Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Übersicht

Quasselzimmer

9. Alemanne-Schwôbe-Schbagaat

Betrifft

9. Alemanne-Schwôbe-Schbagaat

Kommentar
    s neĩt Fädle scho ...
            

        
    Dô hinna dräefeze Alemanne ond Schwôbe uss alle Lendr ond Rägiona
    zue nam doddaal endrnazenale Hõigaate.

         S Alemannekriddäriom isch, dass ma a gscheiz sch nãbringd,
             scheanr no als dDscheche, dBordegisar ond dBrasellianar.
        
        
    Abr wäe uss ar andre Gegnd kutt, ka oo gäere reiluege - mier gfraied eis ibr jedn Hõigaatar.

Dô gôz zue deane Fäde, die wo mr scho all volgschribe hand:

dr achd             21.03.09 - 31.03.09  -  grad zehe Däg
    dr sibbd            13.03.09 - 21.03.09  -   oi guede Wuche
    dr seggst           20:02.09 - 13.03.09  -  guede drei Wucha hammr desmôl braucht.
    dr fembft           13.02.09 - 20.02.09  -  dr allarschnellschd
    dr viert            01.02.09 - 13.02.09  -  id amôl zwai Wucha!!
    dr dritt             30.12.08 - 01.02.09  -  grad amol femf Wucha
    dr zwait            21.08.08 - 30.12.08  -  neize Wucha
    dr äescht           09.07.08 - 21.08.08  -  seggs Wucha

               Ond mier hõigaated allad weidr!

                      Land id lugg!

  

Verfasser manni3 (305129) 31 Mär. 09, 22:06
    Kommentar
    Ätschegäbale, jetz dur e da nuie scho eiweiha, on ihr derfat no en deam alda Schbagaat romdoa bis r voll voll isch!! :-P

A guats Nächtle allesamt!
    #1Verfasser Goldammer (428405) 31 Mär. 09, 22:36
    Kommentar
    *ineschneii*
    #2Verfasser Snowflake (260254) 31 Mär. 09, 22:41
    Kommentar
    A so rodzfräch ische scho, die Jugnd vo heit!!
    Koin Reschbäckd vôer dr Ôerdnong ond allad andrsch als ma set!
    Bue, ui wenn i amôle vrdwisch!
    #3Verfasser manni3 (305129) 31 Mär. 09, 22:47
    Kommentar
    Sacklzement, i schreib mr do oin ab ond ihr haut oifach ab. Ihr seid koine Schwôba, Verschwender seids! Wo bleibt dô die Schbarsamkeit? *grml*

I kenn da Heitr au ond i war net dabei bei dem Privadgschpräch - obwohl, s'Zwoisentle däd mi scho au indressiera. ;-)

Goldammerle, du hosch onser Manni no net kenna glernt, gell? dr isch a so, allaweil fir a Gspäßle guad.

Do fallt mr ei, wasisch jetz eigentle mit onsern Schwobahoigascht bei dr candice. Hamr jetz eigentle scho an Termin?
    #4Verfasser bluesky (236159) 31 Mär. 09, 23:13
    Kommentar
    Guada Morga! Bevorne and Arbat gang, muane ui ond bsondrs am Manne no ebbs drzähla: Dauhanna hat's zwar koin aus Ulm, abr oin aus Aula odr Oola, wia mr aufdr Alb eandr sät. Ond älle andre send aus Middlfranga (bis auf dia nadierle, dia wo eh dauhanna drhoim send). Isch des net a Sach? Ond waas no vill gschicktr isch, die Kerle send Schtoimetza ond hommr vrsprocha, daßse mr main brochna Schbialschdoi rebariera deant.

So kâmr me glickle macha ;-)
    #5Verfasser Selima (107) 01 Apr. 09, 06:10
    Kommentar
    Hey, Du glickliche Selima, des isch ja nädd! Nô sendr ja ganz ondr ui!

Ond wo isch "dauhanna" - z Göbekli Tepe, odr wo grabesch grad umanand nôch deane dôede Viechr?
    #6Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 09:52
    Kommentar
    Griaß Eich beinand, endle mobbt me dr Leo nemme!

Der Heitr hat mr koi Ruah g#lau, i han-en nômml gfonda, bei de Franka...
    http://www.spr.germanistik.uni-wuerzburg.de/u..., S.42, Pkt 56.9
    Manni, jetzt semmr rehabillidierd!
    #7Verfasser twocents (460778) 01 Apr. 09, 12:16
    Kommentar
    Faschdafempferle, schwätz Du no, abr Dei Link fungzionierd net, dâ griag i dia Meldong dâhanna:

"Objekt nicht gefunden!
    Der angeforderte URL konnte auf dem Server nicht gefunden werden. Der Link auf der verweisenden Seite scheint falsch oder nicht mehr aktuell zu sein. Bitte informieren Sie den Autor dieser Seite über den Fehler.

Sofern Sie dies für eine Fehlfunktion des Servers halten, informieren Sie bitte den Webmaster hierüber.

Error 404"
    #8Verfasser neutrino (17998) 01 Apr. 09, 12:18
    Kommentar
    Schdiggle, nauchd muaschd googla: Ross heiter klepper gaul pferd, bei mir ischs' nauchd dr zwoide Dreffr, i probier dr Link no amôle:

http://www.spr.germanistik.uni-wuerzburg.de/u...

edit: Bei mir duad-r jetzt...
    #9Verfasser twocents (460778) 01 Apr. 09, 12:22
    Kommentar
    Bei mier dued a iez oo ond es isch doch allad mea schea, wemma en am Buech denn fendt, dass ma nix Falschs xet had ond räechd hadd!!

Dank dr schea, DuSenz!

PS Mei isch des Endrnädd bled! Iez haon i grad die baid Adrässa vergliche, ond bei däer wo id gôd, isch henda a Komma dedd, ond des vrschdôd sEndrnädd idd! So kleinle wie a Korenddescheißar ond Hôrzwaimôldrlengenôchschbaldar ;-((
    #10Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 12:32
    Kommentar
    Ach, des isch a Schendmähr, en Kleppr ... ;o)

Lasset des bloß des Fleckle ned hera.
    #11Verfasser neutrino (17998) 01 Apr. 09, 12:40
    Kommentar
    neidrino, @ error 404: mießed dRächzãweld vo Haus aus ond genedesch bedingt aso misdrauesch sei ond wäered gar id zom Schdudiom zueglao ohne des, odr kã ma des oo no hendrhäe läene? Ond wievl Semäschdr brauchd dô gegebenefalls a normalausgschdaddeda Abbiduriend?

Nôchdrag: Fier mi isch Haitar id so näggadif. A bissle mit Ôgezwenkre hald, odr wemma grad a bissle nared isch uff de Gaul.
    #12Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 12:46
    Kommentar
    Missdrauisch? Wer? I? Noi, bloß genau ....
    #13Verfasser neutrino (17998) 01 Apr. 09, 13:07
    Kommentar
    Nôi, Manni, Jurischda wissad vô Haus aus allz ond allz bessr wie de andre Leit, drom kennat se-s it glauba, wenn andre Leit ebbes wissat, was sui it kennat (war des jetzt ôklaar gnua audrickt fr d'Jurischda?)...
    Schdiggle, Du bisch die ganz groaßa Ausnahm' bei meim Missdraua gegaieber de Jurischda!

PS. Was isch-en dees au fr a Gaul, wemmer-en muaßt spazierafiehra und it druff hogga kâa? Dees isch doch a Heiter ;)
    #14Verfasser twocents (460778) 01 Apr. 09, 13:09
    Kommentar
    [bloßfierDuSenz] Boschgribbdom: Oo wenn du des iez ganz ellegand uff des frenkhesch Buch aagwelzt hasch - eisr Redarabmdeier von Ulm uff Wean, ond bsondrs des beim Kloaschdr Weldeburg, isch doch ganz ebbs bsondrs gwe, moischd id oo? ;-) [/bloßfierDuSenz]
    #15Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 13:26
    Kommentar
    Aha, neidrino, iez seba 'gnau' drzue. Scho mea ebbs nuis gläened!
    #16Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 13:28
    Kommentar
    [bloßfrdaManni] Muaschd allaweil alles vrbäbbla?[/bloßfrdaManni]

Fr alle: Was a Baule isch, des wissad-r abr schoo? Odr muaß-e dau au no gâu googla?
    #17Verfasser twocents (460778) 01 Apr. 09, 13:29
    Kommentar
    Okay, DuSenz, i schreib nix mea drvo - koi Wäedle! Vrschbroche!
    #18Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 13:52
    Kommentar
    hach, desch mr jetz abber reacht, dass 'r dô no an gewissermaßa wissaschaftlicha Beleg fir des Dier gfonda hent.
    I woiß iebrigns net was a Baule isch - wissat ihr's denn?
    #19Verfasser Goldammer (428405) 01 Apr. 09, 16:35
    Kommentar
    Des au in Baule muesch ganz hell schbräeche, so wie in raule. Des isch des Greisch, des dr Baule machd, wenn a uff Brautschau isch! Ond im Wôed Brautschau isch es des zwaite au! Des eschde isch donkl, des zwaide hell wie en "blau, schau, Frau, miau!"
    #20Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 17:35
    Kommentar
    I woiß es au net ...
    #21Verfasser neutrino (17998) 01 Apr. 09, 18:14
    Kommentar
    Des isch scheinz oo mea ebbs eschdlichs!
    #22Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 18:23
    Kommentar
    Dia Viecher raulat doch it bloß em Oschda!
    #23Verfasser twocents (460778) 01 Apr. 09, 18:26
    Kommentar
    SuSenz, dô hasch oo mea räechd!

Also dier Wäschtlar: Wenn dr des als Rätsl nemmed, nô isch en dr Nommr zwanzg dAndwôed aingle ganz õzwaideideg vrschdeckd ;-)

dr Baule - Brautschau - "schau, Frau, miau!"
    #24Verfasser manni3 (305129) 01 Apr. 09, 18:31
    Kommentar
    Em schwäbische Werderbuach hannis gfunda - das hoißt bei ons Bôhle, mit am ganz weit offena o, fascht scho a A.
    #25Verfasser bluesky (236159) 01 Apr. 09, 19:07
    Kommentar
    Ond bei machche Frangga isch's dr Bember
    http://sprachatlas.bayerische-landesbibliothe... - Bereich Natur und Landwirtschaft

Ônd weil-e grad so schea am assoziiera bêe: Kennat Ihr des Kenderschbiel "Kommando Bemperles?"
    #26Verfasser twocents (460778) 01 Apr. 09, 19:09
    Kommentar
    Endressant! Han i no nia ghert ghett. Bei aos deant die net raula sondern ralla - on des sait mr nô au, wenn de kloine Kender so deant. (En meiner Familie hemmir dô a ganz nuis Wort brägt, wenn so a kloine Nervasäg bei jeder Gelegaheit afangt zom ralla: desch nô a Rallomat.)

tusenz: Kommando Bemberle kenn i au - i woiß bloß nemme so gnau wia's gôht...dô geits verschiedene Kommandos on Sache mô mr nô macha muaß, klepfa, and Nãs packa, Fauscht macha on so weider - oiner gibts Kommando, od die andere miaßets dao oder so ähnlich, on nô derf mr koin Fehler macha, on der mô 's Kommando geit, derf was Falschs macha on die andere irritiera - so ehnlich wars doch, odder?

#27Verfasser Goldammer (428405) 01 Apr. 09, 19:24
    Kommentar
    Beiohs hoißt der Kadr, ond der isch rallig ond duat ralla.

Ond Kommando Bimberle kenn i.
    #28Verfasser neutrino (17998) 01 Apr. 09, 19:53
    Kommentar
    Scheintz neamrds dâ.
    #29Verfasser neutrino (17998) 01 Apr. 09, 20:19
    Kommentar
    Bi eus heisst das au Kater.
    Kenned ir Büsi oder Busle?

Sindir alli scho im Bettli?
    Ich tuen ez no chli lese und den schneii au i mis Chüälschränkli.

Ez hani d' Buächerdiebin fetig glese und lis ez den drum das Geo zum Thema Füüürsturm, woni no neimets gfunde han. Über das Thema weiss ich ebe nöd eso mega vil und drum hani denkt, ich tuen emal die Bildigslugge schlüsse. Es isch so eis vo de Hauptthemene vo die Bücherdiebin, drum weissi ez zwar scho meh, wie das gnau abgloffe isch, aber wets gliich no gnau ha.
    Weisch no, manni, in München i dere Chile, (ich glaub s' isch di erscht gsi, die nebed dere Baustell)?
    Wo du gseit hesch: "Die Chile hends widr ufbaue nachdem si zerbombt worde isch..."
    Und ich nur so: ??
    du: im Chrieg.
    ich: ??
    du: 1944.
    Den hani den eifach mal gnickt, aber ich han mich immer no gfreget, welä Chrieg den 1944 in München gsi isch.
    Ich han bis dato ebe immer denkt, das diä Bombeagriff nur es paar Küschtestädt troffe heged.
    Aber s paar Täg später hani den mal mitemne andere Leonid gredt, wo ni au troffe han, wo mir den alls erchlärt het.
    #30Verfasser Snowflake (260254) 01 Apr. 09, 23:39
    Kommentar
    Hrrgtt, ui send mr Ratschkattla. I komm dau nemme mit, so vill schwätzand ui.

A wengale quergläsa hanne und ben auf da Baule gschtoaßa. Des sät mr bei os au. Ond luschtig isch, dass bei mir dauhanna grad an Haufa ondrweags send, wall oina grad rolle isch. I sag ui, dau gahtz zua - da ganza Daag ond de gaanz Naacht. De Kudr schtandand Stirna geganand ond schreiat se a, de rolliga Katz rolltze omanand, dr dritt Baule vrsuachtz mear, kriagt oina gfozt, nocht lofftse mear drvo, de Kudr hendr her ond so gott des rondomadom da ganza Daag. Älle drei Kudr deand scho gnupfa.

Ond wannd Katza grad mal a Ruah geand, nocht deand dia Mischtstauba rom. Wann doch dia Katza amole aufheara dädn mit ihram Gebalz ond eandr a baar von denne Scheisstaubaviechr fressa dädan!

Snowflake, habt Ihr den 2. Weltkrieg nicht in der Schule durchgenommen?
    #31Verfasser Selima (107) 02 Apr. 09, 06:09
    Kommentar
    Selima, iez däd i doch oms Vrrecke gäere wisse, wo des "bei mir dauhanna" isch. Es muess ja a räechd a druckes Land sei, soschd däd id dr Mischt  staube ...
    #32Verfasser manni3 (305129) 02 Apr. 09, 08:19
    Kommentar
    Fleckle, ned bloß Küschteschdädt, en Schduegert zom Beischbiel war's so:

"Insgesamt wurde Stuttgart 53 Mal angegriffen. Dabei wurden 68 % aller Wohngebäude und 75 % der industriellen Anlagen zerstört."
    #33Verfasser neutrino (17998) 02 Apr. 09, 10:24
    Kommentar
    Fleggle, 's warat faschd alle greaßre Schdädt schdark zerschdeert, vor allem dia, dia-na Induschdrie ghett han. Drôm au der Wiedraufbau in de fuchzger/sechzger-Jauhr mid dene ganze greisliche Heisr, mr hat schnell baua miassa, ond mr hat it viel Geld ghett fr d' Scheenheit.

Des ischd ômkehrt ebbes, was mir ên dr Schweiz allaweil auffallt: Dau giit's alte, gwachsane Städt - ohne groaße Licka ausam Kriag, die-mr nauchträglich hat schliaßa miassa. A wengale wia Märchenland (Tu felix Helvetia...)

edit 14.30: Guat, dass'd ma au lagzeidedidiera kâa, meine Maniere haun-e voram Mittagessa vor lauter Hônger vrgessa ghett:

Griaß Eich mitanand!
    #34Verfasser twocents (460778) 02 Apr. 09, 13:30
    Kommentar
    habt Ihr den 2. Weltkrieg nicht in der Schule durchgenommen?

Dochdoch, das hemmer scho (die Arbeitsblätter hend zwar zum Teil no Coppyright 1960/80 druff gha, wer weiss wie aktuell die Erchentniss also gsi sind...). De erscht Weltchrieg het recht glitte under de Sparmassnahme vo eusere Schuel, si hend eus mal ebe d Helfti vom Gschichtsundrricht gstriche, wege ke Geld; aber de zweite hemmer scho eimal duregno. Aber au nöd so mega tüüf, ich han allerdings au nöd Gschicht LK (heisst das bi Eu, gelled?) gha, sondern Geographie LK, und nur de normali Gschichtsunderricht. Im LK hends es namal zimli vertüüft duregno.
    Dass die Alliierte Dütschland, resp. Hamburg, agriffe hend hani ja gwüsst, aber ebe nöd i welem Uusmass, bis mich manni und namal öppert drüber ufkläärt hend.

@teili
    Ich weiss. Respektiv: Ez weiss i.

@zweiräppler
    Ja, das het mr schomla öppert gseit.
    Aber bis ez isch mir das nani so mega uufgfalle. S git in Düütschland ja durchus au Geboide wo sehr alt sind.
    #35Verfasser Snowflake (260254) 02 Apr. 09, 14:50
    Kommentar
    Ja, Faschdafempferle, ond oiniges vo dem, was dr Kriag ieberlebt hât ond drnâch no gschdande isch, zumindeschd so, dass mr 's hett wiedr aufbaua kenna, hen onsre Bachel en de Fuffzger ond Sechzger drzua nâ no abgrissa ....
    #36Verfasser neutrino (17998) 02 Apr. 09, 15:31
    Kommentar
    Schdiggle, des hat nau "autogerechte Stadt" ghoißa, ônd jetzt baat se die Lucka grad wieder zua (Ulms Neue Mitte)

Fleggle, dia Aliierte hand no meah bombardiert wia Hamburg - bsonders schlimm wars in Dresda, dau isch de ganz Stadt en oiner Naacht a'brennt.
    Ônd onsre alte Gebäude send au it alle so alt, wia se ausseahat, viele hatma naucham Kriag "alt" wiedr aufbaut, Minchen (ônd it bloß Minchen!) isch so gseha en dr Ennastadt a wengale Disneyland. No drzua send des halt oinzelne Gebäude, abr ganz selta amôle a ganza Stadt.
    #37Verfasser twocents (460778) 02 Apr. 09, 16:01
    Kommentar
    Doch, Diebenga isch no fasch kombledd ald. Mir hât mr dâmâls, wo i dort gwohnt hao, vrzehlt, des hett en dr Enneschdadt bloß oin Dreffr abgriagt, ond der hât des Geburzhaus vom Uhland droffa. Kâ i mr au guad so vorschdella.

Ach, die Zeid en Diebenga war scho schee ....

#38Verfasser neutrino (17998) 02 Apr. 09, 16:07
    Kommentar
    Wenn warsch'n du en Diebenga, Schdiggle? Velleicht semmir jô sellatsmôl ananander vorbeigloffa äls môl on hent koi Ahnung ghett, dass mir amôl em nuia Jahrdausend mim Kombuder mitanander schwätza werrad....
    Bei mir wars Midde-Ende Siebzich
    #39Verfasser Goldammer (428405) 02 Apr. 09, 17:24
    Kommentar
    Goldammer, bei mir war's schbädr, i hao doch erscht oiseachtzg Abidur gmacht und dann em gleicha Jâhr âgfange mit dr Schdudiererai.
    #40Verfasser neutrino (17998) 02 Apr. 09, 17:34
    Kommentar
    Ach so an Jongschbond bisch du! Mai gudness! Abber i war, wenn e's gnau bedenk, no bis dreiadachzge in Diebenga - velleicht semmer ons dô doch nomôl begegnet.
    #41Verfasser Goldammer (428405) 02 Apr. 09, 18:33
    Kommentar
    Naja, aber 24 gsi isch er ebe au scho. D.h. er isch au aaaaaaalt :P

@teili
    Isch Bachel so öppis wie Depp?

@Zweiräppler
    Cool, wie's Dresden widr uufbaut hend. Ich bin letschti dete gsi und d gebäude gsehnd alli uu alt us. Und das wonich drin gnächtigt han, isch au nüm's jüngscht gsi. Aber uuuu herzig renoviert ( es isch kuuuuhl und billig.)

Ich han ez übriges scho rund 10 Siite vo dem doch 60siitige Geo-Artikel glese. Ich arbeite also dra und denn chumi denn da au druus :)
    #42Verfasser Snowflake (260254) 02 Apr. 09, 23:58
    Kommentar
    Wer isch 24 gwää? Ond wann?

Ond ja, en Bachel isch so äbbes ähnlichs wia a Depp. Dâ hâsch en Link fir a Schwäbisch / Deitsch - Diktionärle: http://www.petermangold.de/schwabenlexikon.as...

#43Verfasser neutrino (17998) 03 Apr. 09, 08:38
    Kommentar
    Griaß Eich beianand!

Schdiggle, Veegale: guggat amôle en dem Link vom Schdiggle, dau fendat'r nasuchd au dr Baule...
    SCNR aka DMLIHIKW (duatmrloidihauitkennawidrschdanda)
    #44Verfasser twocents (460778) 03 Apr. 09, 11:24
    Kommentar
    *ineschneiii*

Wer isch 24 gwää? Ond wann?
    Du, denk. Und des isch ebe scho chli länger her :P
    Und Du weisch, wa es heisst, wenn öppert 24i gsi isch....

Das Wörterbuech isch herzig. Aber wieso isch obe links ganz BaWü druff? Ich han gmeint, unedra seged d Bader und die reded Badisch und nöd Schwäbisch?
    #45Verfasser Snowflake (260254) 03 Apr. 09, 12:14
    Kommentar
    Fleggle, Schwäbisch schwätza isch it idendisch mit Bada-Wirttaberg, abr dia greaschda zsmmahängada Fläche, wô mr schwäbisch schwätzt, isch in Wirttaberg. Drom des Landeswappa, fr d'Badener kenna-mr nix (Entschuldigong an alle Badener, i mag Eich wirklich gern!). Dia Grenz zwischa Bademr ônd Schwauba gaht it quer durchs Ländle, ehnder längs ônd macht an Schlenkr ôm da Bodasee. Ganz ê Nordweschda vo Bada schwätzt-mr kurpfälzisch, em Nordoschda vo Wirttaberg fränkisch. Drfier schwätzt mr in weschdlicha Doil vo Baira schwäbisch (dau, wo d'Selima, dr Manni ônd i herkommat - Manni, i hau Dii als Allgaier ei-gschwäblat!).
    Bollidische Grenza send halt anderschd wie gwaxane kulturelle...
    #46Verfasser twocents (460778) 03 Apr. 09, 12:40
    Kommentar
    Jô, dr Baule isch dren - aber dr Heiter edda, den han-e nemlich deet gsuacht ghett dô vôr a baar Dag mô mrs drvo ghett hent.

On i woiß et, was es hoißt wemmer vierazwanzg gwea isch, Fleckle, des muasch môl erklära.
    #47Verfasser Goldammer (428405) 03 Apr. 09, 13:03
    Kommentar
    On i woiß et, was es hoißt wemmer vierazwanzg gwea isch, Fleckle, des muasch môl erklära.
    Nöd?
    Wenn mer Viärezwänzgi gsi isch, Goldi, den isch mer per scheenflock'sche Definition ALT. :P
    #48Verfasser Snowflake (260254) 03 Apr. 09, 13:10
    Kommentar
    Danke, zweiräppler, ez chumi widr druus.
    #49Verfasser Snowflake (260254) 03 Apr. 09, 13:11
    Kommentar
    ok, kabiert - abber môrom grad vierazwanzg??? Hemmer des scho môl irgendwo gschwätzt on i han's bloß vergessa oder verdrängt?
    #50Verfasser Goldammer (428405) 03 Apr. 09, 13:15
    Kommentar
    Jap, Goldy, hemmer, im CC.
    Nach 24 isch mer halt eifach scho z nääch a Driisgi. Me isch halt eifach ALT.
    #51Verfasser Snowflake (260254) 03 Apr. 09, 13:34
    Kommentar
    ja, ja, des war jetz dr Beweis: Alzheimer lesst griaßa....
    Jezt wo da 's sagsch, fellt's mr widder ei...desch scho a Weile her...

Oh Mädle, du wursch de omgugga, wia schnell du dô au ald aussiehsch...net môl meh a halb Dutzend Jährla, on du bisch au so weit!
    #52Verfasser Goldammer (428405) 03 Apr. 09, 15:12
    Kommentar
    Fleckle, wone âgfanga hao mit em Schdudiera, war e abr no koine vierazwanzg.
    #53Verfasser neutrino (17998) 03 Apr. 09, 16:40
    Kommentar
    Alzo wann i ganz earle ben, nocht benne oigndle ganz froah, dassne scho iebr 24 ben. Des war insxamt doch eanr a schwieriga Zeit - hot scho au seine guade Seita ghett. Abr em Moment gfallt mr mei Leaba besser. So wias iatzt isch, kôts fiar da Rescht bleiba.
    #54Verfasser Selima (107) 03 Apr. 09, 16:47
    Kommentar
    Pssscht, selima, i wedd au koine vierazwanzg me sei ... ond erscht räachd ned noo jengr.
    #55Verfasser neutrino (17998) 03 Apr. 09, 17:44
    Kommentar
    S schöne am alt si isch eifach, me het me Geld und me Möglichkeite und me Wiisheit und en gwüsse Stand.
    Natürlich isch es doooof, wen dich no überall muesch bewiise, und alls erchämpfe und dir überlege, öb jetzt wükli gnueg Chole hesch zum was-weiss ich mache. Aber es het au sini schöne siite. Ke Bindige, ke verantwortig, Chraft in allne Belange, ke Falte *gg*.
    Es gafllt mir :)
    #56Verfasser Snowflake (260254) 03 Apr. 09, 18:08
    Kommentar
    Fleckle, dr Ondrschied isch hald, mir kennet boides ond kenna deswäga vrgleiche ...
    #57Verfasser neutrino (17998) 03 Apr. 09, 18:23
    Kommentar
    Hey Fleckle: ke Falte - i hao dô oo mein Drick : allad a klois bissle mäer äesse als ma sodd, nô wäered dFalda vo innaraus wäckbegled! *gg*
    #58Verfasser manni3 (305129) 03 Apr. 09, 19:22
    Kommentar
    Ha, ı woıss ned, was aebbl dıa Leıd fr Problem hond mıt deane Falta. Dıa grıagt mr halt. Abr des vraendrat oın doch ned. Meım Dengs send sotte Kloınıgkeıta zwengscht wurscht.

Abr d'Falta kommat - so odr so. Des mım Geld ond dr Weısheıt ısch dau ned so gwıess. 'S oıne wıllze beı mır ned eıstella ond ds andre - ha woıs ı ıatzt au ned - des meant andre beurteıla.
    #59Verfasser Selima (107) 03 Apr. 09, 21:25
    Kommentar
    I han ao koi Problem mit meine Falda. Dô sieht mr widder amôl dass die wahre Eidelkeit net bei ons Weibsleit ãzomtreffa isch.... ;-)

Was ischn mit deine i-Dipfele bassiert, Ameisle? Dei letschts poschd hôt lauder i ohne Dipfele!

Heit hanne uff era Wanderung durchs Erdrutschgebiet bei Mössinga da erschde Buchfink ghert des Jôhr, on der hôt wonderschee schwäbisch gschwätzt:
    "Komm, komm, komm, i will dr a Kreuzerle gea!" hôt r gsagt.
    #60Verfasser Goldammer (428405) 03 Apr. 09, 21:58
    Kommentar
    'S oıne wıllze beı mır ned eıstella ond ds andre - ha woıs ı ıatzt au ned - des meant andre beurteıla.

Selima, wie soddet au mir beurdeila, wia's om Dei Geld bschdelld isch? *ggg*

dass die wahre Eidelkeit net bei ons Weibsleit ãzomtreffa isch....

Ond als was dät'sch Du nâchher 's Fleckle bezeichna?
    #61Verfasser neutrino (17998) 03 Apr. 09, 22:57
    Kommentar
    Zt, eitel.
    Mängisch, scho, ja, aber ich chan au umelaufe wie de letschti Penner und mich im Matsch wälze zund debii glücklich si.
    Sonen Mänsch gseht halt oni Falte schöner us.

@selima
    Und was gnau würsch Du als d Freude im Alter bezeichne??

@manni
    ;-)
    Du meinsch, gege d Falte nimmsch du das ii, anstatts dir ufs Gsicht z schmiere?

*imisChülschränklischneii*
    #62Verfasser Snowflake (260254) 04 Apr. 09, 01:16
    Kommentar
    Ja genau, Fleckle, an Schocklad odr a Käsbrot hald i fier viil xendr als Botox!

Abbroboo: eitel - Scheitel! Ond zue deine Hôr sag i scho mea amôl garnix, gell ;-))
    #63Verfasser manni3 (305129) 04 Apr. 09, 01:49
    Kommentar
    Ja, mei, Snowflake, dia Freuden des Alters - voram Haisle aufm Bänkle hogga ond froah sei, dassse dr Dings no neaba a sottigs Faltagebirge hoggt *g*
    Noi, em Ernscht: So ganz glar isch mir des ned, wia Du Dir ds Altr vorschtellsch. Mr lebt ond gfrait se genau a so wie friahnrs. I gfrai me iebr dia erschte Vegala, dia singat, I gfrai me, wann i nedde Leid driff. I gfrai me, wanne mein Polschtrbezug nagriagt han, dassnr au basst. I gfrai me, wanne mei Freindin zSiedamerika bsuach. I gfrai me, wanne meine Leid - dia ganza Blaus auf oin Haufa driff. I gfrai me au ôbandig iebr mei Arbat - an jeda Daag, wone schaffa gang. I gfrai me au saumäßig iebr mein Bua mit seine Loggahor.
    Abr am moischta gfraie me iebr da Dengs ond mi. Des isch des Allrbeschte ond Wichtigschte auf dr Welt. Da Rescht kâmr zamrichta.

Ond iebr was gfraischde Du? Dia Sacha, iebr dia Du de gfraisch, send doch beschtimmt au ned so vill andrscht.

Schtiggle! Du bischt an altr Hondling *gg*

Vegale, I hau dia i-Dipfala gescht älle gessa, wall se so siaß schmeckant (ond villeicht gant meine Falta drvo weg). *gg* Noi, gescht benne annara ausländischa Taschtatur ghoggt
    #64Verfasser Selima (107) 04 Apr. 09, 06:43
    Kommentar
    Hondleng? I? Noiii!! Wie kommsch denn dâ druff?

Snowflake, Du wersch em Läba lengr mit als ohne Falda sei. Schdell De scho amôl druff ei, 's fangt bald â.
    #65Verfasser neutrino (17998) 04 Apr. 09, 09:12
    Kommentar
    Es kudd uff dLäebmseischdellong ã ond isch a Frôg vo de Zielä, die wo ma im Läebe vrfolgd ond ãschdräebd:
    Will ma liebr a oifeltex Läebe läebe oder a vilfeldex ;-))
    #66Verfasser manni3 (305129) 04 Apr. 09, 09:25
    Kommentar
    Selima, ja, a dene Sache chan ich mich durchuus au erfreue.
    Aber das chanich au mit kanpp Zwänzgi;-)

Psssscht, Manni, wetsch öppis wüsse?
    Ich bin es bizli am Sache packe. Und wonich geschter abig am halbi Zwei mini Zänli putzt han, isch mer de Schwabefade no in Sinn cho (wil i dete chli vorane poschtet han). Und den isch mir in Sinn cho, dass ich no mis Streckise mues iipacke. Susch hetti das vergässe!!

Neutrino, du nimmsch mir grad die Illusione wo mir L'oréal und Co. die letzschte Nüünzäh Jahr iitrichteret hend.
    #67Verfasser Snowflake (260254) 04 Apr. 09, 09:33
    Kommentar
    ❄ Schdreckise - klengd doch vrdammd nôch middlaldarlichar Foldrkamar, Schdreckbank ond so...
    Bisch du amend doch a Häggs?
    #68Verfasser manni3 (305129) 04 Apr. 09, 09:50
    Kommentar
    Manne, wa soll die Frâg, Du kennsch se doch ... I ao ... *ggg*

Ond des mid em vielfäldiga Läba isch guet.
    #69Verfasser neutrino (17998) 04 Apr. 09, 10:00
    Kommentar
    neidrino, es isch ja o mäer a räddoresche Frôg gwe. Abr se geiz ja doch nie zue ;-))

{[(Ond des midde beglede Hôr isch a Schand - Schdreckise!!!)]}

Abr vileichd isch des ja bei de moderne Häggsa so, die dond se glei sell ondrs Schdreckise: vorauseilende Selbschbeschdrafong - Bräaudobenidennz, odr wie sesch du dô als Iurischd drzue?
    #70Verfasser manni3 (305129) 04 Apr. 09, 10:22
    Kommentar
    A jeds kâ sich bschdrâfe, wia 's will. Fir mache soll des jâ au koi Beschdrâfong sei, manche schdandet jâ uff so äbbes.

Vielleichd isch des Schdreckiise jâ so a S/M-Schbielzeig.
    #71Verfasser neutrino (17998) 04 Apr. 09, 10:58
    Kommentar
    Ich war zwar schon mal mit einer Schwäbin zusammen, aber was ihr hier schreibt versteh ich net immer *lach*

Schade das Dialekte aussterben, vorallem der bayerische Dialekt. Laut Umfrage ja der Beliebteste ;)
    Im Arbeitsleben ist es meist so: Wer im Dialekt spricht ist ein Depp, wer Hochdeutsch spricht ist angesehen. Sehr schade sowas!
    Naja macht weiter so und viel Spaß allen :)
    #72Verfasser phriki (374564) 04 Apr. 09, 11:31
    Kommentar
    neidrino: Vielleichd isch des Schdreckiise jâ so a S/M-Schbielzeig - konnd gued sei, i hao abr em Endrnädd en deam Konndegschd nix vrgugle kenne. Was moisch du, was de jonge Fehla middam Schdreckise schdrecke wend ond was oo gscheid wäe dued?

Fricki, ond wenn en a baar hondrd Jôr a Dialeckd ausgschdôebe sei sodd... des isch dr Lauf dr Welld. Es geid ja oo koi Endogermanesch, Aldbreißesch oder Oschdbommresch mea. Ond dr ald Gede hôd scho xet:

Und solang du das nicht hast,
    Dieses: Stirb und werde!
    Bist du nur ein trüber Gast
    Auf der dunklen Erde.

Abr no läebebr ond schwäzet, wie eis dr Schnabl gwaxe isch, gell!
    #73Verfasser manni3 (305129) 04 Apr. 09, 11:49
    Kommentar
    Wollt damit eigentlich nur sagen, dass man im Job nicht so von den Vorgesetzten anerkannt wird, wenn man im Dialekt spricht. Zumindest wenn der Vorgesetzte aus dem Osten oder aus einem anderen Bundesland stammt. Und das find ich schade!

Genau das wollt ich auch schon schreiben: I sprich wia ma de bappn gwaachsen is xD (falscher Faden für das Zitat :P)

So Feierabend, rein in den Wochenendverkehr.
    #74Verfasser phriki (374564) 04 Apr. 09, 11:54
    Kommentar
    Friggi, mir kennat alles, im Noatfall au Hochdeitsch - Du dädsch gugga, wenn-da ôns heara kôdschd! Ônd Dei Schwäbin hôsch ja au vrschdanda.

Griaß Eich alle, send-r alle ausgfloga bei deam Weddr? I sieh's ei, bêe au glei wiedr weg.
    #75Verfasser twocents (460778) 04 Apr. 09, 13:51
    Kommentar
    Faschdafempferle, noi, i hogg am Schreibdisch.

Phriki, wie der Sachse, der gemeint hat "Nu, is schon schôôd, dass mir so gôr geen Dialeggd hôm."

#76Verfasser neutrino (17998) 04 Apr. 09, 14:28
    Kommentar
    *dure(d)gab*

Hällouw ihr alle zamma, ziahd eich warm a, Gäb will suhn bi bäck. Het nia dengt, damma eich so vrmissa ka ummr gschdrofad isch, wemmr id an Combjudr hogga derf. Midm noachleasa fang ersch morga a.

Manni, dätschmr am Mändig bittschee do hinna nomml den Link naihänga? Wenn'n naitippa dua (dagsibr hogge am normala Combjudr un it am Schläpptop), no lande allweil bloß auf dr Houmpeidschmodjuhlshaupdseida.

#77Verfasser Moi Gab (456541) 04 Apr. 09, 15:36
    Kommentar
    Grad vorhin habe mer denkt, eigentle miaßat d'Moi Gab so sche langsam mea lesa derfa -ond jetz isch au scho dô.

Dia Symbdome, dia du dô beschreibsch, sin dia vor dr'Leonitis. Dia isch unheilbar ond manchmol werd se chronisch. I han amol guckt, wo des beschrieba isch, do hamr scho mehrere Schpagätla gabt derzua, abr de geitz nimme. I schdells amol do rei.

Symptome der Leonitis:
    1. Patient uses LEO to look up items of vocabulary when necessary.
    2. Patient reads more and more forum entries, thus catching the LEO virus which continuously increases patient's urge to post.
    3. Patient occasionally asks a single question in the forum when necessary, perhaps using different aliases
    4. Patient occasionally answers questions in the forum, thinks up a name
    5. Patient regularly asks questions, answers them or makes funny comments.
    6. Patient turns on LEO when checking for mail.
    a) Patient accidentally signs commercial emails with his LEO-Nickname.
    b) Patient accidentally uses erikatives in commercial emails.
    7. Patient uses LEO to look up items of vocabulary even though dictionary is on desk
    a) Patient browses aimlessly through forum while at work, although he / she vowed to herself never to do that.
    8. Patient joins in long, argumentative discussions about culture / news events; occasionally vows never to look at LEO again, but goes back 1m30sec later.
    9. Patient makes friends with other LEO user(s)
    10. Patient makes enemies with other LEO user(s)
    11. Patient cannot remember the rules of „minesweeper“ and „freecell“.
    12. During holiday, patient goes to Internet cafe to check latest listings.
    13. After holiday, patient comes home, turns on computer, goes straight on LEO.
    14. Patient uses several aliases to conceal amount of time spent on LEO from other users.
    15. Patient late for work / appointment as "needed" to answer question.
    16. Several possibilities:
    a) Patient divorces, marries LEO;
    b) Patient admitted to hospital with spasms;
    c) Patient gets some more work to do, has no time to go on LEO, slowly loses interest in repetitive, never-ending arguments on culture and news events
    d) Patient lies to friends and family about having to "catch up on work" or "check email" to spend more time in forum.
    e) Patient is unemployed but can never seem to find time to apply for another job due to frequent bouts of severe LEOnitis.
    17. Patient has chronic LEOnitis: Patient visits Leo forums with high frequency and lower participation than patients with acute LEOnitis.

Zum manni seim Franzforum kommsch, wennsch schtatt www dia Zahl 165512 eigibsch.
    #78Verfasser bluesky (236159) 04 Apr. 09, 16:40
    Kommentar
    Jetz ben e heit korzärmlig romgloffa ond soll me scho wiedr warm âziaga. Noi, i trotz dem Schdurm, der dâ komma werd. Dâ kenn i nix.
    #79Verfasser neutrino (17998) 04 Apr. 09, 17:55
    Kommentar
    Des hanne mr heit friah au denkt. Spaetr honne mr dann ds Westle doch gera azoga. Bei os isch vorre d'Welt ondrganga. Oi Blitzgr muass dırekt neabrm Haus eigschla hau. Buale! Hoddr des an Schlaag doa.

Moı Gable, iebrduas fei ned. Auf seine Ooga sottma guad aufbassa.
    #80Verfasser Selima (107) 04 Apr. 09, 18:02
    Kommentar
    I war heit en dr Schdadt dronde, ond 's war rächt warm. Jetz hât's abr akiahlt, weil's dâhanna vorhin au heftig grägert hât. Blitz isch abr koinr drbai gwä.
    #81Verfasser neutrino (17998) 04 Apr. 09, 18:10
    Kommentar
    Juhuu, d' Moi Gab isch widder dô! *frei*
    Dur no no a weng langsam - aber wenn d' älls môl reigucksch, freia mr ons scho!

Was ihr äls hent mit Gwidder! Bei ons ischs da ganza Dag schee gwea, koi bissle Rega oder Gwidder, on jetzet emmer no mild draußa. I komm grad voma Konzert vom Goldammersohn seira Schual zrick, schee wars, a Cherubini Requiem - richdich schee romantisch ond dramadisch.

Selima, dei Schilderong vo deine Freiden des Alders hôt mr richtich guat gfalla.
    #82Verfasser Goldammer (428405) 04 Apr. 09, 20:55
    Kommentar
    **Ineschneiiii**....

Also uf die abstrusi Idee, es Streckise als S/M-Grät z missbruuche, chönd wohl au nume Manne cho.
    Manne, tz.

*lol*, Manni, hüt bini a somne grössere Aaalass gsi und bin dete eimal bi minere Mueter zue geschtande. Si het grad mit emne eltere Ehepaar gredt (ca. 60,70, was weiss ich). Irgendwenn hends mich den bemerkt und gseit, ich hegi mega schöni Haar. So schön glocket, sone selteni Farb und so wiiter -leider ghör ich so Sache nume vo Lüüt, wo nöd i mini "Bevorzugte Beute" Kategorii ineghöred, wil si entweder z, alt, scho vergää, oder beides sind - uf jede Fall seit si den feimal, dass sis mega schaad findt, dass die hütige junge Fräulein alli iri schön glockete Haar mit somne Ise glette tönd, debii wäred iri glockete Haar doch soo schön, wükli schaad um d Haar.

Also ICH glaub, alti Lüüt hend eifach öppis gege Streckise :D
    #83Verfasser Snowflake (260254) 05 Apr. 09, 02:52
    Kommentar
    ❄ - ICH glaub, alti Lüüt hend eifach öppis gege Streckise

Vieleichd weil mier nechr am Schdäebe send ond angschd drvoar hand, dass's oo en ddr Hell Schdreckbenk ond Schdreckiise geid. So zuckebr iezmôl zeme bei deam Wôed, weil mir eis an onsre sendhafde Läebmswandl en eisrar Jugnd erennred ond eis scho em Fäegfuir säeched mid am Schdreckiise an baide Ôrewadschl ond an dr Nes ond sonschdwo :-((

Des isch koi scheane Vôerschdellung! Scheißschddreckiise!!
    #84Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 08:32
    Kommentar
    @ 78 bluesky, dank dr schea fier die ausfierlich Diagnose vo meim Zueschdand! Iez waiß i, was mid mier los isch!

Fier dei Sammlong hao i no oi Sembdom, des wo i bei mier scho efdr diagnoschdezied hao:

18. En ar vrfarene Sidwaziõ, zom Beischbil wenni ganz õbefridignd mit ebbam zerfled hao ond mier eis a bar hede Brocke an de Grind gwôefe hand, suech i de Knopf fier dSystemwiederherstellung!
    #85Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 08:42
    Kommentar
    So, manni, hôsch no gmerkt, dass da de em Ton vergriffa ghett hôsch dô henna! I han me heit friah scho gwonderet, môrom du uf oimôl hochdeitsch schwätza dursch.

Des wär als scho gschickt, gell, mit dera Sischdemwiederherschdellong! Aber dô muaß mr halt nôch wia vor "vo Hand" nãganga on des mit ra ganz altmodischa Versehnong reguliera!

Was i manchmôl scho denkt han: wenn e doch au a Suachfunkzjo hett fir mai Feschtbladde em Hirn denna! Wenn i oifach a Datei dô dren oms Verrecka et fenda kã!
    #86Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 12:43
    Kommentar
    Wo hätt nocht dr Manne hochdeitsch gschwätz? Hotr des mear rauseditiert, der Hondling?

Des mit dene gschnegglte Hoor, die bma ned mog, des hot nix mim Altr zom doa. I kenn jonge ond ältere ond ganz alte, die was so wondrscheane Nadurschneggla hond (ond andrm mei Bua) ond se se mit deane Mischtdingr raus brennat. I wär froah wann meine Hor ned a so pfuuuzlangweile äbbl grad ra hänga dädn. Wannd gschnegglte Hoor hosch, nocht brauchsch koin Frisör. Du muasches oifach wäscha, drickna lau ond ferde. Abr so Spaghettilogga - oi oinzig Kataschtroph! Abr wias dr Liabe Gott macht, machtrs ebba falsch, wias scheint ;-)
    #87Verfasser Selima (107) 05 Apr. 09, 15:15
    Kommentar
    *dr manni verpfeif*
    Heit friah hôt dr manni sei gesamts Poscht #85 zerscht uf hochdeitsch denna ghett, on hôt's erscht a Weile schbäder iebersetzt...
    #88Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 18:04
    Kommentar
    Dô kennedr amôl säeche, wie langsam mei Hiere schaffed.
    I hao miesse de ganze Absads vom Blauhemele, dean won a uff Englesch gschriebe kedd had, zeäschd uff Hôechdeitsch ibrsedse. Des isch in deam Fall fier mi mei Lengwa Franckha gwe. A Zwischeschdufe sozomsage en dr Äweluziô, a nou môr missing Linkh. Ond wie i des ibrsedsd kedd hao, hone mi ibrhaubs äeschd drãmache kenne zomm vrschdao, was dr Blauheml dô gschriebe kedd hadd ond nô haon is äeschd kenne allgemeinvrschdendle aufschreibe. Weil des Läo-Wäedrbuech geiz no id uff Englesch-Schwäbesch.

Iednfalls dank i alle deane, die wos gläese kedd hand, dassse gwaded hand mid schreibe, bisse fedeg gwe be mid deane Haufe Romonnomibrsedsonga, die wo me ganz hierewierbleg gmachd kedd hand, ond no alls en die räechd Form äddediere hao kenne :-))

BeÄss: Vrbfeiffe isch hald die Eißerongsform, die wo eisr Herrgeddle deane Goldammra vrmached kedd had. Des däffba deane id zom Vôerwurf mache, des isch goddgwolld ;-))
    #89Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 20:41
    Kommentar
    Ietz seid´s scho mitta dinna in deam Foda, ebbs i amol do her gfind.
    Ond dabei miaßt i eich amol was iebr d´Edikedde froge: wann ihr so a Familiefeschtle hätt, ond a Haufe Vrwandtschaft dät iebrnachde miasse, no duat mr deana scho dia Pangsion odr so ebbas zahle, odr?
    #90Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 20:56
    Kommentar
    Griaß Eich mitanand, sendr wiedr am ratscha nauch soma scheana Dag?

I war heit z'erschrte Môl in deam Jauhr beima Biggnigg, ônd i hau miaßa am Manni seim Andi-Falda-Drigg (#58)denka. Mr derf aber au it arg z'viel meah essa wie ma braucht, sôoscht druckt's oim d' Falda nauswärts ...
    Abr dr Manni isch glaub' alaweil nô am Iebrsetza, hêndrsche ônd firsche ônd ieberzwerch. Bass' nô auf, das-da it z'mool fitnammesisch schwätzeschd (ha noi!)
    #91Verfasser twocents (460778) 05 Apr. 09, 20:58
    Kommentar
    candice, i sieh des ned so. Mr kimmert sich drom, macht de Kondakt zom Hotel odr zur Pôsjoh, aber zahla sottet dia meiner Meinong nâch selbr. So haltet mir des en onsrer Familje uff jeden Fall.
    #92Verfasser neutrino (17998) 05 Apr. 09, 21:02
    Kommentar
    Dia Frôg han i môl mit meira Freindin gschwätzt vor a baar Jôhr - also i fend des kammer net allgemein saga. In meira Familie wärs glar, dass mir des net leischda kennat finanzjell, dô dät des koiner erwarda. Mr dät hechschtwahrscheinlich eifach driebert schwätza wia mr des macht, ob velleicht welche no en imbrofisierde Gaschtbetta em Wohnzimmer schlôfa dädat oder so.
    En dr Familie vo meira Freindin isch des selbschverständlich erwartet worra, dass die älle em Hodel onderbrengt on des au no zahlt - des hôt die Koschda vo dera Konfermazjoh dômôls en ungeahnde Heha drieba, des han i õmeglich gfonda, muaß e saga, on mr hett bei dene au õmeglich mitanander driebert schwätza kenna, dô wäret die älle so was von beleidicht gwea, wenn mr dô iebers Geld au bloß a Wörtle vrlaura hätt.
    Deshalb moin i, du muasch halt ieberlega, wia dr Schdil en eirer Familie so ischd, wia da des mit dene oizlne Gäscht regla kãsch.
    #93Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 21:05
    Kommentar
    Au, a Piggnigg. Des muaß i au môl wieder macha mit em Co-Neidrino ond em neidrinido. Ond vielelicht mit a baar Freind.

Ond jetz gang i no was läsa. I wensch Eich a guade Nacht.
    #94Verfasser neutrino (17998) 05 Apr. 09, 21:06
    Kommentar
    Mier haldez oo so wie beim neidrino seir Famille.
    A Gschbräch ibr Gaschdbedde en dr gued Schdube isch abr uff jedn Fall a guede dibblemadesche Vôerberaitong.

Ond wichdeg isch uff jedn Fall, dass du id vôehäe seschd: "Des brauchz id, dass dier des sell zahled."
    Sondrn du muesch hendrhäe sage: "Des hez doch id brauchd!"

Ond wenn ebbar eigschnabbd isch, muesch hald Zischdemwiedrhäestellong schdarde:
    C:windows\system32\restore\rstrui.exe
    #95Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 21:07
    Kommentar
    manniiiiiii! Koosch Du au amol ernscht sei?
    Ietz woiß i immr no id viel mea; i hao mr ja scho faschd denkt, dass des in a jedr Familie anderschd isch. Abr i woiß oifach id so reachd wia des in eisra Familie "so isch". Ond i denk mr, so a Haufa imbrofisierde Gäschtebetta iebrall em Haus sen amend scho au reachd schdressig, wann sie zea Leit in da Friah in zwoi Bäda dränglat, zom Beispiel, ond wann i as Frühschdück richde miaßt, ond all omma neine g´schniegelt ond butzt in dr Kiera sei miassat.
    #96Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 21:21
    Kommentar
    Hey Kandiß,
    dr neidrino had gschriebe: aber zahla sottet dia meiner Meinong nâch selbr.
    I hao gschriebe: Mier haldez oo so wie beim neidrino seir Famille.

Des isch eis ernschd!!
    #97Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 21:24
    Kommentar
    Hand Ihr schô amole an Schwauba xeah, der beim Geld Witzla macht?
    #98Verfasser twocents (460778) 05 Apr. 09, 21:32
    Kommentar
    Dea Teil scho, des hao i scho vrschdanda! :-)

Wahrtscheints dua i mi bloß aso vrkopfa, weil mia a bissle komblizierde Familievrhäldnisse hent. Nix fier uguat.

*eddid* Hai, Zwoisenz! :-)
    #99Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 21:32
    Kommentar
    Geiz denn neamad in deir Famille, mid deam wo du des offe beschbräeche kasch?
    #100Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 21:34
    Kommentar
    Ond, krischdallins Zickarle, so a Haufa imbrofisierde Gäschtebetta iebrall em Haus send id ernschd, sondrn send doch Vrhandlongsmasse! Dôdrmid zaigedr uibre guede Wille abr gleichzeideg oo, dass dr die Hodeller id zale wend!
    Wäe a bissle a Hiere em Grend had, vrschdôd, was drmid gmoid isch!
    #101Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 21:43
    Kommentar
    Däads scho gea, abr dia kennat mea bloß fier an beschdimmde Teil vo eisr Familie schbräche - i hao ja g´seht, a bissle komblizierd, mei Familie... :-( I hao ja bloß denkt, es geit amend so a allgemeingüldige Regel, wia "mr hald so duad", abr i wier mr scho was iebrlege, dass bassd.

*edit* Manni! I hao scho "Hiere em Grind" ;o), abr i hao ja gar id di g´moint, sondrn den Vorschlag vom Vegale #93.
    #102Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 21:45
    Kommentar
    Iez waisch ja, wie ma so dued zwische neidrinos Schdueged ond meim Menke: Sell zale lao!
    #103Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 21:49
    Kommentar
    Dass du a Hiere em Grend hasch, waiß i scho. Die eigladene Geschd sodded hald oo ois hao - des haone gmoit! ;-))
    #104Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 21:51
    Kommentar
    Bei os ischs au onder anderem desdrweaga so oifach weil mei Dengs a Oinzlkend isch, seine Eltra sen boide scho gschdorba, on zur weitera Verwandtschaft hôt mr kaum Kondagt. Des hoißt, dass es emmer bloß meine Leit sen, wemmer zu Familiafeschder zsammakommt, on mir sen a õkomblizierts Velkle. I woiß dass des en viele Familia a komblizierts Gschäft isch on mancherlei ausfiehrliche Ieberlegonga in Sacha Takdik on heherer Diblomadie naidich sen. I ben jô so dankbar, dass des bei os so oifach isch - aber des hilft dir jetz grad au net viel weider, candiß, des xiehne scho...
    #105Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 21:58
    Kommentar
    manni: A so! *gg* I hao mi scho g´wundred, dass du mi auf amol so schimpfsch... :-D

*eddid* Genau so isches, Vegale. Do geits G´schiedene ond Ex- ond akduelle Fraua ond sottene, dia scho jahrelang koin Kondakt mea mitanand g´hett hent, abr ietz mea all komma wellat... Abr wia g´seit, i fend scho ebbas dass bassd. Abr dank schea all mitanand fier dia guete Ratschläg.
    #106Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 21:59
    Kommentar
    I ond di schembfe!! Ben i a Rôerschbadz odr waas? :D
    #107Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 22:11
    Kommentar
    Wenn's ihr alle dô so zahlreich versammelt seids, nô kann i ja de Frog von neilich nommol stella: wia ischs jetz des eigentle mit onsan Hoigascht, hammer wenigschtens an Termin?
    #108Verfasser bluesky (236159) 05 Apr. 09, 22:14
    Kommentar
    God Naacht Leit, i gang jetz genau wia d' candiss - so hôt se's wenigschdens grad nebaã em CC ãkendicht - mit ma Buach on ra Tass Tee ens Bettle.
    #109Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 22:15
    Kommentar
    Woißmers? I gang ietz in mei Bettle zom Lease. Schlof guat, Schbätzle! ;o)
    #110Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 22:15
    Kommentar
    Noi, mr hent no koin Termin, on jetz isch d' candiß grad ens Bett vrschwonda. Aber dui isch morga sicher widder dô. I be no reladiv offa fier verschiedane Termin.
    #111Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 22:16
    Kommentar
    *edidd*
    *Zu schbäd zom Eddidiera*

Genau, Vegale. Schlof oo reachd guad. Ond duasch mr moara vrzella was´d g´leasa hosch, gell?

*nomml eddid* Griaßdi, bluesky! Pfengschdferia? Abr kemmebr da moara nomml driebr reda?
    #112Verfasser candice (447114) 05 Apr. 09, 22:18
    Kommentar
    I les grad bloß so a seichts onderhaltsams Zeix, desch mr a wengale peinlich, me dôdrmit em www zom aoda - wenndsde endressiert, verzehl e drs brifat.
    #113Verfasser Goldammer (428405) 05 Apr. 09, 22:22
    Kommentar
    Hey ❄ - wennd iez nôcha dô vorbeikusch ond iineschniisch, soddesch uff #84 zruckbleddre. Dô had a alta Mã ebbs ibr die alti Lüüt fier di gschriebe! Bfiedi!
    #114Verfasser manni3 (305129) 05 Apr. 09, 23:17
    Kommentar
    @manni
    *lol*

@selima

Wannd gschnegglte Hoor hosch, nocht brauchsch koin Frisör.
    Sicher scho. Wenn ich nöd all halb Jahr zum Gwafför gange, den gsehni us wienen Cockerspaniel.

Abr wias dr Liabe Gott macht, machtrs ebba falsch, wias scheint ;-) Das het öppis. Die wonich kenne, wo glockti Haar hend, wend umsverrode gradi und die mit de grade Haar wend unbedingt Locke.
    #115Verfasser Snowflake (260254) 06 Apr. 09, 00:56
    Kommentar
    So hand se baid ebbs zdond, weil se nix bessrs zdond hand em Läebe: Die oine schnäggleds mid ar Brennschär ond die andre begleds mid am Schdreckiise ;-))
    #116Verfasser manni3 (305129) 06 Apr. 09, 08:22
    Kommentar
    Grießdi, Moi Gab, schea, dassd mea dô bisch ond alls gued gange isch. I hoff, dass es allad no gued isch ond bessr wäed! Ibrdreibs hald id mibbm Läese ond Schreibe. Abr wennd widd, driffschd mi oo, i gfrai me uff di.
    #117Verfasser manni3 (305129) 06 Apr. 09, 10:00
    Kommentar
    Dankschee Manni, dô gugge heit Nôchmiddag nei (neie deidsche Reächdschreibung: heit gloi, Nôchmiddag groß, gell). Des mit denne Zahla honne fei scho gmacht gkett, i hommr den Link ausdruggad gkett un nocha neitippad, abr s'isch id ganga.

Un meine Glotzbebbl bläarad scho vom Nôchleasa. Abr, s'hôt sei miassa. Indressand, indressand, wa dô alls gschrieba worra isch:

Mit Sechzge ischma alt? Noi, dô ischma dreimôl Zwanzg.

Rollige Hôôr bieglad ma gladd? Noi, ma isch froh wemma iebrhaubd no Hôôr uffm Melle hot, wemma scho mee assa halbs Jôhrhundrt uff de Weld isch. Un d Friseer kamma sich schbara. Säll isch wôhr. Schnippschnapp, selbr macha. Don't fuss too much with your hair, hot doch môl oiner gsunga.

Un a Leesung frs Loschierbrobleem vom Zuckerle hette au: Wia wäars ammend midda Turnhalla? Dia werrad doch bei Notfäll efders gnomma. Dô kamma Feldbetta un Lufdmadraza neilega. Un Duscha hôts dô au glei. Roichts no zum Aadragschdella beim Schualamt odr bei dr Schdadt? Schbaaß beiseid: I find au, dass jedr sei Ibrnachdung sell zahla sott, sonsch kennschjô au glei no Benzingeld odr Fluagtickads ausgea. Ummasonsch Essa un Drinka isch doch au scho äbbs.

Un äbbs froitme saumäßig, dees nämlich, dassetz so viele von eich zuagäabt, dasse mitamma Buach zum Leasa ins Neschd vrschwindat.

Etz no zum Abschluss: Lyonr mage nimme, abr dfiar eich.

Bis heit Obnd.

#118Verfasser Moi Gab (456541) 06 Apr. 09, 12:18
    Kommentar
    Griaßdi Moi Gab! :-)

Des isch schea dass dr mea guat gohd ond dassd mea do bisch. Do gfrei mr si!

Wia war ietz des? Dädsch Du au zommr Hoigarda kemma wella?

I gang ietz oo - zerscht a bissle radle ond nachad a bissle arbeite. Bis heit Obad.

Beäss: zom Teil ham si dia Iebrnachdongs-Brobleme scho gleest, weil nämmli mei Dengs vrgessa hot soim Bruadr Bscheid zom saga ond ietz ko er eh id komma, weils do scho an Urlaub buachd hend. Manches erledigt si oo vo sell, wammr bloß lang gnug zuaward...
    #119Verfasser candice (447114) 06 Apr. 09, 12:36
    Kommentar
    Moi Gab, des gfrait mi abr, dass Dir wiedr guat gâht. Ob i 's heit Âbed schaff, woiß i no net, i hao no a Beschbrechong (uff neideitsch: a Miehding).
    #120Verfasser neutrino (17998) 06 Apr. 09, 12:48
    Kommentar
    *dureschneiii*

Ich han grad wider e Suechaktion gstartet und min ganze Chaschte (seged ir dem tatsächlich au Schrank wi de Rescht vo de Dütsche???) uusgruumt. Ez lit ALLES ufm Bode, aber ich bin fündig worde, oh wunder.
    Ez mösstis halt wiedr iirume. Mhm. Nei, ich gang glaubs go schoppe. uffrume chamer au, wend Läde zue hend :D

Wilkomme zrugg, Moi Gab!

#121Verfasser Snowflake (260254) 06 Apr. 09, 14:04
    Kommentar
    Mo Gab, griaß de, schea, dass-da wiedr dau bischt! On dua fei ja auf Deine Auga aufpassa, du brauchsch-se no längr, dua de it iebrâschdrenga!

Griaß Eich alle andre au no!

Fleggle, ja, mr sait Kaschda, wemmr genauer definiera will, was-fr oiner, au Hääskaschda odr Kuchekaschda (Chuchichäschtli) zôm Beischbiel...
    #122Verfasser twocents (460778) 06 Apr. 09, 15:47
    Kommentar
    Fleckle ❄ , ond wenn ebbar so kläwr isch wie du (iez lass i amol des Schdreckiise weg), seba: Die hat ebbs uffm Kaschde!
    Ond wenn i Einzlhaida ibr deine Hôr vrzelle däd, däd i ussm Näkäschdle blaudre (dueni abr id!) ;-))
    Zom Fernsä ka ma oo Kaschde sage: Hei kudd mea gar nix Gscheiz en deam Scheißkaschde!
    #123Verfasser manni3 (305129) 06 Apr. 09, 18:21
    Kommentar
    Saged bloß, dier send scho mea all dSchdieg nauf mid uire Biechr ond Dingsdô!
    #124Verfasser manni3 (305129) 06 Apr. 09, 19:33
    Kommentar
    Mei Dings hôt koi Diachle umda Hals, un flagged uffm Kannabee un gruabat.

Bei miar d'hoim (so nô beidr Schwyz) sagtma au Kaschda zuama Schrank.

Servus Faschdafimfrle un Schnouwfleik ona Schoppingschbriee

(schee, damma au in Englisch Schwäbisch schreiba ka)
    #125Verfasser Moi Gab (456541) 06 Apr. 09, 20:12
    Kommentar
    'n Âbed mittnand.

I be grad vor ra halba Schdond hoimkomma. Ond mei Dingsdô hât koi Mitz uff em Meggl ond mir hend scho elegdrisch Lichd.
    #126Verfasser neutrino (17998) 06 Apr. 09, 21:36
    Kommentar
    Om viedl voer zehne kudd en Bayern Alpha a Film ibrs Allgai. dean lueg i aa!
    Bis schbädr!
    #127Verfasser manni3 (305129) 06 Apr. 09, 21:37
    Kommentar
    Bayern Alpha, wa isch au des? En Sender fir Griecha en Bayern?

Ond i kenn Kaschde au, abr des sagt mr bei ohs dâhanna eigedlich net.

#128Verfasser neutrino (17998) 06 Apr. 09, 21:39
    Kommentar
    Nô, Schdiggle, du Ummandrschwanzr, bisch etz endlich dhoim?

Hon bloß nô gwardet, dasse diar a guats Nächdle winscha ka.

So, dZiplmitza aufd Melle, un dSchdiage nuff. *schnarch* (i woiß, Dama schnarched it)
    #129Verfasser Moi Gab (456541) 06 Apr. 09, 22:08
    Kommentar
    (i woiß, Dama schnarched it)

Beinâh hett i was gsagt ... ;o)

Ond i war beruflich onderwegs. Morga au, ond dâ wer i erscht schbädr hoimkomma :-(

I wensch Dr a guade Nacht!
    #130Verfasser neutrino (17998) 06 Apr. 09, 22:18
    Kommentar
    I war bis grad äba mit ra Freindin zom Raffla en dr Schdadt, schdellat eich vor, mir sen em Freia gsessa! (Haubtsächlich weil mei Freindin a Rauchere isch - aber 's isch eigentlich au schee gwea, dussa zom sitza. Bloß zom Schluss nõ ischs a bissle kiahl worra...)
    Mei Dengs dät sich ieber des Konderfei au bschwera - wo der doch so schdolz uf sei schlangke Gschdald isch!

Dama schnarched it
    Von wega! Mir hen doch den Wender desdrwäga fascht a Ehekrise ghett, weil i so donderschlächtich gschnarcht hao, mit ra verschleppta Verkeldong, mo mir emmer no nôchghengt isch. Weggriagt han-e-s letschtlich mit ma Bayrischa Schnarchöl aus dr Abodehk - han e des net selletsmôl dô henna verzehlt ghett?
    #131Verfasser Goldammer (428405) 06 Apr. 09, 22:33
    Kommentar
    Mir sen heit Âbed au drauße ghockt. Schee ....

#132Verfasser neutrino (17998) 06 Apr. 09, 22:40
    Kommentar
    Bayern alpha isch dr Bildongskanal vom Bayerische Fernsäeche ond brengd wirkle säer endressande Sendonga. Dô geiz oo a Kohobradsio mibm Eschdreichar. Ond dass des Brogramm so gued isch, kudd oo vo dôhäe, dass es en Bayern äebe oo gnue Franckhe ond Schwôbe ond Allgaiar geit, die wo a bissle an aaschbruchsvole Aschbeckd zue deane bairesche Bierdembfl neibrenged.

Die Sendong isch iez abr grad id so bsondrs gwe. An Haufe Deme hanze zwar agschnidde, aber se send neanaz a bissle diefr gange. Abr zom uff de Gluschd komme, mäer zom läese oder naa zom fahre, haz graichd.
    #133Verfasser manni3 (305129) 06 Apr. 09, 22:54
    Kommentar
    Manne, hâsch mei Elegdroboschd griagt?

I muaß me jetz vrabschiede, weil i muaß jâ morga wiedr was schaffa.

I wensch Eich alle a guade Nacht.
    #134Verfasser neutrino (17998) 06 Apr. 09, 23:00
    Kommentar
    I wensch ui all an guede Môege!

neidrino, hauni, dankdr schea!
    #135Verfasser manni3 (305129) 07 Apr. 09, 08:03
    Kommentar
    bschschdd, Selima - em Brozeidfade: Bekannte aus alle  r Herren Ländern zu Besuch kommen. ;-))
    (sächsischer Genitiv)

edit 8:47: Scho zschbäd zom Korregiere :-((
    #136Verfasser manni3 (305129) 07 Apr. 09, 08:15
    Kommentar
    Sin dia Radlr un Laufr un Sonnabadr un Miedinglr etz gô amôl dhoim?
    #137Verfasser Moi Gab (456541) 07 Apr. 09, 19:07
    Kommentar
    Scho dahoi, abr em Zäddeäffdeadr kutt iez dr Saul vo Hendls Schorsch, ond des lueg ond häer i mier iez ã.

En so a zwai Schdond meld i mi mea!
    #138Verfasser manni3 (305129) 07 Apr. 09, 19:48
    Kommentar
    Hon widr môl a Buach agfanga un vrschwind immr am Dings noch :-)))

Bis morga, un dreimt äbbs Schees.
    #139Verfasser Moi Gab (456541) 07 Apr. 09, 21:22
    Kommentar
    Guad Naacht, Moi Gab!
    Jetz wo du's saisch fellt mir ei, dass e letschde Nacht draimt han, i wär schwanger on grad hettat d' Weha ãgfanga!
    Leider han i nemme lang gnuag draimt bis des Kend gebora gwea isch...
    #140Verfasser Goldammer (428405) 07 Apr. 09, 21:39
    Kommentar
    Muesch nô heid znachd vonnam Kaisarschnidd draume, Emberiza Citrinella? Odr hanze di scho mea endlasse uss dr Klineck?

Die wahre Maischdrschafd beim Draume send fei ludside Dreim, kennsch die? Do draumed ma ebbs ond nemmd se em Draum vôer, dass des gued nausgôt ond draumed a Häbbiend. Manchmôl gôz bei mier. Desch fei schea. Dô wachba auf ond konnze grad sell uffd Schuldr klopfe :-))
    #141Verfasser manni3 (305129) 07 Apr. 09, 22:28
    Kommentar
    *ineschneiii*

Hüt bini gaaaanz elei uf Konschtanz go schoppe mitem Mami sim Auto.
    (Es hät au es Schild uf de Autobahn gha : "St. Gallen - München - Matzingen ) aber dafür hets Benzin nid glanget.)
    Ich han sogar das Parkhuus womer susch immer here gönd gfunde, s schneggeförmige Parkhuus, Auguschtiner oder so.
    Und den hani d Läde leegruumt :D, leider hends aam 8i zuegmacht, und ich han nöd alls chöne bsueche, woni han welä.
    Den bini halt no chli an Bodesee mit somne Riiiseglace. Die hend relativ biligi Monschterglace dete.
    Es het eis Passagierschiff gha, wo "Stuttgart" heisst, eis wo "München" heisst und eis wo "Baden" heisst im Hafe.
    De nägscht Heugarte mached mer demfall am Bodesee, den fühled er Eu wi diheime :)

Bim heigah bini leider über de falschi Zoll, über de uf de Autobahn, det hani den d Schwiizerzöllner gfreget, womer da chön go abschtämpfle. "Ja parkieret Si det hine und gönd si is Huus und den d Stäge durab dur de Tunnel und äne widr ufe."
    Aha.
    De Dütschi Zoll isch fasch komplett verlasse gsi. Alls dunkel, kei Menscheseel. Irgendwenn hani den zum Glück eine gfunde.
    Susch hetti ja mini 20% nüm retuur übrcho.

Soso, Goldi, Sache machsch du. De H&M Konstanz hetti susch au Umschtandsmode :P
    #142Verfasser Snowflake (260254) 07 Apr. 09, 23:37
    Kommentar
    Guada Morga liabe Schwôba. Desch etz wohl akute Leonitis, wemma morgns ugwäscha am Compjudr hoggat un Leo ladet (ibrigns, mit Lyonr mage nimme, honne fei Lyonrwurscht un id Leo gmoint).

Kandissguetsle, i dät scho zuama Dreffa komma wella. Desch isch des wassemr winsch. Un i hon au scho dSchesä gfrogt, obse mitgôht. Abr i kämd au alloi. Den Vorschlag vom Schneefleckle midm Bodasee finde geniahl. Nô hettes it so weit. Abr, i fahr au ins Allgai. Womeglich gingd jô au mei Dings mit (i honnem schô gsait, dannr fascht alle Franzesisch schwätza kennad). Als Termin bitte jô id Chrischdihimmlfahrt, do heirôtad mai liabschde Nichda un do gange na au wenns Katza hagld.

Goldi, wia schee: A Butzele! Schad, dasses id aufd Welt brôcht hôsch, i heddam au an Schdramblr gschdriggd. Des mitm Draima isch halt scho a Sach, gell Manni. Mein Lieblingsdraum isch, wenne imma ganz glara Wassr schwimm (i glaub i war môl an Fisch), abr des honne etz scho lang nimme dräumt.

Mee_ass_ois - Kommando Bimbrle kenne au. Luschdig, dassda des gfroged hosch.

Blauhimmele - dankschee no fiar dia Beschreibung vondr Leonidis.

Häff a nais Dei, ôll ôff ju!
    #143Verfasser Moi Gab (456541) 08 Apr. 09, 08:30
    Kommentar
    Seim tu ju tu!
    #144Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 09:04
    Kommentar
    Ja, Moi Gab, des isch akut, wemmer morgeds als erschts no em Naachthemmed da Kombuder nuffährt. Des kenn i guat!

Breng dein Dings no mit zom Treffa - obwohl, I kann kaum a Wertle Franzesisch...I han Ladein glernt en dr Schual, on Franzesisch bloß als Ageh ghett, on dô han e net arg viel glernt...
    #145Verfasser Goldammer (428405) 08 Apr. 09, 09:13
    Kommentar
    Bei mier isch des Kombjudar-Bute iz äeschd am Môege, heggschdns s Zwaide - i be doch id sichdeg! I doch id!! S Äeschd isch bei mier a Rewal uffm Balkoo ;-))

Ja, brenged uire Dengs all mid, dass i oo amôl a Voerschdellong drvo krieg, näbe weam dass ier zÔbed em Bedd flacked ond läesed.

❄ - Matzinge isch no in dr Schweiz, ond dô isch id viel los bei zwaidausedfemfhondrd Säela. I moi, du moisch Metzingen mibbm Hugo seim Audledd ;-))
    #146Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 09:29
    Kommentar
    Manni!!!!!!!!! Isch des wôhr????????? Du rauchsch morgeds als erschds a Reval??????
    So alt on weise on emmer no Raucher!
    Odder verarsch' me dô widder môl?
    Je lenger i mir des ãguck, deschdo meh benne mr sicher, dass des a Verarsche war. *erleichderdbe*

edit
    jetz hodder widder no an Haufa Zuix drzuagschrieba...
    Also des Metzinga bei ons om d' Eck, des mit am Hugo seim Audledd, isch mit Sicherheit net en dr Schweiz uff dr Audobã ausgschildret! Desch nemlich a Kaff, wemmers gnau nemmt. (Hoffentlich liest dô etz koi Metzenger mit...)

Mei Dings kommt mit Sicherheit net mit, der isch a weng leitschei, der hôt koi Luscht uf lauder fremde Leit, dia mô sei Alde bloß vom Endernet kennt (des hoißt der ällaweil mei "elekdronischs Kaschberletheader")

#147Verfasser Goldammer (428405) 08 Apr. 09, 09:41
    Kommentar
    Des Rauche isch a Dail vo meim Môegeriddewal: Zebuze - rauche - Medikamendr fresse - Jogaiebonga mache - Kafeedrenke, schwaaz ond one Zuckar, mid femf Scheiba Hofbfischdarsonnebluemebrod mid Buddr ond Honeng - aaschbiele - Klarinedd schbile.

S Rauche haon i scho so ofd aufgea emmeim Läebe - ofd gnue, dasses iez nemma doa brauch em Aldar!
    #148Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 09:53
    Kommentar
    *dochneterleichtertbe*

Na ja, nô ischs hald so...
    femf Breder, desch au net schleacht!!
    On mô isch jetz dô s Kombuderbuda azomsiedla? Nochm Raucha? Vor oder nôch de Jogaiebonga?? ;-)
    #149Verfasser Goldammer (428405) 08 Apr. 09, 10:06
    Kommentar
    Goldi, mei Dings isch fei au leidschei, un wenni am Combjudr hogg un mit eich "kommunizier", nô kaanr des ums Vregga it leida. Obr wohl eifersichtig isch wegam Manni unso? Aaaa Manni, zoigschm Vegele un miar nô au deine Jogaiebonga? Joga un raucha, desch a indressande Mischung, muene scho saga.

#150Verfasser Moi Gab (456541) 08 Apr. 09, 13:27
    Kommentar
    Noi, Moi Gab, i glaub desch net wega irgendwelche Persona mit dene mir dô kommunizierat, wenn onsere Dings dô so reagierat (dr mai duat des au äls môl) - i moin 's isch oifach weil mir dô an Schbass hent en ema Bereich, mô sie koin so reachta Zuagang drzua hent. Desch na a weng fremd on õbekannt, on desderweaga wissat se net so reacht, was se dôdrvo halda sollat. So seh i des.
    Bei mir isch des ganz gschickt, dass i sowieso viel vo meim Gschäft am Kombuder mach on mr dô oft net so gnau saga kã was Gschäft on was Schbass isch...
    #151Verfasser Goldammer (428405) 08 Apr. 09, 14:05
    Kommentar
    Also i bin dô a weng a anderer Moinung mit de Dengs. I hab des erläbt am zwoida Augschburg-Dreffa (des isch scho lang her, do waret ihr alle no net beim LEO), do waren ô etlihe Dengs dabei ond de send dann recht bled in dr Gegend rum gschdanda, weil se ja neamad kennt ghett.
    #152Verfasser bluesky (236159) 08 Apr. 09, 14:08
    Kommentar
    Moi Gab: Joga un raucha, desch a indressande Mischung,
    "So gleichd se alls mea aus em Läebe," had mei Dande Räsi xet; "mei lengga Fueß isch kizr, drfier isch dr räechd omso lengr!"

S Kombjuderles kudd nôchm Klareneddle - normalarweis!
    Wemmr abr beim Aufwache ebbs Endrässanz eifelld, kudz no vôerem Zebuze, dasses id vrgiss!
    #153Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 17:09
    Kommentar
    ❄ Fleckle, heid bin i middr Ässbã nausgfare zom Radle ond hao em Broschbeckd vonnam Drogeriemarkd, däe wo dô ausgläege isch, ebbs fier di gfunde ;-))
    #154Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 19:02
    Kommentar
    Scho mea all dSchdieg nauf bis uffs Fleckle - die hadd hald no id ausgschlofe!
    #155Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 19:36
    Kommentar
    I be jetzt drhoim.

Ond 's Fleckle schlâft nemme, i hao 's heit scho woanderscht gläsa.

*edidier* Manne, bisch jetz om 19.54 eigschlâfa?
    #156Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 19:39
    Kommentar
    Naa, i be id eingschlôfe. I hao en andre Schbagääd midgläese, was es so fr Nuiekaida geit, ond bei de Franzose oo.
    Frôgesch uss am beschdemmde Grond?
    #157Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 20:20
    Kommentar
    Noi, i hao bloß gmoid ...

Brauch mr en Grond zum Frôga?
    #158Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 20:32
    Kommentar
    Normalarweis habba scho an Grond, ond a Rächzãwald äeschd räechd - maischdns an räechd an hendrlischdege wie de aigene Weibr - Fangfrôga haißba des globi: Wo waren Sie om neinzenurvierondfemfzig? ;-)
    #159Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 20:39
    Kommentar
    Seids eis koine Fußballfääns dia ietz am Fernsäh nahocka miaßa? I hao grad ongfähr zea Mannsbildr im Wohzimmr hocka, do bi mea liabr zu uib gflücht...
    #160Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 20:43
    Kommentar
    Ja Zickarle, wenn du bei eis bisch, wäe brengd deane nô s Bier?
    Ond hoffendle hasch guede Kopfhäerar ond a laude Musek aufglegd!
    #161Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 20:46
    Kommentar
    S´Biar kennat sei si sell hola, i hao scho ebbs zom Essa ond Knabbre gricht - mr derf dia Mannsbildr id gar so vrwehna.

*eddid* Ond heare dua i´s faschd id, i bi nämli ondrm Dach, zwoi Edasche heaher.
    #162Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 20:59
    Kommentar
    Manne, wa dengsch en Du vo mir?? So äbbes abr au.

Huhu candice! Fußball, 's schbielt doch neamrds endressands. Dia Bayra griaget ois vrbasst heid, abr des send se jâ gwehnt vom ledschda Samschdich.

's roichd, wenn des neidrinido des âguggt.
    #163Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 21:03
    Kommentar
    Es isch scheints oo id gar so guad; zomindeschd hear i´s reachd schempfa ond plärra do unda...

Griaßdi neutrino! :-)
    #164Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 21:10
    Kommentar
    neidrino, i denk vo dier, dassd a räechd a gueda Rächzãwald bisch ond sedde Frôga midm allarfreindleschde Xichd, die Mondwinkl von einem leichd mallidsiesen Lächln omzogen, näebebei onendrässierd en de Ondrlaga bleddrend, deane Delinkwende vo dr Gegebardei omd Ôere hauschd.
    #165Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 21:18
    Kommentar
    Manne, danggsche fir die Bloama. Abr i schdreid jâ ned, sondern dua haubtsächlich Ondernehma berâde.

#166Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 21:22
    Kommentar
    zBarzelona schdooz ibrigens zwai zo null noch semmnedreißg Minudda.
    #167Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 21:22
    Kommentar
    Aaha, neidrino, nô brengsch du deane bei, wie ma d Mondwenkl vrzieche mueß, wemma an Gschäfzbardnar ibre Disch zieche will?
    #168Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 21:24
    Kommentar
    Manne, nâch dreiaverzg Minute stâht's vier zo null.

Noi, i mach bloß dia Verdräg.
    #169Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 21:30
    Kommentar
    neidrino, do hosch reachd ghett, dassd id glueget hosch. Was sehd dr neidrinido? I hao auf jedn Fall amol em candibua sei Barcelona-Driggo ens Wohzimmr dao.
    #170Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 21:35
    Kommentar
    's neidrinido freit sich, des mâg den FC Bayern ned ond hâd grad vor zea Minude gmoint, mr miaßdet jetz a Barcelona-Driggoh kaufa.
    #171Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 21:38
    Kommentar
    S oizeg, was mi am Fueßbal endressierd, isch, dass dAugschburgar en dr zwaide Liga bleibed ond id abschdeiged!
    #172Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 21:41
    Kommentar
    Bei sottene Fääns wia em candibua, dea allweil mibm Zug nafährt ond afuiret bisr koi Stimm mea hot, kennat dia gar id abschdaiga!
    #173Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 21:47
    Kommentar
    's neidrinido isch a glühender Vau-Eff-Be Schduegert-Fän. Klar, isch jâ sei Hoimetschdadt.

Ond jetz vrabschied i mi, muaß morga schaffa, i hao jâ koine Feria ... ond dâ schdand i ganz alloi en dem Haus dâhanna ... :o(

#174Verfasser neutrino (17998) 08 Apr. 09, 21:54
    Kommentar
    Ganz alloi em Haus one Färia - dô wäerez de saubr vrwene, wennd hoikusch nôch dr Arbad, mied ond aagschaffed vom Ibre-Disch-ziech-Dreining!
    #175Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 22:00
    Kommentar
    Schlof guet, Du armr Mo! :-(
    Abr s´Co-neidrino hod dFeria scho vrdiehnt, moinsch id?
    #176Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 22:01
    Kommentar
    *nokurzdurchammer*
    Em Fuaßball schdôhts jetza vier null - dô wirds sicher reacht zuagao bei Kandissns em Wohnzemmer donna!

I gang jetz au ens Bett mim Buach. Gods Näächtle zamma.
    #177Verfasser Goldammer (428405) 08 Apr. 09, 22:14
    Kommentar
    Schlof au reachd guet, Vegale. Moinedir i kennd oh ins Kischdle ganga ond dia Mannsbilda do dunda alloinigs feira lao? Obwohl, zom Feira hends ja nix...
    #178Verfasser candice (447114) 08 Apr. 09, 22:17
    Kommentar
    Gued Nachd ui alle! I bleib no a bissle auf ond lueg efdr amôl rei, vieleichd kudd ja doch no ebbar vorbei!
    #179Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 22:26
    Kommentar
    @ manni :
    Is it from this forum or from the French one that I know you ...?
    #180Verfasser nick92 (511654) 08 Apr. 09, 23:03
    Kommentar
    Ai dound nou wäer ju nou mi from!? Ju schudd nou!
    #181Verfasser manni3 (305129) 08 Apr. 09, 23:25
    Kommentar
    *ineschneiiii*

Ich han beschlosse, es isch ez Summer. Früälig isch ez passééééé.
    Es schmökt dusse nach Gras (beidi Sorte ;-)), de Ross sind uf de Weid und d Chüä sind ez au uf de Weid mit de Glogge. Es het schowidr Müggli und Jogger überall und me chan mit churze Hose umelaufe. Ergo, es isch Summer.
    Das hanich hüt au gebürend usgnützt und bin laaaaang go usriite im Wald und durs Underghölz (das Ross schert sich wüklich en Dreck um mini Chnü und min Chopf...) und uf de Wäg.
    Irgendwie het das Ross troz sim stolze Alter no Bock gha, zum bocke und so hets den dur de Wald grüäft: "NEI! Mösjö!! Arsch abe! Spinnsch??!" ;-)

Am sibni am Abig wer ich den übrigens tatsächlich scho wach gsi. Eigentlich bin ich dete scho recht lang wach gsi.

Nah, manni, des isch glaubs scho Matzinge gsi, weisch, St Galle isch au nöd vil grösser.
    Und ich han scho es Haarstreckise, aber merci :D
    #182Verfasser Snowflake (260254) 08 Apr. 09, 23:52
    Kommentar
    Ach Fleckle, du wirsch mr fehla mit deine Poschts hier ond dô!
    Du saisch abber scho ade bevor d' abreisch, gell????????

#183Verfasser Goldammer (428405) 09 Apr. 09, 07:56
    Kommentar
    candice (#176), moisch, i hett's ned vrdient??

Manne (#175), mi vrwehne? Schee wär's. Dia Lehrer hend au en de Feria gnuag 'z doe ... saget se ... ;o) (moischdens stempt 's au)

Uff jeda Fall schlâfet se drhoim no alle, wenn i aus em Haus gang ... ond des isch fruschdrierend.
    #184Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 09:13
    Kommentar
    Etz guckamôl na Schdiggle, wani fiar an guada Mensch bin. Mei Dings goht schaffa, i bin grankgschrieba un schdand wellaweag am Siebne auf - aus Simbadie (manchmol au weile zum Doktr muss).

#185Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 10:37
    Kommentar
    "wellaweag" - desch môl nett!
    Bei os dät mr dô "oinaweag" saga (on des erinnert me emmer ans englische "anyway")
    #186Verfasser Goldammer (428405) 09 Apr. 09, 11:01
    Kommentar
    *dureschneiii*

Bääh, ich mues flicke. Hose, Pullis und Chaps. Wie wenn ich nähie chönt. (Debii hani das sage und schreibe 3 langi Jahr lang ide Schuel gha. Eigentli sötti ez perfekt lisme, häggle und büäze chöne....)
    *süüfz*
    Und dörfi no "die Strafe der kleinen Leute" uusbade, sprich Hose umenä womer nöd chan umeredle. Riitjeans und so.
    *michdrüberufreg,dassichnödeifach175chansii*

Also wenn ich dich wer, moi gab, würi mit ihm ufstah und sobald er gange isch, widr is Bett chrüüche :D

Ja, Goldi, klar mach ich das.
    Ez bini aber no es chlises Wiili da, aber nüm lang, drum hani schomal agfange mit tschüss sege.

Arms Teili.
    Chöndirs nöd eso iirichte, dass mer chan cho wenn mer wil und denn eifach e gwüssi ziit dabliibt?
    #187Verfasser Snowflake (260254) 09 Apr. 09, 11:35
    Kommentar
    Fleckle, kennt i macha, abr halt au ned so oft. Wenn mr zor Scheff-Edasch ghert, sott mr net z’schbäd komma ond au ned z’friah wiedr ganga wega dene Mitarbeitr em Seggredariat. Außerdem isxh es mir liabr, i fang morgens zeidig â ond kann em Âbed ganga bevor’s ganz donggl isch Außrdem hao i heid Nâchmiddag bis en da Âbed nei en Termin, on dâ hao i halt welle vorher was wegschaffa.

Abr dass Du scho uff bisch ...

Moi Gab, siehsch, wa i fir a guads neidrino be, i sag gschwend ganz leis Ade, abr lass meine zwei schlâfa …
    #188Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 11:48
    Kommentar
    Du schaffsch demfall eifach ide falsche Branche, bi mim Vater dörfed alli vom 6.30-8.30 iitrudle und mönd den eifach entsprechend lang bliibe. ;-)

#189Verfasser Snowflake (260254) 09 Apr. 09, 12:21
    Kommentar
    Schneefleckle, Hosa naufnäha muene allweil (well mr zdicke Fiedla un zkurze Haxa hon?) für mei Dings, mei Dochdr, fr mi - also gibs her, i machdrs.

Jô Neidrinole, dass du an guada Mensch bisch, des wissmr alle :-)

Goldi, gnau!
    #190Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 13:38
    Kommentar
    Sooo, ih han ez mals erschte paar gflickt....
    #191Verfasser Snowflake (260254) 09 Apr. 09, 14:11
    Kommentar
    Griaß Eich, Moi Gab ônd Fleckle ônd Schdiggle ônd...

Hosa naufnäha mûan-e nia, bei mir send se allawei z' kurz, ônd des isch erscht recht bleed - i mâ it mit Siebaachdlhosa ônanandlaufa!
    Ônd wenn-e amôle oina gfônda hâu, nachd giit's es it zôm nauchkaufa ("Dee homma nimma, die war'n alle Leid z'lang!")
    #192Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 15:39
    Kommentar
    DuSenz, dr Hirmar hadd Ibrlenga, abr halt bloß fier Mannsbildr. Dschiins mißz doch beim Kaltebach gea, odr?
    Abr idd, dass i so ebbs briechd! I be oo a Naufnähar! Ond bei manche Hosa gôz o als Weidrnähar, es kudd druff aa, wie se de Bond gnäd hand.

❄ Fleckle, was i di scho lang hao frôge welle: Wie reded dier mid de Ross? I kenns aso:
    rächz -> hott
    lenx -> wißt
    gang -> hie
    schdand -> brrr

#193Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 16:08
    Kommentar
    Zwoisentle, bei EGÜ auf der Sonnaschtrass gibts lange Hosa, muasch halt amol nach Mincha koma.
    #194Verfasser bluesky (236159) 09 Apr. 09, 16:19
    Kommentar
    Hemmale ônd Manni, dankschea fr dia Dipps, i bêe z'Minchen, ônd i ken dia Läda - abr auf mei Fiedla basst niggs aso reacht nauf. Abr etzd wedd's Sommr, dau kann-e wider Regg âdoa.
    #195Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 16:36
    Kommentar
    Ja Zwoisentle, wenn du z'Mincha bisch, detsch mr du a Mehl schreiba? Adress schtot im Profil.
    #196Verfasser bluesky (236159) 09 Apr. 09, 18:49
    Kommentar
    Hemmale, i sieh nix!
    #197Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 19:44
    Kommentar
    Wiaso siesch du nix, isch doch frei gäba. bluesky bei quantentunnel in de
    #198Verfasser bluesky (236159) 09 Apr. 09, 19:53
    Kommentar
    Hemmale, wahrscheintz schbennt mei Rechnr, i hâu Deine Bersonadata it azoigt kriagt. Abr d' Mehl isch scho ônderweags.
    #199Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 20:07
    Kommentar
    Hallo Faschdafempferle! Bisch no en dr Geged?
    #200Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 21:02
    Kommentar
    Graß de Schdiggle, ja, i bêe no z'Minchen. Moara fahr-e hoimzuas, dett hann-e abr koi Endrnett.
    #201Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 21:26
    Kommentar
    neidrino, wenns id schbäziell faschd a Femfarle sei mueß, sondrn sosch so allarhand money sei däff, schdend i scho zur Vrfigong ...
    #202Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 21:28
    Kommentar
    Mit "en dr Geged" hao i gmoint dâhanna em Fade. Ond bei Dir drhoim gibt's koi Endernett. Isch des so en dr Pampa, wo Dua herkommsch?

Manne, "zor Verfiegong"?? Fir was??*ggg*
    #203Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 21:29
    Kommentar
    Schlag du ebbs vôer! Oder dDuSenz! Wenns mr id bassd, schlag i scho zruck!
    #204Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 21:33
    Kommentar
    Oschdereier suache? I vrschdegg on Du suachsch?

#205Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 21:38
    Kommentar
    Schdiggle, i fahr iebr Oaschdra zu meiner Muadr, ônd dia hat koi Endrnedd. Em Endrneddkaffee em Schdätdle sieht's aus wia ennam anadolischa Freindschaftsvrrei. Dau traun-e me it alloi nei!

Ônd dr Manne schtaut, glaub-e, fr alles zr Verfiegong, solang dass-es dau henna isch, ussaduss haun-en no nia gseah!
    #206Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 21:39
    Kommentar
    Vielleicht gibt's den Manne jâ gar ned, vielleicht isch der bloß firduell.
    #207Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 21:44
    Kommentar
    DuSenz, dau henna isch scho räechd, abr dussa scho oo. Dassbr eis no nie xäeche hand em riel laiff, kudd vo dô, dass de du no nie beim Schdammdisch blicke lao hasch ond di räechd rar machschd. Aigndle schad!

Neidreno, dô beni iez gschband, wo du em Läo Ôaschdraier vrschdeckschd - bei de Kinese em Forum amend?
    #208Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 21:45
    Kommentar
    Ihr kendet jâ amôl zom Schdammdisch uff Schduegert komma.

#209Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 21:52
    Kommentar
    Manni siehgsch-es, bisch scho wiedr forumfiggsierd! Ôaschdoir suachd ma em Gadda!

Ônd ieberhaupts hasch Du mir no nia ebbes vomm Schdammdisch vrzeehlt, bloss vô de Schaufkobfr.
    #210Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 21:53
    Kommentar
    So, i hao beim Leo zwoi Schogladoschdroier fir da Manne vrschdeggd.
    #211Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 21:55
    Kommentar
    Zom Schdammdisch gôz dô!

Ond in was fier am wirduelle  Gade vrschdeckba Ôaschdraier, on ka ma die o bicke, ond wie wiefba die ibr welas wirduelle Hausdach?

Iez haoni grad oo no a baar wirduelle Aier neiäddediert! wäe fenz??
    #212Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 21:57
    Kommentar
    Manne, i hao Dr Schogladoier vrschdeggd, dia kâ mr ned bigge. Ond iebrs Dach schneißt mr die oinaweg ned. Des wär doch Vrschwendong!!

Em Ernschd: den Brauch kenn i ned, iebrs Dach schmeißa ....
    #213Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 22:04
    Kommentar
    A Dibb: Dô wo beim Ibrmause a kloine Hand kudd, dô ka ma klicke!
    #214Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:05
    Kommentar
    Manni, i hau no gar it gwißt, dass Du a Dipfelesschisser bischt...
    #215Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 22:06
    Kommentar
    Vôer i dier des vrzell, muesch die Ôeschdraier en dr Nommr zwaihondrdzwelf fende! ;-)))
    #216Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:07
    Kommentar
    DuSenz, du waisch no einiges id vo mier ;-))
    #217Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:08
    Kommentar
    Manni, red nif fo viel, geh lieber Oftereier fuchen!!!
    #218Verfassercookie crumbler (484354) 09 Apr. 09, 22:11
    Kommentar
    Abbroboo Schdammdisch: DuSenz, sag bloß, du hasch no nie em Kwasslzemmr gläese, dass mier efdr an Schdammdisch mached ... zzz!
    #219Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:11
    Kommentar
    Kiechlesbreslar - mid hedkochde Aier ka ma fei oo ganz schea bresle - bsondrs die gäele Bresl!
    #220Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:13
    Kommentar
    Nif reden, fuuuuuuuchen!!!
    (Fonft ef if die Eier felber!)

Edit:
    Nochmal:
    Fuuuuuuuuuuuchen!!!
    #221Verfassercookie crumbler (484354) 09 Apr. 09, 22:14
    Kommentar
    Manne, i fend Deine Oier ned.
    #222Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 22:16
    Kommentar
    neidrino, hasch iez gfonde?

Mei Ongkl had Air ibrs Hausdach gwôefe, ond des isch a hôechs Baurehaus gwe, so ogfär femf Schdock mit de Bolledeera. Ond wenns Ai id hegwe sich, had des Glick brôchd. Drom hadda allad brobierd, dass as en Mischdhaufe neiwiefd!
    #223Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:17
    Kommentar
    neidrino, lies nomôl gnau dNommr zwaihondrdzwelf ond bsondrs zwaihondrdvierze. DDuSenz haz doch oo gfonde!
    #224Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:19
    Kommentar
    Neutrino,
    if glaub der Manni hatf nif getfeckt, der quaffelt einfach weiter.

Na dann mach if mif mal an feine Eier - feine Fokoeier...
    #225Verfassercookie crumbler (484354) 09 Apr. 09, 22:20
    Kommentar
    Schdiggle, jetz hogg i scho wieder auf meine Hend!
    #226Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 22:20
    Kommentar
    Ja,i hao's jâ gfonde. Beim erschde ond beim zweide Mâl ben e dâ hald wol driebergrutscht.
    #227Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 22:22
    Kommentar
    Jôhrelang war i in Minka auf Messa - mi hot da Manni nia ins CADU komma lô. Binne etz beleidigd? Un Oschdroier sin undr dem Hendle odr derra Mauspfoda au id zfinda. Un, wo da Neidrino dia Oir verschdeggt hôt woiß da Gaier.
    #228Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 22:22
    Kommentar
    Manni,
    kommfte mal mit?
    Siehe auch: Osternest
    #229Verfassercookie crumbler (484354) 09 Apr. 09, 22:23
    Kommentar
    Manne, Du abr die no ned, die wo i verschdeggt hao.
    #230Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 22:23
    Kommentar
    I glaub, mein Nordon duat Oir fressa.
    #231Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 22:30
    Kommentar
    Neutrino,
    der Manni if weg. If glaub der will feine Eier vor unf retten...
    #232Verfassercookie crumbler (484354) 09 Apr. 09, 22:30
    Kommentar
    I vrabschied mi jetz. Zor Abwechslong mâl a bissle mit em Co-neidrino onderhalda. I wensch Eich a guade Nacht!
    #233Verfasser neutrino (17998) 09 Apr. 09, 22:31
    Kommentar
    Moi Gab, jôhrelang liesch du id em Kwasselzemmr mid. In alle Schbrôcha haun es neigschriebe!! Sowas von belaidigt sei abr oo iez, zäfigsalleluija!
    #234Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:31
    Kommentar
    Moi Gab, i woiß au it, was da dau vrseimt hascht, abr
    dr näggschde Schdammdisch z'Minchen isch fr dr 15. odr 16. Mai vorgseha, i wioß it amôle, ob-e dau no leab, abr i sott jetzt scho sâa, ob-ne zôm Schadammdisch komm!
    #235Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 22:33
    Kommentar
    Fier alle noamôle: Dô gôz zom Menknar Schdammdisch!

bsssd: wäe läese ka, isch klar em Vôedl!
    #236Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:38
    Kommentar
    Manni, hosch jô reachd. I woiß jô ersch seid Ledschjohr, dasses eich git. Fallse nommel amôl auf a Mess komm, gugge au zum Schdammdisch, vorausgxetzd i muaß koine Kunda undrhalda.
    #237Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 22:40
    Kommentar
    Iez haone scho zwaimôl en deam Ôeschdrneschdfade xuechd, aber i fend oms Vrrecke koine Ôeschdrair id!
    #238Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:40
    Kommentar
    Nô machmr hald eisren briwade Schdammdisch uff dr Mäeß! Vrschbroche?
    #239Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:42
    Kommentar
    Also i han am manni seine beschissene Oier gfonda, aber am neidrino de seine etta.

Abber i muaß mit eich schempfa - d' Oier verschdeggt mr doch et scho am Greadoschgich! tztztz!!

I färb de meine jô erscht morga - bonte ond sodde mit Zwieblschala (i han seit Wocha d' Zwieblschala gsammlt)
    #240Verfasser Goldammer (428405) 09 Apr. 09, 22:42
    Kommentar
    DuSenz (gfalld mr, isch faschd wia: Hei du, Zenzi), i will de abr fei nô kennalerna. Asso, mach koin Scheiß, gell.
    #241Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 22:44
    Kommentar
    DuSenz: jetzt scho sâa, ob-ne zôm Schadammdisch komm! Des isch dIrene, die wo allad a so dreibd. Mibm Termin-Organesiere ische allad fiechdeg knäschdeg.
    #242Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:44
    Kommentar
    #239: ôlraid
    #243Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 22:45
    Kommentar
    Ônd i woiß it, ob-ne oine ferb, abr i woiß, dass-e mia bêe ônd in mei Bett gau.
    I wensch Eich alle scheane Feierdäg, wemm-r êis vor nemme leasad!
    #244Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 22:46
    Kommentar
    @ zwaihondrdoisaviezg: Des moini abr oo! Gell!! Sosch waxemr zamm, liebe DuSenz!!!
    Nô kasch ebbs vrläebe, wennz no vrläebschd!!!
    #245Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 22:47
    Kommentar
    I gang etz au, i hon a Buach, desme blôgad un a miads Dings.

Schlôfed guad!
    #246Verfasser Moi Gab (456541) 09 Apr. 09, 22:49
    Kommentar
    Brauchat koi Angscht hau, Mo Gab ônd Manni, abr i bêe halt oifach it der Typ, wo sechs Wocha em Voaraus plant, ob-ner mâag a Bier trenka gauh.

Moi Gab, meld de vor dr Mess, i woiß gwiß ebbes, wo-mr êis treffa kêetat!
    #247Verfasser twocents (460778) 09 Apr. 09, 22:52
    Kommentar
    @ zwaihondrdviezg - goldix Vegele, meine Air geiz sganz Jôr! Häer auf mid Schembfe!
    #248Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 23:02
    Kommentar
    DuSenz, iez wäer i gau glei bluednared! Als obs drom geng, seggs Wucha lang sBiersaufe blane!! Sgaod drom, ob du mi dräeffe widd, zom Beischbil! OnZelima! Onz Blauhemele! Gell!! Des isch doch ebbs ganz andrs, odr? Vo mier aus kasch oo a Laidongswassr bschdelle!
    #249Verfasser manni3 (305129) 09 Apr. 09, 23:06
    Kommentar
    ... also nôcha, wemmi oo sFleckle im Schdich lad ...

Gued Nachd!
    #250Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 00:31
    Kommentar
    Firs Fleckle isch no net Zeit, de kommt erscht schpäter.
    #251Verfasser bluesky (236159) 10 Apr. 09, 00:46
    Kommentar
    Richtig.

**dureschneiii**

#252Verfasser Snowflake (260254) 10 Apr. 09, 05:00
    Kommentar
    En guade Morga wensch i.

*edidier* Ha, 's will scheintz koi Sau uf Schduegert zomma Schdammdisch komma. Dâdrbei hemmir schau efdr en Schdammdisch eggsdra uff en Dag glegt, wo sich a Auswärdiger âgsagt hât. Also, wenn amâl äbbr vo Eich nâch hie kommt, gäbet Bschedi, dann kâ mr was macha, vielleicht au ohne Schdammdisch, bloß em kloina Kreis, will hoißa, mit mir ond em Co-neidrino zum Beischbiel.
    #253Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 06:15
    Kommentar
    Hea neidrino, des mibbm kloine Krais däbr scho bessr gfalle. I mag die Grôaßvraschdaldonga id, wo an Hauf Leid ommanandwusled ond i ka mr dNeme id merke, no drzue glei zwai: de Nigg ond de birgarliche! Ond ma kriegd oo koin richdege Kondackd id mid neamads. Grad dassba se amôl xea had.
    #254Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 09:25
    Kommentar
    Kloi isch koi Broblem. Mr kennt en so ma Fall au d'Goldammer frâga, ob se kâ. Kommsch Du iebrhaubd ab ond zua nâch Schduegerd?
    #255Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 09:27
    Kommentar
    ❄    Hey Fleckle,
    machsch Du iez an Femfedreißgschtonedag midd ar ganz briwade Zeidvrschiebong? Was sedn dô dei Ross drzue??
    #256Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 09:29
    Kommentar
    I komm nie uff Schdueged, seid i zMinke oo an guede Borschehendlar gfonde hao ;-)) I mißd egschdra fare. Des isch mr abr äerlich xet doch a bissle zviel Aufwand.

A Schwôbealemannefadedräeffe zwischedenna wär mier grad räechd :-))
    Mid Museginschremendr?? - Nô brichba id de ganz Zeid schwäze!
    #257Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 09:31
    Kommentar
    Guate Morge, all mitanand!

Manni, i hao ekschdra fier di oo a Oschdroi vrschdeckt!

Ond dank dr schea, cookie, fier des scheane Oschdrneschd!

Ond ietz gang i mibbm Radl an Fisch hola fiers Karfreidagsässe...
    #258Verfasser candice (447114) 10 Apr. 09, 10:08
    Kommentar
    Zwischadenna ... des wär korz hendr Ulm, odr vom Balkan aus gsäa kurz vor Ulm.

Manne, abr da naie Borsche selbr em Werk ahole isch doch äbbes andersch, des hât was.

Ischdrumendr? I kâ kois schbiela.

Morga candice!! Bei ohs gibt's heit au en Fisch ... wia sich des ghert.
    #259Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 10:17
    Kommentar
    Guata Morga beianand!

@ Manni 249: I plan au s'Wassersaufa it seggs Wucha em Voraus :-)) abr Ui zom seaha, desch' nadierle ebbes anders - abr mir gaht's wia Dir - i mâa au koine groaße Treffana, wo-mer se grad amôl aluaga kâ, abr vor lauter Leit it zôm Schwätza kommt.

@ Schdiggle, Manni: So a Schwauba-Dreffa zwischa Schduget ônd Minchen däät mr au dauga! Dia geografisch Mitte wär glaub-e Ginzborg, abr z'Olm isch's scheanr. Ônd a Inschdromend schbiela haân-e au amol kenna, abr i woiß it, ob-ner a Bloggfleeta braucha kennad...
    #260Verfasser twocents (460778) 10 Apr. 09, 10:36
    Kommentar
    Odr mr drifft se en Ginzburg em Legoland ;o)
    #261Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 10:48
    Kommentar
    ...und so endet eine wunderbare Freundschaft, ehe sie beginnen konnte ... :-)
    #262Verfasser twocents (460778) 10 Apr. 09, 11:22
    Kommentar
    Also ährlich, i bliggs jetz nemme. I han denkt mr welldat ons om Pfengschda rom bei Kandissns oder sell rom wo dreffa, on jetzt schwätzet ihr ällaweil vo ma Dreffa en Ulm oder so wo...was denn jetz eigentlich??

Also i mach jetz môl Negl mit Kepf on a baar Terminvorschläg:
    Samstag 23. Mai
    Samstag 30. Mai
    Pfingstmontag 1. Juni
    Samstag 6. Juni

D Kandiss soll saga, ob mrs bei ihra drhoim oder emma Lokal en dera Gegend macha kenndat.
    Wegga mir au en dr Ulmer Gegend - aber eigentlich dät i scho môl gern ens Allgai fahra.
    Also eißerat eich môl, was r denkat!
    #263Verfasser Goldammer (428405) 10 Apr. 09, 11:36
    Kommentar
    Faschdafempferle, wa hâsch Du gega 's Legoland? Mir waret dâ scho, ond em neidrinidoi hât's dâmâls gfalla.

Goldammer, i gang halt vo mir aus ond i woiß ned, ob mir des rächt wär, wenn so a ganze Bagasch fremde Leit bei mir eifalla däde. 's war jâ au ned dr candice ihr Idee gwäa, des bei ihre zom Macha. I han a bissle des Gfiahl, sie nemmt's jetzt halt als Schiggsal. Deswäga beim erschda Mâl vielleicht a Treffa uff neidralem Gebiet. 's kennt jâ sei, dass mr rausfend, dass des neidrino zom Beischbiel a ganz ôleidigs Mensch isch, des wo mr liabr net drhoim hao will.
    #264Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 11:58
    Kommentar
    Schdiggle, i glaub, i ben-it ganz d' Zielgruppe vom Legoland (a groaßr Biachrlada wär-mr liaber, odr a Schwêmmbad, oder a Gartawiatschaft...)

D'Candice oifach zom iebrfalla fênd-e au it guat, i glaub, mr sett se neitraler treffa.
    #265Verfasser twocents (460778) 10 Apr. 09, 12:35
    Kommentar
    Noe, iberfalle will e se gwieß et! Des han i net gmoit! Aber bei ihre det irgendwo emma Lokal efentwell, hanne denkt, hetta mr gsait ghett.
    #266Verfasser Goldammer (428405) 10 Apr. 09, 12:42
    Kommentar
    Moisch, die hend em Legoland koin Biergarde?

I kâ me hald nemme drâ erinnra. Ond außerdem war des neidrinido sellamâl z' kloi fier da Biergarde. Jetz wäre des neidrinido zwar gruß gnua, abr emmr no z' jong ...

Noi, i hao 's Legoland bloß erwähnd, weil außr dr Audobâhabfahrd ond em Legoland kenn i gar nix vo Ginzburg.
    #267Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 12:42
    Kommentar
    *anairportmitairportgfundahan*

Des hommr ja schoml ghett, dassmrse neidral dreffa kenntat. Mmir isch des au recht. Vorschläg send au scho gmacht worra: Oi Griderium war a Bâhhof ond meglichscht au ebbs Nedds zom draußa sitza. Bâhheef em Allgai git's en Marktobrdorf, Kaufbeira, Buchloe, Memminga, Kempta - wammr bloß vo de greaßre Derfr reda mecht. Iatzt miaßtat mr se lei no einiga. 's oizig was i gwieß woiß, isch, dass Buchloe direkt nix scheas zom Nahocka hot. En de Derfr dromrom gäb's was, abr dau hot's koine Bâhheef ned.

So. Kommat mr dau no weidr?
    #268Verfasser Selima (107) 10 Apr. 09, 12:46
    Kommentar
    Selima, Du bisch scheintz no onderwägs. A guade Weidrreis wensch i Dr.

Ährlich xagt, fir oin Nâchmiddag ond Âbed isch's mir ens Allgai faschd z'weit. Des sen nâ ond zrigg jâ om die vier Schdond zum Fahra ...

Abr weil i sowieso ned woiß, obne iebrhaubd Zeid hao, nemmed dâ biddschee bloß koi Riggsichd druff.

#269Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 13:10
    Kommentar
    Zue deane Vôerschläg vom Emmerle #263 hedd i no Heemlfart, des wo oo dr Vaddrdag isch, ond am Freidag drnôch schaffed doch oo koir mea, also alls middand:

Donnerstag, 21. Mai [Vaddrdag]
    Freitag, 22. Mai [ dr frei Dag nôchm Vaddrdag]
    Samstag 23. Mai

Samstag 30. Mai
    Pfingstmontag 1. Juni

Samstag 6. Juni

om amôl em hôechdeitsche Ideom vom Emmerle, deam goldege, zom bleibe - i hoff, dier vrschdandez all!

Ond neidrino, du muesch dô hald amôl Brioredäda sedze ond a Endschaidong felle, so wie du des allad deine Kliende en deane Beratonge vrzellsch ;-))

OT

Wie schön blüht uns der Maien (um 1530)

Wie schön blüht uns der Maien,
    Der Winter fährt dahin,
    Mir ist ein schön Jungfräulein
    Gefallen in meinen Sinn.
    Bei ihr da wär mir wohl,
    Wenn ich nur an sie denke,
    Mein Herz ist freudenvoll.
    Bei ihr, da wär ich gerne,
    Bei ihr, da wär mirs wohl
    Sie ist mein Morgensterne,
    strahlt mir ins Herz so voll
    Sie hat ein roten Mund,
    Könnt ich sie darauf küssen,
    Mein Herz würd mir gesund.

Ich wollt, ich fänd' im Garten,
    Drei Rosen auf einem Zweig,
    Ich täte auf sie warten,
    Ein Zeichen wär' mir' s gleich.
    Das Morgenrot ist weit,
    Es streut schon seine Rosen;
    Ade, du schöne Maid!

#270Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 17:28
    Kommentar
    An Hemmelfahrt kâ i ganz sicher net ond an Pfengschde sieht's au net guad aus.
    #271Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 18:04
    Kommentar
    Griaß eing!
    Eis seid´s ja scho mea am Pläle-schmiede, so ischs reachd.

Aaaaaaaaalso: Iebrfalle wäer bei mir gar koi Broblem, i dät mi sogar obandig gfreie wanns all zu mir kemma meagat. Abr amend däd i in dr Dat moin Dengs a bissle iebrrumple. I gloob eam wäars wohlr wann i uib scho amol "in rial leif" gsea hätt, bfor mr an Hoigarta bei Zuggarles dahoim machat. Also wäer des mibbm scheana Biagarta (i däds oh geara organisiera bei mia in dr Näh) amend scho bessr.

Also: An Hemmlfart (ond dromrom) ka i id...

Samstag 23. Mai

Samstag 30. Mai
    Pfingstmontag 1. Juni

Samstag 6. Juni (candice)

Samstag 13. Juni (no bessr fierd candice)

#272Verfasser candice (447114) 10 Apr. 09, 18:09
    Kommentar
    I hon scho vo Afang a gsaid, dasse am 22. id ka, dô heirodad mei liabschde Nichde. Asso, wennr id wellad dasse komm, no dreffadr eich am 22. Abr no binne draurig.
    #273Verfasser Moi Gab (456541) 10 Apr. 09, 20:23
    Kommentar
    Am zwoiazwanzigschda ond am dreiazwanzigschda kâ i genausowenig wia an Hemmelfahrt, dâ mach i mid em neudrinido hegschdwahrscheilech a Radtour.

#274Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 20:40
    Kommentar
    Samstag 23. Mai

Samstag 30. Mai
    Pfingstmontag 1. Juni

Samstag 6. Juni candice, bluesky

Samstag 13. Juni no bessr fierd candice, bluesky
    #275Verfasser bluesky (236159) 10 Apr. 09, 20:44
    Kommentar
    No lonn uns doch oifach froga, wern alls am 13. Juni komma dät. Do wärs au gwies warm un schee un ibrhaubt.

Ab morga binne fiar a Woch wäg. Honn heit schô d Oschdrhas grichd un Koffr packd, morga fahrermr an See un am Sonndag kommed alle Kindr und Enkl un nägsch Woch honne wohl koin Aksäss zum Indrned.

Etz muene scho wiedr Angsch hô, dannr me vergässad, manno, *seifz*
    #276Verfasser Moi Gab (456541) 10 Apr. 09, 21:03
    Kommentar
    Mir vrgässet doch neamrds. Wo denggsch denn nâ, äääh, wie hâsch Du nomâl ghoißa?

;-)
    #277Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 21:08
    Kommentar
    Ja also, Moi Gäble, däsch mit eis am 13. hoigarte?

Schdiggle?
    Vegale?
    Ameisle?
    Schesäle?
    manni(-le)?
    dusentsle?
    Kecksle?
    Fleckle? - frage kammr ja...

ond wen hao i vrgeasse?

#278Verfasser candice (447114) 10 Apr. 09, 21:25
    Kommentar
    Jôôôôôôôôôôôôôôôôôôô

sSD3le????

sBlauhimmele??
    #279Verfasser Moi Gab (456541) 10 Apr. 09, 21:35
    Kommentar
    Am Samschdag 13. Juni kenndat also:
    candice, bluesky, Moi Gab, Goldammer

(wenn er des jetz emmer kobipeischdet, no semmer emmer agduell mit onserer Lischde)

#280Verfasser Goldammer (428405) 10 Apr. 09, 21:40
    Kommentar
    Des woiß i doch jetz no ned. Ond außerdem: #269.

Ond der Fada isch au bal voll.
    #281Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 21:41
    Kommentar
    oh jegerle, firs SD3-le ischs wahrscheinz a wengale z' weit, des miaßt jô iebern Großa Teich romkomma! (So schee 's au wär...)
    #282Verfasser Goldammer (428405) 10 Apr. 09, 21:42
    Kommentar
    Schdiggle, wenndr an Nochmiddag zkuarz isch, no ibrnacht halt (Isomadda, Schlofsack, Schdernahimml....)

un ibrhaubd, dätsch fr uns id bis ans End dr Wält fahra?? hä??
    #283Verfasser Moi Gab (456541) 10 Apr. 09, 21:45
    Kommentar
    Vrabschiedme fr a Wocha. Winsch eich frohe Oschdara!!

Un freume aufda nächgsche Fada!
    #284Verfasser Moi Gab (456541) 10 Apr. 09, 21:54
    Kommentar
    Dir au schene Oschdra, Moi Gab!
    Dursch verreisa?
    Jedafalls frei e me, wenn d' wieder auftauchsch!
    #285Verfasser Goldammer (428405) 10 Apr. 09, 21:58
    Kommentar
    Moi Gab, Dir au a scheene Woch.
    #286Verfasser neutrino (17998) 10 Apr. 09, 21:59
    Kommentar
    Bfieddi Moi Gab, ond a guede Zeid wensch i dier. Dassd fei mea xond hoikusch!
    #287Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 22:24
    Kommentar
    Ond Zickarle, an räechd scheane Dank fier dei Iischdregg vo heid Vôemedag ;-))
    #288Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 22:42
    Kommentar
    Lass drs schmecke, Fleckle ❄ ! Was geiz heid Guez bei dier? Wenn mi id alls deischd, bisch du grad beim Midaagäeße, odr?
    #289Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 22:47
    Kommentar
        Nôcha
    #290Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:03
    Kommentar
             schberr
    #291Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:03
    Kommentar
                  i dô
    #292Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:04
    Kommentar
                       amôle
    #293Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:04
    Kommentar
                            dHausdir
    #294Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:04
    Kommentar
                                 zue
    #295Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:05
    Kommentar
                                      ond
    #296Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:05
    Kommentar
                                           
    #297Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:06
    Kommentar
                                                gôz
    #298Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:06
    Kommentar
                                                     weidr.
    #299Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:07
    Kommentar
                                                         Gell!
    #300Verfasser manni3 (305129) 10 Apr. 09, 23:07
    Die Diskussion zu diesem Artikel ist geschlossen.

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt