Advertising
LEO

It looks like you’re using an ad blocker.

Would you like to support LEO?

Disable your ad blocker for LEO or make a donation.

•  
  • Forum home

Translation correct?

i am available this week to take a look and make a list of the furnitures which I want to buy. - Ic…

Source Language Term

i am available this week to take a look and make a list of the furnitures which I want to buy.

Correct?

Ich bin diese Woche verfügbar, um einen Liste der Möbel zu erstellen, die ich kaufen möchte.

Examples/ definitions with source references

i made a contact with a person who is shifting his house and want to sell his furniture before. So i want to write an email to mention my availability to come and take a list of the furniture before deciding which one i will take

Comment

thanks for understanding what i want to express in German and supporting to correct my sentence

Authormangof (1089637) 16 Sep 20, 22:41
    Comment

Vorschlag :

Ich habe diese Woche Zeit, mir das anzusehen und eine Liste der Möbel zu erstellen, dieich kaufen möchte.

#1Authorno me bré (700807) 16 Sep 20, 22:47
    Comment

Etwas freier: Ich hätte diese Woche Zeit, mir Ihre Möbel anzusehen und Ihnen dann später mitzuteilen, welche ich kaufen möchte.

(Das mit der Liste braucht man dem Verkäufer nicht so ausführlich zu erzählen. Vielleicht wirkt es auch eher negativ, er will seine Sachen wohl lieber schnell loswerden.)

#2Authoreastworld (238866) 17 Sep 20, 09:32
    Comment

Statt Edit zu #1 : ... die ich kaufen ...

#3Authorno me bré (700807) 17 Sep 20, 10:19

•  
  •  
  •  
  •  
  •  

automatisch zu   umgewandelt