Aquí el único ultranacionalista que hay eres tú, que eres incapaz de hacer una crítica de tu país. Mis experiencias personales tampoco espero que te las creas tú. Es solo para que los demás foreros sepan lo que hay en Cataluña.
"Boadella criticó ya en "Ubú President" con mucha saña a la Generalitat. Le retiraron la subvención varios años más tarde" => Pues eso, primero la crítica y luego la retirada de la subvención. Tú mismo lo has dicho.
Ya que tanto valor le das a las aportaciones de los foros. Mira este foro del racó catalá (Rincón catalán). Para que te empieces a creer lo de las denuncias. Te dan hasta el link de la Generalitat para hacer la denuncia. No sé si alguien se quiere tomar la molestia de traducir el texto:
http://www.racocatala.cat/forum/llegir.php?id..."Al lloc on visc, com és un barri nou, s'estan obrint molts establiments nous, bars, restaurants, etc.
Molts d'aquests establiments, no compleixen la llei de politica llingüistica, en el sentit de que no tenen tots els material de comunicació amb el client (rotuls, cartes de menu, etc) com a minim en català.
No cal dir que molts d'aquest establiments tenen com a treballadors i/o propietaris immigrants (sudamericans, xinesos, espanyols, etc).
L'altre dia, vaig anar a un botiga de fruites i verdures, i em vaig possar de molta mala llet, doncs tots els retols amb el preu estaven en castellà i no hi havia cap en catala, (fins i tot hi havia un rotul amb el text -Cebolla de Figeras- ).
Quan li vaig preguntar a un dels treballadors, a quin preu anaven les cogombres, (el treballador era suramerica), em va dir que no sabia de que parlava, jo li vaig respondre (en catala), que era un producte que tenia a la venda i li vaig recordar la obligatorietat de possar els rotuls en català.
Desprès de la picabarralla, (ho he escrit bé?), vaig deixar el carro en mig de la botiga i m'en vaig anar, sense fer cap compra (no tornare mai més).
Vaig fer un escrit al meu ajuntament, explicant-hi el cas, i la seva resposta ha estat que això es cosa de la Generalitat.
Doncs bé, he trobat aquesta plana web...
http://www6.gencat.net/llengcat/ogl/formque.htmon podem fer una denuncia contra qualsevol establiment que no compleixi la llei, amb el compromis per part de la Generalitat de comunicar-me el resultat de la queixa.
Aixì, que a partir d'ara, vaig amb un paper i un llapis, apuntant-me tots els establiments que trobo que no compleixen la llei, i quan arribo a casa, faig la corresponent queixa.
Us convido a fer el mateix....
BON COP DE FALÇ "
Y volviendo al inicio de este hilo, que por mi parte voy a dar por terminado, puesto que no nos vamos a poner de acuerdo y tú ya estás recurriendo a la falta de respeto y al insulto:
Barcelona no me parece la ciudad más adecuada para aprender español.