Werbung
LEO

Sie scheinen einen AdBlocker zu verwenden.

Wollen Sie LEO unterstützen?

Dann deaktivieren Sie AdBlock für LEO, spenden Sie oder nutzen Sie LEO Pur!

•  
  • Betreff

dyke with a removal van

Quellen
    S. remembered an old joke about the dyke on a blind date being the one with the removal van.
    Kommentar
    Ich weiß, dass dyke Lesbe heißt und weiß auch, was ein removal van und ein blind date ist. Aber mir erschließt sich der Sinn des Witzes nicht. Kann jemand helfen?
    Verfasser GwezAvalou (463502) 21 Aug. 17, 14:09
    Kommentar
    Woran erkenne ich dich denn beim Blind Date?
    An der Nelke im Knopfloch.

Hier aber: ich bin die mit dem Umzugswagen. Spediteur ist traditionell ein eher "unweiblicher" Beruf.
    #1Verfassercodero (790632) 21 Aug. 17, 14:12
    Kommentar
    Ich dachte hier eher an einen "Abschleppwagen" ... :-p
    #2Verfasser no me bré (700807) 21 Aug. 17, 14:18
    Kommentar
    #3Verfasserkehd (353378) 21 Aug. 17, 14:23
    Kommentar
    Aus dem Link in # 3:

A joke which references U-Haul (a brand of rental "move-it-yourself" trucks and trailers) became well known in North Americanlesbian culture.[4]
    Question: What does a lesbian bring on a second date?
    Answer: A U-Haul.
    Often attributed to comic Lea DeLaria,[5][6] the joke suggests that lesbians move in together after only a short period of time. It is also possibly derived from Canadian lesbian advocate Krista Lush, who once noted of her relationships "one kiss, and they move in". Reference to a "U-Haul" later became a stereotype of sexual identity in the gay community. The joke is considered a staple of lesbian humor,[7] but is also popular outside the LGBT community.[8] It is sometimes followed or preceded by a standard joke about gay men:
    Question: What does a gay man bring on a second date? Answer: What second date?[8]
    #4Verfasser Qual der Wal (877524) 21 Aug. 17, 14:47
    Kommentar
    Herzlichen Dank euch allen.

#5Verfasser GwezAvalou (463502) 23 Aug. 17, 11:35

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt