Advertising
LEO

It looks like you’re using an ad blocker.

Would you like to support LEO?

Disable your ad blocker for LEO or make a donation.

•  
  • Forum home

Language lab

ein Abschnitt meiner Bewerbung

Topic

ein Abschnitt meiner Bewerbung

Comment
    Kann jemand mir nochmal helfen, den Abschnitt zu kontrollieren und verbessern? Danke

"Während des Studiums bekam ich Erfahrung in der SPS-Programmierung, die ich bei der Anwendung von Programmen wie ABB CoDeSYS und Siemens Step 7 erworben habe. Ich finde Step 7 ein sehr wertvolles Porgram. Diese Stelle gibt mir die Gelegenheit, meine Kenntnisse in Step 7 weiterzuvertiefen und mehr Erfahrung zu gewinnen."
    Authorfmpfmpf (427156) 18 Sep 12, 22:34
    Comment
    During my studies I was able to deepen the knowledge in SPS programming, which I gained in using of programs like ABB CoDeSYS and Siemens Step 7, last of which I personally consider as a very useful program (oder besser "tool for..."). The offered position would help me to develop these skills further and gain working experience (in this program/area/field/whatever).

Ohne Garantie, dass es fehlerfrei ist...
    #1Authorpaulinaki (8852) 18 Sep 12, 23:08
    Comment
    ..."which I gained by using of programs like..."

sorry
    #2Authorpaulinaki (8852) 18 Sep 12, 23:09
    Comment
    During my studies I was able to deepen my knowledge of SPS programming, knowledge I gained by using programs like ABB CoDeSYS and Siemens Step 7, the latter of which I personally consider to be a very useful program. The offered position would help me develop these skills further and gain work experience.

I might say here
    #3Authordude (253248) 18 Sep 12, 23:18
    Comment
    Errr.....i posted this in language lab, not asking for a english translation.

I need someone to check if my german sentences are correct or not.

TQ
    #4Authorfmpfmpf (427156) 18 Sep 12, 23:23

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

• Pinyin

• Keyboard

• Special characters

• Lautschrift

:-) automatisch zu 🙂 umgewandelt