Advertising
LEO

It looks like you’re using an ad blocker.

Would you like to support LEO?

Disable your ad blocker for LEO or make a donation.

•  
  • Forum home

Translation correct?

This case study included overall cost reduction for modules and improvement of surface quality among…

Source Language Term

This case study included overall cost reduction for modules and improvement of surface quality amongst the key success factors in addition to a successfully implemented modular paneling concept.

Correct?

Bitte den englischen Satz verständlicher umstellen.

Comment
    Keine dt. Übersetzung gesucht. Bitte nur in verständliches Englisch bringen, da ich ihn für einen Kollegen Korrektur lesen soll. Vielleicht kann man zwei Sätze daraus machen. Vielleicht ist er ja auch so verständlich? Ich jedenfalls tu mich schwer.
    Author Siss (1091233) 28 Jan 16, 11:14
    Comment
    e.g. this is how I understand it
    this case study takes into account overall cost reduction/s as well as improvement/s to the surface quality, (both) key factors in the successful implementation of the/(a) modular panelling concept.
    #1Authornoli (489500) 28 Jan 16, 11:24
    Comment
    Your sentence would be at least clear to understand.
    But he wants to say that there are several key (success) factors (which are explained/included in this case study): overall cost reduction, improvement of surface quality, and also a modular paneling (AE) concept (which has been yet implemented).

#2AuthorSiss (1091233) 28 Jan 16, 11:44
    Comment
    I said the way I understand it - you obviously know more than this one mangled sentence
    i.a. change both to some of the key factors
    #3Authornoli (489500) 28 Jan 16, 11:50
    Comment
    LOL this is horrible English to begin with. It needs an English translation as well. It sounds like corporatese.
    #4Authorfloomie (978898) 02 Feb 16, 14:02
    Comment
    which has been yet implemented).

Wurde es umgesetzt oder nicht? Der Satz ergibt nicht so viel Sinn.
    #5AuthorGibson (418762) 02 Feb 16, 14:31
    Comment
    Warum kommt das jetzt wieder hoch?
    Das glaub ich, ist schon gegessen. Es wird ein Flyer. Ich denke, da es bebildert ist, wissen die Fachleute (Inscheniöööööre) schon, was gemeint ist. Gott sei Dank passiert nichts schlimmes dabei. Ich hätte zwei Sätze daraus gemacht, aber das war nicht gewünscht. Tja, .....
    #6AuthorSiss (1091233) 02 Feb 16, 14:45

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt