Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Betrifft

a halbs Dudzad Dudzad

Kommentar
    segs mol zwelf Schwobedräeffe scho :-))

     
       
    Des isch dr zwaiesibzgeschd endrnazenal Alemanne-Schwobe-Dräffbonkd
    zom Hoigaate, Raadsche ond Dischkriere,
    in deam wo ma all grenzibrschraitede Warianda vom Alemannesche läese ond schreibe ka.

Ond wäe Luschd had, ka oo en andre Dialäkd wie Bladd odr sogar Schdandardneihoechdeitsch schreibe.
    Also dond ui koin Zwang a ond schreibed mid. Mier gfrajeze ibr jedn, däe wo reikudd ond eis Xelschafd laischded :-))

Ond schreibed ganz aso, wie ui dr Schnabl gwaxe isch.
    Desch fei endressand, dassba sogar beim Schreibe glei die ondrschidlene regijonale Warijedäda säeche ka, vom Lech bis ibr de Rhei nomm odr sogar ibr de ganze Adlandeck bis ins Bensilveinijadadsch nei.

Vo do kommebr ond jiez goz do hinna weidr.

Mier hoigaated allad weidr, solangs no ebbs zom sage geid!
    Onz siechd ganz drnoch aus, dass eis dr Gschbrächsschdoff no id so schnell ausgod ;-))

                        Land id lugg!

Verfasser manni3 (305129) 22 Dez. 11, 12:54
    Kommentar
    ... unn doo hadd de manni3 schon die Dia offgemacht, isch mache es Lischd an !
    :-)
    #1Verfasser no me bré (700807) 22 Dez. 11, 18:55
    Kommentar
    Heee, lomme au no mit!

Danke Manni frs Bäschdla.

Danke Brele frd Erleichdung.
    #2Verfasser Moi Gab (456541) 22 Dez. 11, 19:29
    Kommentar
    Ään Gligg, dass de manni es räschdzeidisch fäadisch gried had, befoara hadd misse zu seim Dreffe geehn heid ommend !
    #3Verfasser no me bré (700807) 22 Dez. 11, 19:39
    Kommentar
    *reinplatz. schönes gemütliches Zimmer bewunder*

Wow, hier ist es so hell!
    #4Verfasser Amy-MiMi (236989) 22 Dez. 11, 19:54
    Kommentar
    Huhu Amy-MiMi ! Scheen, dass de aach mool doo bischd !

Dass medd demm hell, dass leid an deene neije Enagischbaalammbe, beim Inschalde machese Lischd wie eh Funnsel, awwa dann, noo na halb Schdunn leischdese wie eh Fluudlischdanlaach ...

(Eggsdra foa Änglisch-Schwäddsa) :
    How nice to see you here ! All this brightness is due to the new energy-efficient bulbs, turning them on they shine a bit dim but after a while they are like a flood-lighting ...
    #5Verfasser no me bré (700807) 22 Dez. 11, 20:31
    Kommentar
    Ha jetz lamme gao. Fanget dia oifach a nuis Fädele ã on i kã säh mô-n-e bleib!
    Abber i hao eich gfonda.
    Grißgottle.

On Adeele - i gang jetz nemlich ens Bett, moarna Morga isch d'Naacht rom (on dui isch schao widder a weng kiirzer wia gescht), on 's geit an Haufa zom Doa.
    #6Verfasser Goldammer (428405) 22 Dez. 11, 23:12
    Kommentar
    *Goldammer hinterherwink*

Danke, no me bré. Funnsel und Fluudlischdanlaach hätte ich ohne deine Übersetzung nicht verstanden. Wenn ich laach sehe, denke ich entweder daran oder daran.

Hoffentlich klappt das mit den Links.
    #7Verfasser Amy-MiMi (236989) 22 Dez. 11, 23:25
    Kommentar
    Blöder Doppelpfosten. Der zweite Link sollte das sein.
    #8Verfasser Amy-MiMi (236989) 22 Dez. 11, 23:27
    Kommentar

It's not Laach but Anlaach ... the first would be Lachs, the second one is the Real-And-Only-One Maria-Laach, but this is what I would call Laach

I wish you happy Holiday Season and also a happy New Year !
    #9Verfasser no me bré (700807) 22 Dez. 11, 23:42
    Kommentar
    Was isch denn din Dialäkd Amy-Mimi, wo redat ma denn no so a schös Hochdütsch :-)?
    #10Verfasser karink (659752) 22 Dez. 11, 23:43
    Kommentar
    Edith, wie imma hinnahäa :

It's not Laach but Anlaach ... the first of your links is indeed Lachs (Laggs), the second one is the Real-And-Only-One Maria-Laach, but this is what I would call Laach

I wish you happy Holiday Season and also a happy New Year !

Huhu Karinsche ! Dass ess aschdreines Ammihochdeidsch, wie ma dass halld so off de anna Seid fonn deneme "Pond" schwädse unn schreiwe duud !
    #11Verfasser no me bré (700807) 22 Dez. 11, 23:44
    Kommentar
    Bréle, iz a rielli schdreindsch kaind of inglisch ju rout. Wos ßäer an inglisch Raitraitrefoem in jur neck of ße wudz?

karinkle, dEimi schreibd a eggschdrem norßern Greitleixbensilveinijadadsch ;-)
    I wondre mi, dass du des vrschdoschd ;-))

A²My³le, wellkamm! Naiß tu sih ju hier :-))

#12Verfasser manni3 (305129) 23 Dez. 11, 00:08
    Kommentar
    Bréle, war eh ka ernscht gmahnte Frog vo miar...abr des Maria-Laach kennan also sogär d'Ammis :-) (I net).

Guets Nächdle denn.
    #13Verfasser karink (659752) 23 Dez. 11, 00:14
    Kommentar
    Ach, manni. Das ist doch ein aschdreines nomebréenglisch.

Das, was ich schreibe, ist aber kein Ammihochdeidsch sondern ein Amyhochdeutsch. So kann man mir die gelegentlichen Fehler nicht übelnehmen.

*karink wink* Wir kennen uns noch nicht. Ich bin ein Troll und wohne in einem Fäustling, der Michigan heißt. Mehr kannst du hier erfahren: http://en.wikipedia.org/wiki/Michigan
    #14Verfasser Amy-MiMi (236989) 23 Dez. 11, 00:17
    Kommentar
    Huhu manni, wie waas Dreffe im Greids ?

Doo hannisch eh baa Faschdänndnisschwirischkääde :
    iz a rielli schdreindsch kaind of inglisch ju rout. Wos ßäer an inglisch Raitraitrefoem in jur neck of ße wudz?

Schloof gudd, Karinsche !
    #15Verfasser no me bré (700807) 23 Dez. 11, 00:20
    Kommentar
    *langsam sei* Schlaf schön, karink.

@karin: 2008 war ich in Deutschland und habe einige Freunde besucht. Eine Brieffreundin, ihr Mann und ich haben Maria Laach besichtigt und eine schöne Wanderung um den See herum gemacht.

you wrote...rightwrite reform (ist doch kein Englisch)...neck of the woods (= in deiner Gegend)
    #16Verfasser Amy-MiMi (236989) 23 Dez. 11, 00:22
    Kommentar
    Sänggs Äimi !

Wisch ju eh guud naidds schlieb duu !
    Wish you a good night's sleep too !
    #17Verfasser no me bré (700807) 23 Dez. 11, 00:38
    Kommentar
    @Eimimimi
    I han me gwundert worom du sagsch du wohnsch ema Feischtling - bis e d' Landkart ãguggt han. Tatsächlich! :-D

#18Verfasser Goldammer (428405) 23 Dez. 11, 09:04
    Kommentar
    'n Obed. Endlich Feierobed ond a baar Dääg frei. Pffffffffffff.
    #19Verfasser neutrino (17998) 23 Dez. 11, 20:57
    Kommentar
    *nick*
    *schnurr*
    Sinebenzwenzigscht gahts den grad wiiiter.

Ez no die obligatorisch Semeschterendparti.
    Aber zersch nos obligatorische Schnigle.
    #20Verfasser Snowflake (260254) 23 Dez. 11, 21:08
    Kommentar
    ... ond Biegla. Damit Du gschniegelt ond biegelt uff die Bardie ganga kosch.
    #21Verfasser neutrino (17998) 23 Dez. 11, 21:14
    Kommentar
    Us irgendemne Grund hanich gaaaaaaanz vill Klamotte, womer nöd glete mues :P
    #22Verfasser Snowflake (260254) 23 Dez. 11, 21:18
    Kommentar
    Isch hann aach eh Bischeleise, dass woo schonn meerare Joore neemeeh benudsd genn ess ...
    #23Verfasser no me bré (700807) 23 Dez. 11, 21:20
    Kommentar
    Klar, Du gläddesch bloß manchs Mol Deine Hoor, gell.

no me bré, I hao au scho seit Johr nemme biegelt.
    #24Verfasser neutrino (17998) 23 Dez. 11, 21:26
    Kommentar
    Wo des doch soo gued* riechd, gell Gäbele :-)))

*Jednfalls bei Baumwoll ond Leine. Wemma Blaschdeck middr gleiche Eischdellong bigled, riechz a bissle räs ;-))
    #25Verfasser manni3 (305129) 23 Dez. 11, 21:29
    Kommentar
    Bieglsch Du effdr Blaschdigg, dass Du des so guat woisch?
    #26Verfasser neutrino (17998) 23 Dez. 11, 22:02
    Kommentar
    Effdr idd, abr die oi baumwulle Sommrhose mid ar schwaaze Abblikazioo raichd fier a Weile ;-((
    Do kasch amol säeche, wie läernfäjeg ma sogar noo im hoeche Aldar sei ka!!
    #27Verfasser manni3 (305129) 23 Dez. 11, 22:23
    Kommentar
    Du drechsch Hosa mit Abblikazjona? Was fir Abblikazjona denn? Bleamla? *gg*

Ond jetz vrabschied i mi. Falls mr ons nemme läset, wensch I Eich jetz scho scheene ond ruhige Weihnachta.
    #28Verfasser neutrino (17998) 23 Dez. 11, 22:27
    Kommentar
    Baamwollhoose medd Bliemsche-Abbligadsjoone ? Amm bäschde aach noch soo eh Moddäll ... ?

Dass kannisch ma eischendlisch nedd so reschdisch foaschdelle ...
    #29Verfasser no me bré (700807) 23 Dez. 11, 22:42
    Kommentar
    Scheene Weihnachta Schdiggle!

Manni, bei mir isches so weit, dasse nimme biegla ka, ohne a di z'denka - un drum biegle au so gern, welle no an de denka ka.

I bin grad ferdig worra mit Geschenkla vrpacka, zwoiazwanzg Schdugg.

Bin au scho wiedr wägg, bin blatt, abr idda vom blätta :)
    #30Verfasser Moi Gab (456541) 23 Dez. 11, 22:52
    Kommentar
    Dea G'ruch fon demm fabrännde Blaschdigg kennisch aach, fonn meina Mamma, die wo die Teesaschdreife fomm allde Geschänggbabiea medd de Gnigge medd weggebischeld hodd ...
    #31Verfasser no me bré (700807) 23 Dez. 11, 22:55
    Kommentar
    Neamrds do? Scheintz alle am Grischdbaumschmigga ...
    #32Verfasser neutrino (17998) 24 Dez. 11, 10:09
    Kommentar
    Weinachzimeil schreibe an all die, die wo i do hinna id/idde/nidde/ned driff ;-)

dEdidd ladd ui ommare halbe ois (halb noch zwelf Uer Middag - fier alle Andrschschwädzege!) ausrichde, dass i jiez fuddfar ond äeschd moere zNachd mea hoikomm. Bis moere also :-))

        ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
            ☆     Häbbi Krischmesihf!     ☆
            ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

#33Verfasser manni3 (305129) 24 Dez. 11, 10:41
    Kommentar
    Guada Morga mittnand.
    #34Verfasser neutrino (17998) 25 Dez. 11, 08:14
    Kommentar
    Schöne Wienachtstag!
    #35Verfasser Snowflake (260254) 25 Dez. 11, 10:58
    Kommentar
    Dito.
    #36Verfasser bluesky (236159) 25 Dez. 11, 11:45
    Kommentar
    Eich alle frohe Weihnachde! :)
    #37Verfasserminima (507790) 25 Dez. 11, 12:52
    Kommentar
    Danke, minimäle! Seldener Gascht - gugg halt efders môl rei, mir dädet ons fraia!

Mir hen grad a wonderscheens Friahschdigg ghett. Mei Menchner Jonger hôt seim Bruader a zembfdichs Weißwuurschdfriahschdigg zo Weihnachda gschenkt - Weißwiarscht, an reachda Menchner Sembf, Menchner Brezga on a reachts Biar (a Pschorr Heffeweißbier) , drzua an schdoinerna Maßgrug. Er hôt sovl Wiarscht on Brezga brôôcht dass es fir älle graicht hôt. Des war sauguat, kã-n-e eich saga.

Eich älle au no a frohs Fescht!
    #38Verfasser Goldammer (428405) 25 Dez. 11, 13:18
    Kommentar
    Des is awwer lieb von der, Ämmerle! :)

Auja, Weißworschdfrühstügg, des klingt klasse!
    Mir hadde gesdern owend was Ähnlisches (wie jedes Joar an Heilischowend): Kardoffelsalad un Weißwörschd, wobeis die schbezielle Weißwörschd bei unserm Metzger nur an Weihnachde gibt, die sin länger und hawwe Pedersilie un Schniddlauch drin.
    #39Verfasserminima (507790) 25 Dez. 11, 13:32
    Kommentar
    Du Ärmschde, Goldammer. Minkner Brezga dauga doch nix, scho z'Augschburg gibts bessere und de wern immr besser, je weiter noh Schwaba nei. Ond Weißbier trinkt ma ausem Weißbierglas, net ausm Maßkruag. Do muaß i scheins no Entwicklongshilfe leischda.

Griaß de minima. Scheint z'Aschebersch a d'Sonn?
    #40Verfasser bluesky (236159) 25 Dez. 11, 13:38
    Kommentar
    Grüß disch aach, Himmelsche!
    Leider nit, bei uns is alles grau in grau, un grad nieselts wieder e bissje! So goar kei Weihnachswedder ...
    Wo scheint denn die Sonne? ;)
    #41Verfasserminima (507790) 25 Dez. 11, 13:55
    Kommentar
    Do herunt in Leopolis, bloß a paar weiße Schleierwölkla hats.
    #42Verfasser bluesky (236159) 25 Dez. 11, 14:29
    Kommentar
    Also zu dene Weißwiarscht muaß mr scho Minchner Brezga essa, fend i - moinsch et, Hemele? A Weißwurschtfriahschdigg mit Wirddabergische Brezla??? Also des Bier hoißt orginal "Hacker Pschorr Hefe Weisse" - des môg scho sei, dass des et ganz schdilecht war, des außm Maßgrug zom drenka, i gebs weider.
    #43Verfasser Goldammer (428405) 25 Dez. 11, 14:50
    Kommentar
    Do herunt in Leopolis, bloß a paar weiße Schleierwölkla hats.

Edith zwanzg Minata schbädr: i gang jetz geh a wengale schbazier radle. Mol schau, wia der neie Isar radl hei wei worra isch.
    #44Verfasser bluesky (236159) 25 Dez. 11, 15:04
    Kommentar
    Dô hôt jetz aber d' Edith an Glutzger ghett, hemele!
    Vill Schbass beim Radla. I bleib heit denna, mir isch z' õgmiatlich dussa.
    #45Verfasser Goldammer (428405) 25 Dez. 11, 15:06
    Kommentar
    So, mea do. Schee hen ses gmacht, ka ma net mekara. Enzwesche hot ses au zua zoga.

Jetz mach i mir an Kaffee ond no iß i den oinziga Lebkuacha heier.
    #46Verfasser bluesky (236159) 25 Dez. 11, 16:34
    Kommentar
    Märy Krißmeß wienscht eich Allemane eire ßd3 ausm recht frostigen Bensilveinia!
    #47Verfasser SD3 (451227) 25 Dez. 11, 16:56
    Kommentar
    Kalt isch bei eis oo, ßdedruile.
    Ond oo dier Merri Krischmeß :-)
    #48Verfasser manni3 (305129) 25 Dez. 11, 18:34
    Kommentar
    Bei ons ischs net wirglich so kald wia mr sich's an Weihnachda denka kennt, aber drotzdem winsch i em ßdedruile a Merri Grischmäß uf Bennsilfeinia nom!
    #49Verfasser Goldammer (428405) 25 Dez. 11, 18:47
    Kommentar
    Bi eus isch vil z warm.
    #50Verfasser Snowflake (260254) 25 Dez. 11, 19:47
    Kommentar
    En schöne owend zusamme un Märi Grismes aach nach Bensilweinia!

Des duht mer jetz leid, dass ich heut middach so sang- un klanglos verschwunde bin ... ich bin am Wohnzimmerdisch eigeschlofe. Bin üwwer Weihnachde bei meiner Mudder, mir sin beide oisch erkäld un ich hadd außerdem noch oisch weggselnde Awweitszeide die letzde Woche. Da hats misch heut middach gerafft ...
    #51Verfasserminima (507790) 25 Dez. 11, 19:56
    Kommentar
    Hallo mitnand, wünsch euch oh allna schöne und friedliche Wihnächta !
    Und oh no ah nochträglichs "Grüaßde" und Märri Krischmäß dr Eimi-Mimi in an Fäuschtling duri usam kalte Wiänna! "Brrr"
    #52Verfasser karink (659752) 25 Dez. 11, 20:07
    Kommentar
    Des macht doch nix, minima, do hot sih dei Körper gholt, was er braucht hat.

Also mir wars kalt gnua. Geschtern Mittag isch d'Heizung ausgfalle ond erscht seit drei Schtund ghot se mea.
    #53Verfasser bluesky (236159) 25 Dez. 11, 20:08
    Kommentar
    Hallo mitnand, wünsch euch oh allna schöne und friedliche Wihnächta !
    Und oh no ah nochträglichs "Grüaßde" und Märri Krischmäß dr Eimi-Mimi in an Fäuschtling duri usam kalte Wiänna! "Brrr"

d'Edit no schnäll: und oh am ßdedraile noch Pensilfeinia Märry Krischmäß (dankdr schö für dine immr gern ghörte Vorschläg)
    #54Verfasser karink (659752) 25 Dez. 11, 20:10
    Kommentar
    @minima
    Ich bin vorher au grad inen narkoseartige Schlag gheit.
    Ez binich aber wiedr ufgwacht und han grad mis Wienachtsgschenkli usprobiert: es Schoggifonduekaglon!
    Hani grad dopplet becho... ich mues ja en recht verfressene Idruck gmacht ha ;D
    #55Verfasser Snowflake (260254) 25 Dez. 11, 21:59
    Kommentar
    Aach fonn mia Siisenns Griidings doo Bänsilwehnija änd doo Mondääna ! Unn inn die hässische, schwääwische, bajrische, esdereischische, schwäädsa Läänaa aach ... unn inn alle annere Läänaa sowisoo !

Isch hodd es Haus fonn meina Schweschde medd nua zeh Meda fafaahre dann doch gefonn ... unn feines Essa hodda ma aach ... Schwäänefillescha imme Bläddadeischmänndelsche ... meddna Bilsraamsoos ... unn waisi Mussauschoggodaad hinnahea ... omm gaanse Wääsch hin unn seregg hodds geräänd ... kalld waas nedd ... awwa doad owwe hannse jedsade Gladdääs ... ään Gligg, dass ma räschdezädisch häämgefaa senn ...

... eh Meddaasschloof hodd isch heid känna ... doodefoa geenisch heid mool frija inns Bädd ...
    #56Verfasser no me bré (700807) 25 Dez. 11, 22:20
    Kommentar
    Guets Nächtle Nomebré!
    ...medd nua zeh Meda fafaahre dann doch gefonn...
    Des mues abr a klis Hüsle si, wo dine Schwöschdr wohnt, wenn di noch zehn Metr dra vrbei scho vrfahra hosch :-)
    #57Verfasser karink (659752) 25 Dez. 11, 23:03
    Kommentar
    Die senn graad ommgezoo ... isch hodd biss eh halwi Schdonn foam loosfaare nedd gewissd woo dass dass iwwahaubd senn duud ... inna Geeschend woo isch eischendlisch noch nii waa ... isch hodd zwaa do Oad gefonn, awwa die Hausnumma fabassd ...
    #58Verfasser no me bré (700807) 25 Dez. 11, 23:13
    Kommentar
    @Flöcksche: Des beruischd, dass ich anscheinend nit die einzische bin, die middachs urplötzlisch in Diefschloof fälld... ;)

Awwer was is denn e (Schoggifondue-)kaglon? Schoggifondue klingt guuuud ... ich will scho ewisch und drei Daach mal zum Sonndaachsbransch in e beschdimmdes Logal, des aach en Schoggobrunne hat ...

Jetz guds Nächdle, eich alle noch en schöne Owend un zwedde Weihnachdsdaach!
    #59Verfasserminima (507790) 26 Dez. 11, 00:01
    Kommentar
    Fa heid :
    Gunnaachd allegaare !
    #60Verfasser no me bré (700807) 26 Dez. 11, 00:06
    Kommentar
    Sorry, I can't write any dialect, so I'll just wish you all happy Boxing Day.

@ßD3: It's cold where you are? How can that be? *consulting weather map* Hmmm. what do you consider cold? We've had what I would call warm weather. Yesterday and today were sunny. I'd rather have a white Christmas, but barring that, sunny and above freezing is nice. Well, except for that whole global warming thing.

The lake we live near isn't frozen. I may go for kayaking, just to say I did.

Des beruischd, dass ich anscheinend nit die einzische bin, die middachs urplötzlisch in Diefschloof fälld... ;)

I fell asleep during a slide show this afternoon. My husband's cousin's family went on a safari. Really excellent pictures. Nevertheless, I nodded off some in the middle. Woke up in time to catch the end and all the pictures of the younger daughter's wedding.
    #61Verfasser Amy-MiMi (236989) 26 Dez. 11, 06:06
    Kommentar
    Guada Morga.

Änd gud Iwening tu juh Amy-MiMi! *wavingtoleftpondia*
    #62Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 07:18
    Kommentar
    Enzwischa wartscheintz scho: Sliep well, Eimimimile!

Griaßt's Eich.
    #63Verfasser Selima (107) 26 Dez. 11, 11:11
    Kommentar
    Griaß De. I hoff, Eich goht's guat.
    #64Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 12:36
    Kommentar
    Hi Amy! How can it be cold? Dunno, it's always a mystery to me! ;-) But I have it on good authority that it there was snow between Ohio and here, and I saw with my own eyes that my son had to scrape frost off the windshield of his rented moving truck yesterday morning while we all stood around shivering. (Okay, it's not your kind of cold.) Next stop FL, and then flights to AZ and Californ-eye-ay!

Enjoy your kayaking - and don't fall in!!!
    #65Verfasser SD3 (451227) 26 Dez. 11, 12:45
    Kommentar
    Abr ond wia! Geschd hommr a riesigs Femiligettugesr ghett ond des isch äbbl schea. Ond noch iebr achd Schdond Schloof heind naachd benne oo endle mei Winächtsmiadigkeit los. Am Heiligobnd benne wia zrschlaa gwest noch nein Schdond endr Kuchl. Abr s hotse kulenaresch glohnt ghett - wasmr so gheard hot.

Ond ui?

Hobadla, essdedruile! Ui fahrad auf Kallefornija? Edd schleachd. I wenschdr a scheana Zeit ond daßmrse nägschds Johr oo mear dreffad pferleichd. Dees wär schea.
    #66Verfasser Selima (107) 26 Dez. 11, 12:46
    Kommentar
    Griaß De eßdedrei! Viel Spaß en dem Kalifornijah.

Bei ons war an Heiligobed ruhig ond 's Essa war au guat. Geschderd wara mr bei meira Schweschdr, meine Edldra au, ond 's war au net. Heit goht's zom Bruadr vom Co-schdiggle. Abbr bloß zom Kaffee. Morga griaga mr nommol Bsuach, en aldr Schulkamrad hot sich vor a baar Wocha gmeldt ond dann hemmr gmoint, er soll doch vorbeikomma. Ond iebrmorga hock i wiedr em Birro ...
    #67Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 12:57
    Kommentar
    Dees duane scho morga - ond i gfreime sogar drauf, ballne nämmle ganz alloinigs bee em Birro ond endle dia Sacha doa kaa, zua denne i schoo seid zwua Moanad ned komm.

Sag doch Deim Co-Schdiggle glei no amol scheane Griaß!

So - Ond miar gangat jetzt a Ronde durchs Derfle.
    #68Verfasser Selima (107) 26 Dez. 11, 13:05
    Kommentar
    Griaß eich, neutrino und Selima. Der Herrsohn und Begleitung fliaga nach CA. I leider nedd. Dort fanga sie (ohne mich) ihr neies Lebe in dem SanFran o.
    #69Verfasser SD3 (451227) 26 Dez. 11, 13:15
    Kommentar
    Selima, griaß Du die Deine au schee.

eßdedrei, abbr Du wirsch Dein Bua jo ab ond zu bsuacha kenna.
    #70Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 13:47
    Kommentar
    LEO-Häggr ...
    #71Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 13:47
    Kommentar
    Alle Schwäble, änd âl ße aßer wanns tuu, verschbäded scheene Wiehnäta winsch.

Me frei, dasse äbbs vo da Minima läasa honn kenne - desch fei wia a Geschenkle!

#72Verfasser Moi Gab (456541) 26 Dez. 11, 20:42
    Kommentar
    *dureschneii*

*allnewink*

@Teili
    nd iebrmorga hock i wiedr em Birro ...
    Ja und :P ? Ich mach morn schowieder öpis!
    Mir mached mal öpis neus. Di ultimativ neui Lernmethode. Mal luege öbs taugt.

@minima

http://de.wikipedia.org/wiki/Caquelon
    Ich ghei ehner am abig oder am Namittag inen narkoseartige Tüfshlaf, aber denn isch mini Biouhr wohl dete, wo euri bi "Mittag" isch ;-)

@Gäbeli
    psscht, ez mömemr eifach ganz lieb mitere si, den blibt si au!

#73Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 21:03
    Kommentar
    Mia senn doch imma gaaaans lieb ... medd allegaare do !

*gaansliebwingg* :-)
    #74Verfasser no me bré (700807) 26 Dez. 11, 21:09
    Kommentar
    Fleggle, jo, Du machsch "öpis", abbr i muaß schaffa.

Und zor "ultimativ neui Lernmethode": glaub mr, dass des mittem Buach ondrem Kopfkissa ganz gwieß net fungzjoniert.
    #75Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 21:09
    Kommentar
    dass des mittem Buach ondrem Kopfkissa ganz gwieß net fungzjoniert

Dass ess joo aach eh uaalldi Leeamedood ... halld seid's Bischa unn Kobbkisse gäbbd ... wass fa eh neiji Leeamedood soll dass senn ? Wennischs nedd wääs, dann stellisch äänfach eh Froo im Lejoforum ... unn leje dann de Kobb off de Gombjuuda ?
    #76Verfasser no me bré (700807) 26 Dez. 11, 21:14
    Kommentar
    Schomal ganz en huuufe Theorie uswendiglernt, wo Dir komplett abstrus vocho sind?
    Ok, ich rede mitemen Jusler, aber Euri eigete Sache findet Ihr emal schlüssig. Nur de Rescht vode Welt nöd ;-)

Wieso hesch es scho usprobiert?
    Nenei, öpis neus. Mir fahred de ganz Tag lang Zug und tönd det drin lerne. Imne normale Zug hesch so guet wie kei Ablenkig.
    #77Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 21:18
    Kommentar
    no me bré, mir wissa des, abbr weiß mr des au em Heidiland, wo mr no koin Strom hot? Siehe Profil: Snowflake
    #78Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 21:18
    Kommentar
    Was für en Zemehang beschtaht gnau zwüsched emne Buech und emne Chopfchüssi und Strom?
    #79Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 21:20
    Kommentar
    En ganz en enger. Mir wisset uff Grond vo dr Forschung, dass es Buach ondrem Kissa nix nutzt. Mir hen uff Grond vo dr Forschung au scho Strom. Ihr hen koin Strom, also isch Eier Forschung no net so weit. Wieso soll se dann ausgrechnet bei dr Buach-Kopfkissa-Beziehung weidr sei?

Mir hen frijer en dr Bibliothek glernt. Do isch au koi Ablenggong, ned amol en Schaffner kommt ond stört mit dr Frog noch dr Fahrkart ...
    #80Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 21:23
    Kommentar
    A-jà . Isch mer bis ez nöd ufgfalle ;-)

Biliothek hemmer auscho gmacht. Das wird ez öpis neus mitem Zug. Solang fasch nume lese und chum schribe muesch, wirds wohl ga.
    Ich chönt mal wiederis Jusbiliothek. D Frag isch nume öbs mi ez det inelönd oder öb d Biliotheke de eigete Studente vorbehalte sind.
    Wens usefindet, das ich nöd zu ine ghör, den erschlönds mi vermuetli mitemne dicke Buech und rüäred mi id Limmat und stelleds als Unfall dar und vermuetli chämts no dure, das chönd die scho ;-)
    #81Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 21:33
    Kommentar
    A Fleggle schmilzt doch vo alloi weg, wemmr's en d'Limmat schmeißt. Des muaß mr net erschlaga. Ond 's bleibet koine Schbura ...

Von ons hen welche ab ond zua au en dr Bibliothek vo de effangelische Theologa glernt.
    #82Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 21:36
    Kommentar
    Gesch! Du ghörsch au zu dene! Nume isch din Vorschlag nochli perfekter, da gshet mer de Underschied zwüsched de Usglernte und de nonig-fertige!

Ja, die sind vermutlich frieflich gsi und hend Eu netterwiis no Euri sache abgfreget...
    #83Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 21:52
    Kommentar
    Dann mussisch unnbedingd foabeikomme unn dänne Zieschekääs brobiare ! Unn Gääßegraule kannisch aach ... hodd mia mei Babba domools beigebronng ...
    #84Verfasser no me bré (700807) 26 Dez. 11, 21:53
    Kommentar
    Ond des, wo i net amol Strofrecht mach. ;-)

Noi, mr hot sich eher gegaseidig ignoriert. Die hot des a bissle gnervt, dass so viele Juraschdudenda dort romghoggt sen.

#85Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 21:58
    Kommentar
    @teili
    Grundusbildig hesch sicher gha druf?

@nomebre
    Immer schön d Täpe herehebe zum abschlecke.

#86Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 22:03
    Kommentar
    Fleggle, klar, des muaß a jeds. Abbr 's isch fei scho a baar Daag her bei mir.
    #87Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 22:04
    Kommentar
    Egal. S Denke zum krinminelli Machschafte ufzdecke oder selber azstelle bliibt Eu sicher erhalte :P
    #88Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 22:14
    Kommentar
    Ja, abbr mir hen ons fir die richdig Seit entschieda.
    #89Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 22:17
    Kommentar
    Ja chasch nöd komplett vo Dir uf anderi schlüüse.
    #90Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 22:18
    Kommentar
    Egal, mei Seit isch uff jeda Fal die richdig.

I vrabschied mi jetz ond wensch allseitz a guade Naacht ond Dir viel Erfolg em Zug.
    #91Verfasser neutrino (17998) 26 Dez. 11, 22:21
    Kommentar
    Vo dem bini ez mal usgange!

Merci & guet Nacht!
    #92Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 22:27
    Kommentar
    I hett a Bombole fir die Schbrôchendressierde dôhenna. Mei Neffe isch Bfarrer on Germanischt, on der hôt mit seine Schialer em Advent "Macht hoch die Tür" xonga on se gfrôgt, ob dô Werder dren sen, dia wo se net vrschdandet. On nô hôt sich rausgschdellt dass kois vo dene Kender gwißt hôt was "jauchzen" isch, schdellet eich des môl vor!!

On jetz wo Weihnachda rom isch on-r widder maih Zeit hôt, isch dr Germanischt mitm durchganga on er hôt môl ganz allgemein bei de alde Grimm-Briader rescherschiert was-n-es fir Verba geit (oder gea hôt) dia wo uf -zen ufhairet. Dôdraus hôt-r a dodal endressands Artigele gmacht - net zor Vreffendlichong, bloß zo seim eigena Vrgniaga (on dem vo velleicht no a bar andere Schbrôchvrnarrde...)

Wen's endressiert, schreibet mr a Pe-Emle on nôch schigg-e's eich.
    #93Verfasser Goldammer (428405) 26 Dez. 11, 22:38
    Kommentar
    jauchzen, schluchzen, schützen, kreuzen, eventuell het mer früänder grüssen au mit z gschribe?
    Schicksch es mal ;-)
    #94Verfasser Snowflake (260254) 26 Dez. 11, 22:50
    Kommentar
    Wii kamm "... hoch die Thür" faschdeen, awwa "jauchzen" nedd ?

*gannsbleedgugggraad*
    #95Verfasser no me bré (700807) 26 Dez. 11, 22:54
    Kommentar
    ädd Wii kamm "... hoch die Thür" faschdeen

Die send all Oulddaimarfäns ond wissed, was a Abfenzaudo isch: a Isedda!
    #96Verfasser manni3 (305129) 26 Dez. 11, 23:11
    Kommentar
    Es nooch meeh faschbädede Edith lifadd eh -a noo, fa : kamma ...

Manni, odda eh Mäasedesfänn ...
    #97Verfasser no me bré (700807) 26 Dez. 11, 23:38
    Kommentar
    Emmrle, mi däd des oo endresiera.
    #98Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 08:03
    Kommentar
    Mi oo :-))

Biddööö!
    #99Verfasser manni3 (305129) 27 Dez. 11, 08:14
    Kommentar
    Guada Morga.

On dr Reama bleibt honda.
    #100Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 09:31
    Kommentar
    Ond Dei Doiggwirl loffd ohne Reama? Des globbe dr idd.
    #101Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 09:37
    Kommentar
    Au, a Cross-Fädle-Ratsch ...

Die Kichameschee lauft mit Zohrädr. Nix Reama. Glaub i zmendescht.
    #102Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 09:40
    Kommentar
    Beweise! Beweise! Beweise! Soschd schdosch schea vrpudlt doo *gg*
    #103Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 09:45
    Kommentar
    Moisch Du, i schraud die jetz uff? Gwieß net.

Abbr do ko koi Reama dren sei, die Maschee hemmr zor Hochzeit gschenggt griagt. En Reama wär noch *nuschel* Johr gwieß scho ausgleiert!
    #104Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 09:47
    Kommentar
    Gschmarri - dia Bosch-Kichamaschee vo meir Mama, dia was dia zur Hoachzeit griagt hot, dia hab ezt i ond da isch no garnix hie. Ond dia hod gwieß an Zahreama.
    #105Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 09:49
    Kommentar
    Woher woisch des? Hosch die scho amol uffgmacht?
    #106Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 09:50
    Kommentar
    Ball a gscheida deitscha Kichamaschee an Reama hot. Außrdeam heard mr des.
    #107Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 09:52
    Kommentar
    Dann hot onsre au en Reama. Weil des isch a gscheide deitsche vo ma Schduegerdr Herschdellr. Abbr i her des net. Weil i jo net weiß, wia 's anders doa dät.

Ond do muaß mr abbr au koin Reama nuffmacha, weil der isch jo gwasi bermanent droba.
    #108Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 09:57
    Kommentar
    DAu hosch iatz Du widr recht. Nochd schmeiß amol den Äbbl-Doba-Reama vo Deira Maschee a ond riahr da Doig guad ;-)
    #109Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 10:07
    Kommentar
    Des goht erscht, wenn 's Co-Schdiggle vom Eikaufa zrigg isch. Abbr dann!
    #110Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 10:39
    Kommentar
    Mei Bandschleifr hot an Reama, des wois i bal der scho mol hii war.
    #111Verfasser bluesky (236159) 27 Dez. 11, 13:04
    Kommentar
    Ond? Hoddr Reama ghalda ond ischdr Kuacha ebbs wora?
    #112Verfasser Selima (107) 27 Dez. 11, 15:32
    Kommentar
    Dr Kuacha isch äbbes gworra on d'Kichamaschee hao i net braucht, den Deig muaß mr vo Hand schlaga.
    #113Verfasser neutrino (17998) 27 Dez. 11, 20:53
    Kommentar
    Aha, wia der Schbätzlesdoig => Männersach. Jedafalls war des bei ons drhoim a so.
    #114Verfasser bluesky (236159) 27 Dez. 11, 22:08
    Kommentar
    *dureschneii*

Das Zugerlebnis isch super gsi. z genf het d Sunne sogar chli gschune, richtig schön Wetter gsi. Ich liebe Zugfahre. Zum Glück hemmer de Zug richtig hei verpasst, denn hemmer eifach en andere gno. Uf Brig statt uf Züri, det hets sogar Schnee gha! Ganz vill! Nachher hemmer denn dete en Zug uf Züri gno, hei in Nebel, ohni Schnee.
    Und produktiv simmer au gsi.
    #115Verfasser Snowflake (260254) 27 Dez. 11, 22:22
    Kommentar
    Alli igschlafe vorem Zischtigskrimi?
    #116Verfasser Snowflake (260254) 27 Dez. 11, 23:03
    Kommentar
    *wingg*

Noch binnisch wach ... :-)
    #117Verfasser no me bré (700807) 27 Dez. 11, 23:14
    Kommentar
    Ich defüür ez denn nüm ;-)
    #118Verfasser Snowflake (260254) 28 Dez. 11, 00:25
    Kommentar
    Hett grad an eich denkt un dät etz a neis Buach afanga.

Schena Dag eich alle, wenn's au scho wiedr dunkl wird. :)
    #119Verfasser Moi Gab (456541) 28 Dez. 11, 16:28
    Kommentar
    Scho mea a nuis Buech, Gäbele? Du hasch doch grad scho ois gläese. Wäesch do id hierewierbleg mid deane vile Gschichda im Grind?
    #120Verfasser manni3 (305129) 28 Dez. 11, 17:34
    Kommentar
    *wingg*

fileischd hadd es Gäwwelsche sei Läsepaus jo noch nedd ganns rumm unn es noch doo ... odda aach sonschdwea ...
    #121Verfasser no me bré (700807) 28 Dez. 11, 22:02
    Kommentar
    *wink*
    Wait und brait kan Schnee do im Oschta...
    Hm, scho wiedr a neus Schwobawort: hierewierbleg...I ka mr zwor denka was des bedäute sött, abr vo wellam Wort des abschdammt, wär intressant :-)
    #122Verfasser karink (659752) 29 Dez. 11, 16:01
    Kommentar
    S Hiere hand mier zom Denke ond dr Medzgar zom Vrkofe. Abr Schnäe hammr oo koin ;-(
    #123Verfasser manni3 (305129) 29 Dez. 11, 16:55
    Kommentar
    Pfui, Hirn essa, do müasstmr dr Mezgr no was zahle...
    Und s'Wierbleg ?
    #124Verfasser karink (659752) 29 Dez. 11, 17:07
    Kommentar
    Ommanandwierble dued dr Wend* de Schnäe ond dBuebe dFela beim Danze - am liebschde die midde lange weide Reck, weils do am schenschde aussiechd :-)) - ond dr kloi Drommlar schbild an Wierbl, wenn an kaa ;-)

dEdidd moind, dass es oo a Zeidwoed geid, des wo 'hiere' haißd ond bedeided, dass mier ebbs im Wäeg romschdod ond meine Bewegonga schdeerd odr behendred. Geiz do aingdle a hoechdeidschs Äckwewalend drfier?

*nomml a Edidd: zAmäerecka deana haißed die Tornado
    #125Verfasser manni3 (305129) 29 Dez. 11, 17:11
    Kommentar
    Aha, des "g" hot mi gschdört...umanandwirbla, des ischmr geläufig, abr net im Zemmahang mitm Hirn :-)
    'hiere', na, des kenn i ned als Zitwort, oh ned s'hochdütsche Akwiwalent dodrzua :-(
    #126Verfasser karink (659752) 29 Dez. 11, 17:45
    Kommentar
    Bei unns hääsd sowas : hinre odda hinnare - Dass gannse Zeisch do hinnadd ääne doch nua beim doaschgeehn ...

Off Hoochdeidsch wääas waascheinlisch : (be)hindern, stören, beeinträchtigen
    #127Verfasser no me bré (700807) 29 Dez. 11, 19:00
    Kommentar
    Hüt het de chlini Frechdachs en Vogel heibracht. Vorne zitrusgel mit schwarz. Sone Meise oder so öpis. Hane sie denn wortlos am Chrage packt und ihre d'Federe mitemne Hushaltpapier abputzt.
    Nachher hani mir überleit, winich ez de Kadaver da wegschaffe, entweder in en Plastigsack und in Chübel(igittigitt, das Teil no isammle....) oder ufschüfele und in Wald für de Fuchs. Han mich den entschlosse, Variante b) no gnauer z prüfe uf möglichi Negativpünkt (Hündeler und Tschogger zum Bischpil, wer weiss wies achunt, wemmer da d Opfer vo de Chaz eifach in Wald rüährt). Nachdem ich so 10minute überleit und anderi Sache gmacht gha han, isch plötzlich de Vogel aber denn uf d Bei gsprunge, und weggfloge!
    Zum Glück hani de nöd ipackt inen Plastigsack.
    #128Verfasser Snowflake (260254) 29 Dez. 11, 19:37
    Kommentar
    Dass ess doch scheen, ooness ze wisse haschem Feegelsche es Läwe gerädd !
    #129Verfasser no me bré (700807) 29 Dez. 11, 19:46
    Kommentar
    Fleckle, wenndr dei Miezi a Vegale bringt, no isch des a Gschenkle. Des Gschenkle war so gscheit un hot sich dot gschdellt. Isch dia Welt id guat?
    #130Verfasser Moi Gab (456541) 29 Dez. 11, 19:51
    Kommentar
    Normalerwiis sind die Gschenkli ebe nöd tot gschtellt sondern tot gmacht...
    Vilich isch er ja in Ohnmacht gheit gsi.

Si het aber ohni chnurre und murre devo ablah wonich si packt han. De Säbelzahntiger git sini Büüti denn nöd eifach so her.
    #131Verfasser Snowflake (260254) 29 Dez. 11, 19:57
    Kommentar
    'n Obed.
    #132Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 20:52
    Kommentar
    N'ommend !

*wingg*
    #133Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 20:55
    Kommentar
    *zriggwenk*

Un? Alles klar an dr franzesischa Grenz?
    #134Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:01
    Kommentar
    Ess bliddsd unn donnad unn zischd unn peiffd inn de ganns Geeschend ... die Kinna hann die Raggeede in die Finga gried ...
    #135Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 21:03
    Kommentar
    Bei ons helt sich des GsD en Grenza.
    #136Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:04
    Kommentar
    Bei mier schnellz hi ond daa oo, abr räechd selde. A baar Kenzkebf kennez hald nemma vrdwaade!
    #137Verfasser manni3 (305129) 30 Dez. 11, 21:08
    Kommentar
    Dät's Di au pfupfra? I moin von wäga Kenzkebf .... ;-)
    #138Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:15
    Kommentar
    Ghöre nüt. Alles friedlich.
    (Obwohl:Ich han mini Stereoalag so luut, das würd ich ersch ghöre wenns ihri Raggete gard nebed mir alah würded. :D )
    #139Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 21:16
    Kommentar
    Aha. Akuschdische Omweldvrschmutzong en dr Schweiz.
    #140Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:18
    Kommentar
    Bei unns esse halld nedd nua agguschdisch, sonndann aach obbdisch unn olfaggdoorisch ... off de anna Seid fonn de Grääns missds ruischa senn, doad senn die Reggeede fabodd ... awwa waascheinlisch hamme dessweesche so fill fonn dänne do drause ...
    #141Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 21:22
    Kommentar
    Echt? Dia Franzosa derfet net feierwerka? Abbr am quatorze juillet doch, oddr?
    #142Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:26
    Kommentar
    Nei, euses Huus isch denk guet isolieret!

Am gators schulijet lönd die no ganz anderi Sache ufe als Ragete.
    #143Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 21:27
    Kommentar
    Was echt ? Verbote z'Frankrich ?
    Des isch jo amol was Gschieds, hätt i miar vo da Franzosa net denkt.
    Hon glesa dass in D ietz die doppelt Menge an Explosifmasse in dem ganza Glump erlaubt isch, was bi üs abr scho vorma Johr erlaubt worda isch...also noch luter und stinkiger.
    #144Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 21:28
    Kommentar
    Des war bei ons au letscht Johr scho erlaubt.

Karinle, abbr 's isch doch bloß oi Mol em Johr ...
    #145Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:31
    Kommentar
    Find's trozdem blöd und vrschwendets Gäld...könntma für was Sinnvolleres vrwenda.
    #146Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 21:33
    Kommentar
    Dass deafe doad nua Fachleidd, unn die hann dann die reschdisch grooße scheene arranschieade Feijawäage medd Mussig unn allem dromm unn drann ... die noamaale Leid grien doad nua so kläne Dischfeijawäage se kaafe ... desweesche genn inn dänne Daache die Gräänse wedda gondrollijad ... faschd soo wie die von Boole dohäar ...
    #147Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 21:34
    Kommentar
    Ja, könnt mr. Abbr des isch halt Konjunktiv.
    #148Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:35
    Kommentar
    Ez hani gard denkt:
    abbr 's isch doch bloß oi Mol em Johr ... H, wie?
    Aber stimmt, ihr hend das ja nume eimal. Mir ebe nöd. Mr FIIRED ebe am NationlFIIIRtig. :P

Es git scho sinnvollers, und es mues au nöd jede pyromanischi Tubel go irgendöpis abfackle wo brennt und explodiert. Aber es schöns Füürwerch isch ebe scho schön.
    #149Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 21:36
    Kommentar
    Isch hann in meim Lääwe aach noch kää Gäld dodofoa ausgenn* ... obwool, so eh reschdisch scheen arrangschieades med de passend Mussig, dass hadd schonn wass ...

*aussa mool zwä Bäggscha Wunnakeaze ... do missde noch eh baa defonn in iaschendna Schublaad leije ...
    #150Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 21:39
    Kommentar
    I was ned, s'git glob schöners.
    Des riesige Fürwärk wo se z'Liechteschta am füfzehta Auguschd immr machen, hot me oh ned so sonderlich beidruckt, wia's überall vrzellt würd. Am Schluss leuchted a dr Schlosswand denn no i riesiga Buachschdaba "Für Gott, Fürst und Vaterland" uf - no nazionalistischer gohts nümma.
    #151Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 21:47
    Kommentar
    Abbr des Silweschdr-Feierwerk hot nix mit Natjonalismus z'doa. On wenn denne Liechdaschdoinr Schbrich gfallet, die wo mir vor fascht hondert Johr abgschafft hen, no lasse mr denne halt ihren Schbaaß. Mir sen jo tolerant, gell.
    #152Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 21:56
    Kommentar
    Wo onsere Jonge no jenger gwä sen, hemmir fir etliche Jôhr den Feierwergszinnober mitgmacht, on i muaß zugea dass-es mir sogar Schbass gmacht hôt. Aber seit dia Jonge nemme mit ons feiret am Silfeschder macha mir nix maih, on es fählt mr au nix.
    Mir vrbrenget morga an ganz geruhsama Ôbed zo zwoit mitenander. Mr gugget nôch de Rakeda vo de andere zua.
    #153Verfasser Goldammer (428405) 30 Dez. 11, 21:59
    Kommentar
    I lueg oo de andre zue, abr ruhig ond geruhsam wäed des drodzdem idd!!
    #154Verfasser manni3 (305129) 30 Dez. 11, 22:05
    Kommentar
    D Regierig isch ufkrüzt. Fertig Musig.

@manni
    Chaufsch dr en Pamir. Oder gasch is Militär zumne Trupp wos mitem Material nöd so gnau nimmt, det hets au Pamir.
    #155Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 22:07
    Kommentar
    I aut me jetz. Mir, also 's neidriniddo ond i, hen geschdert a Sordimrnt Raketa kauft. Abbr bloß fir achtzeh Eiro.

Pamir? Hää? Schiff ... Gebirge ...
    #156Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 22:09
    Kommentar
    Demfall vil Spass morn!

Das isch en Pamir.
    #157Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 22:17
    Kommentar
    Mol no ebbs ganz andrsch als Nochdrag zue Weinechde: Lueged amol do, was die in deam Kaddalonijen donda fier komesche Kribbefigura hand ;-)

dEdidd ladd em Fleckle ausrichde,i häb sogar Kobfhäerar, bei deane wo a Musegg rauskudd :-))
    #158Verfasser manni3 (305129) 30 Dez. 11, 22:18
    Kommentar
    Ja, iebr den Caganer isch bei ons an Heiligobed en Ardiggl en dr Zeidong gwää.

Aha, Pamir muaß ensoweit abbr a schweizerische Bezeichnong sei. Bei ons hao i den Ausdruck no nia ghert fir en Geheerschutz.
    #159Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 22:20
    Kommentar
    @Schdiggle
    Genau en dene Jôhr wo onsere Jonge so alt waret wia dei Schdigglesschdiggle ietzt, hemmir au äls Rakeda kauft. I be sogar manchsmôl als ieber-achtzeah-Perso mitganga wennse ihr Daschageld fir ganz firchderlichen Scheißdregg ausgea hent, so Zuix mô bloß an Grach macht on koinerlei obdische Aschbegde hôt - des han-i emmer am bledeschda gfonda. Abber mit ben-e drotzdem. Dui liebende Muader....
    #160Verfasser Goldammer (428405) 30 Dez. 11, 22:30
    Kommentar
    Des kenn. I hao die Raketa zahlt, abbr der hot sich geschdert a Packong mit bloß so Chinakracher ond Kanonaschläg kauft ... 120 Stick fir vierzeh Eiro (em Großhandl). 's isch jo sei Daschageld.
    #161Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 22:32
    Kommentar
    Eines Tages Goldi, bringet si Dir denn defüür verbotenerwiis es Glas Rote und chli echti Schoggi mit echtem Zucker is Altersheim. :P
    #162Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 22:33
    Kommentar
    Des wär schee, Fleggle!
    #163Verfasser Goldammer (428405) 30 Dez. 11, 22:38
    Kommentar
    Ui, Chinakracher säget se ganz korrekt ietz in Dütschland. Z'Bärn honse dazua Frauafürz gset. Wissndr wiama bi üs dazua set ?
    I trau's mi fasch ned do hinna schriebe...
    #164Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 22:44
    Kommentar
    I vrabschied mi jetz. Falls mr ons des Johr nemme säa, wensch i Eich jetz scho en guada Rutsch ond a gligglichs ond xonds neis Johr.

Karin, Chinakracher sen die greßere, mr hoißt se au Fempfrkrachr. Dia kloine nennt mr bei ons au so, dass i me net trau, des zom Schreiba. Au ~firz halt.
    #165Verfasser neutrino (17998) 30 Dez. 11, 22:44
    Kommentar
    Was hend den ihr für e unghobleti Sprach? ;-)

Z Züri heissed die au Frauefürz.
    #166Verfasser Snowflake (260254) 30 Dez. 11, 22:47
    Kommentar
    Jetz hendr gaggret, jetz miaßetr au lega!
    Wia hoißet dia Denger jetz bei eich, karinkele??
    #167Verfasser Goldammer (428405) 30 Dez. 11, 22:49
    Kommentar
    Hald ned ganz bolitsch korräkd ;-)

Guets Nächtle Teilile, denk dra, s'letsch Mol wachesch morn im alte Johr uf :-)

d'Edith mahnt se schriebts vrkehrt, sunsch löscht ma ewentuell dr ganz Fada...: zrüfaduJ
    #168Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 22:50
    Kommentar
    Hon glesa dass in D ietz die doppelt Menge an Explosifmasse in dem ganza Glump erlaubt isch, was bi üs abr scho vorma Johr erlaubt worda isch

Abr des Zeig bei eich isch doppelt odr dreimol so gfährlich, do kans oim glatt d'Hand weg reißa. Hen se im Fernsäh verzällt. Deswega kondrollierede se an dr Grenz nach driebe au.
    #169Verfasser bluesky (236159) 30 Dez. 11, 22:58
    Kommentar
    Dann hamma fa Silwäschda jo gwaasi de Schängen-Ausnaame-Zuschdand eareischd ... unn dass nua wesche känne Knallereidennga ...
    #170Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 23:02
    Kommentar
    Jo, und was dia Schängen-Usnahm denn no koschd, so kummt dia Knallerei noch türer:-)
    #171Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 23:08
    Kommentar
    Jiez gib dr an Ruck on zei amol idd so maddrejalischdesch ond a bissle luschdbetondr! S isch doch schea, amol so an richdeg gscheide Krach zom mache. Ond ibrmoere kembfebr mea gega die dridd Schdardbaa ond dean Krach vo de Diseflugzeig - onz Methan vo de Kie ;-)
    #172Verfasser manni3 (305129) 30 Dez. 11, 23:13
    Kommentar
    Mir bellarad idda, abr miar machet uns a Bohle fr zwoi :)

Schlôf guat Schdiggle. (Bai ße wei, so a Schdiggle kennt guat als Bellar umanandfurza. Des kae etz ruig saga, es hot sich jô scho vrdruggt ;)
    #173Verfasser Moi Gab (456541) 30 Dez. 11, 23:19
    Kommentar
    Wenn dr Krach a Musig wär, wär's tatsächli schö für mine Ohra:-) Abr wäsch Mannile, i bi an Silväschdrmuffl, abr i loßdr din Schbaß am Zualosna wia dia Fürz durch Lufd würblan und am Raketile nohiluaga. I vrbring dr halb Dag morn im Zug, denn kriag i eh nu d'Hälfde mit vodr Knallerei :-)

I vrdruck mi eh ietz oh...bis morn odr nöschd Johr ! *wink*
    #174Verfasser karink (659752) 30 Dez. 11, 23:31
    Kommentar
    *aachwinng* ann allegaare di wo jedsde schonn geen fa heid ...

Wo faahschde hinn medd Deim Zuch, Karinsche ?

Gäwwelsche, no dea Disgussijon weesche dämm Läsche unn dem Dooaschd waa isch graad mool eh bissje Dooaschd läsche ! Brooschd !
    #175Verfasser no me bré (700807) 30 Dez. 11, 23:39
    Kommentar
    No gang i oo amol ins Bedd - s isch soweso s ledschd Mol huir!!

Guez Nechdle :-)
    #176Verfasser manni3 (305129) 30 Dez. 11, 23:49
    Kommentar
    Soo, dann : Gunnaach allegaare !

aach eh lädschdes mool fa diesjoa !
    #177Verfasser no me bré (700807) 31 Dez. 11, 00:12
    Kommentar
    Guada Morga mittnand.
    #178Verfasser neutrino (17998) 31 Dez. 11, 07:15
    Kommentar
    Guda Morga Schdiggle, ao schao?
    #179Verfasser Goldammer (428405) 31 Dez. 11, 08:23
    Kommentar
    *schneii*
    #180Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 08:33
    Kommentar
    Goldammr, scho lengr.

On Du, Fleggle, her mir bloß uff mit Schnee. was machsch Du iebrhaupt scho uff? Hmm, wahrscheintz isch es net "scho" sonden "no" uff.
    #181Verfasser neutrino (17998) 31 Dez. 11, 08:43
    Kommentar
    Also i hett jetz wirglich amôl Luscht uf a baar vom Fleggle seine Kumbl. Schließlich hemmer Wender.
    So an Schbaziergang em vrschneida Wenderwald, oder Schliddafahra am Schloßbuggl beim Lichdaschdoi durch da Wald na....aber noi, naßkalds Schmuddlwedder hemmer dussa! :-(
    #182Verfasser Goldammer (428405) 31 Dez. 11, 08:49
    Kommentar
    Em Wald oddr am Schloßbuggl beim Lichdaschdoi wär's jo rächt, abbr uff de Schdroßa oddr vor meira Garasch oddr uff meim Gehweg brauch i des net. Oimol vomma Samschdichobed bis Sonndichmiddag gscheit ramacha, guat kalt sei ond bleiba ond dann Schluss, des wär's. Do wäret am Meedich d'Schdroßa frei ond drnäba wär's weiß.
    #183Verfasser neutrino (17998) 31 Dez. 11, 08:56
    Kommentar
    Jô wega mir kemmer des so macha. Nô bschdell des doch môl so!

So, mir wuurds jetz allmählich kald em Naachthemmed am Kombuder. I ziag me jetz ã on mach a Friahschdigg. Heit gehmers gmiatlich ã.
    #184Verfasser Goldammer (428405) 31 Dez. 11, 09:03
    Kommentar
    Guat friehschdigg.
    #185Verfasser neutrino (17998) 31 Dez. 11, 09:12
    Kommentar
    Nenei, Teili, s Alte Jahr schön flissig abschlüsse.
    Bis im Februar hani den zwei langi Hörner und ernähre mich vor Gras.
    Muh!
    #186Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 09:13
    Kommentar
    Vom Fleißigsei wachset oim en dr Schweiz Herner? So äbbes abbr au.

Laufsch dann au uff vier Huf ond drächsch a Glocke om da Hals??
    #187Verfasser neutrino (17998) 31 Dez. 11, 09:18
    Kommentar
    Na, Teilile, a Glogga nu wenn se g'alpt würd. Im Tal ned :-)

Hots im Schwabeland no gär kan Schnee ket ?
    In Gsiberg hots vor Wihnächta ganz viel gschnait, denn abr kräftig drgrägnat...i glob ietz hots oh kan meh im Tal.

Brelé, i fahr "nu" vo Wian is Ländle...luaga obs no Schnee hot :-)
    #188Verfasser karink (659752) 31 Dez. 11, 10:52
    Kommentar
    Schwäbala und andre nedde Leid, i moi i sott ui iatz scho amol an scheana ledschda Daag em Johr 2011 wenscha ond an gscheida Aafang em nuia Johr!

Bei oos em allgaierischa Doil vom Schwobaland isch ällz weiß ond's schneialat äbbl weidr.
    #189Verfasser Selima (107) 31 Dez. 11, 10:57
    Kommentar
    Bei eis isch hald uff de Radwäeg ond uffm Gräs weiß, abr s schneibeled weidr.

Do fellbr des Versle ei, des wo mei Freind ond i amol a halbe Schdond lang voer eis naabläered hand, wie mr vom Holz dussa one Kabbe ond Hendsche bei so am Wäeddr hoigloffe send ond wos eis gfroere had wie an Schneidar:

        Es reangeled, es schneibeled,
            es god a kalda Wend.
            Do kommed die drei Basala
            on zaged, s sei a Send!

Nedde Begegnong am Samschdag Voemedag: I bi grad middr U-Ba hoigfare ond dr Farar had beim Eischdeige schea uff Hoechdeidsch xed: U vier, Arabellapark! I hao mr denkd, des konnd a Schwob sei, so wie däe des ə in bella sed. Noch femf Seckonda haonis gwiß gwissd: Bitte zurückbləiben!

Laidr haonen id froge kenna, ob a ussm Allgai kudd, weil a beim Ausschdeige s Fenschdr zukedd hadd ond scho losgfare isch ;-)

#190Verfasser manni3 (305129) 31 Dez. 11, 11:39
    Kommentar
    Br Balkõ ond d'Dächer send weiß, auf dr Schdroß bleits net liega.

Es schneielet, es beielet,
    es gaht a kiehler Wind.
    D'Madla habet Hendschieh a
    ond d'Buaba laufet gschwind.

hot selbigsmol dersell Wettermõ gsait.
    #191Verfasser bluesky (236159) 31 Dez. 11, 12:56
    Kommentar
    Muh.
    *büffel*

Mis Chuetierpendant wär bestimmt das da.

#192Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 13:10
    Kommentar
    Eher dann des do (no ohne Herner): http://search.icq.com/search/selected_img.php...

Ond bei ons rägerts ....
    #193Verfasser neutrino (17998) 31 Dez. 11, 13:19
    Kommentar
    En schöne letzde Daach im alde Joahr un en gude Rutsch für Eich alle!

Ich brauch aach kän Schnee heut ... reichd scho, dass ich Nachtdienst hab! Letzd Joahr bin ich morschens dann durchn Diefschnee hämgelaafe!
    #194Verfasserminima (507790) 31 Dez. 11, 13:25
    Kommentar
    Tz. Ich wär susch au 20 gsi... Und e 20 Jährigi Chue het garantiert Hörner!

Isch doch no schön, dur en verschneite Tüüfschneemorge laufe und nimert ume ussert es paar Alkoholfaschlichene. So ganz ruhig und eleige.
    #195Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 13:37
    Kommentar
    *wingg*

Eh Fläggsche medd Häana, wo Graas frässe duud ? Do hodd isch ma jo eja so was foageschdelld ... dass bassd faablisch bässa ...
    #196Verfasser no me bré (700807) 31 Dez. 11, 13:52
    Kommentar
    Die ander tätet ebe vo de Farb her au passe ;-)

Die Schneegeiss isch zwar au kuhl. Aber kühlschte sind scho d Walliser Geisse.
    #197Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 14:06
    Kommentar
    *em Flöggsche un em Nomebresche aach wink*

Schöne Bilder sin des vom Flöggsche, ääns schönner wie's anner! ;)

Flöggsche, kammer disch buche als "Pörsenl Modiveider"?
    *mir vorschdell, wie ich morsche früh doodmüd hämlaaf un debei alle Algoholleiche "Prosst Neujoahr" zuruf*
    ;D
    #198Verfasserminima (507790) 31 Dez. 11, 14:11
    Kommentar
    ;-)
    #199Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 14:23
    Kommentar
    Nix Gaißa, nix Kie, nix Allkehoolleicha - Adlar!!
    #200Verfasser manni3 (305129) 31 Dez. 11, 15:20
    Kommentar
    Aadla ? Dass es eindeidisch eh Druudhaan !
    #201Verfasser no me bré (700807) 31 Dez. 11, 15:25
    Kommentar
    Nix Druudhaan! Die hanze all am ßänxgiwing gfresse!
    #202Verfasser manni3 (305129) 31 Dez. 11, 15:33
    Kommentar
    ... unnem Schneefläggelsche sei Aadgenosse hanne eh Dängmool geschaff ...
    #203Verfasser no me bré (700807) 31 Dez. 11, 15:38
    Kommentar
    Ich find au das gseht us wienen Truthan!
    #204Verfasser Snowflake (260254) 31 Dez. 11, 15:43
    Kommentar
    Truudhan - bfff, dier orniddelogische Banause! Wenn scho, nocha wenigschdns fedde Henn!
    #205Verfasser manni3 (305129) 31 Dez. 11, 17:40
    Kommentar
    Jetz woar ich awwer e bissje endäuschd, manni! Hawwisch doch gedachd, da kommd e schönes Foddo von meiner libbsde fedde Henn! ;)
    #206Verfasserminima (507790) 31 Dez. 11, 17:48
    Kommentar
    Ja gell, mid so vil Irrenih vo eisre Abgoernede hasch idd grechned ;-))
    #207Verfasser manni3 (305129) 31 Dez. 11, 18:02
    Kommentar
    Nää, werglisch nit! ;) Awwer des hier bassd defür widder:
    Bemerkenswerter Unterschied ist, dass die ersten Bundesadler ein bewusst asymmetrisches, lückenhaftes Gefieder hatten, das die Abgeordneten an die eigene Unvollkommenheit erinnern und zur Bescheidenheit mahnen sollte. Beim Bundesadler 5 ist diese Symbolik deutlich weniger ausgeprägt. 
    ;)

Jetz muss ich noch e bissje vorschlofe fer mei Nachdschichd!

Kommd all gud ins neie Joahr!
    #208Verfasserminima (507790) 31 Dez. 11, 18:15
    Kommentar
    I wensch Ui alle an guada Ruddsch ens Nuie Jauhr, alles Guade ond viel Gligg!
    Schêa isch-es wieder gwêa dees Jauhr, Ui zôm leasa ônd maschsmol au midzômschreiba.

Lacha hammer kenna dau herinna, abr au ernschde Sacha dischgriera. Od dr Doon isch allermoischdens herzle gwea, manchmol a koi bissale rauh, abr nia wiaschd (hald dr dibbisch schwäbische Scharm). I gfrai me aufs näggschde Jauhr!
    #209Verfasser twocents (460778) 31 Dez. 11, 19:03
    Kommentar
    Jô ruschdet alle guat num un kommed wiedr im neija Johr. Dôdrmit isch au s'Zuggrle gmoint.

SCHUGGER, WI MISS JU !!

#210Verfasser Moi Gab (456541) 31 Dez. 11, 20:38
    Kommentar
    Ja, i frai me au auf a nuis Jôhr mit eich - mir sen scho a bsonders Velkle, gell?

Kommet guat nei.

Dr Dengs on i machet's ons gmiatlich, ganz ohne Silweschdergedeens.
    Sii ju negscht Jiir!
    #211Verfasser Goldammer (428405) 31 Dez. 11, 20:43
    Kommentar
    Isch schliese misch an : Gudden Rudsch allegaare !

PS : An Weinaachde hoddisch russischi Mussig aus de Nochbaaschaffd, heid krienisch eh däagisches Konzäad gebodd ... fa se Meddaach hoddisch idaljenische Nuudele ... unn schadd Säggt gebbds heid naachd schoddischa Wissgi ...

s'Edith männd :
    ... unn doo missena off das Schneefläggelschesimbool gligge : http://www.youtube.com/watch?v=VggAH1dk3Qk&fe...
    #212Verfasser no me bré (700807) 31 Dez. 11, 20:49
    Kommentar
    I hoff, dier send all gued romkomme ins nui Jor.
    I scho! I hao die ganz Nachd im Fernsä Beärr alfa die groeß Dschäßnachd glueged mid Aufnama vo Burghause uss de ledschde Jor. Z ledschd no drei Schdond Bluhs.

Abr jedzd haoni gnue ond flack ins Bedd.

Bis schbädr nocha im nuie Jor!
    #213Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 04:46
    Kommentar
    Häbbi Nju Jier olltugesser!
    Nur des allerbesde wünsch ich Eich, Glügg un Gesundheid un dass alles, was er anfangd, so klabbe duht wie er des wolld! :)

So, alle Kunde häämgeschaffd, un sogoar mich had en freundlische Kollesch häämkudschierd!

Nomebresche, des Widdeo is ja klasse!!! Un lauder klääne Verwande vom Flöggsche! ;)
    #214Verfasserminima (507790) 01 Jan. 12, 09:08
    Kommentar
    Guada Morga ond a guats neis Johr.
    #215Verfasser neutrino (17998) 01 Jan. 12, 10:18
    Kommentar
    So lang wia dr manni han i net ausghalte, ar neigluaget hen i scho. A guads neis.
    #216Verfasser bluesky (236159) 01 Jan. 12, 10:29
    Kommentar
    A guats Neis eich alle !

Seiet gligglich, bleibet gsund. Ergeret eich id so viel, s'goht au oft ohne dassma sich ergeret.

Vores vrgiss, iahr sin allezamme wunderbare Leitla!
    #217Verfasser Moi Gab (456541) 01 Jan. 12, 11:05
    Kommentar
    Guede Nuijorsmoergewensch fier ui all!
    Dean ledschde Sadz vom Gäbele ondrschreib i oo :-))

Jiez goz weidr mibbm Nuijorskonzerd uss Wien, huier dirregierd dr Janssons, dr Scheff vom BR-Orkeschdr. Mol luege ond häere, was oir uss Leddland mid däer Wienar Musegg machd ;-)
    #218Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 11:31
    Kommentar
    Aaah, a baar hand alzo scho guad aagfanga em nuia Johr ond hondse dahenna seacha lau.

manne, dr Janssons duad des heind doch scho zom zwoida Mol. Nochd werdrs bei erschda Mol scho rechd gmacht hau. Endr SZ vo geschd hommsam sogar d Seite drei gwidmad. I heb's amol auf ;-)
    #219Verfasser Selima (107) 01 Jan. 12, 12:01
    Kommentar
    Des isch nedd vo dier :-)

(Falls dei Kochbuech suechsch: Des isch desmol ondr dr Seite drei ;-))
    #220Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 12:15
    Kommentar
    Was bedeit des eigentle, wen der se an dr Nas entlang schdreichd wia de Gauner in "Der Clou"?
    #221Verfasser bluesky (236159) 01 Jan. 12, 13:07
    Kommentar
    Dass a schwidzd.

Däe isch ja oo grad schwer krank gwe. Er hadd zimle abgnomme.

Dirigieren ist Schwerarbeit, daher ist körperliche Fitness wichtig. (Deutscher Bühnenverein)

Ist nicht das Dirigieren schon rein körperlich eine Anstrengung? Andere Kollegen sprechen von Knochenarbeit, man sieht es ihnen an, sie schwitzen. „Ja“, sagt Barenboim, „stimmt, ich muss es zugeben: Früher, als ich jünger war, war es körperlich leichter für mich. Ich brauche heute mehr Zeit zum Regenerieren. Ich muss öfters kleine Pausen machen, mein Körper braucht so was, (Barenboim)

Die Konzerte sind für Toscanini eine unerhörte körperliche Anstrengung. Er sitzt nach Schluß der Aufführung oft eine Stunde und länger fast unbeweglich in seinem Ankleideraum und starrt vor sich hin. (Der Spiegel)

edit ommare viedl uff zwai: Jiez schbileze grad de Radetzkimarsch. I hao im wikipedia nix gfonde: Wäe isch aingdle däe Radetzk?
    #222Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 13:24
    Kommentar
    A gueds Neis oo vo mir! :-)

Egschdra fier di, manni:
    http://de.wikipedia.org/wiki/Josef_Wenzel_Rad...
    #223Verfasser candice (447114) 01 Jan. 12, 14:06
    Kommentar
    A guez Nuis dier ond ui oo, Zickarle!

Aingdle haoni mid deam Radetzk im arsch bloss a Widzle mache welle ;-))
    #224Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 14:08
    Kommentar
    Ah drum! I han mi scho gfrogt, warum dem sei Sakko so lockr sitzt.

I gang dann a wengele radle, 's Hirn durchlüfte. 'S letscht Johr isch doch einiges passiert in meim Leba.
    #225Verfasser bluesky (236159) 01 Jan. 12, 14:13
    Kommentar
    'n Obed.
    #226Verfasser neutrino (17998) 01 Jan. 12, 19:50
    Kommentar
    Himmele, bloß Guats hoffe, bloß Guats :)
    #227Verfasser Moi Gab (456541) 01 Jan. 12, 19:52
    Kommentar
    @hemele:
    On des waret Sacha, weswäga du dei Hirn durchlifda muasch? ;-)
    I be eddafall gschbannt, wia's em nuia Jôhr weidergôht uf dera Hemeles-Schdrôß...

Schee mild isch jô gwä heit zom Radla. Dr de-we-de secht, es wäret rekordvrdächdiche Tembradura fir da Januar.
    #228Verfasser Goldammer (428405) 01 Jan. 12, 20:00
    Kommentar
    *winggallegaare*
    #229Verfasser no me bré (700807) 01 Jan. 12, 20:24
    Kommentar
    *ineschneii*

Tu muh or not to muh....
    #230Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 20:47
    Kommentar
    I drenk grad an sauguada Dschintonick wo i vo meim Jonga zo Weihnachda griagt han - Bombee Saffir - desch ebbes Feis!
    #231Verfasser Goldammer (428405) 01 Jan. 12, 22:01
    Kommentar
    Goldi bahltet sich nach de grosse Silevschterparti grad wiiterhin flüssig! :P
    #232Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 22:06
    Kommentar
    πάντα ῥεῖ ...
    #233Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 22:10
    Kommentar
    .... ônd i hogg grad ganz fescht auf meine Fengr...
    #234Verfasser twocents (460778) 01 Jan. 12, 22:17
    Kommentar
    Huhu allmitnand!
    Wünsch Euch a glücklichs gsunds und erfolgraichs neus Johr us am Ländle *wink*
    I hoff im ernschd des würd a bessers als des letschte Johr, ka jo faschd nümma schlimmr ko - puh!

@manni, muass ma dohinna oh Griachisch könne, langats net nu allemannisch ? I kas jedafalls ned :-(
    #235Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 22:22
    Kommentar
    Wie ? Dass haschde medd de Naaseschbids gedibbd ? Räschbäggd !

s'Edith männd, dass dass eh Froo ans Gäldschdiggelsche waa ...

huhu Karinsche !

s'Edith männd noch schbädda : Soofiil von dem alde Griischisch es graad noch hängegebliib ... dea Unnarischd hodd aach nua femf Woche gedauad ... in de Aachdzischaa ...
    #236Verfasser no me bré (700807) 01 Jan. 12, 22:23
    Kommentar
    karinkle ädd muass ma dohinna oh Griachisch könne: Noi, bloß guddeberge*!

*Frienr habbe kobbibeischde xed.
    #237Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 22:27
    Kommentar
    Des dät mi jetz scho endressiera, was des Geldschdiggle sich dô zom Tibba hôt vrgneifa miaßa endem's uf seine Pfoda xessa isch....

I han nia Griechisch glearnet on hans drotzdem rausgriagt - ben i a Schlaule odret??
    #238Verfasser Goldammer (428405) 01 Jan. 12, 22:30
    Kommentar
    Manni, wägat dem vrschdoh i's abr drozdem ned:-) oh wenn du no kopipeischd gmacht hosch.
    #239Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 22:31
    Kommentar
    Mis Griechisch isch leider nöd existent und em Unkl Gugl sis isch irgendwie chli igroschtet.
    #240Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 22:31
    Kommentar
    Wemmers richtig itippet denn spukt Unkl Gugl öpis us.

@Krink De stolz vo de Zürcher ufm Zürisee heisst so. Leider hends en falsch konstruirt gha und er het Fahrverbot becho. Ez isch er es Reschti.
    #241Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 22:35
    Kommentar
    Bei Wicki brauchba idd amol an Ardickl aufmache, do schdoz scho in dr Ibrsichd am zwaide ond dridde Bladz erkläert.
    Karenkle, wenn dus mit Guddeberge idd weidr brochd hasch, wondred mi gar nix mea bei deir vrhendrede ackademische Karriäere als Prof an dr veddrenäeresche Unniklineck :-((
    #242Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 22:38
    Kommentar
    es was ?

Im Zemmahang mit Wiski odr Zürisee hon i den Aforismus hald no nia ghört :-)

D'Edith mahnt mis letschd Boschting hätt voram Kommentar vom Manni ko sölla...
    aber sie seht oh scho reacht Manni, gib's mr nu körig scho glaich im neue Johr!
    #243Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 22:42
    Kommentar
    En Kahn .
    Ez fahrt er aber schinds (bizli).

#244Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 22:45
    Kommentar
    Karenkle, i hao gmoind, du welleschd die Schdell in dr Braxes im Allgai ond idd z Menke als Broff in dr Kenigin/Egge Veddrinäerschdroß! Hasch jednfalls amol gschriebe!!
    #245Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 22:52
    Kommentar
    Flöckle I hon Reschti net vrstanda ket...
    #246Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 22:53
    Kommentar
    Des woisch doch, Gäbele, mir goats sauguat.

Doch, muaß ma, Emmerle. Manchesmol muaß ma halt a Bilanz ziehe.

So, wias ausschaut, dauerts bloß no a paar Wocha. I het net denkt, daß des letschtendlich so schnell ond problemlos got. I sei halt was bsonders, hot de sell Therapeutin gmoint.

Von wega radle: de bsuffene Saukepf hen iberall Flasche zerschlage ond i hen mer glatt en Platte gfahre. I ben schdinksauer.
    #247Verfasser bluesky (236159) 01 Jan. 12, 22:54
    Kommentar
    d Edidd hadd no froge welle, bei was ma jiez dDaume drucke soll?
    #248Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 22:54
    Kommentar
    Reschtorand.
    #249Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 22:55
    Kommentar
    Flöckle I hon Reschti net vrstanda ket...

d'Edith mahnt noch Müncha hot se doch nia wella :-) abr im Allgäu hätts nu faschd klappet, s Daiming war schleacht e.g. jemand andrsch hot früanr afange könne als i :-((
    #250Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 22:56
    Kommentar
    Ond Leitkiech? Easchd im Frieleng, odr?
    #251Verfasser manni3 (305129) 01 Jan. 12, 22:58
    Kommentar
    Leitkiech isch nix gsi, dia händse nümme zruggmeldt woni hätt ko könne mi vorschdella. s Daiming war bi Wanga blöd, hätt für Januar zuagset, abr s'war jemand de scho früanr hot könna...i soll mi wiedr meldn:-) jo schad, des wär a guats Tiim gsi - drai Froua - und nu Allgäuer Bruvieh :-)

d'Edith mahnt wiedr: Brof isch guet, s'hot no ned amol zum Dokdr glanged, all kunnt s'Leaba dazwüsche...deswäga: a kataschdrofals Johr! Ietz sei se denn bald amol - im hütige Schargon - uusbrennd.
    #252Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 23:12
    Kommentar
    Also bisch Du Grossvihtierarzt?
    #253Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 23:16
    Kommentar
    Na,hätts vor. Mine bisherige wisseschafdliche Arbat hon i abr mit (Schwizr) Küah gmacht:-) Vo dr Usbildung hära sött i alls könne. U mit Kätzle hon is oh *schnurr*
    #254Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 23:31
    Kommentar
    Demfall chan das Jahr nume besser werde :)

Und so exotischi Tier wie Giraffe? Hender die au gha?
    #255Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 23:39
    Kommentar
    Genau, dann kanns doch nua noch bässa genn !
    #256Verfasser no me bré (700807) 01 Jan. 12, 23:41
    Kommentar
    Najo, sötti isch hald Wohrschinlichkaidsform ...
    Na, mit Giraffe honi no ned bersönlich z'dua ket, d'Schbezialisiarung uf exotische/Zoodier kört ned zum allgemaine Leerblan, s'langet scho was es so für gängige Huussäugedier bi üs git.
    Gang ietz is Bettle, sunsch kriag i morn wiedr nüt zemm. Guet Nacht im neue Johr!

#257Verfasser karink (659752) 01 Jan. 12, 23:49
    Kommentar
    *nachwink*
    #258Verfasser Snowflake (260254) 01 Jan. 12, 23:56
    Kommentar
    *aachnoowingg*
    #259Verfasser no me bré (700807) 02 Jan. 12, 00:10
    Kommentar
    *dureschneii*

#260Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 14:15
    Kommentar
    Nix schneii, viel z'warm. Radl is scho wieder platt, obwohl is geschdern no rebariert hab. *gggrrrrr*
    #261Verfasser bluesky (236159) 02 Jan. 12, 15:04
    Kommentar
    Muesch susch nächscht Wuche go Velofahre, bis denn hends sicher widr ufgruumt :)

Mir hend en neue Fenrseh. Letscht Wuche hemmer nume die neui Glotze gha, ez hemmer auno sones nues Chärtli wo eus me Kanäl git. Isch mer ersch grad ufgfalle. Faszinierend. "Züri plus" zum Bischpil. Kenni gar nöd!
    Tueni eu fliisig Probeteschte!
    #262Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 15:18
    Kommentar
    Nocha vil Gschbass mid Radio Marija, Teleschobbing onzoweidr ... ;-)
    #263Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 16:33
    Kommentar
    Wishing you all the best in 2012: fat hens, fat tires, lots of snow and lots of time to do whatever it is you enjoy.

#264Verfasser Amy-MiMi (236989) 02 Jan. 12, 17:26
    Kommentar
    :)
    #265Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 17:29
    Kommentar
    ßänk ju werri madsch, Eimi!
    Seim tu ju ...
    ... änd a lodd of indreschdid Dschörmenstjudenz :-)

Änd dount fogett tu buck jur Flait tu Dschörmäni änd tu wisit ass!!
    #266Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 17:33
    Kommentar
    Thank you, Amy, same to you.

Vor allem mauß i midm rebariere bis nechscht Woch warte, weil de Läde alle zua ham.
    #267Verfasser bluesky (236159) 02 Jan. 12, 17:34
    Kommentar
    Hemele, koof glei nuie Mendl mid ar dicke Sole innadinna, do kudd koi Reißnagl dure - dicke Glasscherba vo de Fläschebede naddierle scho!
    #268Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 17:36
    Kommentar
    Änd dount fogett tu buck jur Flait tu Dschörmäni änd tu wisit ass!!

*gg* Thanks for reminding me. I'm thinking about it, just not sure I want to spend several (more) weeks away from my husband. If I do make plans, I'll let you know. And maybe I can attend some kind of Stammtisch and have a Swabian lesson.

Ade!
    #269Verfasser Amy-MiMi (236989) 02 Jan. 12, 17:46
    Kommentar
    Sam Wihx ewei from juer Hasbend will riinforß jur Eträckschen, jur Jöening änd jur Law *, bilif me :-))

*Rieli diffikeld to rait ßiss inglisch -ove ;-((
    Wi dount häf a Saund foer ßiss in ße dschörman Älfebedd!
    #270Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 17:54
    Kommentar
    Häppi nju jiar Eimi! What about bringing your hubby with you?

Oh Manni, desch so geil: jur Eträckschen, jur Jöening änd jur Law
    #271Verfasser Moi Gab (456541) 02 Jan. 12, 19:36
    Kommentar
    Ez hani Exträckschen glese und mich gwunderet... ;-)

Ja, eh, nimm en doch mit!
    #272Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 20:12
    Kommentar
    Däe raisd idd gäere. Vileichd sodze oine aabiede ond im Ausdausch uff Amäereka nomfliege ;-)
    #273Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 21:07
    Kommentar
    Frauentausch oder waif swäp für d Amy-Mimi, so z sege. Statt uf RTL dörfed sich di betroffenen Parteie denn da bi eus ushüüle. Mir gebed den Tipps :D

#274Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 21:16
    Kommentar
    Zom Ushüüle biet i scho amol mei Schuldr aa ond femf Packonga Tempo :-)
    #275Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 21:27
    Kommentar
    Ih het susch no paar Fläsche Beilis. In Alkohol löst sich schlisslich villes uf ;-)
    Und für d Antiholiker hanich ca. 40 Sorte Tee (de überwiegendi Teil nöd schwarz).
    #276Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 21:44
    Kommentar
    "In Alkohol löst sich schlisslich villes uf " - Ja, s Hiere!!
    #277Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 22:27
    Kommentar
    Also i glaub et dass dr Eimimimi ihr Dengs mit ra andera vorlieb nemma dät, et amôl temborär. Dui Eimimimi isch vellich õersetzlich! On dia hen wiso so wenich Zeit firenander momendan. Des keet i scho vrschdao, wenn se et au no fir a baar Wocha uf Deitschland vrschwenda wett. So schee i's fenda dät, wenn se widder keemt.
    #278Verfasser Goldammer (428405) 02 Jan. 12, 22:28
    Kommentar
    Mir chönted ja Dich schicke zum ihm das underbreite, Goldi.
    Diplomatisches Gschick hesch ja.

Alles, Manni, alles.. Würmer, Hirnis...
    #279Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 22:42
    Kommentar
    Kennt oins fo eich Schwäble des? Laut Wiki sei des a alamannischer Brauch, abr warom isch des dann en Slowenien a Feierdag?
    #280Verfasser bluesky (236159) 02 Jan. 12, 22:45
    Kommentar
    I glaub dass der Slowenische Feierdag wohl nix mit dem alemannischa zom doa hôt sondern velleicht an andera Grond hôt. I kenn den Berchtoldsdag iebrigns et. Velleicht 's Fleggle.
    #281Verfasser Goldammer (428405) 02 Jan. 12, 22:55
    Kommentar
    In dr reformierde Schweizar Gegnd, schdod in Wicki. I bi ussm krischkaddolesche Allgai ond waiß vo so am Abrglaube nix!! Ond des hadd mid Schlowenie zom doe, weil em Däddi nix Bessrs eigfalle isch ond äe sonschd nix Gnaus idd waiß *gg*
    #282Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 22:56
    Kommentar
    Das wür mir erchläre, warum hüt d Läde und d Bibliotheke zue gha hend.
    #283Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 22:58
    Kommentar
    #284Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 23:06
    Kommentar
    Den weiha mr abber erscht ei, wenn der dô vool isch, gell???

(I han grad denkt ghett, dass e de drã erennera sott, dass d' a nuis Fädele konschdruiersch....guat bisch!)
    #285Verfasser Goldammer (428405) 02 Jan. 12, 23:09
    Kommentar
    Im Widiodegschd fonn de Aaäadee schdeed heid :
    Ein Ursprung der Volks-
    bräuche könnte die germanische Göttin
    Perchta sein, die um die Zeit herum ihr
    Unwesen getrieben haben soll.

... fiileischd hann die Slooweene jo doodemedd se duun ...

s'Edidd männd : Huch, es neije Fäädsche, do muss isch misch jo glei aanmelle geen, damedd isch's weddafenne ...
    #286Verfasser no me bré (700807) 02 Jan. 12, 23:18
    Kommentar
    Die Schlowehne send ja glei hendr Berchdesgaade ibrem Bäerg deana. Ma brauchd bloss ibr de Wurzebass dribr :-))
    #287Verfasser manni3 (305129) 02 Jan. 12, 23:35
    Kommentar
    I hob heit trotz Feiertag a garbeitet, so halbherzig jednfalls.
    #288Verfasser SD3 (451227) 02 Jan. 12, 23:41
    Kommentar
    Ich au. Aso ich has wniegschtens versuech.
    Aber ez isch mer sturm... Überdosis Koffein?
    Egal, wiitermache, uf Früchtetee umstiige :)
    #289Verfasser Snowflake (260254) 02 Jan. 12, 23:45
    Kommentar
    Afdrmädag - Klareneddlesnamedag :-)
    Haoni ui aingdle scho amol vrzelld, was fier a gails Enschdremend a Bassk . . .         ?
         Ja, doch, i glob scho!

Falls en dr Zwischezeid dr Fade vol wär, bis i mea do bi:

            Do gengs weidr!

#290Verfasser manni3 (305129) 03 Jan. 12, 12:00
    Kommentar
    Ageh Manni, vrzells halt nommel :)

Bei uns waret heit scho dia Dreikenig dô. Bin egschdra dhoim blieba. I gugg Jedshohr danne dô bin, honns no nia bereit.

Fada vollmacha hilf (bin an guata Mensch, gell).
    #291Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:04
    Kommentar
    Da neie Fade ersch ariahr, wenn der dô voll isch.
    #292Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:05
    Kommentar
    Me grad mitmr selbr undrhalt, well sonsch koiner dô isch.
    #293Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:06
    Kommentar
    Hungr honn.
    #294Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:07
    Kommentar
    Scho wiedr a neis Buach lies.
    #295Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:07
    Kommentar
    Allo näamrd näana ums Egg.
    #296Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:08
    Kommentar
    I hau eich, wennr scho ohne mi woandrs na sinn.
    #297Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:09
    Kommentar
    odr au id
    #298Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:10
    Kommentar
    kauntdaun läuft
    #299Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:10
    Kommentar
    S'isch vollbrôcht.

Mol gugga, obe no oin drahenga ka.
    #300Verfasser Moi Gab (456541) 03 Jan. 12, 15:12
    Die Diskussion zu diesem Artikel ist geschlossen.

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt