Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Übersicht

Quasselzimmer

dr seggsesibzgeschd Alleschwobedreff

Betrifft

dr seggsesibzgeschd Alleschwobedreff

Kommentar
          
       
         
       
         
       
         
    Des isch dr seggsesibzgeschd endrnazenal Alemanne-Schwobe-Dräffbonkd
    zom Hoigaate, Raadsche ond Dischkriere,
    in deam wo ma all grenzibrschraitede Warianda vom Alemannesche läese ond schreibe ka.

Ond wäe Luschd had, ka oo en andre Dialäkd wie Bladd odr sogar Schdandardneihoechdeitsch schreibe.
    Also dond ui koin Zwang a ond schreibed mid. Mier gfrajeze ibr jedn, däe wo reikudd ond eis Xelschafd laischded :-))

Ond schreibed ganz aso, wie ui dr Schnabl gwaxe isch.
    Desch fei endressand, dassba sogar beim Schreibe glei die ondrschidlene regijonale Warijedäda säeche ka, vom Lech bis ibr de Rhei nomm odr sogar ibr de ganze Adlandeck bis ins Bensilveinijadadsch nei.

Vo do kommebr ond jiez goz do hinna weidr.

Mier hoigaated allad weidr, solangs no ebbs zom sage geid!
    Onz siechd ganz drnoch aus, dass eis dr Gschbrächsschdoff no id so schnell ausgod ;-))

                        Land id lugg!

Verfasser manni3 (305129) 19 Feb. 12, 22:49
    Kommentar
    Esses schonn wedda soweid ?
    *aanmell*
    :-)
    #1Verfasser no me bré (700807) 19 Feb. 12, 22:52
    Kommentar
    Uups, scho isch Tür zua gsi ...

Mitme Scotschbrittschwamm honeme net draut, do vrkratz i dr Dopfboda villicht noh meh, als i's eh scho mit dr raua Site vo sonem normale Putzschwamm gribblat hon. Ma siaht's eh uf da Fotos :-(
    S'isch eba ned min aigena Dopf...
    #2Verfasser karink (659752) 20 Feb. 12, 20:45
    Kommentar
    Danke Manni, bisch a Schätzle!

Wennda em Scotschbrittschwamm id drausch (glaubmr, der macht nix hie), no kasch au ganz feine Schdahlwoll nemma.
    #3Verfasser Moi Gab (456541) 20 Feb. 12, 20:51
    Kommentar
    Mier kudd grad noo d Idee, dass des Aalauffarba sei konnded, wie bei am Modoradausbuff, bloss id so blau. Abr wie des Weckmache god, ob ma die ibrhaubz weckmache kaa, ond wie dief die Schichda ins Maddrial neigand, waiß i idd.

edidd ädd ganz feine Schdahlwoll: Zom Beischbl die EKO-pads ussm voerege Fädele.
    Also a Schdahlwoll haoni no gnue im Kellar. Kusch hald amol vorbei. Kennebr oo a Kafeele drenke ;-))
    #4Verfasser manni3 (305129) 20 Feb. 12, 20:55
    Kommentar
    Könnt scho möglich si, daß des söllige Farbe sän. Des Komische isch jo, dasses so undrschiedliche Farbena hot am Dopfboda, vo schwarz bis grau, und dr Reschd vor Fläche isch leicht gelblich...
    I brobier's mol mit sonra feine Seifeschdahlwolle, dia würd's denn eppa bi üs oh geh, villicht im DeäM odr so. So gära i Di dreffa dät, Manni, abr für d'Fahrt vo Wian ge München hon i bals schona näue Dopf koft für min Mitbewohnr (der no gär nüt waß vo sim Glück ...uih), obwohl dia AeMCe Dingr scho recht tür sän.

Danke äuch allna für äure Tips !
    #5Verfasser karink (659752) 20 Feb. 12, 21:18
    Kommentar
    Ah so, des Problem is, daß des net deine Tepf send. Also meine sen von Fissler ond de schauget no ganz andersch aus. Die Verfärbunga sen bloß oberflechlich, des isch koi Qualitätsverluscht. Do machsch ja leichter an Kratzer mit am Messer nei.
    #6Verfasser bluesky (236159) 20 Feb. 12, 22:51
    Kommentar
    @Vögile zur Nummr 255 im vorige Fädile: Siehe auch: s dreiviedlhondredschd Raadschfädele - #255
    Des hon i dr eh ned krumm gno, i bi jo ka Wäldari :-) hon im 243gr nur nochma Grund gsuacht mine Liabe zu da Wäldrbuaba vom HMBC (Holstuonarmusigbigbandclub) us z'drucka :-)

No an Zuahsaz zum Thema 'Rauch': hon kürzli noch dera Diskussion imna Radiobaitrag übr's slowenische Begunje u nd d'Brüadr Slauko und Vilko Ausenik mitkriagt, daß dr Fred Rauch an Öschdricher gsi isch ...

#7Verfasser karink (659752) 20 Feb. 12, 23:58
    Kommentar
    Em Fred Rauch isches scheinz soo gange, wie em Bruno Kreisky. Dean hanze amol gfroged, warom a so gäere zMenke sei. Do hadda xed: Nimma Eschdreich und no need Deidschland!
    #8Verfasser manni3 (305129) 21 Feb. 12, 08:55
    Kommentar
    Auweh zwick - fran AMC-Doobf kaasch dreimal auf Mencha fahra. Os hammr so an Butzschdoi, dau hommr no älle neibrennte Debf saubr griagt. Ond Du hosch hernochd koine Riafa em Doobf.
    #9Verfasser Selima (107) 21 Feb. 12, 08:59
    Kommentar
    Keetsch des no a weng nähers erglära, Ameisle? Was isch an Butzschdoi on wia fongzjoniert der? Des dät mi au endressiera - net dass i jemôls ebbes Eibrennts ema Dopf hett noooooe, bloß oifach so, rein theoreddisch... ;-)
    #10Verfasser Goldammer (428405) 21 Feb. 12, 10:58
    Kommentar
    Dean wasmr oos ham, dean honne so aufd Schnelle idd gfonda. Abr dia werad wohl ned so ondrschiedle sei: http://www.amazon.de/Wunder-Putzstein-1000g-i...

Em Brenzip isch des a weißa Masse, ganz feschd, ond mim Schwämmle duaschan a wengale reiba ond nochd mim Schwämmle duasch butza.
    #11Verfasser Selima (107) 21 Feb. 12, 16:42
    Kommentar
    Mir waret heit Morga beim Narrasprong. Schee war's, abbr saukalt.
    #12Verfasser neutrino (17998) 21 Feb. 12, 16:46
    Kommentar
    Ond? Hondsde reachtr hergnomma? Dr Narraschbrong isch mangxmol scho reachd anschdrengend.
    #13Verfasser Selima (107) 21 Feb. 12, 16:51
    Kommentar
    Noi, die waret reladief friedlich, denne war's wahrscheintz au kalt. Ommara halbr Achde hot's -13° ghett ...
    #14Verfasser neutrino (17998) 21 Feb. 12, 17:00
    Kommentar
    Abr wanns kalt isch, muamr doch erschd reacht umhausa! Was senddn des fr lätschade Narra bei ui?
    #15Verfasser Selima (107) 21 Feb. 12, 17:05
    Kommentar
    I glaub, die waret no a bissle eigfrora. Mir sen jo direkt ondrem Schwarza Tor gschdanda. Weidr onda en dr Stadt waret se vielleicht wilder. Abbr dia hen's meeh uff weibliche Zuschauer abgseah ghett. Obwohl, mir hen die Federahannes zig Mol mit ihrem Kelbrschwanz em Gsicht rumdoa. 's Bescht war a ogfähr drei- bis vierjähriger Narasoma, en ganz kloiner Federahannes, der mi ganz vorsichdig mit seim Kalbsschwänzle am Schdecka em Gsicht gschdreichelt hot.
    #16Verfasser neutrino (17998) 21 Feb. 12, 18:17
    Kommentar
    Em Reitlenger Generalãzeiger geit's a Kolumne ieber schwäbische Werder on Redensarda, on dô hen se's heit vo dem Begriff "Häddele" ghett.
    Kennet ihr des?
    Falls net, i vrrôt môl no et was des isch.
    #17Verfasser Goldammer (428405) 22 Feb. 12, 09:10
    Kommentar
    I han' it kennt, abr grad nauchguggt - ônd etzt woiß-e´, barôm i 's it kennt han!
    #18Verfasser twocents (460778) 22 Feb. 12, 10:08
    Kommentar
    Kenn i oo idd. Do wo i häe bi geiz bloss Rindviechr.
    Ond eisre Weißbildr send so vrnemfdeg, do brauchz koin "Zickenalarm" id ;-)
    #19Verfasser manni3 (305129) 22 Feb. 12, 11:16
    Kommentar
    Bei oos hoißtmr so ebbes a 'Grischbale'.
    #20Verfasser Selima (107) 22 Feb. 12, 11:18
    Kommentar
    Hm, i vrschdoh nu Baahnhof...was hot des Wörtle mit "mina" Küah z'tua :-)
    Aber ka Wundr, hüt vrschdoh i niamands, und niamand vrschdoht mi :-(((

Derf i mol schnell do dr Fruschd ablade über a baar Leonida, dia mi hüt ziemli viiiel Zit und Energie koschdet hon, bevor i ge danza gang ?
    Hm, ka Antwort ?;-), denn brüll i afach mol los usm Fenschdr: ngaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!
    ...und furt bin i wiedr...
    #21Verfasser karink (659752) 22 Feb. 12, 19:28
    Kommentar
    Hm, ka Antwort ?;-), denn brüll i afach mol los usm Fenschdr: ngaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!
    ...und furt bin i wiedr...

Wass ess soo schlemm, dasses kää femf Minudde waade kann ? Mänsche denne Faade von heid meddaach, dea woos off faschd dreisisch Indrääsch geschaffd had ? Ma känne unnsa "Idippfeleschesschissa" doch ...

*s'karinschedreeschd* :-)
    #22Verfasser no me bré (700807) 22 Feb. 12, 19:35
    Kommentar
    "Grischbele" kenn i au, "Häddele" net.
    #23Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 19:39
    Kommentar
    "Grischbele" kenn i au, "Häddele" net.

Isch känne kääns defonn ...
    #24Verfasser no me bré (700807) 22 Feb. 12, 19:42
    Kommentar
    Des eldr Wäedrbuech vom Johann Christian Christoph Rüdiger vo 1793 hadd
    Haddel, eine Ziege, Häddele, eine junge Ziege. Verwandt mit Kieze, Geiß
    Häddeln , trotteln , nach Art der jungen Ziegen, mit kleinen Schritten geschwind gehen.

[ dEdidd moind so ommare viedlibr achde, dass des am End gar koi schwäbesch Wäedrbuch idd sei, sondrn bloß a falsche Weidrlaidong vom Guhgl :-(( ]

Im nuie isch bloß no Häddele, kleines, zierliches, dünnes Mädchen ibreg bliebe.

Schbrochvrfall, ibral wod naaluegeschd ;-))
    #25Verfasser manni3 (305129) 22 Feb. 12, 19:54
    Kommentar
    Ich kenn beidi Wörter nöd.

Han ich erwähnt, dass ich ez Wuchenend han? *

Hüt hani e kuhli Bibliothek entdeckt, das wür Dir dete au gfalle, Karink. Die sogenannti "Grüäni Bibliothek", Agrar- und Umweltwüsseschafte und suschtigi luschtigi Sache. Ich han uf jede Fall es Paar Büächer über d Atmosfärä usglehnt.

(*nume usnahmswiis, de Prof het morn bessers z tue, irgendwie)
    #26Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 20:21
    Kommentar
    Bessers z tue irgndwie, als dass a di driffd? Des wäed oo so a domma Seckl sei ;-)
    #27Verfasser manni3 (305129) 22 Feb. 12, 20:31
    Kommentar
    Morga zom Doa irgendwie isch jo okeeh, abbr was isch am Freidag? Ganget do die faule Schdudenda heitzdag nemme an d'Uni?
    #28Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 20:34
    Kommentar
    ;-)

De Fritig hanich sit eh und je (naja, fasch) frei.
    Me mues es sich halt so organisiere und denn tifig die Modulbuech bueche, chum isch s Portal offe, den chamer alles uf 4 Täg legge.
    #29Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 20:42
    Kommentar
    Des isch dann die Pflicht. Do ko mr doch dann am Freidag ond am Samschdich die Kür macha, gell.
    #30Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 20:54
    Kommentar
    Haddel, eine Ziege, Häddele, eine junge Ziege. Verwandt mit Kieze, Geiß
    Häddeln , trotteln , nach Art der jungen Ziegen, mit kleinen Schritten geschwind gehen.

Bei unns saad ma, wänn jemand lang grangg war unn wedda gesunnd ess : dea schbringgd wedda doromm wie eh jungi Gääß ...
    ... selbst iwwa äldare Leid, die wo gaa nemmeh schbringge känne ...

Ich han uf jede Fall es Paar Büächer über d Atmosfärä usglehnt.

... immahinn, wenn schonn neddd ann de Unni, dann wenischdens dahääm in die Bischa geguggd !
    #31Verfasser no me bré (700807) 22 Feb. 12, 21:00
    Kommentar
    ... immahinn, wenn schonn neddd ann de Unni, dann wenischdens dahääm in die Bischa geguggd !

Ond woher willsch des wissa? Wahrscheintz legt se se bloß onders Kopfkissa. Oddr ondr a Dischboi, damit dr Disch nemme wackelt.
    #32Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 21:03
    Kommentar
    Bi eus segemir sie gumped ume wie es jungs Reh!

Nenei, Büächer, wo nöd mir sind tuenich sorgsam is Gschtell stelle und bi Bedarf aluege.

MIR hend kei wackligi Tisch ;-)
    #33Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 21:14
    Kommentar
    ... und bi Bedarf aluege.
    Aha. On Schdudenda hen do meischdens koin so en große Bedarf. Haubtsach, mr hot's amol ausglieha.

MIR hend kei wackligi Tisch
    Klar, weil Biachr drondr liaget.
    #34Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 21:22
    Kommentar
    Nöd vo Dir uf anderi schlüsse!
    #35Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 21:26
    Kommentar
    Bei ons wackelt koi Disch.

Ond i hao meine Biachr gläsa. I als Schwobadeil geb doch koi Geld aus ond lies es dann net.
    #36Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 21:28
    Kommentar
    Ich als Schwiizerflöckli gibe scho Geld us, aber vorher tuenich überprüäfe für was. Drum hanich die Büächer usglehnt und wenn si sich als guet erwiesed, chauf ich sie.
    #37Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 21:30
    Kommentar
    Hä? I hab doch au Geld ausgäba, hab ich doch klar ond deitlich gschrieba.

wenn si sich als guet erwiesed, chauf ich sie
    Wenn se also di richdig Dicke hen fir ondr dr Disch.
    #38Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 21:33
    Kommentar
    Du hesch gschrieb, du hegsch si usglehnt zum spare und wend scho gspart hesch, denn lisisch si au. So han ichs emal verschtande.

MIR hend kei wackligi Tisch. Ihr vilich.

Die richtig guete Fachbüächer choschtet da schnell mal eine bis anderhalb Läppe, da mues de Chauf wohl überleit si.
    #39Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 21:48
    Kommentar
    Bei ONS wacklet koine Disch!

I hao doch gschrieba, dass i meine Biachr gläsa hao, weil i als Schwobadeil koi Geld ausgib ond die Biachr dann net läsa dät. Also, ganz langsam: wenn i scho a Geld fir Biachr ausgib, nochher lies i die au.

Mensch Meier, dass mr onsre siedliche Nochbra emmr alles so langsam erklära muaß, damit se des vrschdanda. *ganzschnellwegduck*
    #40Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 21:55
    Kommentar
    Wenn Ihr das nöd aschtändig erchläre chönd?
    #41Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 21:58
    Kommentar
    Doch, kenne mir. Mir vrschdanded des jo. :-)

On jetz winsch i a guade Naacht.
    #42Verfasser neutrino (17998) 22 Feb. 12, 22:09
    Kommentar
    Jaja.

*Gähn*
    Wennich ez es Buech het wonich lese welle würdi (man bemerke d Betonig ufm "welle") chöntich ez au is Bett ligge.
    Leider hani keis.
    #43Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 22:48
    Kommentar
    Wie ? Du haschd kää Bedd ?
    #44Verfasser no me bré (700807) 22 Feb. 12, 22:50
    Kommentar
    Noml zom Häddele:
    Also dui Schbur war scho richdich mit dem jonga Geißle. I kenn's allerdings bloßn en dem iebrtragene Sinn vo ma magera schwächlicha on zrbrechlicha Menschle - aber fir boide Gschlechder, ois wo net vill drã isch halt.
    Mr kã zom Beischbiel au ieber an Mô saga: frieher war des so a Mordstromm vo ma Mô, on jetz, seit-r so grank war, ischr a reachts Häddele worra.

Also eher 's Gegadoil vo ma springlebendicha jonga Goißle - dui Verbendong isch eher ieber des kloine, zierliche vo ma Geißle.

Grischbele kenn i als Gwischbele, jô, des isch ebbes ehnlichs wia a Häddele. Aber dass es Schdiggle des net kennt, nemmt me scho wonder. I han's fir ebbes Wirddabergischs ghalda.
    #45Verfasser Goldammer (428405) 22 Feb. 12, 22:51
    Kommentar
    Nei, nomebre, schlimmer, VILL schlimmer: keis Buech :(

Also mir chömed die Wörter immernonig bekannt vor...
    #46Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 22:55
    Kommentar
    Dann musschde de Räschna meddnämme, do hannisch noch imma wass ze lääse drinn gefonn !
    ... odda maschd koaz eh klääna Ommwääsch, isch hädd beschdimmd was bassendes im Reegaal ...
    #47Verfasser no me bré (700807) 22 Feb. 12, 22:56
    Kommentar
    I kann's fascht et glauba, Fleggle, dass dir so a grondlegender Aschbekt des Läbens em Wohlschdand abgôht wia an Schdabbl õgläsene endressande Bieacher - des brauch i so dringend wia an halba Zentnr Kardoffla em Keller on zwoi Päckla Salz em Schrank!
    #48Verfasser Goldammer (428405) 22 Feb. 12, 23:07
    Kommentar
    Ich han zwei Stapel ungleseni Büächer, aber ich mag grad keis vo dene...

#49Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 23:18
    Kommentar
    Emmrle, die Vrbendung von am kloine Gaißle ond am zaudiere Schdoere one Flaisch uff de Ribba kan i mier gued voerschdelle. An so ar jonge "Zicke" isch ja oo nix draa! Zwar kenn i des Woed idde, i fenz abr schea :-))

Uff an Schdabbl oogläesene Biechr kan i gäere vrzichde, solangs drfier an Schdabbl klassesche Zedee geid ond a Bassklarneddle* :-))

*Haoni ui des angdle scho amol ... Ja, doch, i glob scho!
    #50Verfasser manni3 (305129) 22 Feb. 12, 23:19
    Kommentar
    Ich glaub, ich entscheide mich für jetzt "Narnia, de letschti Kampf", hani sogar zwei Versione defür, Dütsch und Englisch. Susch hetti no es Buech über Statistik.

@manni
    Was isch e Klarinette?
    *wegduck*
    #51Verfasser Snowflake (260254) 22 Feb. 12, 23:26
    Kommentar
    Ha jetz lamme gao! Dr manni hôt ebbes fir Bassglarineddla iebrich! Wer hett au dees deekt? Dô wär-e jetz e meim Läba nia nia drufkomma!

A guaz Näächtle mitenand!
    #52Verfasser Goldammer (428405) 22 Feb. 12, 23:27
    Kommentar
    Gunnaachd allegaare !
    #53Verfasser no me bré (700807) 23 Feb. 12, 00:00
    Kommentar
    Intressandt, was do abglofa isch drwiel i furt gsi bin... Ietz gohts mr wiedr a biz bessr.

Dank dr fürs Dröschda, Bréle. I hon schients a Dalent, Baiträg z'schrieba, i deam mine aigatliche Frog völlig untrgoht, selbsch wenn i sie wiederhol, und i zeersch erklära muaß wia ma min Satz verschdoh mueß. Denn würd min Satz zerpfückt und i kriag undr Umschdänd a bessere Wariante vorgschlage, i dera sogär etabliarte Fachbegriff ignoriert werran (dia ni no geduldig fachlich undrschdriche ka, was abr afach ignoriert würd, weil jo ka neidiv speekerin bi), abr mine aigentliche Frog kriag i ned beantwortet, odr wenn i Glück hon, ersch Schdunde schböter villicht doch....
    #54Verfasser karink (659752) 23 Feb. 12, 00:10
    Kommentar
    Ja, des fellbr o offd auf, dass es mankmol ganz schnell vom Dema weckgod. Do kommed so viel Annemosedäda ond Selbschdarschellong ins Schbil. Ond so a Fade god in a ganz andre Richdong, weil a baar Bessrwissar an ar Kloinekaid romnäergled.

Abr gued, dasses dier mea a wenk bessr got.

Wie goz deim Niroschdahafe? Hasches jiez amol mid am Bolierbulfar odr midd Schdahlwoll brobierd?

Fier heid wensch i all a guez Nechdle :-))

#55Verfasser manni3 (305129) 23 Feb. 12, 00:39
    Kommentar
    Na, Manni, hon no ka Ziit ket, mir sona imbrägniarte Schdahlwolle z'kofe oder z'luege, woni so a Bolierbulfr härkriag...I kumm zu nix !
    Niroschda ?

Oh a guets Nächdle !
    #56Verfasser karink (659752) 23 Feb. 12, 00:51
    Kommentar
    karink, "Niroschda" hoißt uff schriftdeitsch "Nirosta":

"Synonyme für nichtrostenden („rostfreien“) Stahl sind

Edelstahl rostfrei, allgemeinsprachlich fälschlich auch kurz Edelstahl genannt. (Fachsprachlich wird die Bezeichnung Edelstahl für Stahlsorten mit besonders hoher Reinheit verwendet, die nicht zwangsläufig hochlegiert und rostfrei sein müssen.)
    Inox (vom französischen inoxydable gebildet, was soviel bedeutet wie „nicht oxidierbar“ oder „rostfrei“)
    Cromargan, Handelsname von WMF
    Nirosta, Markenname der Nirosta (ThyssenKrupp Stainless) wird selten auch Nieroster oder Niroster geschrieben. Der Name leitet sich von der Verkürzung der Bezeichnung NIchtROstender STAhl ab.
    VA-Stahl
    "

http://de.wikipedia.org/wiki/Rostfreier_Stahl
    #57Verfasser neutrino (17998) 23 Feb. 12, 09:23
    Kommentar
    Morgähn.
    #58Verfasser Snowflake (260254) 23 Feb. 12, 09:39
    Kommentar
    #59Verfasser manni3 (305129) 23 Feb. 12, 10:29
    Kommentar
    So tuenich aber nöd usgshe.
    #60Verfasser Snowflake (260254) 23 Feb. 12, 10:36
    Kommentar
    aber fascht!
    *schnell wegduck*
    #61Verfasser Goldammer (428405) 23 Feb. 12, 11:36
    Kommentar
    Emmrle, weil se hald iere Klaidr bloss in de Billegschobbs wie Haondemm odr Zeeondaa koofd ;-((
    #62Verfasser manni3 (305129) 23 Feb. 12, 11:39
    Kommentar
    Tz, ich han doch nöd sonen dicke Hals und sones runds, ufdunses Gsicht wie die, tz.
    #63Verfasser Snowflake (260254) 23 Feb. 12, 11:53
    Kommentar
    karinsche, dänne muschde eggsdra-digg debeischreiwe, dass dass Fachaussdrägg sen, umm die de nedd erommkomme duschd ...
    #64Verfasser no me bré (700807) 23 Feb. 12, 12:57
    Kommentar
    Brelé, abr i deam Baitrag isches net um an Fachusdruck gange, und erschd als se den Usdruck gschdriche hon, hon i mi vrtaidigt und des sogär belegt, und des honse ainfach ignoriert, glich wia mine aigatliche Frog...s'isch glob ehner do drum ganga, dass i ka Naidiv speekerin bin, und jemands mit fählerhafdem änglische Satz, der ka jo ned rächt ho...
    Ietz drau i mi gär nümma eppas boaschta :-(
    #65Verfasser karink (659752) 23 Feb. 12, 13:26
    Kommentar
    Bloos nedd inschischdarre losse ... wie de manni schonn geschrieb hadd :

Ja, des fellbr o offd auf, dass es mankmol ganz schnell vom Dema weckgod. Do kommed so viel Annemosedäda ond Selbschdarschellong ins Schbil. Ond so a Fade god in a ganz andre Richdong, weil a baar Bessrwissar an ar Kloinekaid romnäergled.
    #66Verfasser no me bré (700807) 23 Feb. 12, 13:35
    Kommentar
    Karinkale, idda draurig sei. Lossde id undrkriage. I wär froh, wenne so guat Englisch kennt wia du. :)

Wenn koinr vo eich me dô isch, no gange halt mitem Nicholas Le Floch ins Bett *g*.

Guats Nächtle!
    #67Verfasser Moi Gab (456541) 23 Feb. 12, 21:17
    Kommentar
    Floch ins Bett - Gib obachd, dass a di id beißd! Seid wenn schreibd ma dean aingdle mid c ???
    #68Verfasser manni3 (305129) 23 Feb. 12, 21:22
    Kommentar
    Dr Floh, der Jukraiz macht, schriebt ma eh net mit ze :-)

Danke Gäbele, sin gottseidank eh ned alle Neitivsbiiker so garschdig...

Ietz blogat mi grad wiedr a Frog...mueßmrs grad überlega, ob i dia ineschdell.Hm, ka ma an "Satz präzisiera", isch des übrhaubts Dütsch bevor i's vrsuach i Änglisch usdrucka...?

#69Verfasser karink (659752) 23 Feb. 12, 21:39
    Kommentar
    *gieks* Manni !

Der Floh beisst nimme, der hot in 17nommeläbbs gläbd.

Bin weg!
    #70Verfasser Moi Gab (456541) 23 Feb. 12, 21:40
    Kommentar
    Gunnaachd :-)
    #71Verfasser no me bré (700807) 23 Feb. 12, 21:42
    Kommentar
    karenkle, kasch ja sichrhaizhalbar schreibe "Formelierong präzisiere". Wenn oir schdinkeg wäed, hilf i dier! :-))
    #72Verfasser manni3 (305129) 23 Feb. 12, 21:44
    Kommentar
    Bin no dô :)

Karinkale, imma Satz kama äbbs präzisiera. Obma an Satz au präzisiera ka? I woiß id, abr da Manni woiß des, der isch gscheidr als i.

Etz binne abr ächt weg.

Nacht brélele!
    #73Verfasser Moi Gab (456541) 23 Feb. 12, 21:45
    Kommentar
    Des isches jo Manni, es isch ned a bschtimmte Formuliarung, sondrn d'Informazion i deam Satz.
    #74Verfasser karink (659752) 23 Feb. 12, 21:58
    Kommentar
    Han-e-'s net glei xagt?
    Du woisch es sicher scho seit geschdern Schdiggle, oder eba au doch et:
    Es Cern hôt zrigggruaderet (schee, a Wort mit drei g!), des mit dem Schdiggle wo schneller isch wia's Liacht hôt wohl doch et gschdemmt - se hen a kabuddichs Kabl iebersä ghett, on des hôt den Messfehler vrursacht.
    #75Verfasser Goldammer (428405) 24 Feb. 12, 09:07
    Kommentar
    Eich hanich hüt no welle go schoppe, aber denn hanich zum Zmorge e schwäbischi Seele (d Regierig importiert die tonnewiiis, zeme mit Grumbiere(aber nume 2 beschtimmti Sorte), Salat (aber nume 1 beschtimmti Sorte), Zwible (aber nume 1 Sorte) und Spargle) verspise. Ez isch mirs Gled usgäh zwider. Tz.
    #76Verfasser Snowflake (260254) 24 Feb. 12, 11:17
    Kommentar
    (Ez isch mirs Gled usgäh zwider. :-))
    Fleggle, dau siehschd amôle, wiaviel schwäbischa Eischdellông dass-Da mit so ara gotziga Seele zu Dir nemma kâaschd!

Vo bôher griagt Dei Banggaregierông eigendle etzat grad dr Schbargl (bei ôns isch es "dr Schbargl", it "d' Schbargla")?
    #77Verfasser twocents (460778) 24 Feb. 12, 11:31
    Kommentar
    Im Moment hets kei Sparglä (mir bruched sit eh und je d Mehrzahl) us Dütschland, die gömmer denn so i 2-3 Mönet persönlich go abhole und importiere.
    #78Verfasser Snowflake (260254) 24 Feb. 12, 13:32
    Kommentar
    Guada Morga.
    #79Verfasser neutrino (17998) 25 Feb. 12, 06:52
    Kommentar
    Ebeso
    #80Verfasser Goldammer (428405) 25 Feb. 12, 07:17
    Kommentar
    Moinmoin.
    #81Verfasser Snowflake (260254) 25 Feb. 12, 08:41
    Kommentar
    *endieehemoligreichsstadtwenk*
    *noweidrnochsiedawenk*

Bisch Du scho oddr no uff? :-)
    #82Verfasser neutrino (17998) 25 Feb. 12, 10:00
    Kommentar
    Nonoweidr em Side bin i scho lengr auf ond hao schos Bad buzd ond dWonong gschdabsaugd. Wäsche due i heid idd! I nemm liebr a Klubbe uff d Nees ;-)
    #83Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 10:28
    Kommentar
    Noi, Du bisch net "nonoweidr em Sieda" als es Fleggle. Geographie muasch no a bissle ieba, gell.

Ond was nemmsch Du uff d'Nos? Isch des a Wescheklammr?
    #84Verfasser neutrino (17998) 25 Feb. 12, 10:33
    Kommentar
    Ja, a Klubb odr boiresch Glubberl, isch a Wäschgluuf.

I bee no nedd so laang auf. Erschd seid omara semne. Abr des deffi am Samschde. Iatz muane abr da Bua vo seira Barti abhola. Er hot gmoint, daße durchfeira. Dau benne gschbannt, wia's heind Nammedaag bei deam Schbortiwent got.
    #85Verfasser Selima (107) 25 Feb. 12, 10:39
    Kommentar
    Schbortiwent - vileichd isch des ja d Maischdrschafd im Oogedecklraahenke odr Maulaufreiße beim Geehne ;-)
    #86Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 10:47
    Kommentar
    Noi, r hot vom Nauchbr a Eiladong zomma Frabbeidlbeschmeißnammedag griagt.
    #87Verfasser Selima (107) 25 Feb. 12, 11:39
    Kommentar
    Isch dô a Tibbfälr denna en dem mergwirdicha Tiddl vo dem Iwent?
    Gôht's dô om Farb?
    Andernfalls schdand i dodal ufm Schlauch.
    #88Verfasser Goldammer (428405) 25 Feb. 12, 12:45
    Kommentar
    Noi, d'Selima schreibt's dich eideidig: die schmeißet mit Beidl voller Frab, net Farb ... ;-)

#89Verfasser neutrino (17998) 25 Feb. 12, 12:58
    Kommentar
    Dau hosch wohr. Farbbeidl hädd des hoißa solla.

Ond as Schdiggle griagt an Frabbeidl anda Grend.
    #90Verfasser Selima (107) 25 Feb. 12, 13:24
    Kommentar
    *faabbeidellindierundschmeiß* *wingg*
    #91Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 13:38
    Kommentar
    Farbbeidlbeschmeißnammedag - hää?? Ond mid waas beschmeißeze die Farbbeidl? Hmm ... Schnäe geiz ja koin mea *gribl*
    #92Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 14:04
    Kommentar
    Noo drei Daach es graad ess easchde Mool wedda die Sonn rauskomm ! Hach, ess dass scheen !
    #93Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 14:13
    Kommentar
    I häd no a baar Heifla Schnee. Braucht ebba?
    #94Verfasser bluesky (236159) 25 Feb. 12, 16:05
    Kommentar
    Noe, et wirglich, hemele.
    Uf oimôl riachts dussa nemme nôch Wender sondern nôch Friahleng, hane feschgschdellt.
    #95Verfasser Goldammer (428405) 25 Feb. 12, 17:12
    Kommentar
    Hemele, vo eisrem Schnäemaa vo dr voereg Wuche wär oo no a bissle ebbs ibreg :-))

Abr rieche duez wie beim Emmrle :-))

dEdidd ladd ui ausrichde, dass dr Mao mea a Radewu middr Weness had - heid draud a se nejer draa naa wies ledschd Mol :-))

On d am Mädag driffd a se mibbm Jubbi!
    #96Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 17:24
    Kommentar
    Des Randewu wer ma heit net sea kenna, s'isch bewelkt.
    #97Verfasser bluesky (236159) 25 Feb. 12, 18:22
    Kommentar
    Isch hann gelääs, dasse sich an de Moondsischel dreffe wolle ...
    #98Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 18:31
    Kommentar
    Bei mier isches klar. Dr Mao isch doo, dWeness oo, ond dr Jubbi in Wardeschdellong a Schdickle (!!) drhendr ;-)
    #99Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 18:37
    Kommentar
    Isch wa graad gugge ... bei mia ess fonn kääm fonn denne drei wass ze sien ...
    #100Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 18:38
    Kommentar
    Ond dr Orijon, däer hemmlische Jägar, mid seim Hond, deam Honzschdäere Sirius, isch oo do! S isch soo klar, dass i em Orijon sein Girdl siech - abrs Schwäerd idd!!

Abr s siechd scho schea aus! D Weness ond dr Jubbi send soo schea hell :-))
    #101Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 18:41
    Kommentar
    Aim johr Weness, aim johr faier, johr dschoi disaier....

und zfaul zom gugga - abr s'isch e bewelgt
    #102Verfasser Moi Gab (456541) 25 Feb. 12, 20:29
    Kommentar
    Jäds es die Moondsischel hinnam Haus faschwonn ... die Wannelschdäane blidsse awwa noch do owwe !
    #103Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 20:57
    Kommentar
    I sieh nix, s'isch älls kuahnacht am Himml :(
    #104Verfasser Moi Gab (456541) 25 Feb. 12, 21:05
    Kommentar
    Annare Schdäane sien isch aach nedd ... dodefoa hamma zufill Lischd do unne in de Schdroose ...
    #105Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 21:08
    Kommentar
    Guats Nächtle Brele, schlôf guat!
    #106Verfasser Moi Gab (456541) 25 Feb. 12, 21:56
    Kommentar
    Winsch isch dia aach ! .-)

Bei mia hadd dass noch eh bissje Zeid ...
    #107Verfasser no me bré (700807) 25 Feb. 12, 21:57
    Kommentar
    So endert sis Weddr innerhalb von a baar Kilometr: alls Wolga, koi Mond, koi Orion.
    #108Verfasser bluesky (236159) 25 Feb. 12, 22:03
    Kommentar
    Des haze ganz schnell innrhalb vonar halbe Schdond gendred, Hemele! Bisch mea ganz schea launesch heid ;-)
    #109Verfasser manni3 (305129) 25 Feb. 12, 22:42
    Kommentar
    Des bin net i, i bin emmr gleich - semper idem, woisch. Des sen dia Wolka undr mir.
    #110Verfasser bluesky (236159) 25 Feb. 12, 22:46
    Kommentar
    Guada Morga.
    #111Verfasser neutrino (17998) 26 Feb. 12, 07:26
    Kommentar
    Guede Moege! Hasch d Wesch scho in dr Maschee?
    #112Verfasser manni3 (305129) 26 Feb. 12, 07:56
    Kommentar
    Noi, heit no net. I wart no, bis dr Bua sei Schmutzwesch rondrbrengt. Abbr des werd erscht ommara zehne rom sei ...
    #113Verfasser neutrino (17998) 26 Feb. 12, 08:01
    Kommentar
    I hau dia vrfarbbeidlda Wäsch vo meim scho - und dia kommt iatz end Maschee.
    #114Verfasser Selima (107) 26 Feb. 12, 09:29
    Kommentar
    Manne...
    Ich mach mini amigs selber.
    #115Verfasser Snowflake (260254) 26 Feb. 12, 09:34
    Kommentar
    Was machsch Du selbr? Dei Wäsch? I meine au ...

Ond? Sen dia Frabbeidlflegaa wieder rausganga?
    #116Verfasser neutrino (17998) 26 Feb. 12, 16:20
    Kommentar
    Abr loggggisch, dia nemat ja Lebnsmiddlfarb. Laidr hot der Iwent no andre Folga ghett. Am Bua honds da Geldbeidl glaut - sperra lau, Aazeig aufgea etc. So kaa mr an Sonndignammedag au rombrenga. Drfiar gangmr heind aubnd ens Kinno.
    #117Verfasser Selima (107) 26 Feb. 12, 16:27
    Kommentar
    Desch ja a Sauarei! Do kaa dr bFraid vrgao!!

#118Verfasser manni3 (305129) 26 Feb. 12, 17:02
    Kommentar
    Des isch meh wia oagnehm.

Trotzdem viel Spaß em Kino.
    #119Verfasser neutrino (17998) 26 Feb. 12, 19:43
    Kommentar
    I lueg im Fernsä a Baledd aa, des isch globe vo Schdueged: Kameliendame vom Dschonn Neimaiar.

S isch a Auffierong vo Bariss, sed dEdidd!
    #120Verfasser manni3 (305129) 26 Feb. 12, 20:07
    Kommentar
    Dr Film isch subr gwest - Zemle beschde Freind, fallsrn no ned gseacha hond.
    #121Verfasser Selima (107) 27 Feb. 12, 06:17
    Kommentar
    Han en nonig gseh, aber han au scho ghört, er seg guet!
    Ich wott unbedingt Chriegsross go luege.
    #122Verfasser Snowflake (260254) 27 Feb. 12, 14:49
    Kommentar
    Hon i oh ghört daß 'Ziemli beschte Fräund' ächt guet si söll.
    Dr Film mitm Kriagsroß hot schlechte Kritik kriagt ... i glob i wart bisr im Fernseh isch.
    #123Verfasser karink (659752) 27 Feb. 12, 15:09
    Kommentar
    Ich han nume mal ghört, er segi wegem Chriegsgmetzel nöd so en Familiefilm und chli kitschig.
    #124Verfasser Snowflake (260254) 27 Feb. 12, 15:51
    Kommentar
    Isch hald Holliwud :-) abr es goht no:
    http://derstandard.at/1328508069151/Vom-Krieg...
    #125Verfasser karink (659752) 27 Feb. 12, 16:17
    Kommentar
    Die Siddeidsch moind oo ebbs drzue: Vom Ackergaul zum Kriegshelden
    #126Verfasser manni3 (305129) 27 Feb. 12, 17:04
    Kommentar
    Tönt doch ganz guet und selbscht wenn nöd, ich würs trotzdem go luege. Muess eifach no chli Chöle und Kollege uftriibe defüür ;-)
    #127Verfasser Snowflake (260254) 27 Feb. 12, 19:00
    Kommentar
    Chöle - hä? Was hasch xed?
    #128Verfasser manni3 (305129) 27 Feb. 12, 19:37
    Kommentar
    die Fränkli, s'Gälld hald, fa de Inndredd se bezaahle ...
    #129Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 19:40
    Kommentar
    Jo, i dr Schwiz ischs Kinoo scho tüür...und denn machens no a Pause zmitts im Film, vermuatlich daß ma a d'Bar konsumiare goh sött. Won i mol döt is Kino gange bin, hon i gmahnt dr Film isch grissa...
    #130Verfasser karink (659752) 27 Feb. 12, 20:04
    Kommentar
    Chöle - a Haufe Kohle?

karenkle, in dr Schweiz isch scheinz alls räechd deir! Mueß ma aingdle an dr Grenz scho an Eidridd zahle??
    #131Verfasser manni3 (305129) 27 Feb. 12, 20:41
    Kommentar
    Isch glabb dass dea heidzedaachs beim Gälldwäggselle gleisch medd inngeräschend gäbbd ...
    #132Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 20:48
    Kommentar
    Des täten denn abr nu d'Banka abkassiara :-)
    #133Verfasser karink (659752) 27 Feb. 12, 21:05
    Kommentar
    Na unn ? Inn annare Länna misse die Schdaade/Schdeijazaahla de Bangge es Gälld genn ...
    #134Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 21:10
    Kommentar
    Ja, Kino isch tüüüüür, 15-20 Stei. Jawohl. Ich chume billiger is Theater! Aber Theater findi weniger idrücklich als Kino. Es isch au amüsant, aber so riiise-Lihnwand mit fette Saundmäschihn isch halt scho nöd z verachte. Theater isch halt es ganz anders Medium. Si übertreged d Sache ganz andersch.

Wie, Won i mol döt is Kino gange bin, hon i gmahnt dr Film isch grissa...?
    Ihr hend kei Pause im Film? Wenn holed ihr denn frisches Popcorn?
    Da erfahrt mer doch immer wieder luschtigi Sache übers eigete Volk!
    Wie dete wo mich die Gruppe Spanier gfreget het, öbs stimmi, dass mer ide Schwiiz en Bunker diheime het. "Ja, wieso, hend denn ihr keine?" ;-)
    #135Verfasser Snowflake (260254) 27 Feb. 12, 21:41
    Kommentar
    Bei unns gäbbds aach eh Bauss im Fillm ...
    #136Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 21:58
    Kommentar
    en Bunker diheime, a Gweer im Schrank ond a Wickdorinox im Sack ;-)
    #137Verfasser manni3 (305129) 27 Feb. 12, 21:58
    Kommentar
    Waffe hets bi mir diheime nöd, mir hend en Säbelzahntiger!
    #138Verfasser Snowflake (260254) 27 Feb. 12, 22:06
    Kommentar
    a Wickdorinox im Sack

Dass hann isch aach ...
    #139Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 22:08
    Kommentar
    Na, bi üs gits des net, a Pause im Kino (unvorschdellbar)! Nimmt jo die ganz Schbannung ussa, und des nu us gschäftlicha Gründ.
    Z'Wian/Öschtereich kasch um 5 Euro fufzg no is Kino goh.
    Da erfahrt mer doch immer wieder luschtigi Sache übers eigete Volk!
    I hons jo glob eh scho erwähnt, daß es do scho no Unterschid gäbe zwüschat da Gsiberger und Schwizer. Des isch bi wietem net s'Gliche. Gell Brelé, des wär ietz nu an Beweis :-)))!

Wickdor...was?

D'Edith mahnt no, dass i viiiiel liaber is Theater go, des hot einfach eppas...v.a. wia bim letschta Mol, i dr vierta Raie i dr Burg - ainfach nur g....!

#140Verfasser karink (659752) 27 Feb. 12, 22:10
    Kommentar
    #141Verfasser manni3 (305129) 27 Feb. 12, 22:18
    Kommentar
    Enn Uhässbeehschdigg hadd mei Wiggdoorinoggs nedd ... *offdewunsschzäddelfadienäggschdeweihnaadenodia*
    #142Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 22:22
    Kommentar
    Jo mei, a Schwizr Messr hald ! Immer dia Markanämma, dia ma se merka sött...
    #143Verfasser karink (659752) 27 Feb. 12, 22:34
    Kommentar
    Ess gäbbd nua zwai Fiame , die wo die heaschdelle deafe ... so fill Naame muss ma sisch doo gaa nedd meagge ...
    #144Verfasser no me bré (700807) 27 Feb. 12, 22:43
    Kommentar
    @Fleggle
    Bei ons muamr halt glei am Ãfang an ausreichend großa Oimer Pobkorn kaufa, dass-r fir da ganze Film reicht!
    *a Glischdle uf Kinno-Pobkorn griag*
    #145Verfasser Goldammer (428405) 27 Feb. 12, 22:51
    Kommentar
    Emmrle, i hao an sibzgbrozendege Lindtschocklad. Däe isch oo uss dr Schweiz ond deir - wies Bobbkorn!! Magschd a Ribble?
    #146Verfasser manni3 (305129) 27 Feb. 12, 23:01
    Kommentar
    So grossi Chessel mit Popcorn, wonich nöd ide erschte 5 min gfresse het, chas gar nöd gäh!
    #147Verfasser Snowflake (260254) 27 Feb. 12, 23:41
    Kommentar
    Bréle, des mid deane zwai vrschidene Firma haoni gar idd gwissd. I hao nochglueged, ond i hao a deidschschweizar Wickdorinox!

Fleckle, femf Minudda isch okee. Nocha isch romm mibbm Raschle ond Knuschbre im Kino ond ma ka de Film in Rue aaluege, außr du kobbesch hendrhäe die ganz Zeid ;-(
    #148Verfasser manni3 (305129) 28 Feb. 12, 00:04
    Kommentar
    Also ich han eis mitemne Globi druff!
    Und eis in
    Kreditcharteformatt. Das isch super, es passt is Portmonee, chasch es überall hi mitnä. Hesch immer e Scher, es Messer, en Massschtab, en Zahstocher, ä Päncettte und e Nagelfiili debii.

kobbesch?
    Koppe? So wie es Ross?
    #149Verfasser Snowflake (260254) 28 Feb. 12, 00:13
    Kommentar
    I glob dr Manni mahnt 'glucksa' (dr Hicksr) odr was as sunsch no für alemannische Wörtr für Schluckauf git).
    #150Verfasser karink (659752) 28 Feb. 12, 00:33
    Kommentar
    Auweh - Popkorn isch a roads Duach fr mi.

Guada Morga.
    #151Verfasser Selima (107) 28 Feb. 12, 08:12
    Kommentar
    "rülpsen" - falls dr des bessr vrschdanded ;-)

wer wol schläft, seicht, kopt und furzt,
    bedarf kein arzt noch wurz.

had dr Johann Babdischd Fischart (1546 - 1591) gschribe.
    #152Verfasser manni3 (305129) 28 Feb. 12, 08:14
    Kommentar
    Schdellds eich vor, friar, also domols™ wiar i no jung war, hots im Kino gar koi Popkorn et ghea. Do hosch glatt zwoi Schdund ohne essa ond dringa im dungla sitza miaßa.

Dia oinzige zwoi Film wo i kenn, dasse a geplante Pause ham sen "2001 - Odyssee im Weltall" ond "Jeanne d'Arc de Mongolia". Dr letschdr braucht des abr au, der isch sechs Schdund lang.
    #153Verfasser bluesky (236159) 28 Feb. 12, 12:39
    Kommentar
    D'Ripp hett gern a Ribble (und dät au id kobba)
    #154Verfasser Moi Gab (456541) 28 Feb. 12, 18:24
    Kommentar
    Im Raadijo hannse heid moin gemälld, dass ma moije achdzee Graad grien dääde ... ich kanns noch gaa nedd glaawe ... heid waa isch off jeede Fall noch medd de digg Daunejagg unnawäägs geween ...
    #155Verfasser no me bré (700807) 28 Feb. 12, 18:42
    Kommentar
    I honn au no dia dick Jagga a. S'isch kalt, morgens am halba Siebne aufem Gebbl.
    Abr, von Dag zua Dag wirds hellr.
    #156Verfasser Moi Gab (456541) 28 Feb. 12, 19:55
    Kommentar
    I schenk mei Ribble am Gäbele. I eß grad et so viel Schoglad. Aber drotzdem danke, manni!

(dapfer, dapfer, Gäbele! On wo's so arschekalt war mit zwoischdelliche Minustembradura, bisch dô au no mitm Gebbl ens Gschäft gfahra???)
    #157Verfasser Goldammer (428405) 28 Feb. 12, 23:20
    Kommentar
    Gebbl - Fahrrad ?

Bidde gläären misch off !
    #158Verfasser no me bré (700807) 28 Feb. 12, 23:37
    Kommentar
    Was a Gebbl isch, waiß ja sogar dr Obama (0:45 ond 1:16)
    #159Verfasser manni3 (305129) 28 Feb. 12, 23:45
    Kommentar
    ... unn die Äddimollooschie defonn ?
    #160Verfasser no me bré (700807) 28 Feb. 12, 23:47
    Kommentar
    D'Ripp hett gern a Ribble...
    Isch des Din Schbiznama d'Ripp ? bisch Du so dünn wia a Ripple ? :-)
    #161Verfasser karink (659752) 28 Feb. 12, 23:53
    Kommentar
    D Eddemollegie isch die vo 'Göpel' (vom griechesche kephalé fier 'Kobf' ond 'Uersach' - vileichd! Odr vom sorbesche 'Bewegongswerkzeig' im Bergbau).
    Ond a Gebbl isch a Drävoerrichdong, mid däer wo ma an Moddor semuliere ka, wemma koin hadd odr wenn grad s Benzee aus isch odr wenns die leckdresch Sichrong nauskaud had odr wenn des Moddorad gar koi Moddorad isch ond oo koi Mobbed idd sondrn bloss a Rad one Moddor.
    #162Verfasser manni3 (305129) 29 Feb. 12, 00:10
    Kommentar
    Endressant manni! Des han i jetz au et gwißt ghett.

Karinkele, I vrmuat, es Gäbele hôt drmit kokeddiert dass mr se a Ribbschdigg hoißa dät, des isch a Schempfwort fir a alds, bais' Weibsschdigg, on isch "fisching for komblimends" ganga drmit.
    Schdets zu Dinschden:
    Gäbele, Gäbele, mr sait et so Sacha vo sich selber wemmer so a liabe guade Denge isch wia du!
    #163Verfasser Goldammer (428405) 29 Feb. 12, 07:27
    Kommentar
    Here zom erschda Mol - 'Ribbschdigg' sätmr bei oos idd. Abr wia sätmr bei oos ... hmmm ... a Huddl isch eanr a unordndligs alds Weib .... abr a beasa ... falltmr grad nigs ei.
    #164Verfasser Selima (107) 29 Feb. 12, 08:23
    Kommentar
    Guata Morga!
    A "Ripp" isch a beas Weibsbild, oina, die allat am Goscha isch. "Rippschdigg" han-e it kennt. Dr Urschbrông isch iebrigenz, dass d'Eva aussam Adam seinra Ripp gmacht worra isch - dau hat des Maleer âagfanga... :-)
    #165Verfasser twocents (460778) 29 Feb. 12, 09:22
    Kommentar
    *mir an d' Schdirn bätsch*
    Glar, dô kommt des her!
    :-D
    #166Verfasser Goldammer (428405) 29 Feb. 12, 09:59
    Kommentar
    "Ripp", den Usdruk hon i no nia ghört, intressandt, wohär des kunnt :-)
    Aber "Denge" ischmr genauso net gläufig, Vögile :-)

Hej, iahr Änglischkorifeea, wer ka miar säga, was 'fudging' haßt ? Des hon i oh no nia ghört, und s'Leo kennts oh net, so wia's usluaget.

#167Verfasser karink (659752) 29 Feb. 12, 12:15
    Kommentar
    Hättsch an Kondegschd drzua? To fudge git scho.
    #168Verfasser Selima (107) 29 Feb. 12, 12:38
    Kommentar
    Doo hannse was dezuu offgeschrieb ...
    #169Verfasser no me bré (700807) 29 Feb. 12, 12:39
    Kommentar
    Dr Kontext wär i dem Fada: Siehe auch: correction [math.] - #5

Jösses God, was des alls haßa ka, Bréle ...

d'Edith set sie hon me wiedr amol usanandgno...sie mahnt i derf ka Sätz meh ine schdella, nu no Begriffliches froga...
    #170Verfasser karink (659752) 29 Feb. 12, 12:46
    Kommentar
    Ganz oifach, a Denge isch an weiblicher Dengs!
    Noi, wenn-e-'s gnau iebrleg, des isch net gnau deggongsgleich.
    Vo dr urschbringlicha Bedeidong isch's oifach a feminine Form vo "Deng" = "Ding", entschbrechend wia beim Dengs.
    Aber en dr Vrwendong isch's vrschieda.

Dengs = a mennliche Perso, vo der mr dr Nama grad et eifellt, oder wia dôhenna, vo dem e dr Nama aus Grinden der Brifatsfäre et nenna will (so hôt sich's dôhenna zo ma allgemeina Sinonim fir onsere bessere Hälfdene endwigglt)

Denge = a meischdens posidiv, liebevoll vrwendede Bezeichnong fir a Mädle: "Desch amôl a liabe Denge!"
    #171Verfasser Goldammer (428405) 29 Feb. 12, 13:36
    Kommentar
    *schneii*
    #172Verfasser Snowflake (260254) 29 Feb. 12, 20:35
    Kommentar
    Bei unns hadds zwaa die achdzee Graad nedd ganns genn, die wo se aangekinnischd hodde ... awwa fa Fläggelschah wäas fa se schmällse waam genuch geween ...
    #173Verfasser no me bré (700807) 29 Feb. 12, 20:38
    Kommentar
    Das es warm isch, aght ja no, aber dasses veimal so hell isch am Morge... gattastoff!
    Im Winter hanich mich a min Liechtwecker gwöhnt, dass heisst, ich wache uf, wenns hell wird, und im Moment wirds so churz vor de Sibne hell...
    #174Verfasser Snowflake (260254) 29 Feb. 12, 21:45
    Kommentar
    Koof dr hald Schallesija. Geiz billeg beim Ikeja.
    #175Verfasser manni3 (305129) 29 Feb. 12, 22:05
    Kommentar
    Lischdwägga ? Wann dea kää Läam mache duud, dääd isch fon deem nedd wachgenn ...
    #176Verfasser no me bré (700807) 29 Feb. 12, 22:26
    Kommentar
    De macht ebe Liecht und Lärm, zersch Liecht, simuliert Sunneufgang. Söll gsund si.

@manni
    Hani scho, mössts ez mal ufemontiere, isch aber nöd so eifach will mini Feischter sind nöd grad. Ich mues alles zrecht schniide.
    #177Verfasser Snowflake (260254) 29 Feb. 12, 22:58
    Kommentar
    Danke am Vögile für dia herzige Ärklärung für Denge :-)
    #178Verfasser karink (659752) 29 Feb. 12, 23:09
    Kommentar
    Endressand, Fleckle, was ma mid Schallesija alls doe kaa: aufhenke, schneide, uff die lang Bank schiebe ... ;-)

A Denge kenn i fei idd. A frechs Deng haißba bei eis a frechs Luedr odr a Huere-Fehl!
    #179Verfasser manni3 (305129) 29 Feb. 12, 23:13
    Kommentar
    Ja, eich sinds au ehner Vorhäng.

"Huere-Fehl" tönt ez scho s bizli nach Strasserand oder gröberem Usruef. Obwohl mir s Wort "huere" in Züri au vill bruched, aber vor allem als verstärkends Adverb voremne Adjektiv, nöd als Adjektiv selber.
    #180Verfasser Snowflake (260254) 29 Feb. 12, 23:18
    Kommentar
    Des kaa o je noch Kondegschd a Bewondrong sei, wenn ois ganz ibrraschnd ebbs bsondrs gued gmached had: Ja, luegn no aa, dean Huerebue! Ja luexe no aa, die Huerefehl! Ja luex aa, die Hueresieche!
    #181Verfasser manni3 (305129) 29 Feb. 12, 23:56
    Kommentar
    Endressanderweis gibt's des wiederom bei ons gar et, weder als vrschdärgende Vorsilb noch als Adverb.

Ob des mit onserer piedischdischa Vrgangaheit zsemahengt? Aber die reigsiggerde Kadolische hen's au et mitbrôcht....
    #182Verfasser Goldammer (428405) 01 Mär. 12, 07:15
    Kommentar
    Emmrle, ich glob äjer, dass des so a regijonale Sach isch ond koi rellegjese.

Wäe vo ui hadd mier grad die Imehl gschickd??

Hallo Mann,

Ich weiß nicht, wie ich es sagen, aber ich habe vor langer Zeit senden wir Ihnen einige Fotos tryed, aber ich habe gedacht, dass Sie nicht interessiert sind, mich zu sehen.
    Aber jetzt werde ich Ihnen die Fotos im Anhang.
    Laden Sie sich die Bilder und entpacken Sie sie, ich bin sicher, dass Sie sie mögen. Das Passwort lautet: 123456

Have a great day.

Sollebr an Dermii ausmache?

dEdidd hadd a Foddo vo dear Leich vom Schnäemaa gmached :-((
    Fleckle, du muesch jiez gaaaanz schdark sei, wennd des Bildle aaklickschd!
    #183Verfasser manni3 (305129) 01 Mär. 12, 07:55
    Kommentar
    Du hosch Kontagde, manne, dau muamr se wondra. Ond oos ondrschdella, daßmier des gschrieba häba solla ... Os häddmr nadierle 'Pfiade' drondr gschrieba. Alzo echt!
    #184Verfasser Selima (107) 01 Mär. 12, 09:11
    Kommentar
    Dschulljong ;-((
    #185Verfasser manni3 (305129) 01 Mär. 12, 09:24
    Kommentar
    Fleckle, du muesch jiez gaaaanz schdark sei, wennd des Bildle aaklickschd!
    Manni! Wie BRUTAL!
    *hüül*

Wäe vo ui hadd mier grad die Imehl gschickd??
    Ja, genau wo, tribsch Du dich eich ume!

#186Verfasser Snowflake (260254) 01 Mär. 12, 17:38
    Kommentar
    Fläggelsche, dass es wie medd de Rudschbaan ! Die schdeija graad die Lääda nuff fa wedda runnasekomme unn eh neija Schneemann se gänn ... odda sowass !
    #187Verfasser no me bré (700807) 01 Mär. 12, 19:02
    Kommentar
    Schwäbla, honn eich id vrgässa - bin bloß am Ar...

Guat Nacht. Sie ju another môl....

:)
    #188Verfasser Moi Gab (456541) 01 Mär. 12, 20:58
    Kommentar
    I oh... aber :(
    #189Verfasser karink (659752) 01 Mär. 12, 23:25
    Kommentar
    I eusne Breite binich ez war nüme würkli ide Wildlebende Version erhältlich, drum binich ez in nahe Oschte abgwanderet, wie die neuschte Bricht meldet.
    #190Verfasser Snowflake (260254) 02 Mär. 12, 11:20
    Kommentar
    Wie weidd im Oschde ? Hoffendlisch nedd bis äschdlisch vom Middelmea ...
    #191Verfasser no me bré (700807) 02 Mär. 12, 19:09
    Kommentar
    Karinkale, waisch los, wägawarom ziasch du a Schnuta na ?

Fleckle, komm sofort wiedr her. Isch doch mir egal, wenns no au wiedr schneit!
    #192Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 20:32
    Kommentar
    Gäbile, bin oh voll tüf am Boda...und ka me zur Zit nümm' ufrichta. Deswäga mine 'nazogne' (ietz üab i scho Schwäbisch...) Schnuta.

Aber luschdig wenn i di lies (wägawarum isch neu für mi) :-)

#193Verfasser karink (659752) 02 Mär. 12, 20:51
    Kommentar
    Idda draurig sei! D'Vegala pfeifed wiedr, d'Sunn schinnt (id grad jetz, gell), i schenk dr a Wisgile ei, a glois, a winzigglois, abr äba ois...
    #194Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 20:57
    Kommentar
    A klis raichd mr scho, hon ned so guete Erfahrunga mit Wiski ...
    D'Edith mahnt i sölle abr vorm Broschta no eppas essa hüt.
    #195Verfasser karink (659752) 02 Mär. 12, 20:59
    Kommentar
    @brele
    filetimestamp=20081129004657">Da.

@Gäbeli
    Vilich denn nächscht Wuche oder so.

*karinklitröscht*
    #196Verfasser Snowflake (260254) 02 Mär. 12, 21:04
    Kommentar
    Karinpuppele, s'Essa derfsch fei idda vrgässa! Hotte äbbr gärgarat?

Fleckle, dôblieba! Mir henn Gfriarschränk!
    #197Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 21:14
    Kommentar
    #198Verfasser Snowflake (260254) 02 Mär. 12, 21:17
    Kommentar
    *flick*

Der will nett, der %ç/)&=

Vilich So?

#199Verfasser Snowflake (260254) 02 Mär. 12, 21:18
    Kommentar
    Oje Gäbile, des vrgiß i laidr scho seehr ofd ...
    Jo, a biz honse me scho g'ärgert dia döt im Allgäu, abr i bi oh sälbr schuld, hon a reladiv 'früahs' Imeil ned richtig igschädzd, und ietz kan i vo vorne afange.

Des falld mr immr öfters uf, daß ma anaanra gschriebne Nochrichd fiil mißvrschdoh ka odr daß d'Lüt mine Imeils ned richtig gschied lesan. Un i bi abr ane, dia se so richdig bmüaht alls klar und umißvrschdändle z'schrieba...
    #200Verfasser karink (659752) 02 Mär. 12, 21:28
    Kommentar
    Sagdr ois: nô hôtts id solla sei.

Wäga de Imails hoschjô so rächt. Des id richdig gscheid läasa isch a allgemeine Granged. I hommr ahgwehnt exdrem kurz und brägnant z'schreiba und s'Wichdigschd in da Bedreff nei z'pagga. Meischdns schreibe am Schluss immr äbbs Liabs drzua, wa mit da eigendllicha Sach nix zum dua hott, da wirsch lacha, abr viele schbreched drauf a.
    Manchmôl schreibe au an Satz odr zwoi in Schwäbisch.

I meim Abwäsaheitsassischdend schdoht au immr: I bin idda dô.

Flecke, "So?" funktioniert. Dô willsch du na? I bin abr id eivrschdanda!!!!
    #201Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 21:47
    Kommentar
    *guggugg*

karink, hao i däes richdi gläese? Em Allgai hands di gärgred? Des ka ja gar id sei...

Kennsch mi no, Gäbele? *es Gäabele amol feschd druck*
    #202Verfasser candice (447114) 02 Mär. 12, 21:48
    Kommentar
    Fläggelsche, dea in de 199 geed dann doch ...
    Nää, nää, bleib doad bloos nedd, wass isch heid in de Zeidong geläss hann, wass die doad medd de Aadgenosse maache ... do wäa de Siidpool sischara ... odda mei Gfriaschrangg ...

Karinsche, koaze Säds, koaze Säds medd heegschdenss äänem Komma ... !
    ... unn memm Wissgie kamma eischendlisch niggs fallsch mache, wenn de Wissgie alld genuch ess fa minischdens eh Volggsschulabschluss unn mee wie zwää off äämoll solldes aach nedd senn (heggdens drei wenn glääne senn) ... unn aussa Wassa niggs annares debei drengge ... debei essa daaf ma alles ...
    #203Verfasser no me bré (700807) 02 Mär. 12, 21:55
    Kommentar
    Zuggerle, du Schdinkr, wo warsch au?? Viel zum dua?

*hug* :)
    #204Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 21:57
    Kommentar
    He, Zickarle, des isch abr schea, dass de du oo mea amol blicke lasch :-))
    Bisch ondr de Schnäeheife endle rauskreised!!
    #205Verfasser manni3 (305129) 02 Mär. 12, 22:01
    Kommentar
    Sagdr ois: nô hôtts id solla sei.
    ...i dem Fall muaß es glob i si, nu villicht hald eba alls noch hinte vrschoba...

Najo, mit 'kurz' hon i's glob i im Englischa wia im Dütsche ned *süfz* :-)
    Aber i behälf mir do immr mit Fett und Kursiv gschriebnem, wenn i eppas herforheba will, und dr Satz isch an vo da längera.
    I schrieb am Schluss oh oft eppas Nettes odr Ugwöhnliches drzue, wenns ned a seehr formals Ziel hot, des Imeil. Hm, abr im Dialäkt, des könnt i mol vrsuacha :-)

Huhu Zuckerle, hon grad hüt denkt, daß doch do mol eppar gsi isch dia se do hinna s'Zuckerle g'haßa hon...und scho bisch do.
    Mol im Allgäu, abr es sän ned nu dia döt dra schuld...i scho oh sälbr.
    #206Verfasser karink (659752) 02 Mär. 12, 22:01
    Kommentar
    Nei, Gäbele, ich BIN scho dete. Hüt hets in Jerusalem gschneit.
    #207Verfasser Snowflake (260254) 02 Mär. 12, 22:03
    Kommentar
    Leidr viel zviel zom due, Gäbele... :-((

Abr iedz indr Faschdezeid hao i mr vorgnomme, amol wiedr mea in mi nei zom horche ond wiedr mea des zom due, was mr gueddued. Ond da gherds gwieß drzue, dass i wiedr efdr bei uib vrbeischau! :-)

*eddid* Grießuib all midanand! Des isch abr schea, dass all da seids!
    #208Verfasser candice (447114) 02 Mär. 12, 22:04
    Kommentar
    D'Edith hot no zum Brelé säga wlla daß ma i junga Johra halt scho viiel falsch mache ka, oh mit Wiski ;-)
    und im Dütsche dürfens doch abr scho meh wia a Komma si :-)
    #209Verfasser karink (659752) 02 Mär. 12, 22:06
    Kommentar
    meh wia a Komma si - moisch du amend Komasaufe???
    #210Verfasser manni3 (305129) 02 Mär. 12, 22:11
    Kommentar
    I doch ned, Manni.
    s'war i Bezug of mine schöna Sätz gmahnt :-)
    #211Verfasser karink (659752) 02 Mär. 12, 22:20
    Kommentar
    *gieks* Manni !
    #212Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 22:21
    Kommentar
    So, i mueß ens Neschd. No ois vo däene Sache, di mir gueddend: gnue Schlof. (Außrdäem dubemr sFiedle wäeh - wie hald alle Johr so om die Zeid, wenn i däes erschd Mol mea richdeg radle gao.)

Abr i komm bald zrugg, vrschbroche.
    Schlofds gued, middanand.
    #213Verfasser candice (447114) 02 Mär. 12, 22:25
    Kommentar
    Fleckle, du Wandrvegale, komm heil wiedr zrigg!

Karinpuppele, snägschmôl wirds bessr!

Zuggerle,miar hennde fei vrmisst!

Guats Nächtle alle zämmed, i gang etz mitem Nicolas Le Floch ins Neschd.

#214Verfasser Moi Gab (456541) 02 Mär. 12, 22:26
    Kommentar
    Heid ommend kommisch jo kaumm memm lääse noo ...

Huhu Zuggaschdiggsche !
    ond wiedr mea des zom due, was mr gueddued. Ond da gherds gwieß drzue, dass i wiedr efdr bei uib vrbeischau!
    Sowass daaf ma eischendlisch es gaanse Joa lang nedd fanoolässische ! .-)

i gang etz mitem Nicolas Le Floch ins Neschd.
    Gäwwelsche, scho wedda ? Wass saad dann Dei Gawwel do dezu, dass De doo so eh Fahälldniss haschd ? :-)

karinsche, Fähla senn dodezu doo, dass maa was draus leere kann, deschdo ällda de Wissgie, desdo foasischdischa geed ma demedd omm !
    Fa de Ommgang med Algeija es dass sichalisch aach nedd fakead ... :-)
    #215Verfasser no me bré (700807) 02 Mär. 12, 22:40
    Kommentar
    Jiez ibrdreib amol idd so! Sooo voersichdeg mießedr mid mier oo mea id sei ;-)
    #216Verfasser manni3 (305129) 02 Mär. 12, 23:37
    Kommentar
    Schdimmd, bei Dia misse ma nedd so foasischdisch senn ... awwa anscheinds gilld dass nedd fa all Dei Landsleidd, sonschd hädds Karische sisch nedd misse beglaache ...

VDM !
    Fa die Loosch reischds noch nedd ...
    #217Verfasser no me bré (700807) 02 Mär. 12, 23:41
    Kommentar
    Also I bi eh net vorsichdig gsi nu wail i's mit Allgäur z'tue hon ;-)
    I bi denn zufällig geschdrn i dr Loosche gsässa und 'gelosd (=saarländisch für g'lauschd?).

VDM Verband der Deutschen Milchwirtschaft oder was :-)

Guet nacht denna.

#218Verfasser karink (659752) 03 Mär. 12, 00:20
    Kommentar
    Guada Morga.
    #219Verfasser neutrino (17998) 03 Mär. 12, 06:02
    Kommentar
    Zfrie ins Bedd gange nechzobed?? Odr hadd im Cern mea a Schdeckar gwaggled ;-)
    #220Verfasser manni3 (305129) 03 Mär. 12, 11:12
    Kommentar
    *wingg*
    #221Verfasser no me bré (700807) 03 Mär. 12, 21:14
    Kommentar
    D'Amsla zwitschrad scho seid ara Stund! Ond wo ischas Schdiggle? Magschme ned bsuacha komma ond mid mir mei nuia Waschmasche einweiha?
    #222Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 06:39
    Kommentar
    Echt jetz, Ameisle? I han desjôhr no koi Amsl ghert! Des isch emmer an ganz bsondrer Dag fir mi, wenn-e di erscht Amsl her.
    #223Verfasser Goldammer (428405) 04 Mär. 12, 08:14
    Kommentar
    A nuije Wäschmaschee? Ond Amsla!! Sovil uff oimol!

Bei mier hemred bloss dr Schbechd! Eisr Sidlong isch so guede fuchzg Jor ald ond voer a baar Jor hanze d Heisr wermeisolierd, mid Schtirreboor ond soo. Jiez haud dr Schbechd Lechr in Budz, weil a uss jardausndelangar Erfarong waiß, dass do Wirm dinna send, do wos hol klengd ;-))
    Jiez Jor oimal ferd a Budzkolonne middr Drälaidr durch Zidlong ond machd die Lechr mea zue. Abr dr Schbechd will nemma omläerne ;-))
    #224Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 08:31
    Kommentar
    Emmrle, ja, scho dia ganz Wuch. Ond Schbecht glopfat au scho de ganz Wuch wia de Irre am Englischa Garta. Koot des sei, Emmrle, daßse bei Ui dia Amsla durch dia Amslagrangkhat so arg dezemiert hot, daß no koine zom heara send? I globb, dia Grangkhat ist grad bei ui so schlemm gwea.
    #225Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 08:57
    Kommentar
    Guada Morga.

ameisl, danggschee fir des Ogebot, abbr heit bessr net. I be no miad. Ab ma gwisse Aldr sott mr nemme so lang feira ...
    #226Verfasser neutrino (17998) 04 Mär. 12, 09:10
    Kommentar
    Noe, Ameisle, ganz so schlemm ischs et mit dr Amslgrãget gwä hierrom. Em Garda hupfet se scho rom on pigget no an de alde Epfl rom, dia wo no romliegat.
    Velleicht mua-n-e oifach môl en dr Friah naus on hôrcha, velleicht dent se au scho on i han's bloß no et ghert.
    #227Verfasser Goldammer (428405) 04 Mär. 12, 09:17
    Kommentar
    I hao no nie nix vo däer Amslkrankad käerd kedd. Beim nabu haoni an lengre Ardickl drzue gfonde, weans endressierd!
    S isch a bissle schwäer zom Läese - Hoechdeidsch!!

Läesbrobe:
    Im Jahresvergleich haben die Amseln am stärksten in Rheinland-Pfalz abgenommen (- 54 Prozent), gefolgt von Hessen (- 43 Prozent) und Baden-Württemberg (- 40 Prozent). In manchen Landkreisen fällt der Rückgang noch erheblich höher aus, so im Rhein-Pfalz-Kreis und im benachbarten Frankenthal (- 75 Prozent), in Worms (- 73 Prozent) und Ludwigshafen (- 65 Prozent ).Traurige Spitzenreiter sind in Hessen der Landkreis Bergstraße (- 65 Prozent) und Groß-Gerau (- 55 Prozent), in Baden-Württemberg der Rhein-Neckar-Kreis (- 66 Prozent) und Heidelberg (- 70 Prozent).
    #228Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 09:29
    Kommentar
    Aah, nochd weards halt bei Ui no reachd kald vodr Alb ra weacha. Bei oos hot's ledschd Wuch zimmleg viele scheane Däg ghett (nauch deam Schneaschdurm am Sonndigaubnd). Bei oos bliat Schneegleggla ond Buschwindreasla.

Schdiggle, Schdiggle - du muaschas ja reachd gracha hau lau, daßd earsch soo schbät aufschdosch. Nochd schmeiße mei Waschmasche hald alloinigs a. Abr earschd muane me no middeane ganze Progrämmr ausanandrsetza.

Manne, heind haune aufdr Wissnsseida vom Foiledong an gloina Ardigl gleasa iebr Fisch ond dau isch werdle drengschdanda '... ein Schwarm von Golden Shinern ...' Dau kommsch Du mid koinr Logik drgega a ... dau muaß dr Deitsche an deitscha Daddifblural draus macha :-)
    #229Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 09:41
    Kommentar
    Des isch scho a Kreiz mid deane Anglezissmenen ;-((
    Oodecklenierde Adjeckdivr send no dr Ondrgang vor ellaborierde deidsche Gramaddeck ;-((

Seid wenn bisch es aingdle _du_ bei ui, des wo Ardickl ibr Fisch lisd? Erlaubsch du em Dengs jiez amend oo no, dassa ebbs ibr Gaißa lisd???
    #230Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 10:23
    Kommentar
    Schneegleckla, Märzabecher on Grockus bliehat e meim Garda au scho. Anemona allerdengs no et. Aber dia ville Gönninger Tulba wo i neidoa han, kommet au scho rausgschbitzlet.

I han grad ieber meine andere Geheimkanäl rausgfonda, worom 's Schdiggle gescht so lang ufgwä isch on gfeiret hôt... :-D
    #231Verfasser Goldammer (428405) 04 Mär. 12, 10:35
    Kommentar
    Manne, woisch, i be a Allraundr. Dean Ardigl deff dr Dengs scho oo no leasa. Abr ds Foiledong griag emmr i zerscht ond dr Dengs liast e lei, wann ebbs frn denna isch. Ond außrdeam lagr i dia ja a ganza Weile bei de Kochbiachr ab.

Emmrle, so got des fei idd - Du kaasch doch idd saa, daßd ebbs woisch, oos abr endr Owissaheid vrsaura lau.
    #232Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 12:30
    Kommentar
    Also fir die informazjohnstechnische Vrnetzong zwischam Zuggerberg (der hôt aber fei nix mit onserem Ziggerle zom doa) on em Leo fiahl i mi et zuschdendich, Ameisle.
    Außerdem kööt des dadaschutzrechtliche Vrwigglonga mitm Schdiggle gea, dô ben-e vorsichdich!
    #233Verfasser Goldammer (428405) 04 Mär. 12, 12:58
    Kommentar
    Wia kam de nu am Sunntig uma 6 am Morga scho ufschdoh, Ameisle, ussr ma goht uf a Schituur odr in Schdall ge melka ? Machsch Du des fraiwillig ?

Do z'Wian hots oh a massifs Amslaschderba geh, abr des scho vor vielna Johr, ich glob es war 2004. S'war oh an Usutu-Virus, dense danoch massifschd beforschd hon.
    Abr vrhindera honse deswäga dr Usbruch bi Äuch in D schints oh net könna...

#234Verfasser karink (659752) 04 Mär. 12, 16:12
    Kommentar
    karinkle - wanne scho a Schdond wach em Beddle gflaggt be, nochd kane nemmr ond muaß aufschdoh. Präsenile Beddpflucht nenntmr se wohl ;-)
    #235Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 16:27
    Kommentar
    Wärren denn Ameisle überhaupt jemols senil ? Dia sän doch immr so witaal und fließig...
    #236Verfasser karink (659752) 04 Mär. 12, 16:36
    Kommentar
    Jaa-jaa, a schlechz Gwisse isch a schlechz Ruäkisse!
    #237Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 16:37
    Kommentar
    Siggsch ja an mir - i be zwengschd scho bräsenil.

Ond dr manne goht äbbl so schbät ens Bedd, drmidr idd so friah mear aufwacht ond am End no an senila Beddflichdleng ghoißa werra kaa :-)
    #238Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 16:54
    Kommentar
    Zor Befriedigong vom ameisl seinra Neigier:

I be erscht om achte uffgschdanda, weil e a) vrkäldet ben, ond b) erscht noch de zwei ens Bett ben, weil des Co-N. geschdert genau oi Johr eldr gworra isch.
    #239Verfasser neutrino (17998) 04 Mär. 12, 17:06
    Kommentar
    Wenn des bloss fier s Maisle isch, no vrgiss is ganz schnell mea ond wills id gläese kedd hao.

Wenn abr idd, no graddelier i no nochdrägle :-))
    Ond dier wensch i a guede Bessrong! Ond gib Obachd!! Die Bazilla send sichr gräeßr als so a klois Neidrinole :-(
    #240Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 17:24
    Kommentar
    Am Co-Bebbale nôchdräglich älls Guete zum Geburtsdag winsch und am Neitrinobebbale a guete Besserung (des kaas immr braucha, ob grank oder id).

Hai Manni!

#241Verfasser Moi Gab (456541) 04 Mär. 12, 17:59
    Kommentar
    ...a guete Besserung (des kaas immr braucha, ob grank oder id).

Gäbele, i lieb oifach dein fuurzdroggene Humor. I glaub, i kennt au ganz allgemein a guade Besserong braucha...frôg mein Dengs, der dät sicher aus vollem Herza zuschdemma, wenner sich grad môl widder ieber me ufrega muaß...
    #242Verfasser Goldammer (428405) 04 Mär. 12, 18:04
    Kommentar
    Emmrle, ibr di aufrege? A gang!!

Deam mid deam Humoor vom Gäbele kaa i zueschdimme ;-))
    #243Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 18:11
    Kommentar
    Schdiggle, Du bischd ein herzensguads Dengale! Mei Nachdruah isch ja eh scho so a brekera Sach ... Pfrgeltsgott! Ond sag am Mitschdiggle doch an liaba Gruaß ond ällz Guade nauchdrägleg. Ond Dir a guada Bessrong.

Du, manne, as Schdiggle häddsmr iatz vrzällt, pfalz daßas oo wissa mechda dädsch :-)

Onds Gäbale isch nadierla osra beschda Denge!
    #244Verfasser Selima (107) 04 Mär. 12, 18:16
    Kommentar
    Maisle, au jaaa, waas hadd dier sSchdiggle vrzelld?? Hanzem im Cern de Schdeckar rauszoche kedd odr warom haz id ins Bedd gao kenne? Des däd i soo gäere wisse welle :-)
    #245Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 18:27
    Kommentar
    Huhu Emmerle, hon dr a Peämle gschickt, abr es isch vrschwunda bi miar, hosches villicht gär net kriagt (noch 18uhr)?
    D'Edith set, sie hotse grad nomol vrfaßt und gschickt ;-)
    #246Verfasser karink (659752) 04 Mär. 12, 18:34
    Kommentar
    Ihr sin jô so liab!!!
    #247Verfasser Moi Gab (456541) 04 Mär. 12, 19:23
    Kommentar
    @manni
    Aoser Eje isch vo jeher adrenalingschwengert gwä, rom on nom, desch d' Wirze drã!
    I kööt dr ao Gschiichtla vrzella, wo i mi han ufrega miaßa....erscht dô neilich han-e so rombrillt, dass mr dr Hals waihdao hôt ãschließend...aber nôch ischs au dussa gwä ausm Sischdem, on i han me widder abrega kenna.
    #248Verfasser Goldammer (428405) 04 Mär. 12, 20:30
    Kommentar
    #249Verfasser manni3 (305129) 04 Mär. 12, 20:38
    Kommentar
    Liebe Giede Schwäbla, 's wurd eich doch nix bassiert sei? Komm-e nôch ma langa Arbeidsdag dô rei on will läsa, was ihr heit so gschwätzt hent - on fend so was vo ra daoda Hoos!

:-(
    #250Verfasser Goldammer (428405) 05 Mär. 12, 23:26
    Kommentar
    Dann hasche doch jeds Zeid, die Fädenscha nooselääse, die woo de fabassd hoddschd unn wooma kää Sesammefassong geschrieb hodde ...

Peh-äss am näggschde Daach : Es Gremmelmonschda es nääwedraan bei de Schbaanische ...
    #251Verfasser no me bré (700807) 05 Mär. 12, 23:40
    Kommentar
    *nauflupf*

Komm-e nôch ma langa Arbeidsdag dô rei Ja was treibsch den in ledschder Zeit so alls?
    #252Verfasser bluesky (236159) 06 Mär. 12, 14:21
    Kommentar
    's Griemlmonschdr? ... ... ahhhhh - da Kukikramblr moisch Du?
    #253Verfasser Selima (107) 06 Mär. 12, 14:54
    Kommentar
    Jo, es goldische Feeschelsche hodd noom ZehZeh gefrood ... imme gleischnamische Faade ...
    #254Verfasser no me bré (700807) 06 Mär. 12, 14:58
    Kommentar
    Feeschelsche ... Feeschelsche ... Feeschelsche?
    #255Verfasser Selima (107) 06 Mär. 12, 15:17
    Kommentar
    Vögelchen
    #256Verfasser no me bré (700807) 06 Mär. 12, 15:24
    Kommentar
    Aaaah! Iatztle - glaar, wammrs richde liest, nochd heardmrs glei :-)
    #257Verfasser Selima (107) 06 Mär. 12, 15:38
    Kommentar
    #258Verfasser no me bré (700807) 06 Mär. 12, 19:31
    Kommentar
    au :-)
    #259Verfasser Moi Gab (456541) 06 Mär. 12, 21:04
    Kommentar
    *schneiii*
    *hüpfhüpf*

Morn mueni früä uf, mues go Sache jage.

Mir hend ja verschiedeni Exkursione zum bueche, eini het mich bsunders interessiert, id UE :)
    Aber leider het die als Vorussezige es Modul vom letschte Studiejahr und sie epmpfeled no, dass mer sogar scho es Mastermodul i dem Gebiet gmacht het. Hanich natürli alles nöd :D
    Ez hani aber dem Prof gschriebe und gseit, ich hegs zwar nöd, aber s wür mi interessiere und er het gschribe, ich söll mich ruhig is Ränne um en Platz stürze.
    Ich hoffe, ich han das richtig verschtande. Aber ich versuechs ez mal!
    *hüpf* *hüpf*
    #260Verfasser Snowflake (260254) 06 Mär. 12, 21:13
    Kommentar
    Exkursjona bueche - vil Glick!
    Wo exkursjonieredr naa? Id EU? Uff Konschdanz - Frenkli in Eiro wexle iebe, mid aaschließndem Dräning im Hääseikofe ond Hamburgarvrbudze?

I mach moere mei äschde Radlexkursio in d Arbad des Jor - zwelf Killemeddr. Do bin i gschbannd, wies middr Kondedzioo schdood - nochm Windrschloof.
    Gozeidank goz koine Bäerg nauf, bloss oi Audobaaibrfierong ;-)
    #261Verfasser manni3 (305129) 06 Mär. 12, 21:21
    Kommentar
    Dass Schdiggsche kannschde jo noodfalls schiewe ... es wäad jo nedd gleisch soo schlemm komme :-)
    #262Verfasser no me bré (700807) 06 Mär. 12, 21:52
    Kommentar
    Nenei, nöd id EU. Id ÜE. :D

Dütschalnd hets au es paar, aber keini nach KN is Lago. Muesi halt mal selber eini organisiere, chämted wohl no paari mit ;-)
    Es het zu Eu id Nächi e Exkursion gha, aber det hends denn no nachträglich d Avorderige ufetah und de Prof het sich nöd eso güätig zeigt wie de da.
    #263Verfasser Snowflake (260254) 06 Mär. 12, 22:03
    Kommentar
    Bischscho aufm Gebbl? Frealechs Radla :-)

Ond, Gäbale, heind nachd honne vondr dreimt - am End hoschmr a handgschriebns Kochbuach gschenkt :-)
    #264Verfasser Selima (107) 07 Mär. 12, 06:18
    Kommentar
    Danke, brele, fir 'd Nôchricht vom Keksle!
    I friahschdigg jetz no on nô gang-e uf Wien!
    *frai*

@Hemele: Mei normaler Dschobb waxt sich grad zo ma Fulltaimdschobb mit Iebrschdonda aus.
    #265Verfasser Goldammer (428405) 07 Mär. 12, 07:31
    Kommentar
    So, ez hani mir es Plätzli gschnappet. Aber leider hets susch e kei Lüüt umegha, wenns denn zwenig Teilnehmer sind, findet d Exkursion au nöd statt :/

@Goldi
    Solangs Geld git wi en Fulltaim oders dir me Ferie gänh... ;-)
    Wär ja doof wend müästisch schaffe ohni iregendsen Lohn!
    #266Verfasser Snowflake (260254) 07 Mär. 12, 08:06
    Kommentar
    Also dui Mess wurd a Vrluschtgschäft dôhanna z' Wien.
    I griag zwôr a Honnorar, aber des wurd et ausgleicha kenna was mir heit z'allererscht bassiert isch:
    Nemlich, en dr Ubãschdazjoh uf dr Rolldrepp isch mr dr Geldbeidl aus em Omhengedäschle glaut worra, mit Bargeld, Greditt- on Bankkart, Ausweis, Fiehrerschei - älls wa mr halt so mit sich romdrait em Geldbeidl.
    Em Nochhinein isch mr's sonnaglar, dô war uf dr Rolldrepp so a Tübb hendr mr gschdanda, i wondere me no worom der so dicht a mr danna schdôht, i han deekt der will a mr vorbei nuflaufa on han-em Blatz gmacht, on me gwonderet worom der et vorbei isch - der muaß-es gwä sei.
    I han meine Karda schberra lao, be uf d' Bolezei on han's gemeldet, on nôch han-e me widder abgregt.
    Es geit a Mordsgschieß bis e des ganz Zuig widder han, on des Geld isch halt weg, aber es isch's et wert, dass-e me zrfloisch deswäga. A bissle bled ben-e halt gwä - es Mädle vom Land en dr graoßa Schdadt, lauft mit-m offena Däschle en dr Gegend rom....

Heit hôt me mei Kollegin ausghalda, on fir morga han-e au schao a liabe Geldgebere gfonda...

#267Verfasser Goldammer (428405) 07 Mär. 12, 22:20
    Kommentar
    Auuuuudsch !
    #268Verfasser no me bré (700807) 07 Mär. 12, 22:25
    Kommentar
    Des isch mr selbigsmol z'Essa bassiert, seitdem bass i auf ond machs Handtäschle immr sche zua. De Bankkart hotr schbädr innan Briafkaschda gschmissa, weil is glei hab schberra lasse ond dia Geheimzahl o nirgends notiert war.
    #269Verfasser bluesky (236159) 07 Mär. 12, 22:31
    Kommentar
    Des isch a Ärgr, Emmrle! Bloss gued, dass de du mea hasch zemle schnell abgrege kenne! I wensch dr, dass es drodzdeam no a guede Zeid in dem Wien fier di wäerd!
    #270Verfasser manni3 (305129) 07 Mär. 12, 22:45
    Kommentar
    Arms Goldi!
    Das isch mühsam.
    Solangs di ohni Pass wieder heilönd, isch ja nöd extrem tragisch. Und susch gits no es paar Leonide z Wien, wo mega guet choched und bached!

Ja, genau, lass es Dir nöd versaue, gasch chli go Fruschtesse, das isch in Wien echt lohnenswert ;-) ... Schnitzel... Marmarille... Kaiserschmarrn ... Glace ... Kompott ...
    #271Verfasser Snowflake (260254) 07 Mär. 12, 23:49
    Kommentar
    Pass ... Mier send in dr EU!
    #272Verfasser manni3 (305129) 07 Mär. 12, 23:52
    Kommentar
    Des Feeschelsche lassn scho mea hoim, s'isch ja EU, net Ausland wia d'Schwiiz, gell?! :-))
    #273Verfasser bluesky (236159) 07 Mär. 12, 23:52
    Kommentar
    S doofe isch eifach, dass s Goldi ohni Uswiis ja nöd bewiese chan, dassi au us de EU chunt und genauso guet en illegale Iwanderer us mir-sind-ez-mal-pc-und-nennet-kei-Länder si chan. Nur dass sie nüm ade Grenze systematisch d Lüüt usenehmed, heisst nöd, dass si gar nüüt me kontrollieret.
    Chueflade passiert.
    #274Verfasser Snowflake (260254) 07 Mär. 12, 23:58
    Kommentar
    Du moisch illegale Eiwandrar, weil se z'Wien ihr Schwäbesch id vrschdanded? Des konnd fei scho sei ;-)

Ond waas isch mid deane Kuebfladdra bassierd? Haoni ebbs vrbassd?

Guez Nechdle wenschd dEdidd so ommare halbe ois :-)

#275Verfasser manni3 (305129) 08 Mär. 12, 00:03
    Kommentar
    Vegale, dau kanedr d'Hand roicha - bis aufda Baß hammr enzwischa allz widdr bsorgt. Des isch idd schea. Fr mi isch en soma Fall 's schlemmschde idd dr Vrluschd odr des Gschieß, desmr hot, sondrn daßmrse alz Mitmensch bersenle erniedrigt fiahlt vo deam Dieb.
    #276Verfasser Selima (107) 08 Mär. 12, 07:04
    Kommentar
    Flocken, in Schengenland gibt's koine Personenkontrollen, des gilt sogar für Schwiizer. Abr dr Zoll kontrolliert, obs a Schwarzgeld dabei ham.
    #277Verfasser bluesky (236159) 08 Mär. 12, 12:20
    Kommentar
    Waas, d Schweizar däffed bei eis so ei ond ausgao?? Amend die welsche oo?? Ond wo däded die naafare mid ierem Schwaazgeld? Ind Dschechei?
    #278Verfasser manni3 (305129) 08 Mär. 12, 12:24
    Kommentar
    Manni, des nemmt me etzt abr Wôndr, das d' Schweizr Schwarzgeld au eggschbordierad. :-)

Ond beim Vegale beschadht dau ja ko Gfahr, middam Schwarzgeld, dera hand se ja sogar 's weiße gschdohla.

Arms Emmerle, des isch ôoâgnehm (endle kann-e des Wort amôle schreiba!), am läschdigschda isch dia Rennerei.
    I han selbigsmôl mein Geldbeitl vrlora, mit Scheggkart, Krankavrsichrôngskart, Ausweis, Fiehrerschêi, Fahrzeigschêi. Dau merkt mr erschdamôle, wieviel Berheerdazuigs ma mit se ommamand treegt. I han bloß Gligg ghett, dass a neddr Schdudent z Portmoneh gfônda hat - s hat garnix gefeahlt.
    #279Verfasser twocents (460778) 08 Mär. 12, 15:35
    Kommentar
    Oh du liabs Pechvegale, bese Leit gits ibrall, i mags bloß au id glauba. D'Grätze sollr griaga, der Scheißkerle!

Amoisle, da hosch vommr dreimt? Abr id an Alpdraum! Wenns handgschriebane Kochbuach in Franzesisch isch, no däte drs scho no ibrsetza :)

Manni, hosch an neia Dschobb?
    #280Verfasser Moi Gab (456541) 08 Mär. 12, 20:54
    Kommentar
    Ja, fier an Bekannde Kissadziechla ond Madradzeibrzig näje fier sei 'Bewegongs'braxis.
    #281Verfasser manni3 (305129) 08 Mär. 12, 21:46
    Kommentar
    Ätschebätsch, i han's karinkele gsä on ihr eddaa!
    Des war amôl a scheener Ôbad! Mir sen gmiatlich ema scheena Wiener Boizle gsessa on hent grafflet on a guaz Essa gessa - i uf Bump, aber i be jetz widder ligwide bis drhoimt. Dankschee, karinkele, fir älles!

Ameisle, jô, dô hôsch reacht, des wiaschde Gfiahl was oim dô ebert ãdao hôt, wia de dô oiner so saudomm aussäha lôôt, des isch fascht es schlemmschde a so ra Sach.
    Abber des han-e jetz ieberwonda.
    I hoff au no, dass e velleicht meine Sacha wiedergriag on bloß es Geld weg isch - i wart drhoimt au no a Weile bis-e dui Sacha nui beãdrag.

am manni eiflischder: Chuaflada bassiert isch a freie Iebesetzong vo Schitt häbbns, on dô kann i em Fleggle bloß zuaschdemma.

#282Verfasser Goldammer (428405) 08 Mär. 12, 23:34
    Kommentar
    dEdidd had ommare halbe zwelfe sage welle, se däeb jiez demnägschd ins Bedd gao ond se häb s nui Kemarle häergrichd zom dischgriere, weil se moere voermedag id dahoi sei ond dier amend an Haufe zom kommeneziere häbed.Abr s Emmrle sei ier drzwische komme!

        Wenns
             dohinna
              vool
               isch,
                goz
                 also
                  do
                   deana
                    weidr

#283Verfasser manni3 (305129) 08 Mär. 12, 23:39
    Kommentar
    I hao ja allad gmoind, wenns karenkle daurnd z Menke vorbei feerd, konze amol ausschdeige. Abr noi, die Dame lässd ausschdeige, z Wien!! - Wenn dr Brofehd id zom Bäerg kudd, kudd dr Bäerg zom Brofehd, odr soo! So senze, die Gschdudierde ;-(
    #284Verfasser manni3 (305129) 08 Mär. 12, 23:51
    Kommentar
    Dass freid misch fa Disch, goldisches Feeschelsche, dassde es Karinsche gedroff haschd ... hoffendlisch geed de Räschd fon dämm Awwendeija aach so gudd aus ...
    #285Verfasser no me bré (700807) 08 Mär. 12, 23:51
    Kommentar
    Jo, des war schö mim Vögile, danke oh, daß mi als relativ uerfahrne in alle mögliche Fätnäpfle grotende Leonidin dreffa wella hosch! I dät denn a dr Grenz scho für di als Läumundszäuge ufträta;-) Wenn no ebbas bruschd duasch ned zögera mi azruefa, gell ?

Könd gern alle oh geh Wian kô, des dät me rôs freua :-)
    Jo gell, Mannile, Härr Profässor, villicht hot jo din Lehrar-Scharm no ned graicht, und i hätt an Hufa aifersüchtige Leonidina im Nakka ... do hon i mi no ned ganz drübr gsaha :-)
    Ussrdem fahr i ned ubedingt z'Müncha vorbei, wenn i id'Haimat fahr', nu grad über's kli dütsche Eck, und döt lonse am jo gär ned ussehupfa, well's an Korridor-Zug isch ohne Halt im Dütsche, so als würd ma durch die ehemalig Dedeärr fahra oder so.

Guets Nächtle allne zemma !
    #286Verfasser karink (659752) 09 Mär. 12, 00:43
    Kommentar
    Gäbale, da Reschd honne endr Friah nemme gwißt - lei no des mim Kochbuach und daßneme driebr gfreit ghett hon. Alzo war's an guadr Draum :-)

Joi, a KALT z'Ween. Wia schee! Des isch doch as beschde am LEO - mr learnt neddee Leid kenna vo iebrall her ond wammr noch iebrall amol kommt, kammr dia nedde Leid dreffa. Ich mach des oo gera.
    #287Verfasser Selima (107) 09 Mär. 12, 03:06
    Kommentar
    Was duesch jiez du zNachd om drui no am Kombjudar? Was hasch gao mea draumed, dassd nemma eischlafe kaasch - dz,dz,dz ...
    #288Verfasser manni3 (305129) 09 Mär. 12, 15:17
    Kommentar
    a KALT ? ........LeoTreffen ?
    #289Verfasser karink (659752) 09 Mär. 12, 16:16
    Kommentar
    a K lois A llemannesch L eo D räefe - abr des schreiba doch mid D???? Odr soll des amend Hoechdeidsch sei, Maisle!!! ;-((
    #290Verfasser manni3 (305129) 09 Mär. 12, 16:56
    Kommentar
    KALT = Kleinstes Anzunehmendes Leo-Treffen (oddr so ehnlich).

A Dräffa mit wenigr als zwoi goht halt net.
    #291Verfasser neutrino (17998) 09 Mär. 12, 17:07
    Kommentar
    Also immr dia Abkürzunga...als ob ma eppas vrsumma dät ;-)
    I mag liabr die fraie Übersetzunga wia 'Kuaflada bassiart' oder so...
    #292Verfasser karink (659752) 09 Mär. 12, 17:16
    Kommentar
    Karinsche gummool do :
    http://www3.uni-bonn.de/Pressemitteilungen/05...
    Wellness für die Milchkuh
    #293Verfasser no me bré (700807) 09 Mär. 12, 18:51
    Kommentar
    Beir Wellness im Schdaal haoni bishäe bloss kennd: Mozart fierd Kue, Tokio Hotel fier de Melkar
    - ond d Kue kriegd Kobfhäerar, dasse den Mischd id häere mueß, sondrn bloss oin mached ;-))

Hey Emmrle,
    dEdidd had om viedlibr achde beim Zeidongsläse ebbs fier di gfonde, wied dier vileichd helfe konndeschd (nix fier oogued).

#294Verfasser manni3 (305129) 09 Mär. 12, 19:41
    Kommentar
    Bin miad. Iahr au?
    #295Verfasser Moi Gab (456541) 09 Mär. 12, 22:57
    Kommentar
    Jo, i oh.
    #296Verfasser karink (659752) 09 Mär. 12, 23:03
    Kommentar
    Isch noch nedd !
    #297Verfasser no me bré (700807) 09 Mär. 12, 23:04
    Kommentar
    I gib oh net uf...und losna no a biz s'Schwöbische Nachtcafé ;-)
    #298Verfasser karink (659752) 09 Mär. 12, 23:05
    Kommentar
    Haschde dänne Lingg in #293 gesiehn ?
    #299Verfasser no me bré (700807) 09 Mär. 12, 23:08
    Kommentar
    ... unn ma zieje jeds omm, dohin : Hoggeze Nommr semnesibzg

#300Verfasser no me bré (700807) 09 Mär. 12, 23:11
    Die Diskussion zu diesem Artikel ist geschlossen.

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt