genau, wo do d Schbrochgrenz zom Bairische isch. I hao des amol beim Bergwandre in am Wandrfierar gläese kedd - scho lang häe.
    #245Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 19:13
    Kommentar
    Hm, des kan i ned ganz globa, dass s'lechtal sprochlich in drei teile kasch unterteile (schwäbisch, oschtoberdütsch, höchschtalemannisch) so unterschiedli redn dia alle ned - a teil vo miar (müetterlichrsits) kunnt nämli vo det...
    #246Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 21:49
    Kommentar
    No wäez hegschde Zeid, dass du amol zu deir Vrwandtschafd ferschd ond Tonaufnama machschd ;-)
    Ofd isch des ja idd sooo ondrschidle, weils a Dialeckd-Kontinuum isch.

I hao no dees gfonde (I hoff, dass du des alls vrschdoschd in deam komesche Hoechdeidsch vo deam Wikipedia):

Die jahrhundertelange Zugehörigkeit zum schwäbischen Bistum Augsburg prägte Teile des Außerfern (im Bezirk Reutte), die der schwäbisch-alemannischen Dialektgruppe angehören, die Ähnlichkeiten mit den Dialekten des angrenzenden Allgäus aufweisen (vor allem um Vils, Reutte und im Tannheimer Tal). Hier verläuft auch die schwäbisch-bairische Hauptgrenze, die sich von Daag, Wasser gegen Doog, Wåssa und däät gegen daat (= täte) abgrenzt.

Das obere Lechtal sowie das Lermooser Becken sind stärker durch den Oberinntaler Dialekt beeinflusst. Im oberen Lechtal bestand und besteht eine Nahebeziehung zum Vorarlbergischen, insbesondere zum Walserischen und Wälderischen.
    #247Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 22:09
    Kommentar
    I en meiner Naifidet hett gar-et gwisst, dass es en Eschdreich ieberhaupz allemannische Leit geit...
    *schäm*

Wia guat, dass es Karingele dôhenna uftaucht isch!
    #248Verfasser Goldammer (428405) 11 Aug. 11, 22:22
    Kommentar
    Emmrle, des send scheinz die ledschde Reschd vo Voerdreschdreich, die wo dSchweizar, Wieddebäergar ond Baire ibrsäeche hand bei dr Aufdailong ;-)

Ond ma mueß ja schließle oo id alls scho gwissd hao, voer mas zom äeschde Mol käed hadd. Wäred mier Leerar ja ganz ommasoschd ;-)

Dasses Karinle aufdauchd isch, isch abr drodzdeam schea :-))
    #249Verfasser manni3 (305129) 11 Aug. 11, 22:41
    Kommentar
    *wingg*

Dass hodd isch mia nedd denngge kenne, wie isch domools do bei Leo angefanng hodd, weill isch neddmeh imma im meine grooße Wäadabiescha hann rommbläddre wolle, wenn isch am Gommbjudda wass am Schreiwwe unn Iwwasäddse waa, dass isch iaschendwann aanfange dääd, schwääwisch und schwädserisch se leere, unn jedzade kommd aach noch eesdareischisch debei ... awwa Schbass machds ...

*nochmeehwinggunnjedsaachnochweiddasiidäsdlisch* :-)
    #250Verfasser no me bré (700807) 11 Aug. 11, 22:54
    Kommentar
    Mei, was isch oh des für an dialekt ? des hört si so "weich" a, als ob ke "Ts" und "Ks" ume sän...

Mei jo, des isch recht frech vo diar, Mannile, d'Voradelberger sän scho ka reschde, sondr "körige" lüt :-)
    Ibrsäecha bi dr ufteilig ? aso was d'Schwizer betrifft, so hon sie üs net wella (wöia uf berndüütsch :-) muess a kle üabe) !

ob des alls stimmt, was do im Wiki schtoht: im Tirolerischa gäbs ka r und l Vokalisierig ? des wär miar no net ufgfalle.

Wird würkli höchschde zit wiedr amol zur vrwandschaft z'fahre, hoff blos dass i denn do kan pass bruch, wenn i di grenze is oschtoberdütsche überquer :-)

#251Verfasser karink (659752) 11 Aug. 11, 23:58
    Kommentar
    Karinle, ädd Grenzibrschraidong ins Oschtoberdütsche:

Mier sen domols oifach uff de Bäerg doba bliebe ond hand a Gradwandrong gmached, do haz nix brauchd. Ond die Sennarinna ond Sennar hand koin Pass id seache welle, bloss Demark zue siebe Schilling ;-))

Guez Nechdle!

dEdidd moind (so ommare viedl uff ois) no zue de Voerallbäergar, dasse scheinz so körige lüt sind, dass dr Reschd vo de Eschdreichar liebr idd mäer drvo hadd.
    Soschd mießdeze am Emd no Angschd hao, dassed Machd im Schdaad ibrnemmed ond Bregenz die nui Haubdschdadd wäed. D Opr isch soweso scho viel bekanndr uff dr ganze Weld als wie die vo Wien ;-)

Ond so ommare viedl ibr neine ladd dEdidd an guede Moege ausrichte :-)

Ond jiez, so ommare halbe seggse, moind dEdidd, so langsam konndedr nemma in dr Arbad sondrn em Wuchenend sei ond a bissle d Freindschafda bfläege, oo die do hinna!

#252Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 00:13
    Kommentar
    *ineschneii*

Ich versuech grad Alti Söcke z choche. Mal luege öbs gaht. Eich möst mer di im Dampfchochtopf choche mit somene Isatz (wonich nineds finde). Naja, ich choch si ez mal es halbstündli.

Dis Berndütsch isch scho ganz ok, karink!
    Ich bin aber selber kein Berner.

#253Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 18:48
    Kommentar
    Muschdu jedsde schonn Sogge koche ?
    Hannse weenischdens eh bissje Geschmagg ?

Dann hadd de Deena jo nedd lanng foagehall. Isch hann noch eh halwie Boadsjon Gullasch von heid meddach iwwarisch, nedd dass de unns vom Flääsch fallschd ...

*
    #254Verfasser no me bré (700807) 12 Aug. 11, 19:13
    Kommentar
    S het gheisse me sölli si mit echli Zitronesaft sanft gare.
    Ich han sie ez inen grosse Chochtopf gsperrt. Si schwümmed aber. Ez hani en chline Pfannedeckel druff gleit demit si chli under wasser sind.
    #255Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 19:27
    Kommentar
    ädd Alti Söcke - wenn des alde Wollsock send, muesch fei lang koche, bis se deir Barbie bassed ;-)

Odr isch des a nuis Rezebd fier Chäsfodü?

#256Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 19:48
    Kommentar
    Nenei, das sind so grüäni alti Söcke, womer vom Gmüäshendler hend.
    #257Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 20:10
    Kommentar
    Schdrickd däe die sell?
    #258Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 20:12
    Kommentar
    Jap.

Ich han sie gholt, gschält (sowiit nötig) und koched und sie sind fein gsi. Sieg über die Natur! :D

Isch Teili ume?
    Lauft uf SF2 en Film für Dich!
    #259Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 20:22
    Kommentar
    ... vom Gemiesehännla und gescheeld ? ... geschdreggt kenn isch se jo ...
    #260Verfasser no me bré (700807) 12 Aug. 11, 20:30
    Kommentar
    Aslo gschelt und koched hani si scho selber!
    #261Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 20:40
    Kommentar
    Isch faschdeen imma noch nua Baanhoof ... aaah Schdremb, awwa ned Gemiess ...
    #262Verfasser no me bré (700807) 12 Aug. 11, 20:57
    Kommentar
    Fleckle, jiez abr raus middr Schbroch: Was send 'Söcke'?
    #263Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 21:02
    Kommentar
    Alti Söcke, manni, Alti Söcke .

#264Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 21:22
    Kommentar
    Dann : Gudde Abbedidd !

... unn alls wedda wass debeigeleead ... .-)
    #265Verfasser no me bré (700807) 12 Aug. 11, 21:29
    Kommentar
    Alti Söcke midd Orâschewinegrädd? Des isch a Schock!!
    #266Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 21:29
    Kommentar
    ... fonn allään wärisch doo imm Lääwe nedd droffkomm ...
    #267Verfasser no me bré (700807) 12 Aug. 11, 21:31
    Kommentar
    Do hedd i vrhongre mieße ;-((

Sag amol: Kenned dier wirkle soo schläechd Franzesesch in dr Schweiz???
    #268Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 21:32
    Kommentar
    Alti Söcke LOL Klasse!
    #269Verfasser SD3 (451227) 12 Aug. 11, 21:35
    Kommentar
    Französisch, öppis zwüsched 4-9 Jahr :D

Gell, SD3, *check* (Swinglish für Gimmiihfaif)
    #270Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 22:00
    Kommentar
    Check!
    #271Verfasser SD3 (451227) 12 Aug. 11, 22:44
    Kommentar
    No muasch halt Neilonschdrümbf aziaha, wia des a ordentlichs Mädle macht. Dia kasch im Waschbecka auswasche ond muasch de Baumwollsocka net em Zitronawasser auskocha. :-)))
    #272Verfasser bluesky (236159) 12 Aug. 11, 22:54
    Kommentar
    Ja, ich und Neilonschtrümpf, sobald ich die mini Bei ufezoge han, hends im beschte Fall Laufmasche und im schlimmschte sinds verrise. Mini Fingernägel sind da irgendwie im Wäg..
    Lieber Leggins.
    Usserdem tuenich ali mini Nylons id Wösch und je nach dem no Tömblere. Und si überlebeds und susch chaufi mir neui.

Übrigens, hanich verzellt vo dene hammergeile Stöggels, womir leider ei Nummere z gross sind, wonich aber glich umsverrode han möse ha? I die leggi amigs Schisöcke a :D
    Musch halt den Tschins drüber. Aber für de Winter chönti au mal den eifach Leggins und den churzi Stülpe drüber und es Röckli...
    #273Verfasser Snowflake (260254) 12 Aug. 11, 23:41
    Kommentar
    Kudd die Orâschewinegrädd aingdle uff die nackad Haut?

Nochdrag ädd Fingernägel sind da irgendwie im Wäg: Wie beim Giddaarschbile!
    #274Verfasser manni3 (305129) 12 Aug. 11, 23:42
    Kommentar
    ned ganns, manni, beim Giddaaschbille senn die Finganäschel iaschedwann wägg, beim Nailongschdremmb aanzieje senn die Schdremmb ball wägg ...
    #275Verfasser no me bré (700807) 12 Aug. 11, 23:50
    Kommentar
    Genau, bre, du seisch es!
    #276Verfasser Snowflake (260254) 13 Aug. 11, 00:14
    Kommentar
    Muasch halt deine Nägel ond d'Hornhaut pflega, des nennt ma Maniküre.

Fir Schdöckl de z'groß send nemmt ma Fersa- ond/odr Ballekissa aus Silikon. Hen i grad ausbrobiert, funzd ausgezeichnet.
    #277Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 00:17
    Kommentar
    Nüzt nüt, emal bi mine nöd. Ussert si sind ganz fiin gschliffe und ich tuen d Strümpf ganz fiin feschhebe und dra zieh.
    Ja, tönt nachere Alternative zu de Schisöcke.
    #278Verfasser Snowflake (260254) 13 Aug. 11, 00:42
    Kommentar
    Guada Morga.

Ond dr Dante Karin schick i en Gruaß vom oina Ländle en's andre Ländle.

Fleggle, Du kenntesch jo au amol dia Schisogga mit Zidronasaft kocha. Am Beschda dia Haihiehls glei mit, vielleicht ganget se a bissle ei ond basset dann.
    #279Verfasser neutrino (17998) 13 Aug. 11, 06:37
    Kommentar
    Àbbrobboo Hai Hils: Do geiz grad an Moezschdreid!!
    #280Verfasser manni3 (305129) 13 Aug. 11, 08:31
    Kommentar
    Des is mir grad sowas von wurscht - mei Greß ham de eh ned.
    #281Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 14:03
    Kommentar
    Mini neue heilige Schueh choche?!

#282Verfasser Snowflake (260254) 13 Aug. 11, 15:49
    Kommentar
    Idd koche! Zole âmole!!
    #283Verfasser manni3 (305129) 13 Aug. 11, 15:52
    Kommentar
    Roti Sohle... also ich schwank no zwüsched "das gseht aber bekloppt us" und "isch no speziell"... aber rot staht mir ebe nöd eso.
    #284Verfasser Snowflake (260254) 13 Aug. 11, 15:55
    Kommentar
    Also waasch, eure tagesthemena sin jo net schleacht (Härr Sschpecht!), und no schpannend: vom söck wäscha über nägeleschnida bis zu da haihiehls :-)

I muess do mit ganz andera sacha kämpfa...
    bi geschtr wiedr usgwandret us am schöna ländle, wiedr in oschta ! (vo welam ländle redsch du, neutrino, es git doch nur üsrs !)

Ädd befürchtiga vo dr edidd: soo schlimm sän miar oh widr net, und i jedam land brucht's halt wenigschtens a paar körige lüt ! der oschta vo öschterich ka frooh si, dass as üs giet, und ned nu weil d'breagazar eigetlich des künschtlerisch aschpruchsvollere programm hond als bi da salzburger feschtspiele, wo si johr us und i scho dia macht vom schnöda mammon aprangeran...

Mine vermuitig isch, dass d'schwoba sich sälber jo oh net mit am rescht vo dütschland in an topf werfa lond...

So ietz bruch i wiedr a paar gueta rotschläg vom rescht vo r LEO welt, i hoff es sind a paar gschide onlein, dia miar witerhelfa könnant, damit i ned ganz vrzwifla tua :-(

#285Verfasser karink (659752) 13 Aug. 11, 16:05
    Kommentar
    He Karinle, id vrzweifle. Zuer Noed frogesch hald bei eis hinna.
    Bisch uff Salzburg nomm odr glei bis Wien naa?
    #286Verfasser manni3 (305129) 13 Aug. 11, 16:26
    Kommentar
    #287Verfasser manni3 (305129) 13 Aug. 11, 16:26
    Kommentar
    hm, wieso müessamr ietz uswandera ?
    es langt doch, wenn i widr z'wian muess si. a biz kontinuität wär scho fein, wenigschtens do hinna :-)
    #288Verfasser karink (659752) 13 Aug. 11, 16:42
    Kommentar
    Mia wannare nedd auss, mia misse nua ball umzieje, de Faade es foll in 11 ...
    #289Verfasser no me bré (700807) 13 Aug. 11, 16:59
    Kommentar
    in 10 ...
    #290Verfasser no me bré (700807) 13 Aug. 11, 17:00
    Kommentar
    in 9 ...
    #291Verfasser no me bré (700807) 13 Aug. 11, 17:00
    Kommentar
    #292Verfasser manni3 (305129) 13 Aug. 11, 17:02
    Kommentar
    Brauchschde id fiechte, karinle! Mier send ja drbei :-)
    #293Verfasser manni3 (305129) 13 Aug. 11, 17:10
    Kommentar
    Woisch, Karin, dia Fäda wern nach 300 Beiträg automatisch gschlossa.
    #294Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Kommentar
    #295Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Kommentar
    #296Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Kommentar
    #297Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Kommentar
    #298Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Kommentar
    #299Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Kommentar
    #300Verfasser bluesky (236159) 13 Aug. 11, 17:22
    Die Diskussion zu diesem Artikel ist geschlossen.

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt