Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Betrifft

femfeviezgeschz Fädele

Kommentar
    Sch[w(eizar&obe)]bagad 45       

Des isch a ganz a endrnazenale Alemanne-Schwobe-Dräffbonkd
    zom Hoigaate, Radsche ond Dischkriere,
    in deam wo ma all grenzibrschraitede Warianda vom Alemannesche läese ond schreibe ka.

Ond wäe Luschd had, ka oo en andre Dialäkd wie Bladd odr Schdandardneihoechdeitsch schreibe.
    Also dond ui koin Zwang a ond schreibed mid. Mier gfrajeze ibr jedn, däe wo reikudd ond eis Xelschafd laischded :-))

Ond schreibed ganz aso, wie ui dr Schnabl gwaxe isch.
    Desch fei endressand, dassba sogar beim Schreibe glei die ondrschidlene regijonale Warijedäda säeche ka, vom Lech bis ibr de Rhei nomm odr sogar ibr de ganze Adlandeck bis ins Bensilveinijadadsch nei.

Des isch svoereg Schnierle gwe, ond jiez goz do hinna weidr.

Mier hoigaated allad weidr, solangs no ebbs zom sage geid!
    Onz siechd ganz drnoch aus, dass eis dr Gschbrächsschdoff no id so schnell ausgod ;-))

                    Land id lugg!

Verfasser manni3 (305129) 07 Okt. 10, 09:25
    Kommentar
    On de letschde Nommera vom alda oifach leer lau? Ha so a Vrschwendong! Wenn-e heit Nammedag a weng Zeit han, fill-e dia no mit ebbes.
    #1Verfasser Goldammer (428405) 07 Okt. 10, 09:55
    Kommentar
    Erschdamôl zoiga, danne a Kindrschdub honn: Dankeschön, herzallerliebster Manni, für das neue Fädale.

Etz zum ledschda Fada:

I honn, asse in d'weidrfirand Schual komma bin, ersch mol a Fremdschbroch lärna miassa - es Hochdeitsche

*schiddl*

asso bittschee, mei Grammadigg isch ägszelent!

Fleckle, suachsch au Schdreit?

Muesch luut mit emne Buech raschle manni bis nach de Zwölfe, den chas Gäbele nöd ischlafe :D
    Manni, des hemmr etz dvo, wellmr alled zamma biegled - etz liegmr scho zamma im Neschd.
    #2Verfasser Moi Gab (456541) 07 Okt. 10, 20:39
    Kommentar
    Ächt, Du on dr Manne? Derf mr graduliera?

Ond wa moit dr Dei drzua?

Ond i ben iebrigens net dreilos, gell.

#3Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 20:49
    Kommentar
    ädd zwai: Ja, Gäbele, ond des hammr jiez drvo, dass mr allad nedd ond vrschdendnesvoll mibbm Fleckle sind ond se gschwend in de Kielschrank schliefe land, wennsr zhaiß wäed - ond jiez wäeze frech!!!
    #4Verfasser manni3 (305129) 07 Okt. 10, 20:50
    Kommentar
    Jetzet vrschdand i des au mit dem, was Du dâ nuffglupft ghett hâsch. Säfer isch besser ... *gg*
    #5Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 20:52
    Kommentar
    Als neidraals Schdickle fiersch du abr a ganz a ôdibbische Red. Waisch du ibrhaubz, vo was du do redsch?
    #6Verfasser manni3 (305129) 07 Okt. 10, 20:54
    Kommentar
    *ineschneii*

*manniundgäbelibeobacht*

*Kafihol*

Nei, ich sueche kei Striit, höchschtens zum Zueluege :D
    Ich bin todmüäd. Ich bin geschter uf Bern abegrösslet mitem Auto (Zug chan/wet ich arme mittelose Studi mir grad nöd leischte, das het ca 40Euro me koschtet), hey 2 Stund hani gha. Mega müäsam gsi, di ganz Autobahn abedrosslet, 120-100-80-80-60-80-100-80-80-60-120-100-40!!-80 so idem Stihl.

Hüt em Morge wieder hei und natürli die letschte zwei Nächt nöd vil pennt.

Und dränglet hends uf dere Autobahn, unmöglich
    Bim Heifahre isch zwar no prakrisch gsi, son Berner Drängli hinder mir, mi beidi mit öppe Eiszwenzg, Eisdrisg uf de linge Spur, isch er ufgfahre bis uf 3 Meter oder so, naja, hani en mal durelah und bin nachher aber schön hinder im hergfahre, er het selbscht die lame VW-Büs uf d Siite gjagt, sone richtigi Schneise in Vercher gschlage. Und ich schön hinedrah duregschneit. Isch no praktisch gsi ;-) Schöns Auto heter gha, schwarze BMW, aber mit so neumodische Linielichtli.
    #7Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 20:55
    Kommentar
    Schöns Auto heter gha, schwarze BMW, aber mit so neumodische Linielichtli.

I war abbr doch geschdert gar et en dr Schweiz ... *gg*

Manne, wenn i zom Beischbiel dâdrvo schwätz, was schdrafbar isch, nâ muaß i doch net selbr griminell sei, odr?
    #8Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 20:59
    Kommentar
    A guggamol na. S'Schdiggle isch wiedrgebora! Warsch kidnäbbt? Odr hosch uns oifach ignoriert?

Fleckle, in da Schwyz uff derra Autobahn hemmr au scho gfluachat.

Manni, etz wär da Moment ginschdig. Es Dings schloft, ma kenntan an d'Wand schdella!
    #9Verfasser Moi Gab (456541) 07 Okt. 10, 21:04
    Kommentar
    Chunt druf a Neutrino, also, wenn Du den natürli im Detail Bscheid weisch, über d Unanemlichkeite vome Gfängnisufenthalt... ;-)

Du hetsch au kei Bernernummere ;-)
    #10Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 21:04
    Kommentar
    Abbr inzwischa en neiara schwarze (nemme den, den Du kennsch). Ond a Berner war so schnell? Des war bschdemmd koi echdr Berner sondern en Zuazogener.

Fleggle, net fir jede Schdrâftat kommt mr en dr Bau. Ond i hao jâ bloß vo dr Schdrafbarkeit gschwätzt, net vo dr Schdrafvollschdreggong.

Moi Gab!! Mir graut vor Dir!! Jetz willsch schö dr Dengs an d'Wand schdella. Grad wo i vo Schhdrafbarkeit schwätz.
    #11Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:08
    Kommentar
    Lamme doch au amol a vrruachdes Läaba fiahra. Etz, wo aus meim Heiligaschei scheiheilig gworra isch.
    #12Verfasser Moi Gab (456541) 07 Okt. 10, 21:11
    Kommentar
    Fleckle, deam seine Nommra uff de Audos send vo Bäern ond Gembf, ond die vo seine Konto send vo Züeri ond Liechdeschdoi!

Gäbele, and Wand schdelle? Noi, so rabbiad brauchebr jiez doch id sei :-)
    Du bisch doch koi Fammfaddahl id, gell, odr??
    #13Verfasser manni3 (305129) 07 Okt. 10, 21:11
    Kommentar
    So i gang etz ins Neschd. Un da Dings nimme mit. Un läasa duena au no. Un no dreime no vo eich (hoffentlich koin Koschmar or Naitmär)

Schlofet guat, Herzla!
    #14Verfasser Moi Gab (456541) 07 Okt. 10, 21:13
    Kommentar
    Schlâf guat Moi Gab!
    #15Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:14
    Kommentar
    Raschle in däer Zeid, so hasch du in däer Nood!
    #16Verfasser manni3 (305129) 07 Okt. 10, 21:15
    Kommentar
    @teili

Den muesi demfall mal wieder cho zum en aluege ;-)

Ja, isch entwedr 120 oder 100 gsi und mir sind beidi so mit 120/130.
    Ich fahr grundsätzlich scho so schnell, wiemer dörf, ussert uf de Autobahn nöd immer. Det orientier ich mich chli ade Mehrheit (natürli im verantwortbare Bereich, gelled) ;)
    Aber muesch chli ufpasse, für 40 zvil uf de Autobahn zahlcsh bi eus übr 300 Euro.

i hao jâ bloß vo dr Schdrafbarkeit gschwätzt, net vo dr Schdrafvollschdreggong.
    Und was isch den alls strafbar? *mal-luege-öb-er-guet-ufpasst-het-im-studium*

@manni
    Aso wen de nume 2 Konti hetti, wäri fasch entüscht.
    Ich han 3 Schwiizer Konti. Nöd das ich so vil Stuz het, das sich das lohne wür, aber jedes Konto für en Zweck ;-) Und choscht ja nüt, sones Konto. Das wirft nume Gwünn ab, Fledermüüs, Rabätt, Schipäss.
    #17Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 21:20
    Kommentar
    Was alles schdrâfbar isch? Des, was so em Gsetz schdeht. Net bloß em Schdrafgsetzbuach sondern au en schdfrafrechdliche Näbebeschdimmonga.

#18Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:24
    Kommentar
    Momol, er kennt sich no us, nach wiviel Jahr isch das her?

Ich freg mich grad, öb ich jedes Detail, wonich ez uswendig lehre mues, i 20 jahr no weiss. Also, vor allem wenich das den nie bruuche oder so... *sinnier*
    #19Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 21:31
    Kommentar
    Fleggle, Oinzlheita weiß i nemme. 's letscht Mâl Schdrâfrecht hao i gmacht em Rigorosum.

#20Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:34
    Kommentar
    Ez sind grad zwei Fläsche Wii us Ba-Wü bi eus zur Türe inegschneit.
    Süässwii, glaubs, sogar. Perfekt.

#21Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 21:37
    Kommentar
    Siaßwei?? Was moisch dâdrmit? Eiswein, Trockenbeerenauslese oder so was?
    #22Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:39
    Kommentar
    Glaubs doch nix Süäswii.
    Por Laufen Secco und Spätburgunder Weissherbst.
    Frischimport.

#23Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 21:43
    Kommentar
    Noi, des sen koine Siaßwei.

Abbr des hoißt Lauffen. Mit zwoi eff. Wenn de amâl wiedr kommsch, kenna mr au dort nâfahra, sen bloß ogfähr dreißg Kilomedr.
    #24Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:48
    Kommentar
    Isch das so nöch bi eu? Ich het ez tipped, das seg im tüfschte Bade, irgendwo so hlabe im Schwarzzwald.

Ich chume gern widr mal verbii :)
    Aber nöd grad das Wuchenend ;-)

#25Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 21:52
    Kommentar
    Awa, doch net Bada, des isch Wirddaberg. Bei Heilbronn.

Ond i hao grad nâchguggt: 's sen ogfähr 45 Kilomedr.

Aber nöd grad das Wuchenend 
    Moisch Du jetzt grondsätzlich ned amma Wochaend odr net am kommenda Wochaend?
    #26Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 21:58
    Kommentar
    Euse Liferant isch drum igfleischte Badner ;-)

Nöd's kommende. Ich han es dringends Deith mit Studiumszüügs, woni unbedingt mues aluege.
    #27Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 22:00
    Kommentar
    Wär au a bissle kurzfrischdig gwä. Obwohl, mir hen an dem Wochaend bislang nix vor ...

I haoi nomâl nâchguggt: 's gibt en Siedbada a Kaff ond a Winzergenosseschaft Laufen (mit bloß oim eff):
    http://www.winzergenossenschaft-laufen.de/
    http://www.winzergenossenschaft-laufen.de/htm...

Ond jetz gang i no läse. I wensch Dir ond alle andre no en scheena Âbed.
    #28Verfasser neutrino (17998) 07 Okt. 10, 22:12
    Kommentar
    Tschüüüs. Vil Spaas. ;-)

Ich gang au mal, ich mues no Züügs mache.

*useschneii*
    #29Verfasser Snowflake (260254) 07 Okt. 10, 22:15
    Kommentar
    Wia jetz, heit no gar neamnd dô gweßt?
    #30Verfasser bluesky (236159) 08 Okt. 10, 12:57
    Kommentar
    Kois außr dier ;-)
    #31Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 13:10
    Kommentar
    Sooooodale, i be au mal mear dau, abr lei kuurz. Griaßde Hemale ond griaße manne!
    #32Verfasser Selima (107) 08 Okt. 10, 14:05
    Kommentar
    I han de scho vrmisst ghett, Ameisle! Schee dass d' reiguggsch.
    #33Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 14:24
    Kommentar
    Griaßde Vegale! I schuld dr no a Andwort, abr wone war, hot's lei manxmol a Endrned ghett ond des war reacht waggle - dia Andwort schreibe dr am Wuchaend ... wanne mein Bägpäk ausbägglat hau :-)
    #34Verfasser Selima (107) 08 Okt. 10, 14:48
    Kommentar
    Schdemmt, du warsch jô widder en dr Pampa! I denk dô manchmôl gar nemme drã!

I erinner me grad gar nemme an dui Frôg...odder war des ebbes mit dera Briiding Hörd?
    Eddafall ben-e gschbannt uf dei Antwort, auf was fir a Frôg es au sei! ;-)

#35Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 15:01
    Kommentar
    *ineschneii*

So, ich has ez äfäng gsachfft, öppis Zmittag z choche für mich und d Chaz (si isch chrank, und frisst nöd und het e trocheni Nase, drum chunt si ez chli bessers Fueter über) ;-)
    Bin ersch am 2 vode Uni heicho und bis das uftauet gsi isch... fasch verhungeret in Zwüscheziit...
    Jenu, ez isch es fertig und d Chaz hets emal gern. Ich bedingt ;-)
    #36Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 15:39
    Kommentar
    De grank Katz mit selbergmachdem Fuader fiddera??? I woiß et - erschd dia Dag han-e an gscheida Artigl (vo dr Schdifdong Warentäscht) gläsa, wo denna schdôht, dass kaufz Katzafudder uf jeden Fall besser isch als wia selbergmachts, weil mr dia läbenswichdige Schdoffe gar net älle so nãgriagt wia's d' Katz braucht.
    #37Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 16:00
    Kommentar
    Naja, wenn sis ander nöd frisst...
    ich han ihre eifach chli Pouletfleisch in Anke brätlet ohni Gwürz.
    Sie leibt Fleisch und s hets emal gfresse.
    #38Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 16:10
    Kommentar
    Hosch du koi Mikrowelle zum auftaua?
    #39Verfasser bluesky (236159) 08 Okt. 10, 16:34
    Kommentar
    Ebe nöd, bluesky.
    Ich has inen Plastigsack gschtopft und is Brüneli gleit und s Brüneli mit heissem Wasser gfüllt. 15-30 min
    #40Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 16:54
    Kommentar
    A Kadz mid am kofde Fueddr fueddre? Hand dier koi Meis - Müs - surihs - sorke in uirar Schweiz, dassese sell oms Fresse kemmre konnd? In ar Maus isch alls dinna, was a Kadz so zom Läebe brauchd. So hand die seid Jorhondrdausnde ibrläebd!
    #41Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 17:31
    Kommentar
    I denk, Meis hôt's sicher en dr Schweiz - aber wenn d' Katz grank isch, wer soll's fanga??

On gnau des ischs jô: due schbezifische Nahrongszsammasetzong vo ra xonda Mausdiet, dia griagsch mit selber kochdem Fuader halt et so nã. D' Katz braucht zom Beischbiel au a bschdimmda Ãdoil vo pflanzliche Schdoffe, on wenn se Meis frißt, griagt se des ieber dene ihren Magainhalt.
    #42Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 17:49
    Kommentar
    Mi eusere Chaz schind das igendwie nöd z funktioniere.
    Immer wenn sie Müüs frisst, chotzt si nachher.
    #43Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 17:55
    Kommentar
    Ziwillisaziosgschädegde Degennerazionserscheinonga! Des arm Viech ;-((
    #44Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 17:58
    Kommentar
    Vilich vertreit si d Muusrasse wo's da het nöd ;-)
    #45Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 19:24
    Kommentar
    Soll mr dr a andre Kadz odr andre Meis schicke?
    #46Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 19:46
    Kommentar
    A schlaua Katz haschd, Fleggele! (zweggs de gschbiane Meis, moin-e)
    Daudrzua fellt mr grad a bairischr Schbruch ei: "D' Katz mog d'Meis roh, i mog's neds amoi kocht..."

Emmrle, däädsch Du alle Däg z'gleiche Doosafuattr essa meega, au wenn's en dr Zammasetzomg obdimal isch? Mir dääd's, ehrle xaggt, grausa...
    A xonda Mischông basst scho, ônd i moin, dass Geggale mit Anka fr d' Katz zua dera Mischông ghert.

Eddid: Griaß-Eich.
    #47Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 19:51
    Kommentar
    DuSenzle, däädsch Du alle Däg z'gleiche Doosafuattr essa meega - I bleib jednfalls bei meim dägleche Hofbfischdarsonnebloemebrod zom Frieschdick! So!!
    #48Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 20:17
    Kommentar
    Zolanx it aus dr Doos kommt, as Brot... :-)

Beim Friaschdigg hand de moischde Leid a Riddual - au, wenn se sôoschd gern abwexlad em Essa. Glatt fend-e dees...

I brauch iebrigenz mein Milchkaffee ônd a Tomat.
    #49Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 20:21
    Kommentar
    Doosebrod :-((((   *bfuddrdeifl*
    #50Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 20:23
    Kommentar
    Bischd vrschrogga?
    #51Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 20:27
    Kommentar
    Milchkaffee ônd a Tomat ?????

Hanoi au net seltsamer wia des, was mr mei Papa môl verzählt hôt. Dô ischer auf Montasch gwesa, irgendwo am Land. Gwohnt hot er inam Landgaschthof. Dô isch jedn Morga oiner von der Schtallarbet komma, dr hot se aus dr Kiche an Woidling Milchkaffe ond an Backstoikäs mitbrocht. Mit am Leffl hot er von dem Käs runter gschtocha ond in da Kaffee eitonkt ond nocha gessa.

Was ischn Anke?
    #52Verfasser bluesky (236159) 08 Okt. 10, 20:33
    Kommentar
    Bi mir gits zum Zmorge meischtens nüüt mit Istee und zwar Lipton Ice Tea Lemon, wilich weder Brot no Ziit han.

Das Pulet wirdere wohl nöd gschad ha, d Nase isch scho widr chli füächt. Aber si isch immer no chli schlapp.
    Wens s Fueter nüme wend, chamers übrigens au in Garte gheie, eimal im matsch paniert findets es den doch no fein :D
    Und susch frissts de Igel.

Anke isch Butter. A'nck[ə], also nöd es e am Schluss wie im dütsche Name.
    #53Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 20:40
    Kommentar
    Also, was es alls geit. I glob, des Woed haoni no nie käerd, idd amol vo meim Vaddr, däe wos allad mid de alde Wäedr kedd hadd, zom Beischbl Zigr fier an Käs:

GRIMM:
    anke, m. butyrum, ahd. ancho, mhd. anke (Ben. 1, 46a): wer kann küchlen (kuchen backen) on feur und anken? Manuel 431;

darumb so land uns danken
    umb käs, eier und anken.
    Uhland 896;
    anken oder bueterschmalz. Keisersb. sch. d. p. 56; wein, brot und anken. sch. u. e. 63; kes, milch, fleisch, anken, schmalz. Frank chron. 249b; man pflegt sie zu bachen in anken oder öl, als ander kleine fisch. Forer 1a; milch, daraus die anken. (nom. pl. m. oder sg. f.?) Frey garteng. 19; zwölf eier, schlegt die in ein pfann mit anken. das.; hafen mit anken oder buttern. 41b; den hafen mit den anken. das.; einer, der von jugend auf bei dem viehe in den alpen gewohnet, und darumb, dasz er viel anken und zieger verkaufen möchte, ganz geitzig sich darzu hielt. Kirchhof wendunm. 261b; biszweilen (erwischen sie) den Melanchton, welcher inen ausz mäl, anken und thon ein unverdäulichen prei gekocht hat. Fischart bienenk. 193a; butter, schmalz, anken. Simplic. 1, 724; anken und schmalz heiszt ein jedes fett, damit man die speisen schmelzet. 1, 725; chromet süszen anke! Hebel. über verbreitung und ursprung dieses worts s. gesch. der d. spr. s. 1003 und Kuhn in der zeitschr. für vgl. spr. 1, 384.
    #54Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 20:51
    Kommentar
    Mei Hemalle, dia Tomat doch itt emm Kaffe, sondrn drneaba, zômma Kääsbrot! Ôn ad Gsälz giit's au no!
    #55Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 20:52
    Kommentar
    Des han i au scho äls denkt mit dem Friehschdiggsridual, Zwoißentle, das des uffellich isch. Beim Middagessa geit mr sich so a Miah, dass Abwexlong dren isch, aber zom Friahschdigg geit's emmer 's Gleiche.
    I eß seit Jôhr on Dag a graoße Schissl Müsli zom Friahschdigg, mit mendeschdens zwoi Sorda Obscht - oins drvo an gschnitzldr Abfl. Zur Zeit dur-e no an Pfirsich neischnipfla, on wenn dia ausgangat, nôch nemm-e a Orãsch oder au môl uftaude Himbeera.

Wia machsch du des nôch em Winder mit deira Tomat? Isch nô dô so a gschmacklose Gwäxhausdenge wo bloß so duat wia wenn's a Tomat wär?

Zom Thema Katzafudder: nadierlich schadet's nix wenn se ab on zua môl a Pudafloischle oder a Schdiggle Läber griaget.

#56Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 20:53
    Kommentar
    Emmrle, fraug amôle mein Gmiashendlr, was-e demm fr Ôomuaß mach êm Wêntr, dass-d 'r gscheite Tomata herbrengt! Moischdens klappt's, sizilianische sênd dau au no guat, abr em Januar/Ferbruar schdeig-e doch manchsmôl omm auf Babbriga.

Fleggle, dr "Anka" schbricht mr wia bei Eich, abr i war z'faul zôm des "ə" raussuacha :-)
    #57Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 20:57
    Kommentar
    *grins* Die andr Chaz macht sich grad übers Dosefueter her, wo di chranki het ligge lah. Symbiose.

Ihr seged au Anke, two-cents?
    PS: wiki hets im Agebot, muesch luege under "Schwa"
    http://de.wikipedia.org/wiki/Schwa

@Goldi
    ;-)

@manni
    Es git im Glarnerland no sonen Chäs, wo Schabziger heisst.
    #58Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 21:05
    Kommentar
    Den han-e em Kiahlschrank, Fleggle :-)

Ônd neilich han-e an Zieger hoimgfiehrt aus Bern.
    #59Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 21:08
    Kommentar
    @Zwoißentle
    Ôomuaß - so a schees Wertle! :-D
    I kenn's edda, aber i denk mr dass des es Gegadoil vo dr "Muße" isch, oder?
    #60Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 21:15
    Kommentar
    Ja, s' bezeichnet a arga Rômrennarei fr Niggs, also viel Arbət mit wenig Effekt. Em Bairischa hoißt's "Gschiieß".

Eddid ôm femf vor Zehne: i vrabschied mi jetzt. Guaznächtle beinand!
    #61Verfasser twocents (460778) 08 Okt. 10, 21:23
    Kommentar
    Gschiieß hoißt's hierrom au. Also isch dui "Õmuaß" schbrôchgeografisch gewissermaßa eiglemmt zwischa zwoi "Gschiieß"-Regiona...
    :-D
    #62Verfasser Goldammer (428405) 08 Okt. 10, 21:53
    Kommentar
    Gschiss sege mir au. Aber oni s E.

So, ich mach mir ez no en Tee und schnapp mir chli Guetzli und gang den mal richtig Bett mit 4 Kapitel Fachliteratur ;-)
    Wobii zersch musi mal usefinde, weles die richtige 4 sind.

D Chaz hani ez au es biz zuedeckt, si het zitteret. Vilich het si chalt? Was meinsch Goldi? Was gits für Gründ für Zittere? Und wie chamers effektiv ohni Schadebifüägig wieder behebe?
    #63Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 22:04
    Kommentar
    Normalarweis hilfd ja sUffdeschooßnemme ond Schdreichle - abr von am Schnäefleckle?? - brrr ...
    #64Verfasser manni3 (305129) 08 Okt. 10, 22:17
    Kommentar
    Si schlaft ez und ich han mini Kapitl binenand, Ich hau's also au mal.
    #65Verfasser Snowflake (260254) 08 Okt. 10, 23:19
    Kommentar
    Ôomuaß set mr bei mir au.
    #66Verfasser bluesky (236159) 08 Okt. 10, 23:32
    Kommentar
    @Fleckle - Und wie chamers effektiv ohni Schadebifüägig wieder behebe?

Wenn i ietz a bizzle zruckbleddr, was Du so allz iebr dia Katz gschriebe hosch, ded i schleunigsd zom Dierarzd ganga, gloob i, ond nimmr sell romdokdre...

Wensch uib all midanand a scheas Wuchaend! Am manni bsonders...:-)
    #67Verfasser candice (447114) 09 Okt. 10, 10:51
    Kommentar
    Mhm, s aght ere ez widr tütlich besser.
    Sie frisst emal wieder Dosefueter (wo sie selber bschtellt het) und gaht freiwillig veruse.
    #68Verfasser Snowflake (260254) 09 Okt. 10, 13:25
    Kommentar
    Sooo, i gang iatz mal geluaga, ob's velleicht no Hollrbeerla git.
    #69Verfasser Selima (107) 09 Okt. 10, 14:30
    Kommentar
    Um die Jahresziit?
    Die sind ja fasch tüüfgfrore?
    #70Verfasser Snowflake (260254) 09 Okt. 10, 14:36
    Kommentar
    Jap, an ganza Kiebl vool.
    #71Verfasser Selima (107) 09 Okt. 10, 15:45
    Kommentar
    Kuhl.
    Bi eus sind scho alli Bäum abgraset.

Git das ez Sirup oder Gunfi?
    #72Verfasser Snowflake (260254) 09 Okt. 10, 16:54
    Kommentar
    An Saft ischs wora.

Vegale, i hau dr iatz endle gantwortat. Hot laang gnua daurat ;-)

Und - was sät dr Weddrbericht? Sonniges Wetter, nur an den Westalpen zäher Hochnebel. Hmbpf!
    #73Verfasser Selima (107) 10 Okt. 10, 10:40
    Kommentar
    So, d'Kindr mit de Kindr sin etz weg. Dussa isches dunkl.

Geschdrn waremr beiama Drachtafeschd und Jubiläum. Do henn dia do gschbielt: http://www.v-o-n.de/do_spielat_mir/do_spielat...
    Hon allbott an da Manni denka missa, wäga derra Klarinetta!

Wemmr vor zwanzg Johr äbbr gsait het, danne so an Obnd amol sche finda dät, hette glatt gsait, dannr schbinnt.

SCHEE WARS!!!

Amoisle, wer woiß. Vielleicht ziagsch in zwangs Johr au gern Drachda a! (I honn geschdt koine aghett, abr unsre Enkl).
    I will de fei id ärgera, i nimmde bloß a wengle auf da Arm, un au bloß, wellda a Fliagagwichd bisch ;-)
    #74Verfasser Moi Gab (456541) 10 Okt. 10, 19:35
    Kommentar
    hoi zäme im nüe Huus - Merci Manni :-))

Ich bi es paar Täg im Wälsche (frz.Teil vo CH) gsi und has gnossä wieder mol e chli französisch z'parliäre. De Jura isch scho no en wunderschöni Gägend :-) Hütt sind alli mit de Ross underwägs gsi und im Wäldli heds e huufe Füürstellä und überall sind Lüüt drumumeghocket und händ brötlet. S'isch gsi wiäne riese Waldparty, aber mega gmüätlich und wunderschön. Diä Gägend hed öppis magischs a sich. Woni hütt am Morge mit de Schwögeri ihrnä Hünd bi go laufä, bimer vorcho wiä i somenä Fantasy-Film innä ;-) Aber etz isch fertig luschtig und morn muässi wieder go guslä :-(
    #75Verfasser Hadassa (704235) 10 Okt. 10, 20:55
    Kommentar
    I be jiez oo mea dahoi noch meir Rais ins Allgai hoi. Dank dr fier deine guede Wensch, Zickarle :-))

Mier hand a Klassedräeffe kedd. Endressand isch gwe, obwoll i mi scho mankmol gfroged hao, zue was i do naus far, bloß dass i an Haufe alde Leid driff!! Abr zledschd haoni no doch no a Baar jengre xea ;-))

S Wäeddr isch heid Nameddag barradiesesch gwe, goldena Ockdobr! Do gobr allad sHäez auf em Allgai, mid de Bäeg em Hendrgrond, deane greane Waida ond de graue Kie mid iere scheane Ooge:-))
    oo wenn de maischde koi Hoere mea hand [-((
    #76Verfasser manni3 (305129) 10 Okt. 10, 22:37
    Kommentar
    Dô beneid i di jetz drom, dass du als erschder des Ziggerle vo Angesicht zo Angesicht hôsch seha kenna!

Abber irgndwann griaga mr des au no nã!
    #77Verfasser Goldammer (428405) 10 Okt. 10, 22:52
    Kommentar
    Noi, haoni idd. Hald a andrs Baar! Dass mr dZeid nausgange isch, haoni hald efdr a baar lengre Rauchbausa mache mieße ;-)
    S geid scheane Barkbläz an dr Bevierhondrzwaiesibzg!
    #78Verfasser manni3 (305129) 10 Okt. 10, 22:54
    Kommentar
    Ach so...i han jetz denkt ghett, ihr wäret no zsammadroffa on se hett dr a guade Hoimfahrt gwenscht odder so....

Also, i fahr jetz au môl mei "elegdronischs Kaschberletheader" (Zitat vo meim Dengs...) ronder on gang ge raschla.
    #79Verfasser Goldammer (428405) 10 Okt. 10, 23:06
    Kommentar
    Griaß Gottle mitnand!

Des kane beschdädiga, daßmr os em Allgai a subrigs Weddr ghett hond. Hoffndle bleibd des dia Wuch no a wengale so. I däd reachd geara nomml end Bilz gau.
    #80Verfasser Selima (107) 11 Okt. 10, 09:13
    Kommentar
    Ja, Chüäh händ würkli schöni Augä, gäll manni:-) Ich find's au schaad, dass diä meischte Chüäh kä Hörner meh händ, s'gseht eifach nid richtig uus :-( Im Allgäu hed's glaubi ähndlichi Chüäh wiä bi üüs, gäll, diä grau-brune http://www.allgaeu-bilder.de/gallery/verkehrs...
    #81Verfasser Hadassa (704235) 11 Okt. 10, 10:03
    Kommentar
    Hadassa, wiamr dia Wirdschaft em Allgai vo Leinenprodugzjo auf Milchwirdschaft omgschdellt hot anno 18irgndwaas, hot mr de Kiah ausdr Schweiz embordiert. Drom seahat se dia so ähnle ;-)

Ledschde isch a Bericht komma, daß es em Allgai Baura git, dia was de Kiah de Hörnr nemme wegmachat, ballze sagn, daß dia Milch nochd nemme so guad isch. Bsondrsch fiar Allergikr sott dia Hörnrmilch bessr sei. Sagat se.
    #82Verfasser Selima (107) 11 Okt. 10, 10:16
    Kommentar
    Mirdle, ond wie se em Allgai vor Flaxbrodeckzio* uff dMillwiedschafd omgschdelld hand, hanze idd bloß dKie ussdr Schweiz kolled, sondrn oo sBedinongsbersonal - se hanze ja sell idd auskennd. Ond bis heid haißba uff am große Hof dean Kerle, dean wo ma eigschdelld had, dass a se oms Viech kemmred, an Schweizar.

Hoffndle sedzd se die Erkenndnis durch, dass dMill vo de Kie midd de Häenr xendr isch - egal obs schdemmd odr id. Es isch jednfalls vil scheanr, ond es isch a Schand, wemma die scheane Kie a so vrkribbled ond vrschandled :-((

* Ond bis heid haißd dr Dachbode, uff deam wo ma de Flaxsaome drickned kedd hadd, dBolledeere :-)
    #83Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 10:25
    Kommentar
    @Selima und Manni
    Merci villmol für diä Info's - s'gaht halt scho nüd ohni Schwyzer ;-)

Das findi no guät, dass d'Milch vo Chüäh mit Hörner besser söll sii, so hört hoffentli das unnötigä Hörneramputiärä wieder uuf.
    #84Verfasser Hadassa (704235) 11 Okt. 10, 11:39
    Kommentar
    Do haoni no a Bildle midd ar Flaxbräeche gfonde. Des Foddo isch zwar ussm Behmische, abr bei eis hand dWeißbildr bis end fuchzgar Jor nei genauso ausxäeche mid iere mohameddanesche Kobfdiechr, ond koi Sarrkosih haz uff Ongarn ond Romenije nagschickd ;-)
    #85Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 12:14
    Kommentar
    Jô, hôsch reacht, Mirdle. Hierrom hent au ganz viel Leit Schweizerbluat - bloß woiß-es koiner meh.
    Nôchm dreißgjähricha Griag hôt's hierrom zemlich firchderlich ausxea, ganze Derfer sen entvelkret gwä on d' Ägger sen brach gläga - manche Derfer sen au dauerhaft vrschwonda. Abber gleichzeidich sen en dr Schweiz offabar d' Läbensvrheltnisse so gwä, dass bei de Baura maih Kender ieberleabt hent als friher, on dôrom hen ganz viele Hef maih Kender ghett als en dr nägschda Generazjoh au Auskomma heddat han kenna. Dôrom sen en dera Zeit ganz viele jonge Leit aus dr Schweiz hier romkomma on hen sich niederglassa on die viele (em Griag on an dr Pescht) gschdorbane Schwôba ersetzt.
    (Des han i môl vor viele viele Jôhr en ra Vorlesong vom Professer Decker-Hauff en Diebenga ghert).
    #86Verfasser Goldammer (428405) 11 Okt. 10, 12:46
    Kommentar
    Merci Goldämmerli :-) De hämmiär jo quasi Entwickligshilf gmacht ;-)

Ich han eigentli immer vermuätet, dass im Gränzgebiät amigs es hin und här gsi isch, nur scho will d'Sproch eso ähndlich isch. Wenn's niä en Vermischig gää hätti, wär de Unterschied doch vill stärcher, tänki.

De Manni isch äso ne innigä Fan vom ß-Zeichä, dasser sogar us de Weibsbilder dWeißbildr macht :-)))

Mini Grosmuätter isch au no soo aagleit gsi wiä uff dem Fötleli vo de Flaxbräeche. Das chunntmer mängisch au in Sinn wenni diä ganze Choptuäch-Diskussione ghöre. S'isch nämmli würkli nonig sooo lang här, dasses bi üüs au no normal gsi isch, mitem Chopftuäch uff d'Strass z'gah. Aber meeh um d'Haar z'schoonä und nid us religiöse Gründä (hed s'Grosi gseit).

#87Verfasser Hadassa (704235) 11 Okt. 10, 13:19
    Kommentar
    Ja, Schwäbisch ônd Alemannisch send eng middanabnd vrwandt, ônd die Schbrauchvrschiebônga send au ganz allmählich, außr bei a baar Schlisslwertr. Dr Manni kâa des besser erklära.

Kobbfdiachr hand d'Weibr freile aufghett (d'Mennr hand kurzgschoarane Haur ghett), ônd Schirza hand alle zôm Schaffa âadoa, irgendwia hat ma se schitza miassa geggs da Dreck. Beedr hat's koine gscheite geah, jedn Daag duscha isch also it meeglich geweah.
    Ônd d'Arbat isch kerperlich schwer ond schdaubig gweah, Mäha, Ômdreaha (vom Hei), buschla (vom Korn), Auflada - alles hat mr vo Hand doa bis vor hôndert Jauhr. Dann send de erschte Maschina komma.
    #88Verfasser twocents (460778) 11 Okt. 10, 13:45
    Kommentar
    DAu guggsch na, send des bei ui Schweizr gwest, Emmrle. Bei os sends Siedtirolr gwest, dia wasmr nauchm 30jähriga Griag agsiedlat hot en de endvölgrte Derfr. Mr kâse heind no erkenna an de Nema, zom Beischbial Niederwieser.
    #89Verfasser Selima (107) 11 Okt. 10, 13:49
    Kommentar
    Mirdle, i schreib Weißbildr mid ß ond ohne 'b', weil mas bei eis aso schbrichd. Abr s Dreiarles-ß gfellbr oo so gued, do hasch scho räechd.
    Als Kend haoni allad denkd, dass ma zue deane 'Weißbildr' sed, weil se weiße Kobfdiechr aufhand! Äerlich! Ond fier 'Mannsbildr' haoni oms Vrrecke koi Erklärong id gfonde kedd; des hadd mi arg fruschdrierd in meim kendliche Drang zom eddemollegsche Weldvrschdendnis :-(
    #90Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 16:26
    Kommentar
    *dureschneii*

Hüt bini im Badische gsi, go poschte und lädele.
    Isch mängisch no interessant, wendr grad no in Sinn chunt, wievil für was ide Schwiiz zahlsch. Das sind den zB 60 Cent im Dütsche und 5 CHF ide Schwiiz! Fürs gliche Produkt.
    Wie die (wer au immer das isch) das rechtfertiged, freg ich mich au.
    Naja, nachem nötige, wie Bodebutz- und Menschebutzmittel nochli go lädele. Hübsches Halbchleid gfunde, schlicht, schwarz, ideali Längi.

Wiemer das ß awendet, weiss ich nöd wükli (s git da ja sone Regle, aber die kenn ich nöd wükli, irgendöpis wiemers usschpricht, wemmers scharf usschpricht, isches mit ß, susch nöd?). Ich chänt jetzt bi de einte Wörter sege, öb sie mit ß gschribe werded, wil ichs Schriftbild kenne, vo Büächer und vo Eu.

#91Verfasser Snowflake (260254) 11 Okt. 10, 21:18
    Kommentar
    Ond was isch a "Halbkleid"?

Wie die (wer au immer das isch) das rechtfertiged, freg ich mich au.
    Fleggle: 's wird scheintz zahlt. Also isch es okeeh.
    Dâdrfier gibt's bei Eich au Sacha, dia wo billigr sen als wia bei ons. Eikommaschdeier zom Beischbiel ...
    #92Verfasser neutrino (17998) 11 Okt. 10, 21:41
    Kommentar
    Das Wort hanich grad erfunde, es isch es Oberteil, vom Hals bis über d Chnüe, eleganter als es T-Shirt, aber ich würs ez nöd zumne Hochziig alegge, dadefür isch den wieder zwenig elegant, so hm, chli für in Usgang, en elegante (Schickimicki)Club. Chunt halt au druf ah, was me susch so aleit, aso nume das gaht den au nöd. Aber isch praktisch, das es schlicht isch.
    So halb es Chleid halt.

Tja, entweder zahlsch 5 Stei für es Deo, odr stinksch :D
    Ich mein bi so zivilisationslebeswichtige Sache isch das fies :(
    PS: Feuchtes Toilettenpaier vom Müller isch ide Schwiiz au billiger :D
    #93Verfasser Snowflake (260254) 11 Okt. 10, 21:54
    Kommentar
    Tja, entweder zahlsch 5 Stei für es Deo, odr stinksch

Mr kennt sich au wascha ...
    #94Verfasser neutrino (17998) 11 Okt. 10, 22:08
    Kommentar
    Deo isch en wichtige Beschtandeil vo Zivilisationshygiene.
    1. Wäsche
    2. Deo (verhindert übrigens au nacher chlis Schwitze, den bliibt mer länger suuber)
    3. Suuberi Klamotte

;-)
    #95Verfasser Snowflake (260254) 11 Okt. 10, 22:12
    Kommentar
    "5 Stei für es Deo, odr stinksch" - *hihi* - ma konnd se ja oo wäsche ;-)
    Wenigschdns ondr dr Axl - so he ond da!!

So a Klaidle haißd doch aingdle 'das kleine Schwarze'. D Kocko Schanell* haz endwoefe ond dOdri Häbböern haz bobbeläer gmached. Do brauchsch obedingd a groeße Sonnebrille drzue!!
    Schnäefleckle middar groeße Sonnebrille! *gg*

* Ond idd vrgäeße: 'Das Knie isch dr hässlechschde Dail vom Frauekerbar' had dKocko xed ond drom haze de Minnirock idd erfonde ;-)

edit: Schdickle, i siech scho, mier hand de gleiche Voerschdellonga vo Higijehne!
    #96Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 22:13
    Kommentar
    @Manni #90
    "lol" :-)))) Etz hesch mi tatsächlich zum Lachä bracht :-) das mitdem Name wäg de wiissä Chopftuächer isch ächt de Hit, käs Wunder isch Dr für d'Mannsbilder kei Erklärig z'Sinn cho :-)

@Schneeflöckli
    Du schiensch ja grad echli gchrömlet zha ;-) Das Halbchleid nähmtmi aber au no wunder wiä das uusgseht ...

@twocents
    miär isch grad z'Sinn cho wiä Du uf schwytertütsch würdsch heisse - ZweiRäppler :-) GfalltDr de Name?
    #97Verfasser Hadassa (704235) 11 Okt. 10, 22:20
    Kommentar
    Manne, mir hen jâ au meh Läbenserfahrong als wia des Fleggle.

Griaß De Hadassa.,

I gang jetz läsa. Guad Naacht.
    #98Verfasser neutrino (17998) 11 Okt. 10, 22:22
    Kommentar
    Was liesisch grad spannends, neutrino?
    #99Verfasser Hadassa (704235) 11 Okt. 10, 22:23
    Kommentar
    Mirdle, i hao als Kend oo no a andrs Geheimness vo eisrar Haiteckziwelisazio glifded: Die eleckdresche Laidonga vo Haus zue Haus habba egschdra gschbannd, dass dSchwalba ond dSchdar an scheane Bladz zom drufhocke hand, bsondrs im Herbschd!!
    #100Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 22:36
    Kommentar
    'Das Knie isch dr hässlechschde Dail vom Frauekerbar'
    Den leggi Leggins oder Strumpfi oder Nylon drunder a ;-)
    Mit Chleider wo übers Chnü gönd gsehn ich drum nöd so us.

Sisch leider nöd im Onlinekatalog. Mir mönd eus halt mal alli zeme treffe und den leggis a.

@teili
    Manne, mir hen jâ au meh Läbenserfahrong als wia des Fleggle.
    Jaja :P
    #101Verfasser Snowflake (260254) 11 Okt. 10, 22:39
    Kommentar
    ❄ - "alli zeme treffe und den leggis a" - des isch a ganz a guede Idee! Vrgiss fei bloß sei Sonnebrille id, sosch muesch zeschd hoifare ond se holle!!

Heid isch mr aufgfalle, dass allad mäer jonge Fehla mid blickdichde Schdrombfhosa romloffed ond a Reckle ahand, des wo grad so knabb ibrs Fiedle god. I fend, wemma dKniekela id siechd wex de dicke Schdrembf, siechz sogar ganz gued aus. I hao me bloß id nejer nadraud zom Schniffle, ob se se bloß gwäsche kedd hand odr oo an Deo ondr dAxl grolled hand, hmmm ...

edidd: Wex dr Lebmserfarong muesch dr nix denke, Fleckle. Des isch aigndle koi bsondrs Vrdinschd, sondrn die kudd vo ganz alloi, wemma id voerhäe schdirbd! Däffschd hald bloß sSchnaufe id aufhäere ;-)

#102Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 22:49
    Kommentar
    Ja klar, diä elektrischä Leitigä sind nur für d'Vögel :-)) Diä fahrid so uf s'Chriblä vom Strom abb ;-)

Diä churzä Röckli mit de blickdichtä Strumpfgis gfalledmer au, aber nur a de jungä Meitli. Wenn aber öpper über füffzgi eso umelauft, passt's scho nümme so, s'gseht denn uus wiä nid fertig aagleit ;-)

Guät Nacht mitenand, träumid schön :-)
    #103Verfasser Hadassa (704235) 11 Okt. 10, 23:03
    Kommentar
    Mirdle @ Chriblä vom Strom - genau, drom hanze oo noch am lengre Egschberrimendiere an Wexlschdrom häegnomme. Fuchzg Herdz dond eana bsondrs gued, do kommeze bessr uff Affreka na :-)

Guez Nechdle :-)
    #104Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 23:13
    Kommentar
    Ich han mini riesigi Hippiesunebrülle grad letschti verschenkt.
    Vilich bsorgimir eu neui.

Tja, also, wen kei blickdichti Strumpfi under sötig churzi Röck aleisch, hesch den chli Pech gha, wen der mal öpis abegheit :D
    Mis isch länger, ebe, so 7cm übr de Chnü.

#105Verfasser Snowflake (260254) 11 Okt. 10, 23:14
    Kommentar
    Den leggi Leggins oder Strumpfi oder Nylon drunder

Flocken, zur Zeit von dr Coco hend d'Fraua emr Strimpf oghet, sofern se se echte Seidastrimpf ham leischta kenna, weil Neilons hots no net gea ond Leggins erscht recht net. Deswega hots den Schbruch mit dem nacketa Knia ja raus lossa.
    #106Verfasser bluesky (236159) 11 Okt. 10, 23:29
    Kommentar
    Bildigslugge ;-)

Das isch si, odr?
    http://www.google.ch/imgres?imgurl=http://mar...
    Da het si aber au nüüt drunder a.
    #107Verfasser Snowflake (260254) 11 Okt. 10, 23:41
    Kommentar
    Fleckle - "het si aber au nüüt drunder a" - dOdri had Schdrembf aa, mendeschdns!! Des isch a Damää!!

Leggins haz aingdle scho in dr Gotick gea. Zue Kockos Zeida senze hald grad idd modern gwe. Ond i glob eingdle oo idd, dasses bloß midde nackade Knie zom doa had, sondrn middr Form - deane komesche Knubbl zwische Wade ond Obrschenkl. Abr wäe waiß des scho, wasse dKocko voergschdelld had?
    #108Verfasser manni3 (305129) 11 Okt. 10, 23:48
    Kommentar
    komesche Knubbl
    Das tönt fasch nach Cellulite (allerdings sind die Chnubbl wiiter obe), und das isch tatsächlich nöd sehr sexy. Das find ich eich no weniger anselich als Chnü)

Fleckle, dOdri had Schdrembf aa!!
    Bluesky het doch abr grad gseit, es hegi kei Nylon gäh und Siide segi tüür gsi, demfall mues es Baumwulle/Wulle si und das gsächt mer.
    Wobii, es Filmbudget wür wol lange für Siidestrümpf.
    #109Verfasser Snowflake (260254) 12 Okt. 10, 00:01
    Kommentar
    Nailon geiz seid femfedreißg ond dOdri isch neinezwanzg gebore ond had iere äeschde Film achdeviezg gmachd. Abr scho voerhäe hanze im Kâkâ achzehondrddreieneizg sedde Schdrembf âkedd ;-)
    #110Verfasser manni3 (305129) 12 Okt. 10, 00:19
    Kommentar
    Soso. Wür mi au Wunder näh, us welem Material s das gmacht hend.

So, ich schnei ez is Bett. Mitemne Pischi - ganz ohni Strümpf ;-)

#111Verfasser Snowflake (260254) 12 Okt. 10, 00:53
    Kommentar
    Mei Beidrag zo eiere geschdricha Hoggedse:
    I han meiner Lebdag no nia a Deo gnomma, on i han meiner Lebdag no nia gschdonka. I moin, Wäscha on saubere Gloider reichet vellich aus. Allerdings muaß-e drzua saga, dass i ieberhaupt et zom Schwitza neig. I bleib sogar en dr Sauna beim erschda Durchgang meischdns furzdrogga....
    Wemmer arg schwitzt vom Tübb her isch velleicht in manche Läbenslaga a Deo net õgschickt - aber dui audomaddische Ãwendong oifach äll Dag on zo jeder Schdond vo dene Deo, des halt i fir Gwatsch.
    #112Verfasser Goldammer (428405) 12 Okt. 10, 08:22
    Kommentar
    A frischa Schwaiß schdenkd garid, bloß dr ald.
    #113Verfasser manni3 (305129) 12 Okt. 10, 09:41
    Kommentar
    Genau, on dôrom, wemmer sich wäscht, bevor er alt wurd, schdenkt mr au net.
    #114Verfasser Goldammer (428405) 12 Okt. 10, 10:02
    Kommentar
    ... sondrn ma riechd sexy ;-)
    #115Verfasser manni3 (305129) 12 Okt. 10, 10:14
    Kommentar
    Abr 's kâa oim passiera, dass-d-en an andrer buachschdäblich it schmegga kâa...

Emmrle, dei Eischdellông in alle Eahra, abr i benutz liabr an Deo, wenn-e dr ganza Daag ôderweags bee ond woiß, dass-de me it zwischadurch wäscha kâa - meinr Ômgebông z'liab...
    I denk, dau hand se d'Schdandards grad asô g'endrat wia beim Hääs (Kobbfdiachr :-))

Hadassa, "ZweiRäppler" gfallt mr guat!
    #116Verfasser twocents (460778) 12 Okt. 10, 10:46
    Kommentar
    @Zwoiräpplere
    Glar muaß des jedes selber wissa, on wia xagt kommt's jô au druf ã wia schdark ois schwitzt.

Aber drotzdem isch mei Eischdellong net so vo vorgerscht wia dia mit de Kobfdiacher, fend i, on mein Higieneschdandard isch fir mei Person vellich abtudeet, weil i schdenk wirglich au nôch ma langa Dag no et!
    #117Verfasser Goldammer (428405) 12 Okt. 10, 11:05
    Kommentar
    Mei, Emmrle, dau hosch Du a Gligg fr des Du an jeda Daag dangbar sei deffsch. Es isch so a Blaug, wammr 's Schwitza gerbt hot. Richtig gemein isch des.
    #118Verfasser Selima (107) 12 Okt. 10, 11:39
    Kommentar
    Wür mi au Wunder näh, us welem Material s das gmacht hend.

De sen aus Baumwolle. Mit am Bendl oberhalb vom Knia hot mr se am rutscha ghindert, dô war der Knubbl dann ganz praktisch.

Es hülft au, wama se de Hoar an gewisse Schtella kürzt, dann hen de Bakteria, dia wo den Gschtank verursache weniger Platz. :-)
    #119Verfasser bluesky (236159) 12 Okt. 10, 12:57
    Kommentar
    Wägawarum sollet d'Knia s'hässlichschde Kerprdeil vo de Fraua sei? Mei Dochdr hot wundrschene Knia. Un meine zoige id, ädsch!

Un schdinka duane au id, un vo eich hot koinr koin Gschdank an sich ghett, wommr uns droffa henn. (schee dia dobblde Vrneinunga, gell)

Isch do villeicht an Schdinkr um d'Wäag?
    #120Verfasser Moi Gab (456541) 12 Okt. 10, 20:06
    Kommentar
    I glaub kois vo ons isch an Schdinker, weil dia wo et schdinkat schdinkat et, on dia wo schdinka dätet, wenn se nix dädet, dia nemmet a Deo.
    #121Verfasser Goldammer (428405) 12 Okt. 10, 22:35
    Kommentar
    Tja, entwedr:
    -rasiere, wäsche, deo here
    -gueti Veralagig ha odr
    -es perfekt chilligs Lebe ohni jegliche Stress oder jemals uf de Zug seckle möse :D

Leider isch letzters ufgrund vo organisatorische Schwirigkeite nöd möglich und da ich zweites nöd han, griff ich zum erschte.

(Deo mit Antitranspirant verhinderet s Schwitze übrigens.)
    #122Verfasser Snowflake (260254) 12 Okt. 10, 22:52
    Kommentar
    Bei däer Frog mueß ma hald oo no berixichdege, dass dWeißbildr vil feinre Nesa hand als mier ond dass eana drom vil schnellr ebbs schdenkd als de Mannsbildr!
    #123Verfasser manni3 (305129) 12 Okt. 10, 22:57
    Kommentar
    Guaznächtle!
    #124Verfasser twocents (460778) 12 Okt. 10, 23:09
    Kommentar
    Gueznechdle, Dobblräbble!

❄ ädd Schwidze vrhendre: Wo kuz no raus, wennd Axldriesa vrschdobfd send? An de Fieß riechz ja no ärgr!!
    #125Verfasser manni3 (305129) 12 Okt. 10, 23:14
    Kommentar
    Fraue hend us Prinzip kei Chäsfüäss.
    #126Verfasser Snowflake (260254) 12 Okt. 10, 23:22
    Kommentar
    Ja, en dr Schweiz . . .  -  weil dr de Käs ens Ausland vrkofed!
    #127Verfasser manni3 (305129) 12 Okt. 10, 23:27
    Kommentar
    Ond mier fressedn oo no ;-)
    A schmeckd hald andrsch als dr Allgaiar, weil mier andre Fieß hand!!
    #128Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 10:04
    Kommentar
    Alzo der Grüjär isch so ebbs bsondrs. Vo deam hauemr äbbl a groaß Schdiggle mitgnomma, wanne mei Fraindin em Freiburgr Land bsuacht hau. Schad, dasse furtzocha isch (züglat ... sottma des nochd hoißa :-).
    #129Verfasser Selima (107) 13 Okt. 10, 13:02
    Kommentar
    Örks, i glaub, i iß so schnell koine Kässchbätzla nemme!
    #130Verfasser twocents (460778) 13 Okt. 10, 14:40
    Kommentar
    Muesch hald dein aigene Käs nemme, no waisch wenigschdns, wona häekudd! So machs i allad ;-)
    #131Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 17:16
    Kommentar
    Wenn dees schdemma däät, nauchd mießt z'Emmerle scho lang vrhôngrat sei.
    Mêndeschdens oin(r) vo Eich isch a Lugabeitl! ;-))
    #132Verfasser twocents (460778) 13 Okt. 10, 18:35
    Kommentar
    Ii jednfalls idd :-)
    #133Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 18:37
    Kommentar
    Alzo a Kawalier bisch Du ned, manne. Sonschd hättsch Du zwengschd gsät, daß älle Allgair Luagabaidl seiand ond Du a Allgair seisch.
    #134Verfasser Selima (107) 13 Okt. 10, 18:48
    Kommentar
    Selima, i glaub, mir kennat abwarta, bis-r vrzehlt, dass d'Erde a Scheib' isch...
    ;)
    #135Verfasser twocents (460778) 13 Okt. 10, 18:56
    Kommentar
    Maisle, haldsch du mi fier an Allgaiar Ebbimenihdeß? Ond soll i des jiez fier a Komblemend nemme?  hmm . . .

Ond wenn scho, Dobblräbble, nochad blosseg a Scheiblette.
     - Abr Schmelzkäs friss i koin. I waiß doch, wie däe gmached wäed ;-)

#136Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 19:06
    Kommentar
    Ah,drôm!
    Haschd ammend mitgholfa bei dr Broduggziô?
    #137Verfasser twocents (460778) 13 Okt. 10, 19:35
    Kommentar
    Nââ! Abr i bi grad uffm Klassedräeffe gwe ond do send zwai Käsar drbei gwe ;-)
    #138Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 20:05
    Kommentar
    Willtsch iatz o no vrzähla, daß Allgair Käsr se so ondr ihraner Wirde begeba deand, daße an Scheibleddakäs machand?

Dia Erd a Scheibledde? Desch a mol a ganza andra Berschbegdiefe. Nochd wur dr Liabe Godd ja am End a Schweizr?
    #139Verfasser Selima (107) 13 Okt. 10, 20:37
    Kommentar
    @128: Manni, id d'Fiaß !

Abbzällr Baurameid, wia machtmä denn da Käs?

Ma duatn in a Kiebele un druggtn mitam Fiedele, drum schmeggt da Käs so räs.

Guats Nächtle !
    #140Verfasser Moi Gab (456541) 13 Okt. 10, 20:50
    Kommentar
    A gang, Maisle! A Allgaiar Käsar machd doch koin Schmelzkäs id!!! A mueß des hald en dr Berufsschuel läene ondr dem Tema 'Hischdorischa Ibrblick ibr Berwersiona, Vrirronga ond Endglaisonga' beim Abschnidd 'Was es scho alls gea hadd, wenn dr noedeg Deifl Fluiga fresse mueß'.

Gäbele, du mea mid deim Säekäsbaddend!! Abr raschle di gue in Schlof :-)
    #141Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 20:53
    Kommentar
    @Selima - Nochd wur dr Liabe Godd ja am End a Schweizr? diä Idee gfalltmer :-)))

Do sind jo grad e chli chäsigi Diskussionä gloffä ;-) Bi üs seit mer übrigens mängisch "so nän Chääs!" wemmer "so nän Schmarrä" meint.

@ZweiRäppler alias Dobblräbble alias twocents - Ich stuune wiä rasant Dini Umbenamslig scho Wurzlä gschlagä hed, chuum zum fassä ;-)
    #142Verfasser Hadassa (704235) 13 Okt. 10, 21:57
    Kommentar
    @ dr Liabe Godd ja am End a Schweizr? - Mirdle, milkd däe no middr Hand oddr had däe oo scho a Melkmaschine?
    #143Verfasser manni3 (305129) 13 Okt. 10, 22:01
    Kommentar
    vo Hand natürli ! ;-)
    #144Verfasser Hadassa (704235) 13 Okt. 10, 22:13
    Kommentar
    Bi üs seit mer übrigens mängisch "so nän Chääs!" wemmer "so nän Schmarrä" meint.

Bei uis ô.
    #145Verfasser bluesky (236159) 13 Okt. 10, 22:18
    Kommentar
    OK - das hätti nid vermuäted :-)
    #146Verfasser Hadassa (704235) 13 Okt. 10, 22:20
    Kommentar
    Meega duad'r d'Schweiz auf jeden Fall, dr Liabe Gott - so wie's dau aussiehgt.
    Ônd Kiah, dia wo no Hernla hand, werrad au vô Hand gmolka!

Hadassa, mei Nâma hat scho efdr gwexlat - je nach Ômrechnôngskurs. "Zweiräppler" isch mr abr liabr wia "Dobblräbble", vorallem, wenn-e mr dia "Zwei" ails "Zwey" gschbrocha vorschdell...

Eddid: vor-e nô meah Käs' schwätz, gang-e ens Bett. Guaznächtle beianand!
    #147Verfasser twocents (460778) 13 Okt. 10, 22:21
    Kommentar
    je nach Ômrechnôngskurs :-)))) Ojemineh, de hesch jo scho einiges durägmacht....
    Isch guät, denn bliibi bim Zweyräppler ;-)
    #148Verfasser Hadassa (704235) 13 Okt. 10, 22:26
    Kommentar
    Jetz bin i grad über de Dialekt-Fade gstolperet. Find i super! Schad, dass ich immer dänn, wänn all andere am tschätte sind, schlaafe. Blödi Ziitverschiäbig!
    #149Verfasser Isabellina (236627) 14 Okt. 10, 02:26
    Kommentar
    Griaßde, Isabellina. Schea, daßd mitratscha duasch, au wannz a wengale zeitvrsetzt isch. Wo sitschn nauchert Du? Bisch in Leftpondia?
    #150Verfasser Selima (107) 14 Okt. 10, 08:52
    Kommentar
    Griaß di von mirau, Isabellina. Macht doch nix, schwätz mr halt zeitversetzt. Isch im Krossower Tschät ja au it andersch.
    #151Verfasser bluesky (236159) 14 Okt. 10, 12:00
    Kommentar
    Grieß di, Isabellinele :-))
    Komm rei ond no schreibsch hald zeidvrsezd. Mankmol hammr an Bsuech vo Amäerekanarna, die schreibed oo mibba en dr Nachd!

Ziitverschiäbig, Isabellinele? Mibbm DuSenzle hammr doch grad in hondrdfemfedreißg on hondrdsegsedreißg ausgmachd kedd, dass d Äerd a Scheibe odr zommendeschde a Scheibledde isch. Geiz nocha do oo a Ziitverschiäbig?? I hao gmoid, fier des mießba anna Kugl globe! ... hm ... Räzel dess Läebens! z-z-z, wasses id alls geid!

#152Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 12:46
    Kommentar
    Hoi Isabellina, willkomm i dem Fadä und vill Vergnuägä bim mitläse und miträtsche :-)

grins@manni #152 - ich stuune immer wieder über dini wohlentfalteti Fantasie ;-)))
    #153Verfasser Hadassa (704235) 14 Okt. 10, 13:22
    Kommentar
    Des muasch Du Dir so ähnle wia bei dr Schallblatta vorschdella, manne. Osra Scheibleddle isch d'Schallblatt ond dr Tonabneamr isch Sonna. Es isch abr hald lei andrsch rom als wia beim Schallbladdaschbielar. Dr Tonabneamr drähtse ond Scheibledde schdadd schdill. Mitara Kugl däd des ja gared ganga. Des got lei mit Scheiba.
    #154Verfasser Selima (107) 14 Okt. 10, 13:36
    Kommentar
    Merci, Selima, für diä gnaui Beschriibig, etz chamer's wunderbar vorstelle und gseh üses Universum imene ganz en anderä Liächt :-)))
    #155Verfasser Hadassa (704235) 14 Okt. 10, 14:10
    Kommentar
    Maisle, des isch ja a Deng, des wo du do vrzellschd! I ka mr des jiez richdeg gued voerschdelle middr Scheibleddeweld. Ond in däer Weld wäred mier all wie Amaisla, die wo uff däer Scheibledde ommanandkreised*. Ond wemma an Kredzar uff dr Schallbladde had, kudd däe ja o allad mea zeidvrsedzd, so alle zwai Seckonda - so wäez sei :-))

Mirdle, mini wohlentfalteti Fantasie kudd oifach vo deam, dass i a ganz a fandaschdescha wohlendfaldeda** Kerle be - sag i jiez amol en allar Beschaidehaid, gell ... ja ... :-)))

* 'kreise', gell! Abr 'kraise' aingdle oo ;-)
    ** Zeid zom Endfalde haoni ja gnue kedd - obwol, em Xichd send allad no oi ;-(

#156Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 15:23
    Kommentar
    :-))) Tja, wer verchrüglet isch, de hed Entfaltigsmöglichkeite ;-)

Wenn Du i aller Beschaidäheit scho ä fantastisch wohlentfaltetä Kärli bisch, wiä tönt's denn wenn D'pflöffsch? :-)
    #157Verfasser Hadassa (704235) 14 Okt. 10, 16:03
    Kommentar
    Was isch denn om dr Alles "pflöffa"???
    #158Verfasser Goldammer (428405) 14 Okt. 10, 16:08
    Kommentar
    Hadassa, i globb, des dädmr garned erdraga kenna. Semmr froah, daßnr so bescheida isch.

Ja, und außrdeam schliaße me am Emmrle a: Was isch pflöffa?
    #159Verfasser Selima (107) 14 Okt. 10, 16:10
    Kommentar
    Plöffä = prahlen, angeben usw.
    Ja, guät ischer so bescheidä, gällid... :-)
    #160Verfasser Hadassa (704235) 14 Okt. 10, 16:16
    Kommentar
    A Schuelfreind hadd mi scho frienr efdr wex meir Beschaidehaid aufzoge ond des Bommeranar Schbrichwoed ziddierd: Beschaidenhaid isch eine Zier, doch weidr kudd ma ohne ier! Abr s hadd nix kolfe, do isch mei Nadderell oifach schderkr gwe, bis heid. Abr dass dier do dribr froe send, gfraid mi jiez denn doch ;-)

Mirdle, ond was isch 'verchrüglet'?
    #161Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 16:34
    Kommentar
    Verchrüglet = zerknittert, faltig usw.

:-)

#162Verfasser Hadassa (704235) 14 Okt. 10, 16:40
    Kommentar
    Mirdle, moisch, do hilfd a Dampfbegleise* vo Rowenda?

* ❄ - dass Du do fei idd uff domme Gedanke kusch, bei deam iise, gell!!
    #163Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 16:47
    Kommentar
    :-) Wer weiss, vilicht hilft das, aber schön süüferli (vorsichtig) aawändä, nid dass z'Schadä cunsch, gäll :-) Und liäber ohni Dampf, suscht verbrönnsch Dr no Dis fantastischä wohlenfaltetä Xicht :-)
    #164Verfasser Hadassa (704235) 14 Okt. 10, 16:58
    Kommentar
    Vrgeldrs Godd, Mirdle!! Du bisch ja scheinz a räechd a erfarene Endfaldare :-))
    #165Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 17:31
    Kommentar
    *ineschneii*
    *völligkabuttbin*

Ich han ez di volli Verantwortig für de ganz Lade da bi mir, das isch einserits schön wil ich chan tue und lah wasich wott, aber andersiits binich natürlich au zu Hundert Prozent defür verantwortlich, dass es allne Beteiligte guet gaht.
    Und das gahts ebe nöd (nei, ich chan nüüt defür, aber ich mues es ez trotzdem löse).

@manni
    Ich streck grad emal gar nüüt me, ussert alli viere, wenni chönt. Aber das chani im Moment grad nöd. Ke Ziit.
    #166Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 19:48
    Kommentar
    Hallo Fleckle,

bravo, fr dia groß Vrantwortung woda ibernomma hosch.

I kann heit id mitschreiba, mein Compjudr schdeigt allbot aus.

Schena Obnd, vors wiedr klick macht :(
    #167Verfasser Moi Gab (456541) 14 Okt. 10, 20:09
    Kommentar
    *moigabnâchwenk*

Fleggle, net alles en Ordnong? Isch d'Katz wiedr krank?
    #168Verfasser neutrino (17998) 14 Okt. 10, 20:22
    Kommentar
    Immerno, Teili, immerno. Zwüschedure isch ere ebe besser gange.
    Naja, morn chunt si zum Vehdoktr.
    *seufz*

Zu allem Übel isch es grad nöd eso, dass ich nüt ztue het, ich han susch scho Stress. *doppelsüfz*
    #169Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 20:46
    Kommentar
    Hâsch Du am End äbbes fir se kocht? ;-)
    #170Verfasser neutrino (17998) 14 Okt. 10, 20:49
    Kommentar
    Nei, nonig, usserdem choch ich nöd eso schlecht ;-)
    Igendwie hanich hüt nöd emal für mich öppis zesse gmacht, han sit hüt ersch igendwie en Viertel Chuechestück gha. Ich han au de ganz Tag möse umerenne, isch mer gar nöd ufgfalle.
    Ez gits den Zughetti, sobald ich da de letschti Rescht vo de Misere ufputzt han. Aber Zugehtti het si nöd gern ;-)
    #171Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 20:54
    Kommentar
    usserdem choch ich nöd eso schlecht

Die Botschaft hör ich wohl ....

Quatsch, i kâ des net beurdaila.

Un was sin bittschee "Zughetti"?

#172Verfasser neutrino (17998) 14 Okt. 10, 20:56
    Kommentar

Ir nened das Zucchini, glaubs. Es gseht us wine Gurke, het aber en andere Gschmack.
    #173Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 21:01
    Kommentar
    #174Verfasser neutrino (17998) 14 Okt. 10, 21:05
    Kommentar
    Die Zucchini [tsuˈkiːni] (Cucurbita pepo ssp. pepo convar. giromontiina), in der Deutschschweiz Zucchetti, sind eine Unterart des Gartenkürbisses und gehören zur Pflanzengattung der Kürbisse.

Jap.
    #175Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 21:11
    Kommentar
    Hand die an Gschmack? Des isch sNujeschde woni häer! Die schmecked doch bloß nochm Brodeeel.
    #176Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 21:11
    Kommentar
    Doch, hen se. Abbr i muaß es net so oft hao.

#177Verfasser neutrino (17998) 14 Okt. 10, 21:14
    Kommentar
    Ja, hen se. I han se neierdings als Rohkoscht entdeckt. Mr schneidet se en Rädla on duat a bißle Salz on Pfeffer drufschdraia.
    Se schmegget et nôch arg viel, aber wemmer gnau nãschmeggt, hen se an ãgnehma feine Oigagschmack.

D' Edith secht i sei de Zwoit mit dera Aussag...
    #178Verfasser Goldammer (428405) 14 Okt. 10, 21:16
    Kommentar
    Ich chochsi jetzt und mach Uflauf drus.
    Ich liebe Zugetti. Ich chönt mich devo ernähre.
    *schmatz*
    #179Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 21:25
    Kommentar
    Dann wensch i Dir en guada Appetit.

I vrabschied mi jetz on gang no äbbes läsa.

I wensch Eich a guade Naacht.
    #180Verfasser neutrino (17998) 14 Okt. 10, 21:26
    Kommentar
    *am Schdiggle hendadrei wenk un em a schees Läsa (hoffntlich ischs ebbbes Schees on net irgend an Jurischdagram...) on a guaz Nächtle wensch*

*am Fleggle au wenk on em en guada Abbedidd wensch*
    #181Verfasser Goldammer (428405) 14 Okt. 10, 21:41
    Kommentar
    Merci, guet les.
    #182Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 22:07
    Kommentar
    und mach Uflauf drus - genau! Als Bladzhaldar fier a gscheide Beilag ka mas gued häenemme - al forno mid am gschmackige Käs :-))

An guede - Abbedidd ond Obed :-))
    #183Verfasser manni3 (305129) 14 Okt. 10, 22:10
    Kommentar
    Zucchini kã zom Beischpiel grob raschble ond in Sahne kocha, gibt a schena Nudelsoß. Odr in da Pfannakuachdoig rihra ond rausbacha, schmekt au guat.
    #184Verfasser bluesky (236159) 14 Okt. 10, 22:12
    Kommentar
    Ich ha sonen Zugetti-Hackfleish-Chäs-Uflauf gmacht.
    #185Verfasser Snowflake (260254) 14 Okt. 10, 22:18
    Kommentar
    Guada Morga, Schwäbala! Da Reama nauf auf d'Reamascheib!
    #186Verfasser Selima (107) 15 Okt. 10, 07:13
    Kommentar
    Als längere mitläser wotti etz da au mal en gruess a all abladä, super fadä!
    Gruess us Züri
    #187VerfasserAmpelschirm (715187) 15 Okt. 10, 10:56
    Kommentar
    Hey Schirmle, grieß di! Des isch abr schea, dassd reiluegesch, ond sogar oo no ebbs reischreibschd! Du bisch ganz häezle willkomme bei de Wie-eana-dr-Schnabl-gwaxe-isch-Schreibar!
    Onz send fei idd all seddene Frieaufschdandar wie sMaisle - - ond die oo bloß mankmol ;-)

Hey Maisle, heid bisch abr frie dra! Bisch no voer de Schdarnbäergar reikomme?
    Ond gib uff dein Reame obachd, de Zareame im Audo moin i. So alle hondrdaused Killemeddr soddeschd an nuie naufdoe!

#188Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 11:16
    Kommentar
    Amblschirmle, griaßde! Schea daßmr no a Vrschdärgong vo osrar eidgenössischa Frakzjo hond.

Manne, noi. Dau hädde heind au a Pech ghett - Am Ammrsää hot's aufdr Auffahrt an grawula Oofall ghett.
    #189Verfasser Selima (107) 15 Okt. 10, 11:26
    Kommentar
    Hoi Ampelschirm
    Schön dass Di g'outet hesch und nümme nur en anonyme Mitläser bisch :-) Ich freu mi scho uf Dini zuäkünftige Kommentär. Etz isch d'Züri-Fraktion verschtärckt und s'Schneeflöckli isch nümme so älei ;-)
    #190Verfasser Hadassa (704235) 15 Okt. 10, 11:42
    Kommentar
    dangge dangge für de herzlichi empfang,
    ich gib gern eis zwei mal min sänf dezue..

i dem sinn mal:
    Manne vo Tanne mit scheiche wi eiche göht es bier go reiche (evtl. zum zmittag ;))

heit e schöne tag
    #191VerfasserAmpelschirm (715187) 15 Okt. 10, 11:45
    Kommentar
    Ampelschirm, bisch amänd gar kä Zürcher, sondern ä Bärner? Es liest sich uf all Fäll bärndütsch ;-)
    #192Verfasser Hadassa (704235) 15 Okt. 10, 11:56
    Kommentar
    Ha Dässle, an was merksch du des?
    #193Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 12:25
    Kommentar
    @ hadassa
    doch doch bin scho zürcher, find de spruch eifach guet ;)

pe ess: falls wer nanig kännt:
    http://zuri.net/slang <--so ret mer i de hauptstadt ;b han natürli es slangikon dihei als waschechti zürischnöre ;)
    #194VerfasserAmpelschirm (715187) 15 Okt. 10, 12:48
    Kommentar
    @mannni - a de wortwahl, z.B. "göht" es bier go "reiche", handkehrum isch das en schwyzwiit bekannte spruch, sovill i weiss usmäne Bärner Volksliäd. Aber de Ampelschirm hed jo i dä Zwüschezyt scho dementiärt, er isch kä Bärner, nur de Spruch isch bärndütsch :-)
    #195Verfasser Hadassa (704235) 15 Okt. 10, 13:09
    Kommentar
    Griß Gottle, Ampelschirm! I fend dein Nick irgndwia nett. Hôt's dodrmit was Bsonders auf sich?
    #196Verfasser Goldammer (428405) 15 Okt. 10, 13:10
    Kommentar
    Sans auch griesst Goldammer :)

ja sonen Sunneschirm han ich mir wele uf de balkon stelle hans denn aber silah wils doch rächt türi Teil sind.. hans denn eifach us gegebenem anlass als nick missbruucht ;)
    falls es dich interessiert wases genau isch frög mal tante wiki :)
    #197VerfasserAmpelschirm (715187) 15 Okt. 10, 13:17
    Kommentar
    Also, d' Tande Wiki hôts et gwißt, aber d Guhglbildersuche scho.
    Danke dr Info, scho widder was glärnt. :-)

#198Verfasser Goldammer (428405) 15 Okt. 10, 13:24
    Kommentar
    A propos Hauptstadt @Ampelschirm, gäll Du weisch scho dass Züri nid d'Hauptstadte isch ;-) (obwohl d'Zürcher das no gärn hättid..)
    #199Verfasser Hadassa (704235) 15 Okt. 10, 13:27
    Kommentar
    I hao amol glueged ond i fend des Woed uff jedn Fall scheanr als Galgeschirm, des wo drWicki oo no had :-)

Abr zäeschd haoni scho an de Schirm von ar Vrkäersambl denkd ond mi gwondred, wie du uff so an ausgfallene Name komme bisch, ond obs woll dr Schirm von Grea odr Roed isch ;-))
    #200Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 13:27
    Kommentar
    hehe uf die ample chömed wohl na mängi anderi dänki ;)
    aber ischen nick wo guet im gedächtnis blibt zumindescht :)

@hadassa: ja freilich :) aber du weisch ja wie zürcher so sind mer hettets gern, drum hämmer sone grossi schnöre zum teil ;)
    #201VerfasserAmpelschirm (715187) 15 Okt. 10, 13:42
    Kommentar
    Gozeidank hasch du des Züridiomikon* scho vrlinkd! So waiß i oo glei, was schnöre isch :-))
    I haomr sichrhaizhalbar a Läesezaiche gmachd!

* edidd: Des klingd ja faschd wie a Jodlar ;-)
    #202Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 13:47
    Kommentar
    @manni ä Zürischnöre isch en grossi Schnöre (Grossmaul), das hed nüd meh mit plauderä oder redä z'tuä :-) Und d'Zürcher sind äbe bekannt für ihri grossi Klappä ;-)
    #203Verfasser Hadassa (704235) 15 Okt. 10, 14:16
    Kommentar
    Wie bei eis dBerrlinar die middr groeße ond schnelle Gosche send! dBäernar seied drfier a bissle maulfaul ;-) haoni käed - schdemmd des?
    #204Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 14:20
    Kommentar
    Nid würkli, diä redid scho gärn aber äbe echli gar laaaaaaangsam ;-)
    D'Bärner sind bekannt für ihre Gmüätlichkeit und Langsamkeit. Ich persönlich findä diä meischte Bärner no rächt sympathisch :-)
    #205Verfasser Hadassa (704235) 15 Okt. 10, 15:03
    Kommentar
    also ich schlüss mich da em Hadassa volkomme a ;)

muen säge ich han mit militärdienst in Thun absolviert und mache immer na WK's det und find also d lüüt au sehr sympathisch bin also immer gern bi de bääärner ;) (lieber als bi de russe det vestahni so wenig ;))
    #206VerfasserAmpelschirm (715187) 15 Okt. 10, 15:38
    Kommentar
    "Wenn net hin und wieder oins sterbat, nachad wär in unserm Dorf iberhaupts koi Leba", hot de sell Leichafrau gset.

Grad in dr geschtriga Zeitong gläsa.
    #207Verfasser bluesky (236159) 15 Okt. 10, 19:45
    Kommentar
    Desch gwieß a luschdigs Derfle, Himmele :-)
    #208Verfasser Moi Gab (456541) 15 Okt. 10, 19:48
    Kommentar
    I bin a ganz a arms Schwäble, des allbot an alle vrbeipouschdet.

Willkomma am Ziarchle!
    #209Verfasser Moi Gab (456541) 15 Okt. 10, 20:34
    Kommentar
    Jiez hasch abr oin droffe!

Ond bei eis habba denn sage kenne: Was hilfbe die scheanschd Leich, wenn i dHaubdrolle schbile mueß ;-(
    #210Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 20:37
    Kommentar
    O Manni, hosch xsäa, im Ziarchrle fehtl a ärr.

Irgend äbba im Allgei, geits an Friedhof mit lautr so makabre Grabschdoiinschrifda. I woiß bloß nimme wo.

Id dät au id d Leicha schbiela mega. Etz noita, wenigschdns.
    #211Verfasser Moi Gab (456541) 15 Okt. 10, 20:50
    Kommentar
    Hasch räechd, des kudd äeschd schbädr!
    Vo deam Godzackar waiß i nix.
    #212Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 20:59
    Kommentar
    *ineschneii*
    #213Verfasser Snowflake (260254) 15 Okt. 10, 21:17
    Kommentar
         Ond?
    #214Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 21:21
    Kommentar
    Bscheid vom Tierdoktr?
    -Beschisse.
    #215Verfasser Snowflake (260254) 15 Okt. 10, 21:35
    Kommentar
    Wie krank ische? Schlemm?
    #216Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 21:59
    Kommentar
    Ja, sisch zimli schlechte Befund. Si het Tumor, bösartig.
    Mir sind grad echli gnickt.
    S bedrückt eim schono, sisch zwar nöd min Brüäder oder mini Mueter, aber glich. Sones Tier wachst eim au igendwie halt es Herz.
    #217Verfasser Snowflake (260254) 15 Okt. 10, 22:17
    Kommentar
    Ja, des isch schwäer. Do mueß ma a schmerzhafde Zeid durchmache ond sLaid trage. Des isch a ôâgneama Dail vom Läebe. Däe käerd zwar drzue, abr ma hedz hald liebr andrsch.
    #218Verfasser manni3 (305129) 15 Okt. 10, 22:24
    Kommentar
    mhm
    #219Verfasser Snowflake (260254) 15 Okt. 10, 22:34
    Kommentar
    Oh mei Fleggle, des duad mr leid.

Pass' auf Dei Katz nôo recht guat auf, mach-ra's so leicht wia meeglich. I glaub dia Viechr vrschdandat meah, wia ma moint. Und dass ma draa hengt, dees woiß i.
    #220Verfasser twocents (460778) 15 Okt. 10, 22:41
    Kommentar
    Ôch je, Fleggle, des duat mr aber echt loid! I woiß des au, wia oim so a Dierle ans Herz wachst.
    Mir hen ons emmer, wenn a Kätzle schdirbt, vorgschdellt, dass-es jetz beim liabe Gott en ra gmiatlicha Mandlfalt hockt on vor sich nãschnurrt....
    #221Verfasser Goldammer (428405) 15 Okt. 10, 22:48
    Kommentar
    Raus aus em Nescht, Ihr Schlâfhauba!
    #222Verfasser neutrino (17998) 16 Okt. 10, 08:16
    Kommentar
    I bêe scho seit zwoi Schdond wach, abr i mâa no niggs schwätza!
    #223Verfasser twocents (460778) 16 Okt. 10, 08:58
    Kommentar
    Hoi Faschdafempferle. Muasch au nix schwätza, schreiba roicht.
    #224Verfasser neutrino (17998) 16 Okt. 10, 09:01
    Kommentar
    Griaß Gottle mitnand!

I wur iatz geschbrächsbereit - abr wartscheintz isch kois mear do.
    #225Verfasser Selima (107) 16 Okt. 10, 12:35
    Kommentar
    I wär* grad no do, abr nemma lang.

Weil i will in dKuche ond mein Eleckdrohäed rebbariere. Däe Hondling eleckdresierd die ganz Niroschdaschbiele. Ledschdns haoni an ganz Scheane gwischd kriegd. Abr gozeidank send ja zwaihondrzwanzg Wold id obedingd tedlich, außr ma däd grad barfueß in dr Badwanne schdao!

* On zag amol, Maisle: Wenn du 'wur' schreibschd, klengd des so Hoechdeidsch. Dr Konjenkdiv zwai vo 'sei' isch bei mier 'wär' ond 'wur' wär dr Konjenkdiv vo 'wäere' (uff Hoechdeidsch 'wäerden', gell). Abr sHilfszeidwoed fier de Konjenkdiv isch 'däd'. Des däd mi jiez scho amol endressiere!

#226Verfasser manni3 (305129) 16 Okt. 10, 12:49
    Kommentar
    Heidablitz! Dau weard's dr d'Hoor aufgschdellt hau! Z'oft deffsch des id macha. Dau hanne a Filmle frde:
    http://noolmusic.com/myspace_videos/how_to_te...

Manne, os semmr durch Geburttt Hochdeitschschbrechr. Nadierle isch dees Hochdeitsch: "I wur" isch auf schdandarddeitsch "ich wäre".
    #227Verfasser Selima (107) 16 Okt. 10, 13:04
    Kommentar
    durch Geburttt Hochdeitschschbrechr - saxndi!! I amend oo??
    Des wennd eisre bladddeidsche Freind - die vo Leo, hendr dr Borda Weschdfahlicka, waisch scho - vrzellschd ... ;-)

So, bis schbädr!

#228Verfasser manni3 (305129) 16 Okt. 10, 13:15
    Kommentar
    Vill Erfolg, manne.
    #229Verfasser Selima (107) 16 Okt. 10, 13:34
    Kommentar
    dBladde haoni raus ond de Deckl haoni weck, alls leit offe voer mier. Abr s isch nix Ôâschdendex zom säeche. De Wurm haoni no idd gfonde, bloß dMade: Made in Italy.
    I waiß id, ob des a guez Zaiche isch. Deane Iddalenar drau i hald id so, außr bei de Schbageddi ond beim Dschelado!
    Eleckdresiere duez allad no :-((

Mid deane Keramekbladda kenn i mi hald idd aus. I moi, i mueß amol oine aufmache ond neiluege. S isch des gleiche aufregnd Abmdeir wie frienr mid de Schbilzuigaudo :-)))

#230Verfasser manni3 (305129) 16 Okt. 10, 14:31
    Kommentar
    Dau kanedr laidr garidd helfa. Dr Dengs velleicht, abr dear isch dussa ond schafftse grad da Ranza rondr. Ischr scho a Held. I drau me glei gared end Badwann flagga, wanne mim geschaffa z'end be, ball er no dussa schuddlad.
    #231Verfasser Selima (107) 16 Okt. 10, 15:39
    Kommentar
    Ond wennsch dei Schpüle oifach mitm Schutzleidr erdesch?
    #232Verfasser bluesky (236159) 16 Okt. 10, 16:12
    Kommentar
    Hemele, die mießd i direkd an dWassrlaidong aschließe odr ans Haizongsroer. Des isch a guede Idee. A dridde, greagäele Lidze geiz bei mier id. Loffd do nocha aingdle nix ibr de Zellar? I will ja dSchdaddwerk id soo freigibeg schbonsre.

Fr heid haonis jednfalls aufgea, well i bis jiez nix gfonde hao. In Ermanglong vo frischbachene Monkibfla geiz an Käs(!!!)kueche zom Eschbresso ;-))

#233Verfasser manni3 (305129) 16 Okt. 10, 16:23
    Kommentar
    Bei mir hots au lei an kaufta Schoglad (mit gsalzne Mandla denna - deschdr guad!) gea zom Kaffeele voren. Abr morga - Du globbsches ned - bache scho mear an Moozobf. Dr Kolleg vom Dengs hot mr sei Moomial gschengt ond dau honnen gfrogt, wasem drfiar bacha deff ... An Moozobf. Abr hernacht isch a Weile a Ruah mit deam Moo.
    #234Verfasser Selima (107) 16 Okt. 10, 17:22
    Kommentar
    Jetzt han-e grad nauchgleasa ônd gseah, dass d'Isabellina ônd dr Ampelschirm au drbei sênd. Vor-e meine guate Maniera wiedr vrgiss: Schêa, dass-Dr mitschreibat, es sênd lauter nette Leit en dem Fädale!

Eddid ôm femfnauchhalbzwelfe:
    Abr im Moment isch scheints koinr vo dene ganze nette Leit dau herin - nâ gang-e halt au wiedr. Guaznächtle!
    #235Verfasser twocents (460778) 16 Okt. 10, 23:04
    Kommentar
    Aus-em Nescht, Schlôfmitza!
    Mr durt doch et da heiliche Sonndich vrschlôfa!
    Nemmet eich a Beischbiel am Schdiggle, des hôt beschdemmt scho de zwoid Wesch en dr Maschee!

(I han bloß môl widder an Ãfall vo präseniler Bettflucht ghett on ben scho seit de sechse wach...)
    #236Verfasser Goldammer (428405) 17 Okt. 10, 07:37
    Kommentar
    Mei, Emmrle, woisch, wer des ned am Samschdig nammedags duad, dear muaß halt am Sonndig endr Friah wäscha ;-)

Ich gang glei mear en mei Kuchl. Bis schbädr velleicht.
    #237Verfasser Selima (107) 17 Okt. 10, 10:47
    Kommentar
    sSchdickle kennd äebe dean alde Schbruch:
    Wäsche am Sonndag frie
    isch bessr als nie!

Ond fiers Maisle gild:
    Schdoschd am Sonndag in dr Kuche,
    no koch no glei fier die ganz Wuche!

Ond fier de manni gild:
    Äer isch ondr de Dichdr
    was dr Arsch ondr de Xichdr!

#238Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 11:09
    Kommentar
    :-DDD
    Ach manni, bidde bidde mach fir mi au no a Schbrichle! Dia sen so schee!
    #239Verfasser Goldammer (428405) 17 Okt. 10, 11:16
    Kommentar
    sEmmrle ka se gfraie:
    Hasch du sHolz aufbeiged drucke in dr Sonne
    No solled die kalde Wendr riebeg komme!

edidd ommare viedluffzwelfe:
    Jiez haz dr abr dSchbroch vrschlage, gell
    ;-)

#240Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 11:22
    Kommentar
    Noe, hôt's et. I han bloß drzwischanei a weng was dõ, an Nôchdisch gmacht fir 's Middagessa. Normal geits bei ons sonndichs ebbes Oifachs zom essa, aber heit han-e Luscht ghett uf dui Abflcrem, des Rezebt hôt guat ausxä.

Dangge fir des Holzschbrichle!
    #241Verfasser Goldammer (428405) 17 Okt. 10, 11:52
    Kommentar
    Griaß Gott.

Goldammr, omma halbr achte war no dia erscht Maschee fir heit drenna. Abbr i hao geschdert Morga scho zwoi Maschene gwäscha ond dann hao e fort miaßa zorra längara auswärdiga Sitzong vo derra i erscht en der Naacht wiedr hoimkomma bee. Deswäga muaß die reschdlich Wesch heit gwäscha werra.
    #242Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 12:49
    Kommentar
    Iatz mage au anwengale Werdr gwäla

Wann dr Manne richta kot,
    wia dr Manne dichta ka,
    wär dr Herd nemme dod,
    ond 's gäb an Strahlema!

Wann as Schdiggle sitza got,
    bleibtr lanng end Naacht nei fort.
    D'Wäsch muas em Korb dren schmuddla,
    ond as Schdiggle sonndigs schuddla.

... ond iatz learne a wengale mei nuia Fremdschbroch.
    #243Verfasser Selima (107) 17 Okt. 10, 13:37
    Kommentar
    A sooo gued fendsch du mei Gedichd?
    I glaob es nichd!! ;-)
    #244Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 14:11
    Kommentar
    @Goldammer
    RE: 221
    :)

@Teili

Chasch bi mir grad mitwäsche, ich han no e 60°er farbig und e 95°er farbig im Cheller.
    Und defür chasch du den mini Sache mitzemelegge. S het ungefähr 2.5 Zeine mit Wösch wo mer mues zemelegge. (Glette tuenich us Prinzip nüt ussert mini Haar :) )
    #245Verfasser Snowflake (260254) 17 Okt. 10, 15:09
    Kommentar
    95° farbig? Dô isch nacher abr nemme viel Farb drin, odr?
    #246Verfasser bluesky (236159) 17 Okt. 10, 15:41
    Kommentar
    Dochdoch.
    Wend Sache immer so wäschisch, den hets mit de Ziit e chli en liechte Grauschimmer, aber weg es paar Mal macht das nüt.
    (Usserdem isch mir no recht glich wie farbig mini Butzlümpe sind ;-))

Di meischte Chleider sind wöschtechnisch gshe vil stabiler als mer animmt. Ich han mini Jeans es Jahr lang immer uf 60 gwäsche und wens höch cho isch 2mal pro Wuche (Isch au nötig gsi, sind mini einzige Dreckjeans gsi und si sind arbeitsbedingt recht grusigdreckig gsi). Het ne nöd gschad. Si sind nüme ganz eso dunkelblau, aber susch isch isi.
    S einzig wo mal chli igange isch, isch de Wulleschal gsi, wo nich au mal mit 60 inegworfe han *gg*
    #247Verfasser Snowflake (260254) 17 Okt. 10, 15:48
    Kommentar
    Nasaweiß bin: Amoisle, wa isch dei neie Fremdschbroch????

#248Verfasser Moi Gab (456541) 17 Okt. 10, 16:17
    Kommentar

                    Allgaiarisch!

Dasse dUerzeid endlech richdeg sage ka ond id allad zschbäd kudd zue ierem Dengs:

              "Glei isch viedlibrachde!"

#249Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 20:13
    Kommentar
    Schdemmd doch garit!
    Grad ischs femf vor halb neine gwêa!
    #250Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 20:26
    Kommentar
    Ond jetz isch zea nâch Vierdlneine.
    #251Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 20:26
    Kommentar
    Pööh!

Griaßgott, iebrigens.
    #252Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 20:27
    Kommentar
    Jednfalls isch jiez halbneine! Baschda! - O wenn dr Gaißlar moid, des soll ma nemma sage däffe :-((
    #253Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 20:30
    Kommentar
    Griaß Eich Faschdafempferle ond Manne.

Was hât dr Geißler gega Paschda? I mâg Schbagheddi, Penne, Rigatoni, ond so fort ...
    #254Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 20:33
    Kommentar
    Abr äer had xed, die Zeid sei jiez vorbei! Bloß no Schbädzla!
    Do mießeze die Schduegedr omschdelle, gell!!
    #255Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 20:35
    Kommentar
    Solang er Schbätzla net ausnâhmslos durch Grombiera ersetza will ...

Ond 's gâht doch bloß om en Bâhhof, net um richdig wichdige Sacha wia Schbätzla.
    #256Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 20:39
    Kommentar
    Wenns om die geng, no wäer abr a Rewelezio wirkle nemma zom vrmaide, moini!
    #257Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 20:49
    Kommentar
    Des isch abbr äbbes was gwiaß isch.
    #258Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 20:56
    Kommentar
    Sogar grenzibrschraidnd bis zue de Gäelfießlar nomm!!!
    #259Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 20:57
    Kommentar
    Hmm, ob mr die Badensr railasse solla?
    #260Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 20:58
    Kommentar
    Zuer Rewelezio scho! Ond ins Bairesche nomm bis uff Menke nei, was moinsch? Do had doch oo jede Wiedschafd Schbädzla uff dr Schbeisekaade!
    #261Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 21:00
    Kommentar
    Menka? Muaß des sei? Des isch jâ fascht no schlemmr wia dia Altbadener. ... Skylla ond Charybdis ...
    #262Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 21:04
    Kommentar
    Schwabmenke?
    #263Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 21:11
    Kommentar
    Wenn's sei muaß. Grad no ...
    #264Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 21:15
    Kommentar
    Mier kenned doch oo nix drfier :-((
    Dr Nabboleom sellemols! Däe had doch oo koi Refferendom id gmached kedd. Ond däe hadd koi Deidsch id vrschdande, do hedd dr Gaißlar sage kenne, was a welle hedd! Baschda hadda scho vrschdande, weil des isch sogar a Schdadd zKorsecka.
    #265Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 21:22
    Kommentar
    Deswäga derfa dia aus Schwabmenka no mitmacha. Des isch jâ, wenn i des richdig em Kopf hao, uff dr richdiga Seit vom Lech. Abbr drhendr fangt jâ dr Balkan â.
    #266Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 21:24
    Kommentar
    Fend-e au, Schdiggle.
    I fraug me bloßmeah, wo-n-er aufheert?
    #267Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 21:29
    Kommentar
    Am Schwarza Meer denk i.
    #268Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 21:33
    Kommentar
    Häed däe ibrhaubz irgndwo auf?
    #269Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 21:35
    Kommentar
    Kommt druff â, wia mr des definiert.
    #270Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 21:37
    Kommentar
    Also, wenn ma als Gridderiôm nemmt, dass es koine gscheite Schbätzla gibt (cf. ## 219, 261), naucherd isch-er ziemlich weitreimig, der Balkan...
    #271Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 21:43
    Kommentar
    Âlso isch dFrog, ob däe ibr dDardanella ond de Boschberuss uff die andr Seite nommkudd! Abr jiez wäez vileichd boliddesch a bissle kriddesch. Idd dass eis dr Weschdrwelle no schembfd!!
    #272Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 21:43
    Kommentar
    Blechle, 259, han-e gmoint ghett, it 219!
    #273Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 21:45
    Kommentar
    Des dät i jetz net obedengt als oizigs Krideriom nemma. Abbr a wichdigs isch es scho.

Ond jetz omma Dreivierdlneine vrtabschied i mi. I wensch no en scheena Âbed.
    #274Verfasser neutrino (17998) 17 Okt. 10, 21:46
    Kommentar
    Jenfalls a Denarkebabb isch meinr Läebdag koi Schbädzle idd! Gell!! Ond a Mauldasche oo id, oo wemma a groeß Maul hedd!

Schlof ... eeeh ... raschle gued, Schickle :-)
    #275Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 21:46
    Kommentar
    Schduegerter Ortszeit, Schdiggle? ;-p

Bei mir isch's etzt zehne, ônd i vrabschied me au. Gueznächtle!
    #276Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 22:02
    Kommentar
    *ineschneii*
    #277Verfasser Snowflake (260254) 17 Okt. 10, 22:09
    Kommentar
    Guez Raschlnechdle, DuSenzle :-)

Ond Du, ❄ ?

#278Verfasser manni3 (305129) 17 Okt. 10, 22:10
    Kommentar
    mhm?
    #279Verfasser Snowflake (260254) 17 Okt. 10, 22:14
    Kommentar
    *meine Pflicht dur*

manni, bass uf! 's Fädele isch fascht vool! Ihr hent widder so vill grafflet heit z'Ôbad!
    #280Verfasser Goldammer (428405) 17 Okt. 10, 22:47
    Kommentar
    "Grafflat" schreibsch' etzt blöß, weil Da neidisch bischt, dass-Da it drbeigwea bischt!
    Nadierle send des heggschd âaschbruchsvolle Konwersaziona gweah, ond koi Graffle!

(Ônd etzt hear i auf zôm Bruddla ônd gang wirkle ens Bett.)
    #281Verfasser twocents (460778) 17 Okt. 10, 23:18
    Kommentar
    I wars ned, i hab me zruck ghalta.
    #282Verfasser bluesky (236159) 17 Okt. 10, 23:23
    Kommentar

                         No kasch ja jiez loslege.

I hao a nuis Schnierle gmached ond jiez kasch do hinna alls nochholle, wo de voerhäe so zruckkalde hasch. Id dassd no an Krambf in de Fingr kriegsch voer laudr Schreibvrhaldong ;-)

Ond wenns do henna voll isch,   no goz do deana weidr

#283Verfasser manni3 (305129) 18 Okt. 10, 00:17
    Kommentar
    Recht hôsch, Zwoiräpplere! Guck i dô nôch a baar Schdond widder rei, on nô hen ihr a Zsammakonft ghalda on i war et drbei!

Danke, manni, nô kã jetz dr nägscht Ãfall vo Schbrechdurchfall*) jô komma!

*) den Ausdruck hemmir en dr Familie benitzt, wenn ois vo de kloine Kender so a Faase ghett hôt, wo 's ohne Ponkt on Komma gschwätzt hôt, oifach so dr Schbur nôch weil's Schwätza halt so schee isch!
    #284Verfasser Goldammer (428405) 18 Okt. 10, 08:17
    Kommentar
    Iatz isch grad Vierdl zehna vrbeigwest - ond i be grad erscht end Arbat komma. Meand dia allad voram Dunnl Ofäll baua am Mände endr Friah!? Ond hernocht au no Bedriebschderunga endr U-Baa. Dau gfalldrmr glei - dear Mände! Richte belibbt machdrse!

So. Da Reama nauf - mei ledschdr droschdlosr Ogdobrdaag en derra droschlosa Menchnr Innastadt. Morga got's mear end Sonn.

Gäbale, i vrsuach dia Leid zom Vrschdeaha learna, bei denne wo e allad beim Schaffa bee. Woisch wellene moin?
    #285Verfasser Selima (107) 18 Okt. 10, 09:22
    Kommentar
    Guätä Morgä mitenand

Ja, Selima, de Mäntig isch gemein. Vor es paar Wuche hend's ä Statistik veröffentlicht wo ganz klar uusseit, dass diä meischtä Unfäll am Mäntig passiärid. I dem Fall passt de Unfall vorem Tunnel wo Dich hütt uufghalte hed leider ganz genau i diä Statistik :-(
    Und de no Päch mit dr U-Bahn!
    Los, Selima, Din Mäntig cha nur no besser wärde... :-)
    #286Verfasser Hadassa (704235) 18 Okt. 10, 09:36
    Kommentar
    I hao allad globd, dass Mädag vom Mâo kudd, des wo aingdle Montag haißd, wemman noch dr Schrifd schbrichd. Abr jiez glob i, dass des die falsch Eddemollegih isch, ond es isch mea so a Anglezissmes, so a vrreckda: Moan-day!!

Ond Hadässle, wenn sMaisle 'isch grad Vierdl zehna vrbeigwest' schreibd, no moize '  viedlibrneine vorbeixi'. Se kudd hald ussm Ondrland - abr soschd ische aingdle scho schwäer in Ordnong!!
    #287Verfasser manni3 (305129) 18 Okt. 10, 10:41
    Kommentar
    *ineschneii*

Ziit für Zmorge und chli produktivi Sache z mache. Oder au nöd, ich häng da grad chli fescht mit mine Arbeite.*sufz* jenu, spilemer erscht mal English Brekkie.

Merci für de neui Fade, manni.
    Aber zersch machedmer de alti fetig, gell ;-)
    Susch werded eusi Schwabe no unglücklich, wemmer Papier vergüded. :D
    #288Verfasser Snowflake (260254) 18 Okt. 10, 10:53
    Kommentar
    Merci Manni für d'Erklärig und d'Charte mit de Zytaagabe. Diä sind mer nöd ganz frömd, wili früehner vill mit Ööschtricher zäme gsi bi und diä sägid d'Zyt au so "komisch" :-) Zum bi dim Biischpiel z'bliibä, bi üs seit me Viärtlabnüüni :-)
    #289Verfasser Hadassa (704235) 18 Okt. 10, 11:02
    Kommentar
    Hosch Du a Gligg, daßne dr grad ned anz Scheabei drabba ka, Manne. Logisch isch alloinigs osra Methode ;-)
    #290Verfasser Selima (107) 18 Okt. 10, 11:06
    Kommentar
    *miergenisslichmiddeHendibrdTibiaschdreich:-)*
    #291Verfasser manni3 (305129) 18 Okt. 10, 11:27
    Kommentar
    Was isch Tibia?

*Rüäreichoch* Wett auno öpper?
    #292Verfasser Snowflake (260254) 18 Okt. 10, 11:28
    Kommentar
    Kasch du idd gugle odr wickipedalesiere?

*beirieraidankndabwenk*
    #293Verfasser manni3 (305129) 18 Okt. 10, 11:30
    Kommentar
    Fr mi o ned. 's git bald Brotzeit.

Manne, wear weae Gnia hot, sott vorsichde sei ;-)
    #294Verfasser Selima (107) 18 Okt. 10, 11:51
    Kommentar
    Rüärei mit Zughetti. Und Ebberi-Tee und Orange-Mangosaft.

Grundsätzlich gang ich Wörter wonich daine nöd verstane nöd go guugle- wil meischtens isch es igendes Dialektword, oder eifach d Dialektschribwiis (bi eu übrigens ended vili Wörter uf a) und das finsch e nöd ;-)
    #295Verfasser Snowflake (260254) 18 Okt. 10, 11:58
    Kommentar
    Bei ons kocht heit dr Dengs. I han em bloß grad a weng helfa miaßa, damit 's uf d' Zeit ferdich wurd, de Jonge schdandat om oise uf dr Madde on brauchet schnell ebbes, bevor se widder en d' Nôchmiddagsschual gent.
    Es geit a ruschdikale Kisch, dui isch mit Sauerkraut, rode Paprika, Thüringer Brôtwurschtschdiggla belegt on nôch mir ra Eiermilch driebert. I frai me scho. En vierzg Menudda isch se feerdich.

(Dr Dengs hôt xait ghett, er muaß amôl seine Friahschdiggsrituale a bissle schdraffa, susch kommt-r älleweil mitm Middagessakocha en Schdress. Wemmer au nôch de achde ufschdôht, erscht môl ausgiebich on lang duschet, on beim Friahschdigg erscht d' Zeidong on nôch no mendeschdens oi Kabidl em Krimi leasa muaß, nô wurds halt nôch zehne, bis mr amôl ieberlega kã was mr velleicht firs Middagessa no bsorga muaß...
    Schener Rentnersalldag, gell?)
    #296Verfasser Goldammer (428405) 18 Okt. 10, 12:25
    Kommentar
    No hedda ja gued Zeid, dassa sei Schrifdschbroch a bissle aufbolierd do hinna. Haschm des scho xed?

Ond du bisch no sozomsage Rendijehsgattin, odr?

#297Verfasser manni3 (305129) 18 Okt. 10, 12:42
    Kommentar
    Manni, bass auf, i hilf der Selima, ômnd Deine Schinaboinr semmer grad egal! :-)
    Jetzt isches iebrigens grad femfnauchdrevierdloins gewa...
    #298Verfasser twocents (460778) 18 Okt. 10, 12:53
    Kommentar
    Rendijehsgattin - des hert sich guat ã!

Aber des mitm Ufpoliera - du woisch doch, dr Dengs hôt's et so mitm Kombuder. I glaub der hôt sein seit ma halbe Jôhr nemme rufgfahra. Neilich isch môl oim vo de Jonge dr Pehzeh nabrocha gwä, nôch hôt'r mehrere Wocha lang am Dengs sein Glabbtobb benitzt ("so a lahme Gurk!!" hôt'r äls xait, aber 's hôt's dõ miaßa...), bis 'r da nuie ghett hôt, on dr Dengs hôt-n ieberhaupt et vrmisst...

Noml gschwend dr Lenk zom nuia Fädele:

Siehe auch: dr segseviezgeschd
    #299Verfasser Goldammer (428405) 18 Okt. 10, 12:54
    Kommentar
    ...on nô mach i dôhenna d' Dier zua!
    Uf ein Neies em neia Fädele!
    #300Verfasser Goldammer (428405) 18 Okt. 10, 12:57
    Die Diskussion zu diesem Artikel ist geschlossen.

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt